АНУ-г зорьсон Ерөнхий прокурорын "хүсэл" биелэх үү? | News.MN

АНУ-г зорьсон Ерөнхий прокурорын "хүсэл" биелэх үү?

Хуучирсан мэдээ: 2019.08.04-нд нийтлэгдсэн

АНУ-г зорьсон Ерөнхий прокурорын "хүсэл" биелэх үү?

АНУ-г зорьсон Ерөнхий прокурорын "хүсэл" биелэх үү?

Ерөнхийлөгчийн АНУД-д хийж буй айлчлалд яагаад прокурор багтсан, түүний гол зорилго нь талийгаач Л.Бямбаа шүүгчийн хүү С.Төмөрбатыг нутагт нь авчрах байсан уу гэсэн хардлага бий болоод байсан юм. Энэ талаар ч бид нийтлэл бичиж байв.

Холбоотой мэдээ

Ерөнхийлөгчийн айлчлалд Ерөнхий прокурор багтжээ

Ерөнхийлөгчийн айлчлалд Ерөнхий прокурор багтжээ

Тэгвэл Ерөнхийлөгч болон Ерөнхий прокурор нар АНУ-ын Хууль зүйн сайд бөгөөд Ерөнхий прокурортой уулзах үеэрээ оффшор дансан дахь мөнгө, авлигын мөнгөөр АНУ-д худалдан авсан үл хөдлөх, хөдлөх хөрөнгийг Монголын талд шилжүүлэх, ямар хөрөнгө хаана байгааг илрүүлэх хүсэлтүүт тавив. Өөрөөр хэлбэл, бидний таамаглаж байсан шиг Ерөнхий прокурор энэ айлчлал зүгээр ч нэг багтаагүй, бүр хэд хэдэн хүсэлттэйгээр Ерөнхийлөгчийн айлчлалд багтжээ. Энэ талаараа  Ерөнхий прокурор Б.Жаргалсайхан хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа "С.Төмөрбаттай холбоотой асуудлын тухайд эрх зүйн туслалцааны хүрээнд энэ хүнийг буцаан авчрахаар манай мөрдөх байгууллага ажиллаж байна. Эрх зүйн туслалцааны хүрээнд энэ асуудлыг шийдэх боломжтой. Манай мөрдөх байгууллага хуулийн хүрээнд Америкийн мөрдөн байгууллагад хандчихсан байгаа" гэжээ.

Айлчлалын хүрээнд  тус улсын Хууль зүйн сайд бөгөөд Ерөнхий прокурор Уилльям Барртай уулзжээ. Уулзалтад Монголын талаас улсын Ерөнхий прокурор Б.Жаргалсайхан, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд нар оролцсон байна.  Уулзалтын эхэнд хоёр талын прокурорын байгууллага хамтын ажиллагаагаа сайжруулах асуудлыг ярилцаж, боловсон хүчнээ сургах, АНУ-ын талаас НҮБ-ын авлигын эсрэг конвенцийн тодорхой заалтын хүрээнд оффшор дансан дахь мөнгө, авлигын мөнгөөр худалдан авсан АНУ дахь үл хөдлөх, хөдлөх хөрөнгийг Монголын талд шилжүүлэх, ямар хөрөнгө хаана байгааг илрүүлэх зэрэг хүсэлтийн дагуу хүнд сурталгүй хурдан шуурхай ажиллаж Монголын талд туслалцаа үзүүлнэ гэлээ.

Сүүлийн хэдэн жил олны анхаарлын төвд байгаа оффшор, авлигын хэрэг гээд дуулианд хэргүүдийг шийдвэрлэхэд АНУ-ын Хууль зүйн сайд ба Ерөнхий прокуророос хүссэн хүсэлт хуулийн байгууллагад ямар туслалцааг ямар хугацаанд өгөхөөс улс төрийн үйл явцад нөлөөлж болох юм.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-08-04 122.201.24.109

11.2 их наядыг 3,2 сая хүн амынхаа тоонд хуваавал нэг хүнд 3 сая 200 мянган төгрөг болж байна. манай авилгачид таниас, надаас ,миний гэр бүлийн хүн болгоноос 3 сая 200 мянган төгрөг хулгайлсан гэсэн үг ээ. Одоо тэгээд сэтгэгдэлээ бичицгээ. Бидний тэвчээрийн хязгаар хэдэн их наядаар хэмжигдэх юм бэ ???

Avatar

Зочин 2019-08-04 122.201.24.109

Энэ оны эхний хагаст АТГ-н мэдээлсэнээр авилгачдын улсад хохируулсон хохиролын хэмжээ 11,2 их наяд төгрөг гэнээ. Энэ хэр их манга болохийг тооцоцгооё оо. Нэг их наяд нь 1000 тэобум, 11,2 их наяд гэвэл 11 мянга 200 тэрбум төгрөг гэсэн үг. км хатуу хучилттай
замыг 1км-г нэг тэрбумаар гэж тооцвол 11 мянга 200 км зам барих мөнгө. Эсвэл 11 мянган цэцэрлэг сургууль барих мөнгө шүү дээ.
Монголын нийт хүн амын 30% нь нэн ядуу буюу 3 хүний нэг нь орох орон оочих аягаүй гэсэн үг. Зүгээр л аймшиг???

Avatar

Иргэн 2019-08-04 103.57.92.233

Ганц хүний төлөө юу … авилга нь аль эрт тодорхой болсон нөгөөх Ганбат, Бат-Эрдэнэ гээд Еөркийн гайхлуудыг татаж авчраач … Ажил хийх гээд байгаам бол хийсэн шиг хий, бүү бууны нохой бол !

Avatar

Зочин 2019-08-04 202.21.111.20

Ингэж амаа бузарлах бсан юм бол Еөркийн хамсаатнуудыг хамтад нь нэхээч. Ганбат, Бат-Эрдэнэ гээд 2 баачка зугтаа биз дээ?

Avatar

Зочин 2019-08-04 202.9.44.180

Нүдэнд хүйтэн Санжийн Баяр тэргүүтэй оффшорчдын мөнгө Монголд ирэх үүд хаалга нээгдэж байгаад баяртай бнаа ! Америкчууд дэлхий дахинд хийгдэж байгаа 10000 US доллароос дээшхи гүйлгээнд хяналт тавьж байдаг юм гэсэн.Монголын гарал үүсэлтэй 25-36 тэрбум доллар оффшор бүсэд байна гэжуга ! Тэгэхээр хэн хэн гэдэг луйварчин хэдэн онд хэдэн доллар оффшор луу гаргасаныг удахгүй бид мэдэж болох нь !!!!!!!!

Avatar

Hulgaich hulgaichaa hulgaich gew. 2019-08-04 202.126.89.146

Yurnhiilugchiin diilenhiig ni ezemshdeg Jenco Tour yagaad dandaa aldagdaltai Bayangol Zochid Buudal barag ashiggui, Talkh Chikher kompaniud yagaad ashig ni buuraad baidag yum be. Luivarchdiig holoos haih hereggui mongolchuudaa.

Avatar

Зочин 2019-08-04 202.126.89.15

Тэр офшорт тийм их мөнгө байхгүй ээ. Чааваас ганц 2 схя доллар гарвал их юм.

Avatar

Зочин 2019-08-04 66.181.161.67

Хөдөөнийхөн асар их хорсол атаархал тээдэг хүмүүс юм байна гэдэг нь харагдаад л байна даа. Та Монголд давраад байгаа гадныхныг эхлээд нэг хазаарлах гээд үз дээ барах нь уу үгүй юу, Монгол хүн бол яах вэ дээ хэзээ ч шоронд хийж болно, тэгээд хэнд ямар ашигтай байх вэ. Хэдэн хүмүүсийг шоронд хийхээр авилга багасаад Монгол хөгждөг бол өөр хэрэг.

Avatar

БУРУУ БОДОЖ БАЙНА 2019-08-04 202.126.88.196

Тэднийг давраасан хүмүүс нь наад АВИЛГАЧИД чинь шүү дээ. Тэднийг хазаарлахын тулд эхлээд АВИЛГАЧИН ШҮҮГЧ нарыг шийтгээд ирэхээр энэ байдал аяндаа засагдана. Тэдэнд даврах боломж олдохгүй.

Avatar

Zochin 2019-08-04 37.170.25.121

Gadniihniig oruulj irdeg nuhud bol mongol avilgagch turiin tucheed chuu dee malaa

Avatar

МАН 2019-08-04 66.181.179.209

Элбэгдорж Баяр 2 ын балаг их байгаа даа Бадамжунайг хэзээ авчирч шоронд хийх вэ прокурор оо Баяр дахиад номоо бичтх нь дээ

Avatar

ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ОО 2019-08-04 64.119.22.214

С.БАЯР, БАДАМЖУНАЙ нарын олон луйвардчын хууль бус хөрөнгийг хэзээ хурааж шоронд хийх вэ ???

Avatar

Зочин 2019-08-04 66.181.179.209

Элбэгдорж Баяр 2 ын балаг их байгаа даа Бадамжунай ахыгаа хэзээ авчирч шоронд нь хийх вэ прокурор оо

Avatar

Zz 2019-08-04 103.229.123.31

S. Bayraa hufdan nomoo bich xu

Avatar

Зочин 2019-08-04 182.160.36.62

хулгайч АН намын сайт минь дээ? энэ бол ард түмний хүсэл шүү. танай намын бүх хулгайч нарыг газрын гаваас олох л болно. бас ми овогтын хулгайч нарыг танай эзэн тарвагадоржийг ч олно.

Avatar

ZOCHIN 2019-08-04 180.150.80.211

BAYR BIZNESMEN II HAUSNUUD YAHIIN BOL. BIZNESS HIIJ OLSON ORLOGIIG N BOL HURAAHGUI BIZDEE.

Avatar

Зочин 2019-08-04 182.160.0.5

Элбэгдоржийн эсрэг том бүлэг этгээд бичих юм. Монголын бахархал болсон улс төрч шүү дээ, Элбэгдорж. Хулгайч хулгайчийг бариарай гэж чарладаг гэсэн. Үнэн юм.

Avatar

БУРУУ БОДОЖ БАЙНА 2019-08-04 202.126.88.196

Элбэгдорж толгойтой асар их мөнгөтэй бүлэглэлийн эсрэг ард түмэн минь тэмцээд байгаамаа хөө

Avatar

БАТЫЙ 2019-08-04 59.153.112.129

Чам шиг усан толгойнууд ард түмнийг төлөөлөхгүй шүү!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2019-08-04 103.26.195.208

Ajiltai l yavsan bj taaraa, zugeer zugaalaagui bh

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-08-04 66.181.189.81

Энд дурьдсан хүсэлтүүд бол пр Жаргалсайханы хувийн хүсэлт биш монгол улсын монгол төрийн монголын ард түмний хүсэл учраас ямар нэг хэмжээгээр биелэж л таараа,УЕП айлчлалын бүрэлдүүнд орсон,тэнд хэлэлцээ хийсэн нь маш зүйтэй асуудал мөн

Avatar

Зочин 2019-08-04 66.181.161.67

Иргэдийн нэр барих чамд хэн өгсөн юм лалараа

Avatar

Зочин 2019-08-04 202.9.43.184

Хуучин хулгай ч төрийн эрхэнд бүр хуучин хулгайч мөрдөлтэнд шинэ хулгайч оргон зайлаад ямар ялгаа байна даа

Avatar

иргзн 2019-08-04 202.179.27.50

Хүү нь хам аагүй юм бол Яагаад тэр их хэмжээний Мөнгөтөй Улс орноосоо Оргон зугтах болов Асуудал энд л байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-08-04 202.179.26.160

Шүүгч Бямбаа агсан өмгөөлөгч байхдаа тухайн иргэний хэргийн шүүхийн асуудалт холбогдсон гэдэг. Тэгвэл захиргааны хэргийн шүүгч хүү нь энд ямар хамаатай юм.

Avatar

Зочин 2019-08-04 43.242.243.87

Шалгахын тулд түр түтгэлзүүлсэн тэр орой нь эх ороноосоо зугтаж байдаг тэгээд их хэмжээний доллортой бас орогнол хүссэн гээд хамаагүй юу ?

Avatar

трамп 2019-08-04 66.181.178.33

горьдвоо

Avatar

иргэн 2019-08-04 202.179.27.50

Элбэгдоржийг Шалгах хэрэгтэй дээ Энэ Этгээд мөн ч их зүйлд Холбогдоно доо Наад зах нь л гэхэд Уран зурагуудтай холбоотой Гэмт хэрэг гээд л үргэлжэнэ дээ

Avatar

Зочин 2019-08-04 122.201.21.45

Сайхан мэдээ байна. Хулгайч нарт төрийн төмөр нүүрийг үзүүлэх цаг ирж байна аа…

Avatar

Зочин 2019-08-04 43.242.243.87

ПОРКУРОР АМЕРИКТ ОЧООД ГЭМТ ХЭРЭГ ХИЙГЭЭД ЗУГТСАН ХУЛГАЙЧЫГ ГАВЛААД ИРЭХВИЙ ГЭЖ ХАРДААД ГЭНЭ ЭЭ ЭБЭГДОРЖ .

Avatar

zochin 2019-08-04 202.179.18.187

Bayariin xeden xays-g xyraax talaar mongolin Eronxiilogch Amerik yavsan bolj baina yy? Yasan ix zardal be?

Avatar

Зочин 2019-08-04 66.181.183.34

Нэг house нь маш олон айлчлалыг санхүүжүүлнэ. Яаж бодсон ч

Avatar