М.Ананд М.Даваажаргалыг давж түрүүлэв | News.MN

М.Ананд М.Даваажаргалыг давж түрүүлэв

М.Ананд М.Даваажаргалыг давж түрүүлэв

М.Ананд М.Даваажаргалыг давж түрүүлэв

Японы мэргэжлийн сүмо бөхийн долдугаар сарын тэмцээн Нагоя хотын сүмогийн ордонд 15 хоногийн турш болж, өчигдөр өндөрлөлөө. Тэмцээний сүүлийн өдрийг хүртэл дээд зиндааны түрүү бөхийн төлөө их аварга Хакүхо М.Даваажаргал, Какүрюү М.Ананд нар өрсөлдсөн. Хоёр аварга өчигдрийн барилдаанд оноолт таарч, Какүрюү давснаар 14 даваатайгаар тэмцээнийг тэргүүллээ. Хэрвээ Хакүхо давсан бол хоёр аваргын хооронд нэмэлт барилдаан гарах байсан юм.

Тэмцээний ес дэх өдөр Хакүхо Ичиножёо А.Ичинноровт ялагдаж, тэргүүлэгчийн хоёрдугаар эгнээнд бичигдэж эхэлсэн. Энэ боломжийг Какүрюү М.Ананд сайн ашиглаж чадсан бөгөөд 14 даваа, нэг унаатайгаар тэмцээнийг дуусгалаа.

Хакүхо 12 даваа, гурван унаатай тэмцээнийг өндөрлүүлсэн бөгөөд Ичиножёо А.Ичинноров, Котошогикү, Какүрюү нарт унажээ.

Мэргэжлийн сүмо бөхийн 71 дэх аварга Какүрюү М.Ананд зургаа дахь түрүүгээ хүртлээ. Тэрбээр хамгийн сүүлд 2018 оны тавдугаар сарын тэмцээнд түрүүлж байжээ. Энэ жил 33 настай Какүрюү М.Ананд аварга анхны түрүүгээ 2014 оны гуравдугаар сард авч байсан байна. Тухайн үед Хакүхо М.Даваажаргал аварга 28 түрүү аваад байжээ. Өнөө цагийн хоёр аварга долдугаар сарын тэмцээнд томоохон өрсөлдөөн үзүүлж, Какүрюү ялалт байгуулав.

Хакүхо, Какүрюү нартай хамгийн ойр даваатай бөх Тэрүцүёоши байсан бөгөөд тэрбээр 12 даваа, гурван унаатай тэмцээнийг дуусгажээ.

Дээд зиндаанд барилдсан манай бөхчүүдээс Монголын үлэмж биет гэгддэг Ичиножёо А.Ичинноров есөн даваа авсан бол сэкивакэ Тамаваши Б.Мөнх-Оргил тав, Дайшёохо Ч.Шижирбаяр зургаан даваатайгаар тэмцээнийг дуусгасан байна.

Бусад зиндаанд Монголын бөхчүүд амжилттай барилджээ.

БИЧЛЭГ: 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2019-07-22 103.10.23.6

МОНГОЛ ЯЛЛАА. БАЯР ХҮРГЭЕ. ДАНДАА МОНГОЛ НЬ ЯЛАХ БОЛНОО

Avatar

Шүншиг 2019-07-22 202.9.43.115

Монгол яллаа, цаашдаа ч ялна аа. Самурай ялагдЛАА, цаашдаа ч ялагдана, 1939 онд Халх голд яалаа?

Avatar

Зочин 2019-07-22 202.70.34.98

Монгол бөх япон самурайг давсанд баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2019-07-22 202.179.25.205

Тэмцээн сайхан боллоо.Хоёр дүүдээ хоёуланд нь амжилт хүсье. Тэмцээнийг сонирхолтой, сайхан тайлбарлаж өгч байдаг 2 тайлбарлагч залуустаа маш их баярлалаа. Мөн та хоёртоо амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2019-07-22 66.181.179.209

Монголоо голоогүй монгол аварга түрүүлжээ

Avatar

Хөөш 2019-07-22 108.170.182.183

Аль нэг Моггол нь л ялж байвал болоошдээ. Хакухо ч гэхдээ жаахан харих шинжтэй болсон бнаа. Барьц авч чадахгүй юм уу хариу мэх хийхдээ удаан байх жишээний. Зодог тайлахад харамсах юмгүй дээ, Япон, Монгол олныг сайхан л баясгалаа.

Avatar

uh 2019-07-22 49.0.191.250

Hakuho avarga olimpiig huleej baigaa

Avatar

zochin 2019-07-22 203.217.138.2

Sain baina

Avatar

Зочин 2019-07-22 66.181.177.97

Анандад баяр хүргэе. Хакуход улам их амжилт хүсэн ерөөе.

Avatar

Зочин 2019-07-22 202.55.188.39

МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН АНАНДАД БАЯР ХҮРГЭЕ. АРЛЫН ЯПОНЫ СУМОЧ ХАКУХОД БАЯР ХҮРГЭЕ. ЯЛГАА ЮУ БАЙХАВ ГАДААД ДОТООДЫН БӨХЧҮҮД ХӨӨРХИЙС.

Avatar

Зочин 2019-07-22 202.126.88.142

Богино бололтой худлаа эх орончид чимээгүй бай, адилхан л монгол ээж аавын хүүхдүүд,

Avatar

lkj 2019-07-22 182.160.35.28

neg mongol yalaj bayajij bval boloo

Avatar

Зочин 2019-07-22 43.228.131.45

Даваажаргал бол жинхэнэ Монгол эр хүн бөгөөд мөнхөд Монголоороо бахархах болно. Тэр аав шигээ үргэлж халуун цустай аатай омогтой Монгол эр хүн. Энэ ганц нэг унах түүнд юу ч биш Та нар дэмий юм бичиж хүн харлуулж Монгол хүн бүрийг хагаралдуулдагаа боль?? энэ их аваргын зүрх үргэлж Монголоороо цохидог юм. Тэнд хэд хонох хамаагүй?

Avatar

Moyo 2019-07-22 59.153.114.16

Japan huniig mongol gevel doromjilson bolno shuu

Avatar

Зочин 2019-07-22 103.212.116.76

Үхсэн нохойн баас шиг юм ярих юм жаапан хүн гэхээр яадгийн юугаараа илүү гэж хөгжил үү нуруугаа гэмттэл бөхөлзөж чаддагаараа юу дэлхийд амиа хорлолтоороо тэргүүлдэгээрээ юу 2 толгойтой 4 хөлтэ 6 гартай юм шиг ажилладагаараа илүү илүү

Avatar

Зочин 2019-07-22 43.228.131.45

Даваажаргал бол жинхэнэ Монгол эр хүн бөгөөд мөнхөд Монголоороо бахархах болно. Тэр аав шигээ үргэлж халуун цустай аатай омогтой Монгорл эр хүн. Энэ ганц нэг унах түүнд юу ч биш? Та нар дэмий юм бичиж хүн харлуулж Монгол хүн бүрийг хагаралдуулдагаа боль? энэ их аваргын зүрх үргэлж Монголоороо цохидог юм. Тэнд хэд хонох хамаагүй???

Avatar

Зочин 2019-07-22 43.228.131.45

Даваажаргал бол жинхэнэ Монгол эр хүн бөгөөд мөнхөд Монголоороо бахархах болно. Тэр аав шигээ үргэлж халуун цустай аатай омогтой Монгорл эр хүн. Энэ ганц нэг унах түүнд юу ч биш?? Та нар дэмий юм бичиж хүн харлуулж Монгол хүн бүрийг хагаралдуулдагаа боль?? энэ их аваргын зүрх үргэлж Монголоороо цохидог юм. Тэнд хэд хонох хамаагүй???

Avatar

Тайван 2019-07-22 70.77.22.160

Ананд Наран улсын иргэнд хүсэлтээ хамт гаргасан, тэдний зөв энд ирээд энэ хүмүүс юу хийхэв 1 нь гэсэн гадаадад өөрийгөө болгож явсан дээр шүү дээ, оркууд минь

Avatar

Здравствуйте 2019-07-22 66.181.161.11

Энд ирвэл хамгаалалтын компанид ажилланадаа

Avatar

зочин 2019-07-22 66.181.187.127

Баяр хүргэе. Монголын төлөө зүрхтэй Монголын иргэн түрүүлсэнд баяртай байна.

Avatar

Зочин 2019-07-22 119.40.103.6

Даваажаргалд Япон иргэншлэл зохисонгүй дээ

Avatar

ө 2019-07-22 202.126.88.47

Тэгий шд японы иргэн юм чинь М.Даваажаргал уний ш дээ

Avatar

Зочин 2019-07-22 66.181.161.11

Японуудад их л гомдсон улсууд байхюмаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж