Жириновский: Зеленскийг “цуст” майдан хүлээх болно | News.MN

Жириновский: Зеленскийг “цуст” майдан хүлээх болно

Жириновский: Зеленскийг “цуст” майдан хүлээх болно

Жириновский: Зеленскийг “цуст” майдан хүлээх болно

ОХУ-ын Төрийн Думын гишүүн, Оросын Либерал ардчилсан намын дарга Владимир Жириновский Украин улс хэзээ, ямар нөхцөлд ОХУ-ын нэг хэсэг болох талаар өгүүлжээ.

Улстөрч “Украины одоогийн удирдагч Владимир Зеленский улс орноо хоёр жил л удирдах боломжтой бөгөөд тэр цагаас хойш түүнийг "цуст" Майдан хүлээх болно” хэмээн хэлсэн байна.

Жириновский Украины одоогийн нөхцөл байдлыг "хорт хавдрын дөрөвдүгээр үе шат"-тай харьцуулаад, энэ нь бүх орон даяар “үсэрхийлсэн” гэж тэмдэглэжээ. Мөн тэрбээр Украины эдийн засаг уналтад орж, хүмүүс олноороо тус улсыг орхин явж байгааг анхааралдаа авсан аж.

Оросын Либерал ардчилсан намын дарга “Ийм нөхцөлд Зеленский эрх мэдлээ хадгалж үлдэх боломжгүй, үндсэрхэг үзэлтнүүдэд “арчигдах” болно. Бүх зүйл Украины хуваагдлаар эхэлж, тус улс ОХУ-д буцаж ирснээр дуусгавар болно” гэжээ.

Эх сурвалж: ИЗВЕСТИЯ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-07-23 211.36.159.251

Ene zonotson ovgon uheegui bgaa ymuu !? Ene chin odoo yu bolj bn
. Orosuud esvel iim urt nasladag boloodhoo yu ?

Avatar

Зочин 2019-07-23 103.26.195.38

ОРОС НЬ ХАРИН ИРГЭД НЬ ДҮРВЭЭД ЭХЭЛЧИХСЭН ЭВГҮЙ БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ. ӨӨРИЙН ТОЛГОЙН ДЭЭРХ ӨВСИЙГ ХАРАХГҮЙ БАЙЖ ӨРӨӨЛИЙН ОЛГОЙН ДЭЭРХ ТЭВНИЙГ ХАРАВ ГЭЖ ХА ХА ИВАН ДУРАЧОК

Avatar

DR. PRADHAN 2019-07-23 105.112.58.112

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж,
имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
whatsapp: 15733337443
Үнэ: $780,000 USD Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу

Avatar

DR. PRADHAN.LT.COL 2019-07-23 105.112.58.112

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж,
имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
whatsapp: 15733337443
Үнэ: $780,000 USD Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.191.33

Украйн хэт үндсэрхэх үзэл-шинэ фашизм, авлига, янкуудын явуулгад сүйрчихлээ. Хүн ам нь дүрвэж байна. Одоо 3 хуваагдаж Орос, Герман, Польшид тарж нэгдэх, эсвэл Оростоо дагаар орохоос өөр зам үлдээгүй

Avatar

Иргэн 2019-07-23 66.181.191.33

Жириновский байдлыг илүү бодитоы харж, харин түүнийгээ хурцаар илэрхийлдэг. Украйны тухай түүний хэлсэн зүйл голтойдог шүү !!!

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.131.245.243

Жинхэнэ пророк шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.131.242.254

Оросуудын их гүрний үндсэрхэг үзэл дээр амьдардаг, гадаад бодлогын популист.

Avatar

зочин 2019-07-23 202.9.42.107

Ориг нэр нь Эдельштейн гэнэлээ …Жинхэнэ нэрээ нууцална гэдэг өөдтэй хүний хийдэг ажил биш л дээ ..

Avatar

Зочин 2019-07-23 112.72.12.4

ЖИРИЙН НОВШОВСКИЙ СОЛИОРЧ БАЙХШИВ

Avatar

РАВДАН 2019-07-23 66.181.161.29

ЖИРИНОВСКИЙ Ч ИВАН БИШ Л ДЭЭ. ИЦХАК ЮМ ШҮҮ ДЭЭ!

Avatar

ddd 2019-07-23 49.0.137.181

Согтуу солиотой Иван. энэ дэлхийн хамгийн муухай хүмүүс бол оросууд…ер нь орос, монгол 2 гэж таарсан улсууд байнаа. өргөн уудам нутагтай ч хүмүүс нь ядуу, ууртай…Европ, Япон, Солонгосын хүмүүс жинхэнэ жаргалаа эдлээд явж байнашд. ганц олдох амьдралаа сайхөн амьдарч байна.

Avatar

РАВДАН 2019-07-23 66.181.161.29

ВЛАДИМИР ВОЛЬФОВИЧ БИЛҮҮ?

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.131.245.243

Хатуу боловч үнэнийг шууд улаан нүүрэн дээр хэлдэг хүн дээ. Олон жилийн жилийн өмнөөс хэлж байсан бүхэн нь биелсэн байдаг юм билээ.

Avatar

zochin 2019-07-23 203.91.117.8

Ene hun MGL iin talaar helj baisan ugiig medeh uu? Gants MGL ch bish Kirgiz,Kazakh geed shulsee ih uschuulsen balai amitan.Ingej talhaniihaa mongiig oldog yum.Utsan huuheldei.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж