Э.Оюунболд аваргад шинэ загварын "Lexus RX350" машин бэлэглэжээ | News.MN

Э.Оюунболд аваргад шинэ загварын "Lexus RX350" машин бэлэглэжээ

НААДАМ -2019

Э.Оюунболд аваргад шинэ загварын "Lexus RX350" машин бэлэглэжээ

Э.Оюунболд аваргад шинэ загварын "Lexus RX350" машин бэлэглэжээ

Тулгар төрийн 2228 жил, Их Монгол Улсын 813 жил, Ардын хувьсгалын 98 жилийн ойн Үндэсний их баяр наадамд ес даван түрүүлсэн Улсын аварга Э.Оюунболд тун завгүй явна. Хэнтий нутгаас төрөн гарсан шинэ аваргад нутгийн зөвлөлөөс нь таван өрөө байр бэлэглэж, уламжлал ёсоор “Тоёота” цом түүнд очсон билээ. Мөн “Алтай констракшн” ХХК-иас Э.Оюунболд аваргад "Lexus RX350 "машин бэлэглэжээ. Нийт 169 сая төгрөгийн үнэтэй, 2019 оны шинэ загварын машин ийнхүү аваргынх боллоо.

Наадмын түрүү бөхийн шагнал болох машин дээр дахин нэг машинаар шагнагдсан аваргад Цагдаагийн дэд хурандаа цол олгосон. Төрийн наадамд хоёр дахиа түрүүлж, аварга цолонд хүрсэн Э.Оюунболдын шагнал дахин нэмэгдлээ.

Ч.ШАРХҮҮ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zocnin 2019-07-18 202.21.103.86

un ubs be cni eeree ubs muu laar mini

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.126.89.164

Yas vndseer yalgadag hervvliig Genkogiin\n ved l tednii trolluud devergelee. \nHegel unuuh ni uuruu tuvudiin hurliiz kh kh kh

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.126.89.164

Tsagdaagiin darga nar vnen teneg yumaa. \nDed hurandaa baihdaa yahavdee. \nOrost, Germand …….. er ni gadaadad OLIMPIIN AVRAGA bolson ch tsergiin tsoloor ingej togoldoggvi yum. \n **…..**……**…….

Avatar

Haha 2019-07-18 202.126.89.48

Ene neg zolig chin ehneree solichihson bnu ugui yu!!!!

Avatar

Зочин 2019-07-18 139.28.216.21

Баяр хүргье. Аваргаа. Одрр бусд бөхчүздэд манлайлал үзүүлж татвараа төлөөлөй. Татвөрын алба анхааралдаа аваарай.

Avatar

Зочин 2019-07-18 185.99.57.66

yasan gej buduun bolkhi bokhchuuded ogdog bnaa. muuhai maraalgui boon yawdag b*** yun ch muuhai bokhow doo. nud bayasgah yuch alga. mekh ntr bdaggui l ym bna lee baridah daa. Muuhkhai bukh nar. Maraalgui.

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.21.117.194

пялдага ха ха

Avatar

Зочин 2019-07-18 112.72.11.110

1-Р сургуулийн өмнөх, Драмын театрын хажуугийн оффисийн барилга гээд АЛТАЙН БАРЬСАН БАРИЛГА БҮХНИЙ ХАЖУУГИЙН ЯВГАН ХҮНИЙ ЗАМ, НИЙТИЙН ЭЗЭМШИЛИЙН ГАЗРУУДЫН ХАШИЖ ЗӨВХӨН АЛТАЙНХНЫ МАШИН ЗОГСДОГ ЗОГСООЛ БОЛГОДОГ ОРК БАЦААН. ЖҮЖИГЧИН ШАНЧИМЭГТЭЙ ЯВАЛДАЖ БАЙР АВЧ ӨГЧ.. ХӨЛСТЭЙ БАЛАЙ БӨХӨД МАШИН ӨГЧ БАЙХААР БУСДЫН ЭРХ АШИГ, ЯВГАН ЗОРЧИГЧИДЫН ЭРҮҮЛ МЭНД, АМЬ НАСАНД ЗАНАЛХИЙЛСЭН ҮЙЛДЛҮҮДЭЭ БОЛЬБОЛ ИЛҮҮ ГЭГЭЭЛЭГ, ИЛҮҮ БУЯНЛАГ ҮЙЛ БОЛНОДОО. НМХЯНАЛТЫН ГАЗАР БОЛОН ХОЛБОГДОХ ГАЗРУУД, НИЙГМИЙН СҮЛЖЭЭГЭЭР БАР

Avatar

ЗОЧИН 2019-07-18 202.9.43.71

МОНГОЛЧУУДЫН ХИЙРХЭЛЭЭ ГЭЖ НЭГ ИЙМЭРХҮҮ ДАМПУУ ЮМ БАЙХИМ ДАА……………ЭНЭ БАЯН ХХК ХЭДЭН ЯДУУ ХҮНД, ХЭДЭН ӨВЧИН ЗОВЛОНТОЙ ХҮНД ТУС ХҮРГЭСЭН БОЛ ????????????????????????????

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.131.228.82

Ene teneg p***a nart yasan gej ingej ih yum ugdug bnaa.

Avatar

зочин 2019-07-18 202.179.25.234

Тэр компани машин өгөх ч яахав, Цагдаагийн дэд хурандаа гэдэг чинь сонин юм Дарга нараа гэж сонин л хүмүүс юм даа

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.178.50

Yag unen!

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.21.115.106

Harin tiim,tsagdaagiin tsolny unelgeeg het dord uzsen,

Avatar

"Алтай констракшн" ХХК!!! 2019-07-18 202.9.43.169

Алтай констракшн ичиж амьдар!! Улсаас /Хөгжлийн банк, Төрийн банк/ зээлсэн өрөө төлөхгүй луу унжиж байж юун бэлэг сэлт хүнд өгөх вэ? Зээл нь муу ангилалд орчихсон байгаа шүү дээ. Худлаа хэлсэн луйварчид аа!!!

Avatar

hahahahaha 2019-07-18 202.9.43.169

"Алтай констракшн" ХХК–аас 2019 оны “Lexus RX-350” автомашиныг шинэхэн аварга Э.Оюунболдын гэргийд бэлэглэв. 170 сая төгрөгийн үнэтэй гэж захирал Х.Бат-Эрдэнэ нь мэдэгджээ.

Avatar

ааааааааааа 2019-07-18 203.91.118.180

Энэ эргүү захирал ингэж тэнэгтэж байсанаас ганц буянтай ажил хийгээч

Avatar

Зочин 2019-07-18 203.91.118.180

Энэ эргүү захирал ингэж тэнэгтэж байсанаас ганц буянтай ажил хийгээч

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.170.84.188

Болио наад балай элийрэлээ одоо зогсоо!!!

Avatar

zochin 2019-07-18 93.242.160.247

mashinaa zaraad, asramjiin gazriin byatshan huuhduuded tuslaasai.

Avatar

- 2019-07-18 202.21.109.40

Ер нь өгч байгаа хүн хэнд юу өгөхөө өөрөө л мэднэ биз дээ. Авсан хүн нь авсан хойноо захиран зарцуулан л биз. Ер нь чадалтай хүн хүссэнээ хийж амьдарна. Чадалгүй нийгмийн хог шаарууд л тэд нарыг шүүмжлэгчид болдог юм даа.

Avatar

Батхишиг 2019-07-18 66.181.161.87

Амаараа шороо долоохын цагт чи хог шааруудыг гуидаг болноо дэлхиид монголын нэрииг мндуулсан монголын төлөө явж баисан хүмүүс шагнал гэж огт мэдэхгүи л баисан паа

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.161.3

Монголчуудын хөөргөн сагсуу араншин!!! Хүнд өвчтэй хүүхдүүдийн эмчилгээний зардалд хандив өг л дөө та нар, тийм л өглөгч сүрхий юм бол!!!!

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.9.45.233

Өгч байгаа сэтгэл сайхан л байна.Гэхдээ нэгэнт машин өгчихөөд байхад ахиж яагаад бэлгээ давхцуулаад байдаг юм.Ядарсан халдварт өвчтэй төрж байгаа бяцхан үрсэд минь ингэж гараа сунгавал маш сайхан баймаар байна.Энд атаархаж бичсэнгүй шүү.Авч байгаа аваргад буруу юу байхав.Цөөхөн монголчууд минь ээ ядарч яваа нэгэндээ буян хийж байвал зүгээр л байх юм.Ялангуяа энэ том том хандив өгч компаниуд

Avatar

Алтай констракшн луйварчин 2019-07-18 202.126.89.202

Алтай констракшн ичиж амьдар! Улсаас /Хөгжлийн банк, Төр йн банк/ зээлсэн өрөө төлөхгүй луу унжиж байж юун бэлэг сэлт хүнд өгөх вэ? Зээл нь муу ангилалд орчихсон байгаа шүү дээ. Худлаа хэлсэн луйварчид байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.9.43.169

МИЕЭ.ЭНХБОЛДЫН КОМПАНИ , ЗАХИРАЛ БАТЭРДЭНЭ ОЛОН ЖИЛ ЭНХБОЛДЫН ЖОЛООЧ ХИЙЖ БАЙСАН ДАА.

Avatar

Зочин 2019-07-18 103.11.195.34

Увсынхан боож үхэхнээ ямар муухай атаархуу хүмүүс юмбээ дээ. Халх хүн түрүүлчихсэн биш атаархаж өөрсдийгөө боомилж а**х нь лдээ. Өшөө цааш нь юу гэцгээх болдоо

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.55.188.36

Энэ чиний л бодол. Би Увсынх надад атаархах сэтгэл ер төрөхгүй байна. Эртэй бяртай нь түрүүлдэг хойно. Халх нь байна уу ойрад нь байна уу хамаа алга. Монгол наадамд монгол хүү түрүүллээ.

Avatar

МОНГОЛ 2019-07-18 175.38.157.122

Би халх хүн байна, надад увс халхаараа хуваагдах нь ер таалагдадгүй, мөн э****з хурлийзаар ч бие биенээ доромжлох ч дэмий санагддаг! э****з ч бай үгүй ч бай Монгол Улсын иргэний үнэмлэхтэй хэнийг ч гадуурхах ёсгүй мэт

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.126.89.88

odoo bur ehnert ni mashin ogdog boljee kkk

Avatar

Болд 2019-07-18 49.0.130.134

Doping

Avatar

Зочин 2019-07-18 107.77.173.4

Энэ ашиггүй толгой цувдайнуудыг эрхлүүлэхээ боливол яасан юм?

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.21.120.186

Яг зөв

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж