О.Дөлгөөн энэ хорвоог орхин одлоо | News.MN

О.Дөлгөөн энэ хорвоог орхин одлоо

О.Дөлгөөн энэ хорвоог орхин одлоо

О.Дөлгөөн энэ хорвоог орхин одлоо

Монголын сагсан бөмбөгийн шигшээ багийн тамирчин О.Дөлгөөний биеийн байдал муудаж, энэ хорвоог орхин одлоо. Тэрээр АНУ-ын Калифорнийн эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байсан юм. Энэ тухай мэдээллийг түүний багш О.Баярцогт фейсбүүк хуудсаар дамжуулан олон нийтэд мэдэгдлээ.

О.Дөлгөөний гэр бүл, ах дүү төрөл төрөгсөд, найз нөхөд, баг хамт олонд нь гүн эмгэнэл илэрхийлж байна.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
162
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Шшшшш чаавааас 2019-07-28 66.181.161.108

Энд хэдэн эргүү ацнууд байна аа. Хэдэн төгрөгний араас өөрсдөө өгцөн аятай үхлээ шүү бүүр. Май гээд өгцөн бол битгий араас нь гоношгонж байгаач. Яадгын эцэг эхдээ үлдээсэн мөнгө л байгаа биз. Сайн хүн үхэхдээ хүртэл буян дагуулдаг юм.

Avatar

Ih handivaa busad uvchtei humuust darui ug 2019-07-28 218.189.35.128

Ih handivaa busad uvchtei humuust darui ug. Busad humuus bas ami nas ni minut sekunteer hemjigdej baina. Ajil yavdal duusahiig huleej chadahgui humuus baina shuu.

Avatar

Harin tiimee 2019-07-28 42.200.20.120

Busad humuust bas mungu heregtei l baigaa.

Avatar

н**ш минь.... 2019-07-28 66.181.161.108

Очоод заргалдаад шүүхдээд аваач. Чамд өгөх байх

Avatar

Зочин 2019-07-28 49.0.223.24

олны дэмээр цугласан тэрбум гаруй төгрөгөөр одоо эмнэлэг бариулах хэрэгтэй. сайн жишиг тогтоно шүү. эсвэл бүр буяны сан байгуулах хэрэгтэй.

Avatar

Gerelee 2019-07-28 202.131.225.150

Busdiin heregt hoshuu b** dur!!! Emneleg , san entriig chine bodoh suhuugui delhii daibalzan emgenej yabaa humuust bitgii shanlal nemeed stresduuleed bai. Chamd ui gashuu tohioldbol yamar baih bol. Bi surguulia barinaa geed guigeed yabah uu!!! Uhamsargui hun be!!! Ternii orond neg ch gesen maani unshibal yasiin TA!!!

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.179.4.94

ШШШШШШШШШШШШШШШШШШШШ чааваас чамд энэ зовлон ирэхэд яах вэээээээээээээ малаа

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.179.4.94

Гэрлээ уучлаарай. Дээд талын хүнд бичсэн шүү

Avatar

ZUV SHDEE 2019-07-28 42.200.20.67

BUSAD UVCHTEI HUMUUST UGSUN NI DEER

Avatar

Zuv sanaa baina 2019-07-28 218.189.35.128

Mash zuv sanaa baina

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.179.24.112

um maani bad mi chum, emgenel ilerchiileei

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.177.157

Монгочууд бид чинь ямарч хүмүүс юм бэ дээ.Өвдсөн зовсон нэгэндээ тусалж дэмжихдээ сайхан сэтгэл гаргадаг өгөөмөр ард түмэн юм шиг атлаа ард нь нэг иймэрхүү муухай зүйл бичээд яриад байдаг нь сэтгэл гонсоймоор.

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.177.157

Харамсалтай юм даа хайран сайхан хүү.Бурханы орондоо амгалан нойрсож сайн төрлөө олох болтугай.

Avatar

Даанч чадчхгүй та нар.... 2019-07-28 202.21.122.130

Энхэн богинхон насандаа энэ залуу шиг амьдарч чадсан уу та нар…

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.126.88.43

Үхсэн хойно нэг муу спортын тоглоом л тоглодог пацаан байсан. Ядаж ганц хайрцаг түлээ түлш бэлтгэсэн биш.Жаргал нь зовлон болоод л өнгөрлөө дөө хөөрхий.

Avatar

Хэн ч биш 2019-07-28 66.181.161.108

Ээ п***а чи чинь харин хуцаж чаддаг үхсэний араас элдэв үг хэлж байдаг эргүү хар п***а юуда. Энэ зовлон чамд хэд нугалж ирнэ ээ.

Avatar

Даанч чадахгүй та нар.... 2019-07-28 202.21.122.130

Бурханы оронд тайван морилдоо Сайхан залуу хайран хүн Ум сайн амгалан болтугай.
Энэ арчаагүй зүйл бичиж байгаа хүмүүс өөрийн дотоод толиндоо өөрсдийгөө хараач даанч чадахгүй та нар.
Бид ингэтлээ хүн чанар оюун санааны доройтолд орсон гэж үү……..Энхэн богинхон нсандаа энэ залуу шиг амьдарч чадсан та нар…Ард түмний хайрыг татсан, өөрийн зорилго мөрөөдөлтэй байсан учраас түүнд хайртай хүн олон байсан.

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.179.24.173

Дөлгөөний Монголчуудаас татсан мөнгөөр 1000 хүүхдүүдийг аварч тэтгэж болно.Даан ч тэд тамирчин биш шоучид биш,

Avatar

Зочин 2019-07-28 122.201.31.236

Хайран хүү ум маании бадми хум. Сайн төрлийг олох болтугай. Энэ хүүгийн эмчилгээний зардалд монголчууд сэтгэл харамгүй сайн санаж гараа сунгасан шүү. Хүмүүс минь ээ диваажинд хүрэх замд нь саад хийлгүйгээр мөнгө төгрөг ярихгүй бичихгүй байцгаая л даа. Үр хүүхдээ алдсан эцэг эхийн сэтгэл маш их хэцүү байгааг ойлгож хүндэтгэж үзэцгээе монголчуудаа. Гүн эмгэнэл илэрхийлье!

Avatar

Terbum garan handiviig busad uvchtei humuust ug!!! 2019-07-28 216.9.110.10

Ugaasaa naidvargui baisan huniig dalimduulj terbum garan ih mungu bosgoj avsan. Odoo terbum garan ih munguu busad uvchtei humuusd hurdan ug!!! Tegvel etseg eh ni ter huugiinhee tuluu hiij baigaa buyan boloh biz. Tegehgui ingeed chimeegui alga bolood ugvul ih l muu yum bolno shuu!!!

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.170.80.25

chi bur uhleeldee hun nas barchaad bhad sonin yum bichdeg ats ve chamaar heluuleltgui etseg eh ni ugchih bh chinii naad umhii amaar l dutaw gj emgenel ilerhiilj chadadguin bol duugui baij sur!!!!

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.184.147

мөнгө яахав ээ олдох үедээ олдоно гарах үедээ гардаг л зүйл гээд л ойлгочих олон хүн санаагаа зовоогоод байх шиг байна

Avatar

Just My Opinion. 2019-07-28 167.86.94.107

Маш харамсалтай байна. Гүн ээ эмгэнэл илэрхийлье. Харин энэ хугацаанд хандивын аян өрнүүлж маш их мөнгийг цуглуулсан. Тэр их мөнгө одоо хаана, хэнд байгаа вэ?. Extra мөнгөнүүдээ бусад хүнд өвчтэй хүмүүст тараавал их буян болох л байх даа. Ингээд таг чиг болчихвол олон хүн дургүйцэх биз.

Avatar

пүүжээ 2019-07-28 202.126.88.66

та нар тэгж хамаагүй бичиж болохгүй л байх ар гэр аав ээжид нь ямар хэцүү байгааг мэдэж байна уу аав нь анх хандив цугалж байхад хэлсэн шүү дээ хүүгээ эндсэн тохиолдолд хандив хэрэгтэй болсон хүүхдүүдэд хувааж өгнө гэсэн шүү дээ сэтэл гаргаж өгсөн шигээ л байлдаа хүмүүс минь ээж аав 2ийг нь боддоо хэцүү л байгаа ийм залуугаараа ийм эрт явчихаар ар гэр аав ээж 2т нь гүн эмэгнэл илэрхийлэе ум ма ни бад ми хум

Avatar

mendee 2019-07-28 59.153.85.110

эрдэнэт монгол хүмүүсийн минь нэгэн сувд болсон сайхан залуу бурхан болсон байхад та нар ямар муухай юм бичдэг улсууд вэ.юун мөнгө энэтэр вэ ?хөөрхий мөнгөөр хааж болдоггүй өчнөөн гуниг байдаг ш.ямар доройтол вэ.энэ чинь одоо.

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.229.122.107

Ум маани бад мэ хум

Avatar

Ц. Болор 2019-07-28 139.5.217.92

Хүмүүс боль л доо. Ядаж уншчаад юмаа бич бүх мэдээлэл байна хөөе. Ум ма ни бад ми хум. Ар гэрт нь эмгэнэл илэрхийлэе. Маш их харамсалтай.

Avatar

Ум ма ни бад ми хум 2019-07-28 202.126.88.147

Ум ма ни бад ми хум. Ямар учраас өнгөрчих вөө?

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.21.109.134

ЭНЭ ҮХЭР МОНГОЛЧУУД БУРХАНЫ ОРОНД ОЧООД УДААГҮЙ БАЙХАД ЯСЫГ НЬ ӨНДӨЛЗҮҮЛЭЭД МӨНГӨ ТӨГРӨГНИЙ ТУХАЙ ЯРИАД ЁСТОЙ ҮХЭРНҮҮД ЮМ. ЭНЭ НЭГ ЗАРИМ ЗАВААН МОНГОЛЧУУД ТАМЫН ТОГООНДОО БАЙЖ БАЙВАЛ ТААРСАН АМЬТАД БАЙНА.

Avatar

олон юм хуцаарай чи 2019-07-28 144.217.165.133

гэрийнхэн нь үхлүүт хүүхдээрээ далимдуулж мөнгө төгрөг ярьсан болохоос монголчууд яриагүй шүү

Avatar

Чи тийм тэмцэгч юм бол төрөөс төрсөн тэрбумтнуудтай тэмц 2019-07-28 66.181.190.245

Улсаа лиценз нэрээр худалдсан луйварчин, авилгачидтай тэмц. Амьд явахын төлөө тэмцсэн үхсэн үлдсэн хүмүүстэй БҮҮ ТЭМЦ. Хэн ч хэзээ ч өвдөж болно. ЯМАР жөтөөрхөх юмаа олж ядсан өөдгүй амьтан бэ чи ???

Avatar

Chi muu ternii etseg eh ni uu? 2019-07-28 216.9.110.10

Ene etseg eh ni bichij baih shig bn daa. Ta nar terbum garan ih handiviig busad uvchtei humuust hurdan uguurei. Nehel hatuutai handiv shuu.

Avatar

Олон нийтийг хууран мэхлэснийхээ шанд хүүгээ алдлаа даа, ээж аав нь. Муухай ч юм даа. 2019-07-28 202.126.88.67

Хүүд минь туслана уу, тэрбум төгрөг цугларлаа.Биеийн байдал сайжирч байна гээд л байсан.Тэртээ тэргүй эмчилгээгүй болсон хүүгийнхээ эрүүл мэндээр бизнес хийн олон нийтийг төөрөгдүүлж үлэмж хэмжээний мөнгө цуглуулсан залилангийн гэмт хэрэг л үйлдлээ дээ, энэ ичих булчирхай нь ажиллахаа больсон хүмүүс. Байдаг л нэг залуу халдвар аваад тэр нь хүндрээд л нас барсан байна.Гэтэл улсын төлөө албан үүргээ биелүүлж яваад түлэгдэж гэмтсэн эгэл жирийн нэгэн алба хаагчид зардал олдохгүй байхад санаа тавихгү

Avatar

Harin tiimee 2019-07-28 216.9.110.10

Yag ingej nugel nudeeree gardag baihgui yu

Avatar

Odoo huudee buyan hii 2019-07-28 218.189.35.128

Tsugluulsan terbum garan tugrugnii ih handivaa hurdan uvchtei busad humuust butsaaj uguusei tegvel huu ni amar amgalan burhnii orondoo ochno, tegehgui bol harih zam ni bas l bartaatai baih bolno shuu

Avatar

зочин 2019-07-28 180.149.96.162

ум мани бадмэ хум. хайран сайхан залуу. янз бүрийн вакцинжуулалтын сөрөг дагавар биш биз.

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.9.43.217

хар тамхи 2

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.14.36.18

Энд бараг мэдээд байгаан биш үү

Avatar

Болор 2019-07-28 66.181.161.106

Оронд нь уих ын муу новшууд үхсэн бол

Avatar

Эрка 2019-07-28 202.9.43.102

Чмар их харуусхл вэ Уи сайн амгалан болтугай

Avatar

Иргэн 2019-07-28 202.179.26.194

Ум маани бадмэ хум. Хөөрхий их зовлоо доо.

Avatar

Зочин 2019-07-28 199.249.230.122

ХӨӨРХИЙ ХҮҮ Л ИХ ЗОВЛОО … АР ТАЛД НЬ БАЙСАН ХАМААТАН САДАН НЬ ХАНДИВ НЭХЭЖ МӨНГӨ ШУУРУУЛААД Л ТААРАХ ШИВ

Avatar

Eej 2019-07-28 103.229.123.204

Har nyalhaaraa .yana daa aav eej n.um ma ni bad mi hum.

Avatar

Zochin 2019-07-28 66.181.189.187

Yamar haramsaltai um be.Hairan saihan huu.Um sain amgalan boltugai.

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.9.43.217

tgd elegee soliulsnuu yamar ch orson orogui gj medee medelel bhgui sonin

Avatar

baysuka  2019-07-28 185.100.87.129

.tgd elegee soliulsnuu yamar ch orson orogui gj medee medelel bhgui sonin .

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.26.194.144

Um maani bad mi hum, sain torold toroh boltugai!

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.9.43.217

Emnelgiin barimtaa, zarlagiin tailantaigaa l tavichih

Avatar

Barimtuudaa il tod garga!!! 2019-07-28 216.9.110.11

Yag zuv. Barimtuud shaardhaar etseg eh ni trolluud hulsulj avaad, barimt hamaagui ch geh shig, chi ugsiimuu ch geh shig, yamar muuhai sanaatai yum ch geh shig oluulaa dairaad eruusuu emnelgiin tulburiin barimtuudaa il gargadagguim. Tiim muuhai buleg zalilagchid bolohooroo nugel ni nudeer ni garch baihgui yu. Ingeed chimeegui baival humuus duugai suuhgui baih shuu.

Avatar

Зочин 2019-07-28 182.160.38.206

Тэрбум төгрөгөө одоо нөгөө Амингэрэл өөр хэн хэн билээ тэд нарт тарааж өгсөн нь дээрээ

Avatar

Зочин 2019-07-28 162.247.74.201

Ч.Давааням 2011 оны гуравдугаар сарын 1-нд “TRUE KIND LIMITED” компанийг Британийн Виржинийн арлуудын улсад үүсгэн байгуулсан. Энэ компанийнхаа 078213998838 дугаартай дансыг 2011 оны дөрөвдүгээр сарын 27-нд Хонгконгийн “HSBC” банкинд нээсэн байна.
Энэ данс руу нь 2015 оны зургадугаар сарын 2-ноос 2015 оны арваннэгдүгээр сарын 14-ний хооронд АНУ-ын “NONA ADAMS REALTY SERVICES”, “NEBO” компаниас 4 727 479 ам.доллар шилжиж оржээ.

Avatar

энэ ар гэр дасгалжуулагч найз нөхөд нь 2019-07-28 202.9.43.217

нэн түрүүнд хүүгийн эрүүл мэнд хувь тавиланд гол анхааралаа хандуулахгүй мөнгө мөнгө л гээд байсан , олон ч хүнийг эргэлзэхэд хүргэсэн, та нарт өөрсдөд чинь их муудаа , тэр олны хандивыг өвчтэй зовлонтой хүмүүс болон хүүхдүүдэд зориулж хойдын буяны нь сайн хий ум ма ни бад мэ хум

Avatar

Иргэн 2019-07-28 139.5.216.179

Юу гэсэн үг вээ үгээ олж бичээч эргүү юм бээ

Avatar

Битгий олон юи ярь 2019-07-28 66.181.177.178

Тэнэг эргүү юм бичих юмаа. Эмчилгээ хийлгэхийн тулд мөнгө хэрэг болох нь тодорхой бздээ.

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.9.43.217

АМЕРИКТ ТӨЛБӨРИЙ НЬ ДАРАА НЬ НЭХЭМЖИЛДЭГ ЮМАА ,БОЛОМЖГҮЙ БОЛ ДАРАА НЬ ОРЛОГОО НОТЛООД ШУУДАНГААР ИЛГЭЭЧДЭГ , ТЭГЭЭД ХӨНГӨЛӨӨД БҮР ТӨЛӨХГҮЙ БАЙЖ Ч БОЛДОГ , МӨНГӨ ОГТ ГОЛ БИШ , ХҮНИЙ ТӨЛӨӨ АЖИЛЛАЖ АМЬДАРДАГ ЭНЭРЭНГҮЙ АРДЧИЛСАН БАЯН ОРОН ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

ulzii 2019-07-28 192.81.133.54

um sain amgalan boltguia humuus hun chanartai baigaachdee yun mongogiig oldog gardag uy bdg shdee turiin mongogiig idej uusan 76 g ta nar yahch ugui dahiad songono bizdee ted nartaa temtseldee hoorhii huu burhanii orond yvchihaad bhd arail denduu ymaa

Avatar

mendee 2019-07-28 59.153.85.110

эрдэнэт монгол хүмүүсийн минь нэгэн сувд болсон сайхан залуу бурхан болсон байхад та нар ямар муухай юм бичдэг улсууд вэ.юун мөнгө энэтэр вэ ?хөөрхий мөнгөөр хааж болдоггүй өчнөөн гуниг байдаг ш.ямар доройтол вэ.энэ чинь одоо.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж