Төмөр замын ойн барилдаанд улсын аварга Э.Оюунболд түрүүлэв | News.MN

Төмөр замын ойн барилдаанд улсын аварга Э.Оюунболд түрүүлэв

Төмөр замын ойн барилдаанд улсын аварга Э.Оюунболд түрүүлэв

Төмөр замын ойн барилдаанд улсын аварга Э.Оюунболд түрүүлэв

Монгол-Оросын төмөр замчдын баяр өнгөрсөн өдрүүдэд тохиож, ойн хүрээнд олон арга хэмжээ зохион байгуулагдсан. Энэ хүрээнд өчигдөр Хүй долоон худагт морь уралдаж, хүчит 128 бөх барилдсан юм.

128 бөх барилдсанаас Улсын аварга Э.Оюунболд долоо давж түрүүлсэн болсон Гарьд Б.Гончигдамба үзүүрлэлээ. Э.Оюунболд аваргын хувьд энэ жил улсын наадамд хоёр дахь удаагаа түрүүлсэн, наадмын дараах ойн барилдаануудад оролцож амжилт гаргасан нь бөх сонирхогчид “Энэ жилийн Э.Оюунболд аргагүй л өнгөтэй байна” хэмээлцэж байна.

А.СҮРЭН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Amarmend 2019-08-04 66.181.161.34

Aguu Oyunbold avarga mundag baina daa. Saikhan zaluu shuu. Jinkhene Mongol avarga

Avatar

батзандан 2019-08-04 199.7.157.44

допингийн хариу ирсэн дээ ирсэн дээ

Avatar

Zochin 2019-08-04 103.229.121.94

Shunaltai hog ve, hanaj tsadna gej baidaggui yum baihdaa

Avatar

Зочин 2019-08-04 64.119.18.250

НЭГ Л ИХ МАХАН БӨМБӨГӨӨР НЬ ДУУДДЫН. ТА НАР ОЮУНБОЛДТОЙ ГҮЙЖ УРАЛДААД ТУРНИКАН ДЭЭР СУНИАГААД ХӨНГӨНӨӨР ӨРСӨЛДӨӨД ҮЗЭЭЧ. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ЭНЭ ИХ ЖИНГ ТӨВӨГГҮЙХЭН АВЧ ЯВДАГ БӨХ. ДОРОМЖЛОХООСОО ӨМНӨ САЙН АЖИГЛА ЭНЭ ТОМ БИЕИЙГ ИНГЭЖ ДААЖ ЧАДАХ УУ ГЭЖ ӨӨРСДИЙГӨӨ. БЭЛТГЭЛИЙГ БИ ХАРЖ БАЙСАН ТҮҮН ШИГ СУНИАЖ ДАСГАЛ ХИЙЖ ЯГ ХАРАГДААРАЙ Л ГЭЖ ХЭЛЬЕ.

Avatar

Зочин 2019-08-04 112.72.11.111

Түрүүлсэн болсон?!

Avatar

USA 2019-08-04 107.77.210.86

Avarga hun odoo ingej garaa zangaj guij bolohgui undesnii buhuu undeseer ni avch uldeh ulger durial boloh yostoi!

Ter sodnomdorj garaaraa uselt ilgeegeed bsan i********* yumuu haishaa yum!!!!

Buh hun zaaval mulguu bdag gesen unen yum daa

Avatar

Зочин 2019-08-04 202.126.89.235

Махан бөмбөлөг бөх гэж энийг хэлдэггүй байхаа

Avatar

Зочин 2019-08-04 103.26.195.78

Энэ жилийн Улсын наадамд түрүүлсэн зургийг нь тавьсан байна..

Avatar

Футболист 2019-08-04 66.181.188.198

Гэхдээ ингэж гараа зангидан гуйдэг нь яаж байгаа юм бол?
Энэ залуу чинь Монгол УНДЭСНИЙ бох болохоос
Футболист- биш биз дээ

Avatar

Зочин 2019-08-04 202.179.31.121

Хазгай хэлтнүүдийн борвийг тас цохих хүчтэн

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж