Б.Хурц нарыг нөгөөдөр шүүнэ | News.MN

Б.Хурц нарыг нөгөөдөр шүүнэ

Б.Хурц нарыг нөгөөдөр шүүнэ

Б.Хурц нарыг нөгөөдөр шүүнэ

С.Зориг агсныг хөнөөсөн хэргээр гурван шатны шүүхээс яллаад буй Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарыг эрүүдэн шүүсэн гэх үндэслэлээр ТЕГ-ын дарга асан, хошууч генерал Б.Хурц нарыг шалгаж эхэлсэн.

ЦЕГ-ын Тусгай субъектыг шалгах хэлтсээс ТЕГ-ын дарга асан, хошууч генерал Б.Хурцтай хамт ТЕГ-ын нууцын зэрэглэлтэй мөрдөгч Ж.Мөнхгал, С.Баяр, О.Бархасбадь, О.Бямбажав, Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх ерөнхий газрын хоёр ажилтан зэрэг есөн хүнийг шалгаж дуусжээ. Хэргийг Нийслэлийн прокуророос яллах дүгнэлт үйлдэн Төв аймгийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд шилжүүлсэн.

Тэгвэл  Б.Хурц нарт холбогдох гэм буруугийн шүүх хурлыг мягмар гаригт буюу долдугаар сарын 23-ны 10.00 цагт хийхээр товложээ. Сануулахад, шүүх  хурлын урьдчилсан хэлэлцүүлэгт хохирогч Б.Содномдараа, Т.Чимгээ нараас гадна С.Зориг агсны гэргий Б.Булган өмгөөлөгчийн хамт оролцсон гэх мэдээлэл бий.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

BOLD 2019-07-21 122.201.22.18

UCHIGDOR HUUGIINHEE HURIMIG HIIGEED YAVJ BAISAN HUN SHUUGDEH UU?ARAI L BASAJ BNA DAA ARDUUDIIG?

Avatar

Зочин 2019-07-21 122.201.26.237

Нэг асуудал нь үнэхээр эрүүдэн шүүж хэрэг хүлээлгэх зорилготой байсан бол камер байрлуулж, бичлэгийг нь хадгалахгүй байх байсан. ТЕГ чиг үүргийнхээ хүрээнд л оролцсон асуудал гэж харагдаж байна. Тийм хэрэг үйлдсэн хүмүүстэй "дүрд нь орж" л харьцахгүй бол болохгүй. Тэрнээс нэг нөхрийг оруулаад та хэргээ хүлээчих гээд гуйвал хэн ч тоохгүй нь ойлгомжтой.

Avatar

Зочин 2019-07-21 122.201.26.237

Эрүүдэн шүүсэн бол хуулийн хариуцлага хүлээх ёстой. Гэхдээ эхлээд тэр бичлэгийг бүрэн эхээр нь ил болгох ёстой. Түүний дараа хүмүүс дүгнэх нь зөв байх аа. Олон нийтэд эрүүдэн шүүсэн гэж сэтгэлзүйг нь бэлдээд, шүүнэ гэдэг бол утгагүй зүйл. Ил болсон бичлэгт бол эрүүдэн шүүлт биш шоронгийн л нэг өдрийн бичлэг байсан. Тэрийг эрүүдэн шүүлт гэвэл дэлхийн бүх шоронд эрүүдэн шүүлт болж байгаа гэсэн үг.

Avatar

gyals myals 2019-07-21 182.160.35.28

yamar hurdan bnaa

Avatar

Зочин 2019-07-21 66.181.181.56

Юугийн шүүх билээ дээ, Нямдоржийн захиалгат улс төрийн шоу юм чинь

Avatar

Зочин 2019-07-21 64.119.22.159

Зоригийг зэрлэгээр алсан алуурчдыг емгеелж терийн тангараг ергесен албан хаагчдыг шvvдэг Зоригийн аллагын захиалагч Нямка сайдыг огцруулж, барьж шvvгээчээ!!! Хурцыг харин шагнах естой!!

Avatar

Зочин 2019-07-21 202.126.89.205

Хурцыг өөрийг нь эрүүдэн шүүж энэ улс орны булхайг ил болго. Үгүй бод гэмгүй Энхбат гэх хүнийг эрүүдэн шүүж шоронд алсан шиг нь үхүүл.

Avatar

Худал худал 2019-07-21 103.57.93.144

Бараг л худлаа дөө

Avatar

ард түмэн 2019-07-21 66.181.181.163

шал худлаа жүжиг болно ооо хурцаас бүгд айдаг ярих уу яах уу ха ха

Avatar

Зочин 2019-07-21 182.160.0.160

Ер нь ямар нэг хэмжээгээр эрүүдэн шүүлт хэрэглэхгүйгээр хэрэг хүлээлгэнэ гэж хаа ч байдаггүй байх шүү. Хамгийн гол нь хэргйн эзнийг олсон байх ёстой. Хэрэгтнүүдийг зөв олж чадсан бол энэ ч яамай байнаа. Тэр тусмаа Зоригийг хөнөөсөн онц
ноцтой хэрэгт бол.

Avatar

Зочин 2019-07-21 202.179.27.16

Чухамаа чухам.

Avatar

иргэн 2019-07-21 202.179.27.8

Монголын Шүүх ойлгомжтой Хөөн хэлэлцэх хугацаа дууссан Хэргийг хэрэгсэхгүй болгож Цагаатгав гэнэ л биз Томчуултай холбогдох бүх Хэргүүд иймэрхүү маягаар шийдэгдээд л дуусна харж л байгаарай Уг нь эдгээр Гэмт хэрэгтэнгүүдыг яаж Шийдэгдэхийг Иргэд олон түмэн минь маш Анхааралтай ажиглаж байгаа шүү

Avatar

Зочин 2019-07-21 27.123.214.2

Шоронд нь үхүүлээч

Avatar

Зочин 2019-07-21 66.181.191.193

Unuudur tom huu ni hurimaa sky resortod hiij baihad 2 dah udur shuune gedeg ni tohiroltsootoi yum bnadoo

Avatar

Ард 2019-07-21 66.181.179.209

Хүн хулгайлч авчирч алсан хүн дарамталж хэрэг хүлээлгэсэн гавъа байгуулаагүй байж төрийн одон медал цэргийн дээд цол генарал болсон гээд л их муу юм хийсэндээ эрдэнэтийн 49% хулгайлцсан их олон хүн хэлмэгдүүлсэн гээд бузарын булай юмаар уут нь дүүрсэн нөхөр дөө шударга шүүхийг яаж шийдгэхийг харах л үлдлээ ард түмэн

Avatar

Зочин 2019-07-21 64.119.22.159

Намбарын Энхбаяр гэгчийг Еренхий сайд байхад тvvний болон Хууль зvйн спйд Нямдорж нарын даалгавраар Энхбат агсаныг авчирч тэдэнд егсен даалгавар биелvvлсэн цэрэг. Тэр асуудлаар Хурцыг биш харин Н.Энхбаяр, Нямдорж 2 захиалагчийг шvvx естой!!!

Avatar

Зочин 2019-07-21 64.119.26.202

Hudend huiten h..sh shuu uhej dald oroosoi yaragchin

Avatar

Зочин 2019-07-21 64.119.22.159

Зоригийн а******н дээр бичжээ дээ!!! Чамайг Хурц илрvvлсэн Нямка сайдаа!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж