Б.Хурцын шүүх хурал 8-р сарын 12-ыг хүртэл хойшиллоо | News.MN

Б.Хурцын шүүх хурал 8-р сарын 12-ыг хүртэл хойшиллоо

Б.Хурцын шүүх хурал 8-р сарын 12-ыг хүртэл хойшиллоо

нэмэлт: 14.00 цагт шүүх хурал эхэлж, яг одоо үргэлжилж байна. Шүүх хуралдаанд шүүгдэгч нарын өмгөөлөгчийн зүгээс хохирогч Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг эрүүдэн шүүсэн гэгдэж байгаа гүйцэтгэгч Ц.Амгаланбаатарыг шүүх хуралд оролцуулах хүсэлт гаргаж, шүүх бүрэлдэхүүн хүсэлтийг хүлээн авсан талаар мэдээлсэн. Энэ дагуу Ц.Амгаланбаатар шүүх хуралдаанд гэрчээр өөрийн биеэр оролцож байна.

Шүүх хурлаас хамгийн түрүүнд Б.Булган өмгөөлөгчийн хамт гарч ирсэн байна.

Б.Хурц нартай холбоотой шүүх хурал наймдугаар сарын 12-ны 09.00 хүртэл хойшиллоо. Өмгөөлөгчид шүүх бүрэлдэхүүнээс татгалзсан тул шүүх хурал хойшилжээ.


нэмэлт: Тагнуулын ерөнхий газрын дарга асан Б.Хурц, Улсын ерөнхий прокурорын орлогч асан Г.Эрдэнэбат, нарын нэр бүхий есөн хүнд холбогдох хэргийн шүүх хурал Төв аймгийн Сум дундын Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд болж байна. Уг хуралд хохирогчоор Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ болон С.Зориг агсны гэргий Б.Булган оролцож байна. Харин шүүгдэгч нар нийт 10 гаруй өмгөөлөгчтэйгөөр энэ удаагийн хуралд оролцож байна.  Шүүх хурал 14.00 цаг хүртэл хойшиллоо.

Шүүгдэгч нарын өмгөөлөгчийн зүгээс хохирогч Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг эрүүдэн шүүсэн гэгдэж байгаа гүйцэтгэгч Ц.Амгаланбаатарыг шүүх хуралд оролцуулах хүсэлт гаргаж, шүүх бүрэлдэхүүн хүсэлтийг хүлээн авсан юм байна.

С.Зориг агсныг хөнөөсөн хэргээр гурван шатны шүүхээс яллаад буй Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарыг эрүүдэн шүүсэн гэх үндэслэлээр ТЕГ-ын дарга асан, хошууч генерал Б.Хурц нарыг шалгаж эхэлсэн.

ЦЕГ-ын Тусгай субъектыг шалгах хэлтсээс ТЕГ-ын дарга асан, хошууч генерал Б.Хурцтай хамт ТЕГ-ын нууцын зэрэглэлтэй мөрдөгч Ж.Мөнхгал, С.Баяр, О.Бархасбадь, О.Бямбажав, Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх ерөнхий газрын хоёр ажилтан зэрэг есөн хүнийг шалгаж дуусжээ. Хэргийг Нийслэлийн прокуророос яллах дүгнэлт үйлдэн Төв аймгийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд шилжүүлсэн. Шүүх хурал өнөөдөр /2019.07.23/  10.00 цагаас эхэлнэ.

Б.Хурц нарыг дараах зүйл ангиар шалгаж буй.

133 дугаар зүйл.Гүйцэтгэх ажлын тухай хууль тогтоомж зөрчих
133.1.Гүйцэтгэх ажлын тухай хууль тогтоомжоор хориглосон үйл ажиллагаа явуулсан бол хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг тавин нэгээс нэг зуу дахин нэмэгдүүлсэнтэй тэнцэх хэмжээний төгрөгөөр торгох, гурваас дээш зургаан сар хүртэл хугацаагаар баривчлах, эсхүл гурван жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ.
251 дүгээр зүйл. Эрүү шүүлт тулгах
251.1.Хэрэг бүртгэгч, мөрдөн байцаагч хүч хэрэглэж буюу хүч хэрэглэхээр заналхийлэх, тарчилган зовоох, тохуурхан даажигнах, хуурч мэхлэх зэрэг хууль бус арга хэрэглэж мэдүүлэг өгөхийг албадан эрүү шүүлт тулгасан бол тодорхой албан тушаал эрхлэх, үйл ажиллагаа явуулах эрхийг гурван жил хүртэл хугацаагаар хасч таван жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ гэж заажээ.

Э.АРИУН 

Гэрэл зургийг: Г.БИЛГҮҮН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Сма 2019-07-23 103.229.123.24

Энэ муу хурц пиздаг тэр хүзүүгүй п***а элбэгдоржтой нь шоронд нь банди болго

Avatar

Ard tumen 2019-07-23 174.215.21.163

Udahgui mongol ulsiin tuluu zutgeh tagnuul oldohgui menget nyamdorjiin hurtel biyelj mongolchuud tusgaar togtnolooo aldaj hyatadiin haryand orno.Eruuden shuuh gedeg yumaar mongoliin tusgaar togtnoliig ustgaj hyatadiin esreg ajilladag tagnuuliin baiguullagiig ustgah tom uil ajilagaa yavj bna Hyatadiin harya boltol bur ih eruuden shuulgej yargaluulah bolno novshnuudaa

Avatar

Бичлэг узсэн уу? 2019-07-23 64.119.19.141

Монгол Улсын телее биш Элбэгчапогийн телее зутгэж, энгийн ардын хуухдуудийг яргалан тамалсан.

Avatar

Зочин 2019-07-23 64.119.19.141

Ардчиллын яргачингуудыг хамгийн харгис хатуу аргаар залхаан цээрлуулж, сургамж болгох хэрэгтэй. 9 уеэр нь хуйс тэмтрэх естой.

Avatar

зочин 2019-07-23 202.179.16.88

Монгол төрд шударга зүтгэсэн хүмүүсээ гадны захиалгаар хэлмэгдүүлэх ажил эрт эхэлсэн, одоо ч үргэлжилж байна. Ер нь Баатар генералыг муухай хэлмэгдүүлсэн нэг хачин царайтай мэнгэтэй хүн энэ төрийг их бусниулж байна даа. Одоо бүр давраад монгол улсын сонгож авсан шүүх засаглалын суурь зарчмыг эвдэх буюу шүүхийн өмнөөс шүүхийн бус байгууллага буюу УИХ шүүхийн шийдвэр гаргах ажлыг булаан авч шийдвэр гаргах ажлыг биечлэн зохион байгуулж цаагуураа монгол улсын үндэсний аюулгүй байдлыг алдагдуулахаар

Avatar

Зочин 2019-07-23 199.249.230.103

Б.Хурц нарыг шүүх хуралдааны үеэр ЖАГСААЛ болж байна. Тус шүүх хуралдааны гадна нэр бүхий, зарим иргэд “Нүд цавчихгүй тэмцэл, Б.Хурц тэргүүтнүүд шударга шийтгэл хүлээх ёстой” зэрэг лоозон барьж шүүгдэгчдийн эсрэг жагсаж байна. Жагсаалд Нэхүүл, МАНАН дэглэмийн эсрэг ард түмний нэгдэл ТББ, Хохирогчдын холбооныхон зэрэг хүмүүс оролцож байгаа ажээ.

Avatar

МАНАН 2019-07-23 202.179.27.164

МИ ОВОГТ ЯАГААД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ ГЭЖ ЗҮТГЭЭД ЯАГААД ИХ ХУРЛЫН ДАРГЫН СУУДЛААС ҮХЭН ХАТАН ЗУУРАЛДАЖ БАЙСАН НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ Л БОЛЖ БАЙНА.ЭРДЭНЭТ САЛХИТААС ЭХЛЭЭД ИЙМ ТОМ ХЭРГҮҮДИЙГ ТЭР ХАМГААЛЖ БАЙСАН УЧРААС

Avatar

ZOCHIN 2019-07-23 202.126.89.166

ажлаа хийсэн л хүмүүс бна шд хулгайч нарыг суллах гээд попчдын улс төрийн золиос болох н л дээ янз н хэр баргийн цагдаа тагнуулчийн хийдэг ажил биш л бхгүй юу

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.131.245.243

Ярганы ажлаа хийсэн л зандалчид бна шд …

Avatar

иргзн 2019-07-23 202.179.27.8

Хурцад Шүүх мөн Ял өгөх байх даа Хөөн хэлэлцэх хугацаа дууссан Хэргийг хэрэгсэхгүй болгож Цагаатгав гэсэн Тогтоол шийдвэр гаргаад л болгочихоно шүү дээ Хурц яахав Шүүх хурал д Мэдүүлэг өгсөн болж Цааш нь Ярих уу Яах уу гээд л томорч өгнө биз дээ Манай Монголын Шүүх ч дээ ,,,,,,,,,

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.179.6.162

ӨӨРСДИЙГ НЬ ЭРҮҮДЭЭЧЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭ

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.179.209

Хурц Эрдэнэбат гэсэн 9 хүнээ дараагийн шүүх хурал болтол тусгаарлаж хорих хэрэгтэй шүү ер нь шүүгдэж дуустал хориж бай тэгэхгүй бол наадуул чинь шалихгүй зүйл хэлээд хойшлуулаад байна шүү

Avatar

Зочин 2019-07-23 103.212.116.206

Ардчиллын удирдагч Зоригийг зэрлэгээр хенеесен алуурчдыг илрvvлсэн терийн албан хаагчдпа шийтгээд оронд нь алуурчид болох аллагын захиалагч Нямка сайд, Батхvv aгсныг Терийн ордонд дуудан авчирч алсан Терийн ендерлег нь тер зайдалж байгаа цагт ийм хегийн хурал гэгчийг хийж Монгол сенеж, Хятадын хэсэг болжээ!!!

Avatar

,nbdbADB 2019-07-23 202.9.42.100

NOVSHIIN SHUUX

Avatar

nnn 2019-07-23 64.119.23.25

news.mn site tanaih albaar ingej meden budilaad bdim u. Bulgan bol Zorigiin ehner gergii baigaagui hen ch bish buyu hamtran amidragch bsn gedgiig bugd meddeg. 3 jil ch bologu yavalddag huuhen bsn. tgd Zorigiig aluulsan Sejigten. uhsen hatsanii chn gergii ve. Setguulch geh mal mine Chi sudalj baij hutsaj bai Za yu!!!!!!!!!!

Avatar

nnn 2019-07-23 64.119.23.25

news.mn site tanaih albaar ingej meden budilaad bdim u. Bulgan bol Zorigiin ehner gergii baigaagui hen ch bish buyu hamtran amidragch bsn gedgiig bugd meddeg. 3 jil ch bologu yavalddag huuhen bsn. tgd Zorigiig aluulsan Sejigten. uhsen hatsanii chn gergii ve. Setguulch geh mal mine Chi sudalj baij hutsaj bai Za yu!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2019-07-23 202.9.42.107

Эрүүдхээ ч хат . Тиймхэн дарамтийг даахгүй хүн амьний хэрэг хүлээж байгаа бол , гох нь л гэдэг байх даа …

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.161.97

хуцна биз үхэж далд орсон новшоо

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.179.6.162

Ц.Амгаланбаатар нь захиалагчийг Э.Бат-үүл гэж гэрчилсэн болох нь сүүлд Ерөнхийлөгч ЕС УИХ даргад бичсэн захидалаас нь ойлгогддог юм . Содномдаржаа чимгээ буруутай нь үнэн бол Э..Бат-үүл ч бас…

Avatar

Зочин 2019-07-23 103.57.93.102

Батзандан нарын дэглэсэн жүжиг юм уу даа

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.160.21

тэд ийм жүжиг найруулах насанд хүрээгүй малаа

Avatar

Зочин 2019-07-23 103.212.116.206

Евее бу?

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.161.67

r

Avatar

Сахалт эзэн 2019-07-23 202.131.245.243

Ардчилсан тарвагын томилсон хонгилын яргачингууд Ардчиллын 461-р ордонд тавтай морилно уу.

Avatar

Зочин 2019-07-23 103.212.116.206

Жэнко тарвага уу тийм шvv, Батxvv агсныг алаад тер зайдлаад сууж байгаа Жэнко гэж.

Avatar

Зочин 2019-07-23 182.160.39.122

Бат -Үүл энэ хэрэгт ямар ч холбоогүй. Нэг сонгуульд Зориг агсаны дүү нь Бат -Үүлийг дэмжээд явж байсан санагдах юм. Бат-үүл Элбэгдоржийн эсрэг аймаар том ухуулга явж байна.

Avatar

Зочин 2019-07-23 182.160.39.122

Дарамт шахалт үзүүлэхгүйгээр Зоригийг хөнөөсөн хэргийг илрүүлэх нь зөв. Ер нь дарамт шахалт айлган сүрдүүлэхгүй хэргийг илрүүлэх боломжгүй байсан байхаа. Гэхдээ хэрэг тулгаж үүрүүлж яавч болохгүй. Манай хуулийн систем бол дампуу юмаа. ХЗДХ -ийн сайд Нямдорж гэгч нэг тэнэг өвгөн – ямарч хуульч гэхэд хэцүүхэн нөхөр. Тэгээд дээр нь Батзандан Болд …..

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.131.245.243

Нийслэлийн Прокурорын газраас Ван Чен Хуныг Эрүүгийн хуулийн 19.10 дугаар зүйлийн 1-д заасан “Гадаадын иргэн, харьяалалгүй хүн Монгол Улсын нутаг дэвсгэрт тагнуул хийсэн” гэсэн үндэслэлээр яллах дүгнэлт үйлдсэн байна. Харин түүнд мэдээлэл дамжуулж байсан гэх хэрэгт холбогдсон, тагнуулын байгууллагад эрх бүхий албан тушаал хашиж байсан Д.Амгалан, А.Мөнхжаран нарыг Эрүүгийн хуулийн 19.4-2 дахь хэсэгт заасан “Монгол Улсын иргэн гадаад улсын тагнуулын албатай хамтран ажилласан, гадаадын байгууллага

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.9.43.34

Тагнуулын ажилтнуудынхаа нэр ус албан тушаалыг ингээд л зарлачихдаг юмуу????

Avatar

Аксиом 2019-07-23 202.131.245.243

Тийм. Илэрсэн тагнуул бол тагнуул биш. Татаад хаясан тамхины иш.

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.179.209

Энэ нөгөө хүнийг гөлөг болгодог Батбаяр өөрөа Хурцын гөлөг болчихоод явж байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.179.209

Энэ төрийн албыг алуурчиний з****г болгосон хүн араатануудыг шоронд хийж нийгэмээ цэвэрлэж сайн сайхан шударга төрийн төлөө явцгаая шүүхийг харж байна ард түмэн шударга шүүж чадах эсэхийг харж байна

Avatar

Зочин 2019-07-23 103.212.116.206

Алуурчдыг илрvvлсэн шударгуудыг алуурчдын эцэг Нямка сайд шvvлгэж байгаа нь! Нямкагийн ард тагнуулыг нь хийдэг нэг гадаад улс байдаг гэдгийг Хурц зарласан даа!!!

Avatar

Зочин 2019-07-23 64.119.25.203

а******н хулгайч тер удирдахаар Зоригийн алуурчид од болж, тангараг ергеж vvргээ нэр тертэй биелvvлж зэрлэг алуурчдыг илрvvлсэн терийн албан хаагчдыг ялладаг цагийг vзэх гэж! Жэнко а******н, Нямка сайд а******н огцроочээ!!! Тэднийг огцруулж, алуурчдыг терийн ендерлегеес мулталж байж л зэрлэг алуурчдыг эд нар шиг шударга терийн албан хаагчид цэгцэлнэ!!! Зоригийн сvнс Нямка сайд болон зэрлэг гvйуэтгэгч алуурчдыг харж байгаа шvv!!!!

Avatar

Зочин 2019-07-23 64.119.25.203

Зоригийн алуурчдыг илрvvлсэн эднийг шагнаж Зоригийн аллагын захиалагч гэдгээ ил болгосон Нямка сайдыг барьж хориочээ!!! Дvvрсэн Монголоо!!!

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.179.209

Захиалагч нь Батүүл Отгонбилэг гэж Амгаланбаатар хэлсэн байлаа шүү дээ хэлсэн гэрчийнхэн 2 хүнийг хорьж дарамталж ялалчихаад яагаад захиалагчийг нь хэлээд байхад барьж хорьж ялладгүй байна аа гайхмаар шүү бүгд Амгаланбаатарын үгээр хорьж шиитгэсэн мөртлөө

Avatar

Зочин 2019-07-23 116.90.226.18

Yun Otgonbileg ve, ter hun hezee ch tiim yum hiihgui. Uhsen huniig dugarahgui bolohoor heregee tohoh arga suvegchilsen bdgiim

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.179.27.209

Зоригийг хөнөөсөн хэргийг илрүүлсэн, үгүй юмаа гэхэд нэг шат ахиулсан, гүйцэтгэгч нарыг барьж шүүхээр шийдүүлсэн хүмүүс дээ ямар ч байсан. Эсрэгээрээ шагнах ёстой. Ингэж урмыг нь хугалах гэж дээ. Эд нар буруугүй шүү. Хэрцгий алуурчдыг ганц хоёр цохиход юу нь болохгүй гэж айн? Би байсан бол Содномдаржаа, Чимгээ, Амгаланбаатар гурвыг нэвширтэл нь зодох байсан. Харин ч зөөлөн хандсан байна, ардчилсан улс тулдаа.

Avatar

Зочин 2019-07-23 150.129.142.77

Угаасаа торгоод л явуулах зүйл ангиар яллаж байгаа юм байна. Хурцад юу байгаа вэ, мөнгө л байгаа.

Avatar

Танил сценари байна 2019-07-23 66.181.187.12

Бталгаатай хэлье. 3 жилийн тэнсэн. Ингэж хэргээс мулталдаг юм. Та муунайсууд мэдэхгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.131.245.243

Элбэгчабогийн томилсон тэрбумтан шүүгч нар ийм шийдвэр гаргах нь мэдээж.

Avatar

Зочин 2019-07-23 182.160.38.132

Энэ жижиг боовтой матрыг Элбэгдорж одоо ч гэсэн бөгстсөөр байгаа гэсэн шүү

Avatar

Зочин 2019-07-23 124.158.107.35

бөөн жүжиг , хоорондоо худ ургууд

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.9.42.17

Хурцыг одоо монголчууд бугдээрээ омоорч тэмцмээр байгаа юм даауг нь эд нарыг шоронд хицчихвэл улс торчдийн хийсэн захиалгат аллага ноцтой гэмт хэргийг хэн ч илруулэхицг хусэхгуй бол жинхэнэ мафи маягийн тор зассг бий болно доо

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.179.25.129

тэнэг

Avatar

Зочин 2019-07-23 66.181.161.95

х** новшоо тэнэг мал вэ

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.179.27.209

Чухамаа чухам. Иргэд Нямдорж мэтэд тархиа сайтар угаалгасан байна.

Avatar

Зочин 2019-07-23 202.126.88.182

Omoordog hun ni ooroo garaad omoorooch tegvel? Taarsan taar shuudainuud, mulguu ni mangaraa olj avan buruu zamaar budaa teegeed butsahdaa bulshniihaa shoroog teej irsen gadniihniig yug dolooj bor hodoodoo duurgegchee ayddag archaagaa aldsan hunii orontsoguud shuu dee chaavaas. Ingej yavahaar gadaa garaad gudamjind guilga guival yadaj etseg shuu yumniih ni nerend tsever. Nutagtaa ochood 2 honi guival chamaig ard tumen hezee ch olsoohgui yaj iigeed l amidruulah baisan, tui!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж