Пентагоны шинэ тэргүүн Монгол Улсад айлчилна | News.MN

Пентагоны шинэ тэргүүн Монгол Улсад айлчилна

Хуучирсан мэдээ: 2019.08.01-нд нийтлэгдсэн

Пентагоны шинэ тэргүүн Монгол Улсад айлчилна

Пентагоны шинэ тэргүүн Монгол Улсад айлчилна

АНУ-ын Батлан хамгаалахын сайдаар өнгөрсөн долоо хоногт томилогдсон Марк Эспер Монгол Улсад айлчлахаар болжээ. Тэрбээр Пентагоны тэргүүний хувиар хийх анхны гадаад айлчлалаа Ази тивийн таван улсаас эхлэхээр болсны нэг нь Монгол Улс юм байна. Эсперийн айлчлал баасан гаригаас /2019.08.02/ эхлэн Австрали, Шинэ Зеланд, Монгол, Өмнөд Солонгос, Япон улсад үргэлжлэх ажээ.

Айлчлалын зорилго нь Ази, Номхон далайн бүс нутгийн холбоотон улстай худалдаа, аюулгүй байдлын асуудлаар яриа хэлэлцээ хийх, Хойд Солонгос, Ираны асуудлуудыг ярилцах гэх мэт маш өргөн хүрээг хамарч байгаа аж. Мөн тэрбээр Япон дахь айлчлалынхаа хүрээнд тус улсын Ерөнхий сайд Абэ Шинзотой уулзах юм байна.

АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трамп өнгөрсөн зургаадугаар сард Пентагоны тэргүүний үүрэг гүйцэтгэгч Патрик Шанаханыг гэр бүлийн хүчирхийлэлтэй холбоотой дуулиан дэгдсэний дараа огцруулж, оронд нь өмнө нь армид алба хааж байсан Эсперийг томилж байв.

Эх сурвалж:XINHUA, MAINICHI

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-08-01 64.119.21.254

Австраль Ази тивд ордог юм уу?

Avatar

Tr 2019-08-01 66.181.183.79

AsiaPacific region буюу Ази-Номхон далайн бүсэд Австрали, Нью Зилэнд, Номхон далайн арлын улсууд бүгд багтана.

Avatar

Зочин 2019-08-01 64.119.18.141

USA bidniigee arai ch hayachaagui baigaal yum baina. bus nutag dahi hamgiin gol holbootnuudtaigaa neg zindaand uzej baigaagaa haruulah gesen baihaa

Avatar

Зочин 2019-08-01 202.9.42.209

Монголыг орос хятадад алдах ньгэж айж байлаа ашгуй трамп жоохон юм хийлээ

Avatar

HM 2019-08-01 90.199.238.5

Манайх танк, пуужин энэ тэр танайхаас авахгүй ээ. Оросоос авчихдаг. За өөр яриа хөөрөө байна уу? Байхгүй бол за баяртай.

Avatar

Зочин 2019-08-01 122.201.21.59

Орос, хятадын тэжээврүүд бөөн бөөнөөрөө орж ирж, сүр сүр юм бичээд л, ккк.

Avatar

Зочинн 2019-08-01 66.181.161.101

Манай ерөнхийлөгчийн АНУ
хийсэн айлчлалын үерээ олон нийт мэдэх албагүй олон зүйл бий гэж хэлсэн үгийн нэг нууц илрэв бололтой.СЭРЭМЖТЭЙ БАЙГТУН АРД ТҮМЭН минь нэг өглөө босоход НАТО ын гишүүн болчихсон байх вий.Арай манай хоёр хөрш нутаг дэвсгэр дээгүүрээ АНУын цэрэг зэвсгийг нэвтрүүлэхгүй байх.

Avatar

ИРГЭН 2019-08-01 202.21.124.21

ЯАХ ГЭЖ. МАНАЙ УЛСЫГ АРДЧИЛЛЫН ҮЛГЭР ЖИШЭЭ ГЭЖ ХУДЛАА ХӨӨРГӨХ ГЭЖ ҮҮ. ЭСВЭЛ ХӨРШҮҮДИЙН МААНЬ ИТГЭЛИЙГ СУЛРУУЛАХ ГЭЖ ҮҮ. НЭГБОЛ ЦЭРЭГ, з****г НИЙЛҮҮЛЭХ ГЭЖ ҮҮ. МОНГОЛ УЛС ХӨРШҮҮДТЭЙГЭЭ ЭВТЭЙ БАЙЖ, ТӨВ ЖУРМЫГ БАРИМТЛАХ НЬ ЗӨВ. ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН АЙЛЧЛАЛ+ПЕНТАГОН … ЯНКУУДЫН ТОГЛООМ БОЛМООРГҮЙ Л БАЙНА ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2019-08-01 202.179.31.41

Amerikuudad ashigluulahgui shu!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ter dalai deeree hoid Solongos HUjadaa aluulna biz.

2 muu Horshoo sain setgel sanaa tavina shu.

Avatar

Зочин 2019-08-01 1.231.41.62

za barag samrahgvide hvvhnvvd n hujaa nart suulgd erchvvd n zul n gol bolgondo USA uridchilj arga hmjee awah gj bgn bn a gj oilgoloo

Avatar