М.Сономпилд дөрвөн жилийн хорих ял оноолоо | News.MN

М.Сономпилд дөрвөн жилийн хорих ял оноолоо

М.Сономпилд дөрвөн жилийн хорих ял оноолоо

М.Сономпилд дөрвөн жилийн хорих ял оноолоо

Эрчим хүчний сайд асан М.Сономпилд холбогдох хэргийн шүүх хурал өчигдөр /2019.07.24/ Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд болж, шүүх бүрэлдэхүүн 22.00 цагийн үед шийдвэрээ гаргажээ.

Түүнийг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 263 дугаар зүйлийн 263.2, Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 22.4 дүгээр зүйлийн 4 дэх хэсэгт зааснаар төрийн албан тушаалтан албаны эрх мэдэл буюу албан тушаалын байдлаа урвуулан ашигласан гэмт хэрэгт буруутган шүүсэн юм.

Шүүхийн шийдвэрийг бүрэн эхээр нь хүргэж байна.

Нийслэлийн Прокурорын газраас Засгийн газрын гишүүн, Эрчим хүчний сайд асан М.Сономпилыг 2002 оны Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 263 дугаар зүйлийн 263.2-т заасан “…албан тушаалын эрх мэдлийг урвуулан ашиглаж албаны эрх ашгийн эсрэг хийх ёсгүй үйлдлийг хийж Монгол Улсын эрх ашиг, сонирхолд онц их хэмжээний хохирол учруулсан” гэмт хэрэгт, 2015 оны Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 22.4 дүгээр зүйлийн 4-т заасан “…хахууль авсан…” гэмт хэрэгт тус тус холбогдуулан яллах дүгнэлт үйлдэж ирүүлсэн хэргийг Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх 2019 оны 7 дугаар сар 24-ний өдрийн шүүх хуралдаанаар хянан хэлэлцлээ.

Нийслэлийн Прокурорын газраас Засгийн газрын гишүүн, Эрчим хүчний сайд асан М.Сономпилыг 2002 оны Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 263 дугаар зүйлийн 263.2-т заасан “…албан тушаалын эрх мэдлийг урвуулан ашиглаж албаны эрх ашгийн эсрэг хийх ёсгүй үйлдлийг хийж Монгол Улсын эрх ашиг, сонирхолд онц их хэмжээний хохирол учруулсан” гэмт хэрэгт холбогдуулан яллах дүгнэлт үйлдэж ирүүлсэн хэргийг Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 34.19 дүгээр зүйлийн 1.1-д (гэмт хэргийн бүрэлдэхүүнгүй) заасан үндэслэлээр хэрэгсэхгүй болгож, Засгийн газрын гишүүн, Эрчим хүчний сайд асан М.Сономпилыг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 22.4 дүгээр зүйлийн 4-т заасан “…нийтийн албан тушаалтан хахууль өгөгчийн ашиг сонирхолын үүднээс хийх ёсгүй үйлдлийг хийж, бусдаар дамжуулан хахууль авсан…”

Гэмт хэргийг үйлдсэн гэм буруутайд тооцож, дөрвөн жилийн хорих ялыг нээлттэй хорих байгууллагад эдлүүлж, гэмт хэрэг үйлдэж олсон 266 сая төгрөгийг улсын орлого болгохоор зааж, түүнд авсан хувийн баталгаа гаргах болон Монгол Улсын хилээр гарахыг хязгаарласан хязгаарлалт тогтоосон таслан сэргийлэх арга хэмжээнүүдийг өөрчилж, цагдан хорьж шийдвэрлэжээ.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

л***р 2019-07-25 103.10.23.83

Пиздакуудааа бүх хөрөнгийг нь хураагаач тээд доод тал нь 10 жил хорих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-07-25 202.9.42.68

baga torguuli tavisan baina.

Avatar

4 jil 2019-07-25 202.179.18.187

4 jil arai l baga bish yy? Xorongiig ni xyraagaach

Avatar

Зочин 2019-07-25 202.179.18.187

4 jil arai l baga bish yy?

Avatar

Цэцгээ 2019-07-25 45.117.32.130

Бүх хөрөнгийг нь хурааж буудан хоног хэрэгтэй.тэгж байж хулгай байхгүй болно

Avatar

Zochin 2019-07-25 202.126.88.182

Halhuud ene uls orniig hujataiga niileed tsulmuud duusch bga shu de…..

Avatar

зочин 2019-07-25 103.229.122.40

олон тэрбумыг хулгайлаад иймхэн ял авна гэдэг хулгайч нарыг даврааж байгаа явдал, шүүх үнэн мөнөөр нь шүүсэнгүй бас юм орчихлоо

Avatar

Зочин 2019-07-25 175.38.157.122

САЙН БАЙНА, ЦААШ НЬ ТОМЧУУДЫГ НЬ НЭХЭЖ ИЛЧЛЭЭРЭЙ… ДОРЛИГЖАВ МУЛТАРСАН УУ? ЮУ БОЛСОН БЭ?! УЛААН ЦАЙМ 4 САЯ ДОЛЛАР ХАХУУЛЬ АВСАН НЬ БАРИГДСАН ШҮҮ ДЭЭ?!

Avatar

Зочин 2019-07-25 66.181.179.209

УВСЫНХАН УЛСЫН ХӨРӨНГӨ ИДСЭН ХЭРЭГТ БҮГД ХОЛБОГДОЖ БАЙНА ДАА МОНГОЛОО ГЭСЭН СЭТГЭЛ АЛГА ДАА ХАТУУХАН ШИЙТГЭ УЛС ЭХ ОРНЫ ХӨРӨНГӨ ХУЛГАЙЛСАН БОЛ 10 ЖИЛ ШОРОНД СУУЛГА АРД ТҮМНИЙ ХӨРӨНГӨ ХУЛГАЙЛВАЛ ТЭГДЭГ ЮМ

Avatar

Irgen 2019-07-25 202.131.225.150

Ene hun ALI NAM IIN HUN BE? iim huniig demjij tomilson uls toriin nam aas hariutslaga asuuya.

Avatar

Зочин 2019-07-25 150.129.141.169

Uls ornyg hohirooson ch geh shig. Shog shog komunist yumaa

Avatar

"Увс хүн" шүү дээ 2019-07-25 66.181.187.12

Шүүх овоо шударга ажиллаа юу даа. Энэ Соном пил бил үү байлай амьтан чинь "Увс хүн" шүү дээ. Эд нар балиар юм их хийнэ шүү дээ

Avatar

Иргэн 2019-07-25 66.181.183.133

4 жил нь тэгсгээд өршөөгдөж 1 жил болвол их юм, 200 гаруй сая төгрөг түүний хармааны мөнгө, үнэндээ том авилгын хөрөнгө байшин байшингаар үлдэж байна. Авилгачид ер нь ийм замаар гаарч ард түмний нуруун дээр завилах боллоо. ТӨР ХУУЛЬ АВИЛГАЧДАД ӨРШӨӨНГҮЙ БАЙГАА УЧИР АВИЛГАЧИД ДАВАРЧ БАЙНА !

Avatar

Зочин 2019-07-25 66.181.180.91

Udahgui garaad irnedee bid iim l hugiin ulsad amidarch bn

Avatar

bold 2019-07-25 64.119.17.18

huuchin mashinaa uguud l boloo 2tom barilga sonomiinh

Avatar

иргэн 2019-07-25 202.179.24.12

төрд зүтгэх нэрээр олон арван тэрбум тэрбумаар нь завьшиж, үнэтэй үл хөдлөх барилга байгууламж барчихаад хулгайн хэргээ ял авсан дүр үзүүлж иргэдийг басамжлан доромжлох явдал газар авч байгаа нь олон нийтийн эгдүүцлийг төрүүлж хууль шүүхийг үзэн ядах боллоо. үүнийгээ өөрчилж тохирсон ялийг нь үүрүүлж хөрөнгийг хурааж улсыг хохиролгүй болгох ёстой.

Avatar

irged 2019-07-25 202.131.225.150

DEMJIJ SAID BOLGOSON NAM . ALI NAM BE?

Avatar

Оаөө 2019-07-25 202.9.42.149

8 сөр өршөөлиын хуулиар Тэнсэн шүүхийнхэн нохой долоо

Avatar

Хулгайч 2019-07-25 202.9.42.149

8 сарын өршөөлын хуулиар Тэнсэн. Шүүхэн гэж дээ нохой долоо

Avatar

бат 2019-07-25 202.9.42.43

Нэмкэ ах минь ээ одоо л хөдлөөд өгөөч.

Avatar

иргзн 2019-07-25 202.179.26.36

4хөн жил гэтэл энэ Этгээд яг Яс суухуу гэдэг нь бас сонирхолтой Ард нь Хан-Уул дүүрийн 120-д байрлах Зүчи зочид буудлыг ямар Хөрөнгөөр худалдан авч шинээр Зочид буудлын барилга барив гэдэг тодорхойгүй Тэр хавийн Оршин суугчидын сонирхолыг татсан бас л Асуудал дагуулсан Буудал энэхүү Сономпилынх гэж ярьцгаадаг даа

Avatar

Зочин 2019-07-25 66.181.186.194

ДОРЛИГЖАВ, АЛТАНХУЙ, нар где?!

Avatar

Www333 2019-07-25 66.181.161.78

Ctants bairuulsan saidiig 4 jil khorikh yum bol yu ch bairuulaagui saidiig yakh bol. Tumur zam bariulakhgui mungiin idsen saidiig erunkhiilugch bolgood kkk.

Avatar

Зочин 2019-07-25 202.126.89.119

Улсад хэдэн төгрөгийн хохирол учруулсан бэ????
Хохирлыг нөхөн төлүүлсэн үү???? Энэ л бидэнд чухал байна

Avatar

Зочин 2019-07-25 124.158.107.35

4хөн жилүү хөрөнгийн хураах уу

Avatar

Sonoo 2019-07-25 66.181.161.42

Davj zaaldaad tensen avchih yumchin yadii kkkk

Avatar

Зочин 2019-07-25 103.57.92.165

shunaltai said darga nart huuli uilchilj baigaan saishaaltai

Avatar

Зочин 2019-07-25 112.72.12.6

шүүхээ ингээд байвал хэн загнаад байхав

Avatar

зочин 2019-07-25 112.161.212.221

Яг сууж харагдаач инээд хүрчихлээ.

Avatar

Зочин 2019-07-25 182.160.35.6

10 жил өгөөд явуулах байсан.нөгөө шатны авилгач шүүгч нар нь хассаар гаргах байх даа.

Avatar

ch 2019-07-25 202.21.100.164

hahah uchnuun 10 terbum tugrug awchaad 266 say ch geh shig. gants tom mashiniih n ch une hurehgui zuileer ulsiig huurch ntr zailtsan yum be

Avatar

Зочин 2019-07-25 202.179.24.236

20 сая ам, доллар аваад 4 жил шоронд суухад ямарч гомдол байгуй. байх. Жилийн дараа гараад л ирнэ.

Avatar

Ulzii 2019-07-25 202.131.225.197

Ta nar naad bichesen niitlelee dahiad 1 unshad uzdee!!! Galzuu, sogtuu hun bichee yu gelteil ym bhimaa yadajil oilgogdoh ym bicheed surchaacheee

Avatar

Зочин 2019-07-25 59.153.87.19

Чи донгио юмуу

Avatar

зочин 2019-07-25 202.21.120.66

албан тушаалаа урвуулан ашиглаж улсад онц их хэмжээний хохирол учруулсан гэсэн дүгнэлт ирүүлснийг гэмт хэрэг биш гээд хэрэгсэхгүй болгодог шүүх бол хэргийг яаж бол яаж шийдэх эрхтэй байгаа нь харагдаж байна өнөөдрийн хууль шүүх бол ийм болохоор л ард түмэн бухимдаад байгаа л даа

Avatar

Зочин 2019-07-25 202.126.89.97

хөөрхий 266 сая нэг машины үнэ хүрэхгүй мөнгө .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж