Ослын 72 хувийг баруун талдаа хүрдтэй машинууд эзэлж байна | News.MN

Ослын 72 хувийг баруун талдаа хүрдтэй машинууд эзэлж байна

Ослын 72 хувийг баруун талдаа хүрдтэй машинууд эзэлж байна

Ослын 72 хувийг баруун талдаа хүрдтэй машинууд эзэлж байна

Зам тээврийн ослын улмаас жилд 1289 хүн гэмтэж, 558 хүн нас барж байна. Ослын шалтгааны 72 хувийг баруун талдаа хүрдтэй машин эзэлж байгаа бол 81 хувь нь өндөр насжилттай тээврийн хэрэгсэл эзэлж байна гэх судалгааг цагдаагийн байгууллагаас гаргажээ.

Он гарснаас хойш цагдаагийн байгууллагад авто ослын тохиолдол дунджаар 32 мянга 100 бүртгэгдэж, үүний улмаас улсын хэмжээнд 10.2 тэрбум төгрөгийн хохирол учирсан байна. Зам тээврийн ослын улмаас нас барагсдын 39.4 хувь нь 35-54 насных байдаг бол гэмтсэн хүмүүсийн ихэнх нь 18-34 насныхан аж. Аялал зугаалгын улиралд орон нутгийг зорих иргэдийн урсгал нэмэгддэг тул тээврийн хэрэгсэл жолоодохдоо хурд хэтрүүлэхгүй, яаралгүй явахыг Тээврийн цагдаагийн албанаас сэрэмжлүүлж байгаа юм.

Б.ЦЭЦЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.161.46

Энэд судалгаа хэрэгтэй юу 70% баруун хүрдтэй тэрэг т1 гэхэд арай юу

Avatar

Малнууд 2019-07-28 202.9.42.134

Нэг л их судалгаа. Монголд яг хэдэн хятад байна хэлээд аль

Avatar

Зочин 2019-07-28 64.119.19.160

Баруун нь бна уу зүүн нь бна уу жолоочийн хариуцлага гэж хамгийн өндөр хариуцлага байдгийг хүн болгон дор бүрнээ ухамсарламаар юм

Avatar

Зочин 2019-07-28 173.219.126.122

Baruun taldaa uruultei mashin 80 huvi ni yum chini medeej shuu dee mangaraa

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.229.121.219

Баружн талдаа хүрдтэй машин их байдаг юм чинь бусад статистик нь ч өндөр гарна шд. Мангарын

Avatar

bolgoyo gevel arga zendee bna 2019-07-28 106.129.128.60

Japan mashin zev taldaa hurdtei bdag …teriig ni Mongold alban yosnii distributer hiij bgaa company.d oruulah htei …Mongol irgend dotoodod hamgiin hyalbar argaar mashinaa unaad zeel.r yavj boldog buh hyalbar huvilbar.g eer busad olon company.d sanal
bolgoj chaddag baih yostoi…teged daraa ni zev hurdtei durmee merdej …buruu hurdteigee uls niiteer boliulah htei…bolohgui ym erees baihgui ajil bolgoj hiih htei

Avatar

Зочин 2019-07-28 182.160.38.26

хятадын шинэ машинаас солонгосын хуучин машин хавьгүй дээр чанартай. солонгос шинэ машинаас ёпоны хуучин машин илүү . хүрд нь л баруун болхоос.

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.57.95.16

ОРУУЛЖ ИРЭХЭЭ БОЛИОЧ !!!ОРУУЛЖ ИРЭХЭЭ БОЛИОЧ !!!ОРУУЛЖ ИРЭХЭЭ БОЛИОЧ !!!ОРУУЛЖ ИРЭХЭЭ БОЛИОЧ !!!ОРУУЛЖ ИРЭХЭЭ БОЛИОЧ !!!

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.26.193.178

Нийт машины 90 хувь нь баруун талдаа жолоотой байдаг. Гэтэл 70 хувь гэдэг хэвийн үзэгдэл юм

Avatar

Зочин 2019-07-28 150.129.140.190

машиндаа биш дээ хүн дээ л байгаа шүү дээ ямар усны тэрэг түрж яваа биш

Avatar

Зочин 2019-07-28 64.119.24.212

Машины тоо ийм их байхад замаа 2 эгнээ болгох хэрэгтэй. Даан ч энэ улс удирдаж байгаа хэдэн юмнууд ойрын 10 жилдээ чадахгүй л дээ. Бидэндээ л хамаг буруугаа чихчихээд, биднийгээ л дээрэлхээд сууж байна.

Avatar

Зочин 2019-07-28 178.89.147.217

Baruun talyn hurdtei mashin oruulahaa boliochee. Huuli durem uilchildeggui uls. Importloh horig tavibal jadaj seg oruulj hotyn gudamjiig duurgehgui bizdee.

Avatar

Зочин 2019-07-28 64.119.25.115

Дүрэм журмаа баримтлах сан.яг зөв

Avatar

. 2019-07-28 202.9.42.3

Илт IQ багатай, боловсролгүй массын толгойг угаах найруулгатай мэдээ байна.

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.21.107.91

Машинаас болж осол гардаггүйг бүгд мэдэх байлгүй.
Жолоочийн хариуцлагагүй, мэдлэггүй, тэнэг хайнга зангаас болдог юм.
Ямар ч жолоо барих чадваргүй, дүрмийн мэдлэггүй, хөлдүү толгойтой улсуудад
жолоо барих эрх өгдөг ганц л газар бий шүү дээ.
Замын цагдаагийн газар !!!!!!!
Тэд нарыг ажлаа сайн хийхийг шаардах ёстой юм л даа.
Та бүхний эргэн тойрон эр эм хөгшин хөвөө хамаагүй яаж ийгээд үнэмлэх авсан хүмүүс байж л байгаа байх.
Толгой дотор нь зөв дүрэм журам суувал бүх юм зүгээр болно.

Avatar

Цагдаа 2019-07-28 59.153.112.226

Баруун хүрдтэй.насжилттай машин оруулахаа болио. Тэгвэл бүх юм ок.

Avatar

Замын цагдаа 2019-07-28 59.153.112.226

Баруун хүрдтэй.10-с дээш настай машин оруулахыг хориглох хэрэгтэй. Тэгээд л бүх юм ок болно. Төр төмөр нүүрээ одоо л гаргаж хэв журманд.голдрилд нь оруулах цаг нь болжээ.

Avatar

Иргэн 2019-07-28 59.153.112.253

80, 90 хувь нь буруу хүрдтэй машин байгаа шдээ. Харин гайгүйн бишүү. Энэ дээр байгаа хачин юмнууд нээрээ хийх юмаа олж ядчих юмаа. ЭЗ, улсаа хөгжүүлээчээ хяхаж хавчих, мөнгө саах аргаа л сөвөгчлөх юмдаа хөөрхий.

Avatar

Аа 2019-07-28 66.181.184.136

АРД ТҮМЭНД ХЯТАД, СОЛОНГОС МАШИН ШАХАХ ГЭЭД Л ҮХЭН ХАТАН ҮЗЭЖ БАЙНА УУ?
70,80% НЬ БУРУУ ЖОЛООТОЙ БАЙХАД ОСЛЫН ЭЗЛЭХ ХУВЬ БУРУУ ЖОЛООТОЙ ГЭЖ ГАРАХ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ БИЗДЭ?

Avatar

irgen 2019-07-28 66.181.177.144

buruu vrvvltei mashind horig tawij oruulj irhiig n boliulaachee

Avatar

bayar 2019-07-28 59.153.87.51

niit osliin heden huvi n guitsej turuuleh ued garsan ve. gesen sudalgaa gargaad uzeerei, mash tsoohon hubi gardag ym baisan shuu.

Avatar

bayar 2019-07-28 59.153.87.51

zov rulitei mashin niit mashinii 19 huviig ezleed niit osliin 28 huviig gargaj baigaam baina.

Avatar

daavka 2019-07-28 202.21.98.154

Баруун зүүн рүл тэй машинд буруу өгөөд яахуу Монголын ниит авто машины 80. 90%н япон машин байхад яунд буруутгах вэ япон машин сайн болхоорл ард түмэн санхүүгийн боломжоороол авж унаж хэрэглэж байгаа сононгос ямар сайхан машин байсанч Монголд үнэндээл хогшүү

Avatar

Зочин 2019-07-28 182.160.38.206

Одоо энэ хогийн приус гэдэг коланы лаазыг бүр хоригломоор байгаан хэчнээн хүн энэнээс болж үхэж байна хатуугаар хориглохгүй л бол манайхан өөрснийхөө амийг ганц литр бензиний үнэнээс бага үнэлж байна ш д бас энэ автомашины хэрэглээний зээлийг банкууд болон банк бусууд хаах хэрэгтэй нийгмийн хариуцлага гээд чихэр тараагаад солиорч байхаар приус авах зээлийг хаавал нийгэмд их буян болно шүү

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.161.77

Приуснээс биш, жолоочийн хөлдүү толгойноосоо л болж осолд орж байгаа шүү дээ!!! Эсвэл Приус машин зүв зүгээр явж байтал өөрөө гэнэт замын хажуу руу давхиад ордог программтай юм уу???

Avatar

Зочин 2019-07-28 182.160.38.206

Гүэ тэгээд буруу рультэй машинаас болж их осол гараад байнаа гэхээр бензин бага иддиймаа гээд амь наснаасаа илүү хэмнэлтээ хараад аваад байдаг хүмүүсийн л буруу юм бишүү уул нь бол аливаа юманд аюулгүй байдал нь л хамгийн чухал үзүүлэлт нь баймаар юм тэхээр хүмүүсийн өөрсдийн буруу маш их байгаа юмөө одоо гүйцэж түрүүлэх гээд л үхээд байхаас өөр яахав дээ хохь нь гэдэг байхаа

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.9.43.184

МАН -с томилогдсон авто замын өөрийгөө мэргэжилтэн гэж үнэлдэг Энхтөр мэтийн даргад бөхөлздөг хоосон дарганцарууд болимоор юм. Нийслэл хотын А/Б бүсэд УИХ, ЗГ, нийслэлийн тамгын газар, ерөнхийлөгчийн тамгын газрын машинуудыг чөлөөтэй явуулах гэж ялгаварлан гадуурхах чиглээр ажилдагаа болимоор юм. Засгийн газрын ордны төмөр хашаан доторхи зогсоолоо ард иргэдэд төлбөртэй .болгож үзээрэй

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.161.77

Тэр 72% гэдэг чинь чухам машины руль нь баруун талдаа байснаас болж осол гарсан юм уу, эсвэл өөр бусад шалтгаанаас уу гэдгийг яг нарийн зааглаж тогтоогоогүй бол нийт машины дийлэнх олонх нь баруун рультэй юм чинь ослын мөн олонх нь тэдэнд л ногдож таарах байлгүй дээ!!

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.175.50.173

yag unen

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.9.42.216

Нийт автомашины хэдэн хувийг баруун талдаа рультай машин эзэлдэг юм бол доо

Avatar

Зочин 2019-07-28 182.160.38.206

80 хувь гэсэн байх шүү

Avatar

. 2019-07-28 202.9.42.3

Тэгвэл дүрмээ л өөрчлбх хэрэгтэй, баруун гарындүрэмтэй болъё

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.9.43.145

72%, 81% – ердөө энэ хоёр тоо Приусыг импортод хориг тавих хангалттай үндэслэл. Приус машин Хичнээн хүний аминд хүрсний дараа импортлохоо болих вэ ?

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.9.42.216

Нийт машины чинь 70 80 хувь нь приус юм чинь тэр хэмжээгээр л осол гарнаа даа

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.181.119

72 хувь гэж байна тэгээд яах санаатай байна дарга нараа та нарын мэдэл хэрэгтэй байна эрх мэдэлтнүүд өөрсдөө зөв рультэй үнэтэй жипнүүүд унадаг ч нэг замаар хамт зорчидог шүү

Avatar

Зочин 2019-07-28 202.179.25.173

Манайх шиг бүдүүлэг дүрэмгүй улс байна уу? Буруу талдаа рультэй машиныг одоо хилээр оруулахаа болих хэрэгтэй….

Avatar

Ksa 2019-07-28 139.5.217.71

Баруун талдаа жолооны хүрдтэй машин нийт авто машины тооны 81%-г эзэлж нийт ослын 72%-г хийж байна.

Avatar

Зочин 2019-07-28 139.5.219.191

ene teneg medeegee bolioch ee s**, zam deer 80,90 huvi buruu rulitei yopon mashin yavaa shuu!

Avatar

зочин 2019-07-28 66.181.161.126

Осол гарах хугацаа хэдхэн миль секундээр хэмжигднээ . Тэр үед жолооч буруу газар сууж байвал мэдээж самбаачилж амжихгүй !.

Avatar

ХАХА 2019-07-28 59.153.113.20

битгий тэнэгтээрээ малаа буруу газар сууж байвал ч гэх үхэр чинь

Avatar

Мөнх 2019-07-28 64.119.24.34

Замын цагдаагийнхан боловсролоо дээшлүүлж тоон мэдээллээ зөв гаргаж сурах хэрэгтэй. Японоос орж ирж байгаа бидний хэрэглэдэг хуучин машинууд найдвартай хямд байдаг. Солонгос машин манай замд амархан эвдэрдэг.
Эсвэл бодлогоор ийм мэдээлэл цацаад байна уу.

Avatar

Зочин 2019-07-28 107.77.202.220

Хуцаад хүүрээ

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.161.78

Битгий солиороод бай чи мал аа. Чам мэтийн амьсгалуудаас болж аваарь гарч байгаа нь тодорхой хогийн шаар чамаас болж хэдэн хүн үхээ бол доо. Баруун жолоотой машин барьдгаа зөв гээд байгаа н**ш уу энэ одоо замын таглаа чинь

Avatar

Зочин 2019-07-28 64.119.19.164

Би 8 жил баруун руультэй машин барьж байна. Хот хоорондын замд өндөр кузовтой, өндөр ачаатай машиныг гүйцэж түрүүлэх үед л маш анхааралтай, яаарахгүй байх шаардлага гардаг юм. Бусдаар баруун, зүүн руультэй машин яг адилхан байдаг юм. 80 мильтэй явж байхад хажуугаар сүн гээд л өнгөрдөг.100 гаргаж .хурдалж байна гэсэн үг.Одоо зүүн руультэй орос машин бараг алга болсон Солонгос машин ховордсон. Баруун руультэй машин ихэнх болсон тул осол гаргаж байгаа машинны ихэнх баруун руультэй байна шүү дээ .

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.26.195.191

Зам нэг урсгалтай байсан эрт дээр үед баруун гар талаараа гүйцэж түрүүлдэг дүрэм гарсан Энэ дүрэм цагийн эрхээр хуучирч байна Одоо олон урсгалтай зам дээр зүүн гар талаар тойрч гарах дүрмээр гүйцэж түрүүлж л байдаг.

Avatar

tt 2019-07-28 202.9.45.61

х****а монголд явж байгаа машинуудын 80 хувь нь баруун талдаа хүрдтэй

Avatar

Замын цагдаа худлаа 2019-07-28 66.181.187.12

Замын цагдаа худлаа статистик гаргадгаа болих хэрэгтэй. Эд ер нь ажлаа аль болох хөгөвчлөх гээд. Болж өгвөл зүгээр сууж байгаад цалин авах санаатай даг шүү. Угаасаа Монгол дахь бүх машины 70-80-аад хувь нь баруун гартаа рультэй юм чинь. Аваар осол мөн л хувьтай гарна шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.57.93.94

мөн ланд 200, ниссан y62 лизингдэж унасан хөдөөний оркууд орк зан нь хөдөлдөг юм уу яадаг юм урсагал сөрж ирж мөргөлөдөж үхчихгээд хаазлаад байх юм. ер ажиглаад байхад 200, у62 хөдөө гаралтай, хөдөө сэтгэхүйтэй хөдөө их явдаг оркууд дан лизингдэж авч унаад нутгийхандаа очиж жаал бүлтэрдэг юм шиг байгаам. ер нь уб хот нэг хэсэг нь приус унасан орк бол нөгөө хэсэг нь 200 у62 унасан орк болжээ.

Avatar

Б. Цэцэг-т 2019-07-28 193.57.67.241

Баруун хүрдтэй машинаас болж осол гараад байгаан биш баруун хүртэй машин Монголд массаараа их байна гэсэн үг биздээ мэдээллэлдээ баруун зүүн хүртэй машины статистик тоон үзүүлэлтийг харуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-07-28 103.57.93.94

буруу талдаа жолооны хүрдтэй машиныг одоо хориглох цаг болсон.хот хоорондын замын ачаалал хүртэл 5 жилийн өмнөхөөс нэн их болсон байна. бүр тасралтгүй цувдаг болсон байна. дээр манай хөдөө засмал зам хоёрхон эгнээтэй гүйцэт түрүүлэхэд заавал урсагл сөрнө. хамгийн том асуудал буруу рултэй машинуд эсрэг урсгал бүтэн орж байж машин байгаа эсэхээ хардаг, зарми орк машин бсаар бтал дайрдаг.

Avatar

Зочин 2019-07-28 66.181.161.78

Хурд хэтрүүлсэн гэж дандаа худал шаахаа болих хэрэгтэй. Монголд хэн хурд хэтрүүлээд байгаа юм дандаа явж ядсан баацганасан замын таглаанууд л байгаа шүү дээ. Тэгээд үхэг гэсэн юм шиг буруу жолоотой машин дүрмээрээ зүүн гарынх мөртөө эсрэг урсгалтай дүрмийн хог ихэнхи нь ийм байхад дайнтай орноос ч илүү хүн үхэж үрэгдэх нь тодорхой, үүнд төр зөсөг буруутай болохоос иргэд буруугүй. Ард түмнийг алалцуулж тоглохоооодоо болих хэрэгтэй хулгайчуудаа., та нарыг тэнгэр ниргэг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж