Анхны ачаа, тээврийн агаарын хөлгийг угтан авлаа | News.MN

Анхны ачаа, тээврийн агаарын хөлгийг угтан авлаа

Анхны ачаа, тээврийн агаарын хөлгийг угтан авлаа

Анхны ачаа, тээврийн агаарын хөлгийг угтан авлаа

Монголын нисэхийн салбарын түүхэнд нэгэн шинэ хуудас нэмсэн үйл явдал өнөөдөр болж, “Бойнг-737” маягийн, анхны ачаа тээврийн зориулалттай агаарын хөлгийг Чингис хаан олон улсын нисэх буудалд угтан авлаа.

“Монголиан Эйрвэйз карго” ХХК-ийн оруулж ирж буй энэхүү агаарын хөлөг нь зөвхөн ачаа тээврийн зориулалтаар ашиглагдах том оврын агаарын хөлөг гэдгээрээ манай улсын агаарын тээврийн салбарт онцгой ач холбогдолтой. Учир нь агаарын ачаа, тээвэр сүүлийн жилүүдэд тогтмол өсч байгаа билээ.

Тухайлбал, 2018 онд салбарын хэмжээнд тээвэрлэсэн нийт ачаа 5,339 тонн буюу өмнөх оноос 6 хувиар өссөн. Тээвэрлэсэн ачааны сүүлийн 10 жилийн дундаж өсөлт 4 хувь хүрсэн тоон үзүүлэлттэй байна. 2018 онд тээвэрлэсэн ачааны 99 хувийг олон улсын ачаа тээвэрлэлт, 1 хувийг орон нутгийн ачаа тээвэрлэлт эзэлжээ.

“Монголиан Эйрвэйз карго” ХХК энэхүү ачаа тээврийн онгоцоороо БНХАУ-ын Бээжин, Хөх хот, Хонконг, БНСУ-ын Сөүл хотын чиглэлүүдэд нисэж тээвэр хийхээр төлөвлөж байгаа аж.

Э.ЦЭЦЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-07-20 202.21.110.212

Aguu yumaa.Bayar hurgie! Mongol uls haanaas ch ongotsooroo achaagaa avaad,haa hurgeh gazar ni buteegdehuunee hurgeed ugeh bololtsootoi boljee.Ene zasgiin gazriin ajil sain yavj baina.Syyliin yed dandaa saihan medee sonsdog bolloo.Ekh oron mini hugjij baina.Huviin hevshil achaanii hundiig uurch uls tumnee hugjuulj baina.Zasgiin gazar togtvortoi baij sain demjeed ugvel hugjil ch mun hurdan baih ni da.Mongoldoo baihgui dutagdaj baisan negen agaariin uilchilgeeg bui bolgoson ta buhend amjilt husie!

Avatar

Зочин 2019-07-20 107.77.225.236

МИАТ-ийг татан буулга

Avatar

Зочин 2019-07-20 202.9.44.169

Heden tonn iin daatstai ngots ve? Turees uu ? Hudaldaj avsiimuu? yamar company ve?

Avatar

zochin 2019-07-20 103.212.117.44

https://www.planespotters.net/airframe/Boeing/737/JU-8888-Mongolian-Airways-2019/LBNQSEQk\n30 jiliin nasjilttai hun teeverleh ontotsn belen bolson gene.

Avatar

zochin 2019-07-20 103.229.122.20

esh mongolchuud mini muu khelj setgeleeree tsadaj amidardag bolchikhojee , uursdud ni uchuukhen khamaaguy yumand setgelee zowooj , ataarkhaad yakh ni we dee , yostoy priusee ayulguykhen baryad yawj bay daa

Avatar

Зочин 2019-07-20 64.119.19.141

Улсаасаа баян хулгайч л юм байна.

Avatar

Зочин 2019-07-20 202.126.89.145

Hulgaichiin yaj medej bn, merge tavia yu. Ataarhal aa gej.

Avatar

Ямар баян юм бэ ээ? 2019-07-20 64.119.19.141

Элбэгчапо, Куурц нар ачааны онгоцтой болжээ. Бас Ийзнис байгаа.

Avatar

dundad azi kirgizstan uzbekees jims abiy... 2019-07-20 103.212.119.100

dundad azi kirgizstan uzbekstanaas jims zoochee ..tend mash hyamd vnetei ch dee.hujaag bodbol tseber baigaliin vne hyamd boonoor oruulij ireed l zarahad bolj bnaa.

Avatar

Зочин 2019-07-20 203.169.49.107

Түрээс үл.

Avatar

Зочин 2019-07-20 202.126.88.187

Odoo ongots gehee boliod agaariin hulug gedeg bolson yumuudaa

Avatar

Зочин 2019-07-20 66.181.179.190

энэ Казакстан улсад болж бгаа үйл ажиллагаа юу?? 3 хүүхэн яагаад өдөн малгай өмсчих вээ?? Монгол үндэстэн гэдгээ ил тод харуулах бж дээ

Avatar

ЗОЧИН 2019-07-20 103.111.68.3

ТАГНУУЛЫН ДАРГА АСАН Б ХУРЦ 49 ХУВИЙГ НЬ ЭЗЭМШДЭГ ГЭЖ ХОМ-ДОО МЭДҮҮЛСЭН БАЙХ ЮМ БИЛЭЭ

Avatar

Зочин 2019-07-20 64.119.19.141

51%-ийг нь Элбэгчапо эзэмшдэг юм билээ. Ийзнисийг мен адил.

Avatar

Зочин 2019-07-20 202.126.89.230

Хаанаас дам сонссон юм бол доо энэ 2. Атаархаад үхэх гэж байна уу, биьгий ингэж доош орж бай л да. Сайхан мэдээ байна. Амжилт!

Avatar

ЗОЧИН 2019-07-20 103.111.68.3

ХОМ ДОТОР ТАГНУУЛЫН ГАЗРЫН ДАРГА БАТААГИЙН ХУРЦ ГЭЭД МОНГОЛИАН ЭЙРВЭЙС КОМПАНИЙ 49 ХУВИЙГ ЭЗЭМШДЭГ ГЭЖ МЭДҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ ХҮН ГҮТГЭЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ БАРИМТААР Л ЯРЬСАН НЬ ДЭЭР

Avatar

Зочин 2019-07-20 202.126.89.237

Chi ter eh survaljaas oor yu medeh ve? Yum oorchogddog yum. Huuchin medeegee ovgortloo yariad bairnii gadaa shatraa toglood suudag hunii 1 uu kkk

0 0
Avatar

зочин 2019-07-20 202.126.89.75

Хүгий хуучин хугацаа нь дууссан хог оруулж ирээд л сүрхий юм хийцэн аятай зогсоцгоох юм.Чааваас даа олон амьтан алж сүйд хийх вий дээ

Avatar

Зочин 2019-07-20 202.126.89.230

Амнаас чинь үмхий ханхалж байна. Хол яв. Приус ээ эвтэйхэн ыариад сурчаарай да.

Avatar

Зочин 2019-07-20 103.229.121.143

Uruu amtai yumnuud oorsdoo uruu amdraltai bdiim aa. Yumiig sainaar harah oort sain

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж