Молдир Мекенбаева: Монголд анх удаа ирээд, сандарч байна | News.MN

Молдир Мекенбаева: Монголд анх удаа ирээд, сандарч байна

Молдир Мекенбаева: Монголд анх удаа ирээд, сандарч байна

Молдир Мекенбаева: Монголд анх удаа ирээд, сандарч байна

Жюү жицүгийн насанд хүрэгчдийн Ази тивийн аварга шалгаруулах тэмцээн манай улсад анх удаа болж байна. Бөхийн өргөөнд эдгээр өдрүүдэд болж буй тэмцээнд 24 орны баг тамирчид оролцож, шилдгүүдээ тодруулж эхлэв.

Энэ удаа Казахстаны багийн бүрэлдэхүүнд 2016 онд 49 кг-ын жинд дэлхийн аварга цолыг хүртэж байсан Молдир Мекенбаева багтсан юм. Тэрбээр өнөө өглөө Нурсултан-Улаанбаатарын чиглэлийн нислэгээр буулаа. Түүнтэй Монголд ирсэн даруйд нь ярилцсанаа хүргэе.

-Монголд тавтай морил. Анх удаа манай улсад ирж байгаа гэж сонслоо. Таны сэтгэгдлийг сонсмоор байна?

-Онгоцноос буугаад удаагүй ч агаар нь цэвэрхэн сайхан санагдлаа. Монголд анх удаа ирж байгаа болоод ч тэрүү сандарч байна шүү. Гэхдээ уулзсан эхний хүмүүсээс эхлээд сайхан сэтгэгдэл төрүүлж байна. Та бүхэнд баярлалаа. Миний хувьд гэнэтийн зүйл болж байна.

-Яагаад Жюү жицү бөхийн төрөл сонгох болсон бэ. Энэ талаар сонирхмоор байна?

-Энэ спортыг сонгоход манай гэр бүлийнхэн нөлөөлсөн. Миний эгчийн нөхөр жюү жицүгээр барилддаг байсан. Тиймээс надад энэ төрлийг сонгоход ойр байлаа.

-Монголд болж байгаа тивийн аварга шалгаруулах тэмцээнд оролцох эрхээ хэрхэн авсан бэ?

-Дотоодын өрсөлдөөн их. Гэхдээ мэдээж жиндээ нэг, хоёрдугаар байранд орсон нь Ази тивийн аварга шалгаруулах тэмцээнд явдаг. Энэ шалгуурын дагуу өнөөдөр Монголд ирлээ.

-Тэмцээний бэлтгэлээ хэрхэн хангасан бэ?

-Саяхан “Нурсултан 2019” тэмцээнд амжилттай оролцсон. Миний хувьд бэлтгэл сайн байгаа. Тусгай бэлтгэл хийсэн учраас сайн хангагдсан гэж үзэж байна.

-Монголын тамирчдыг судалж чадсан уу?

-Тийм ээ, бага зэрэг судалсан. Олон улсын тэмцээний үеэр Монголын тамирчдыг маш их харж байсан. Гэхдээ яг одоо нэрийг нь санахгүй байна. Монгол, Казахстан ойрхон болохоор жюү жицүгийн спортоор дамжуулан улам ойртож байгаа нь сайхан байна. Жюү жицүгээр дамжуулаад Монголын тухай болон тамирчдын мэдээллийг авдаг.

-Таны хувьд дэлхийн аварга болж байсан. Тэгэхээр энэ удаагийн тивийн тэмцээнд маш өндөр ач холбогдол өгч ирсэн байх?

-Үнэхээр их баярлалаа. Монголд ирсэн бүхий л тамирчдад амжилт хүсье. Мэдээж бүгд түрүүлэх зорилготой ирж байгаа шүү дээ.

-Их сургуульд сурахын хажуугаар жюү жицүгийн бэлтгэл хийнэ. Бас кинонд тоглох гээд завгүй ажиллаж байгааг сонслоо. Энэ бүгдийг хэрхэн амжуулж байна вэ?

-/Инээв/ Би дээд сургуульд математикийн чиглэлээр суралцаж байгаа. Гэхдээ өөрийн сонирхлоор кинонд дүр бүтээдэг. Би хэд хэдэн кинонд тоглосон. Чөлөөт цагаараа шатар тоглож, цагийг үр дүнтэй өнгөрүүлэхийг хичээдэг. Манай найз Чэйкмак мөн сайн тоглодог. Жюү жицү тоглодог шигээ шатар тоглох сонирхолтой.

-Танд миссийн тэмцээнд оролцох бодол байдаг уу?

-Би загвар өмсөж, модель болохыг хааяа боддог. Гэхдээ надад жюү жицүгээр хичээллэх сонирхол илүү их байна. Мэдээж одоо би оюутан, мөн тамирчин. Энэ бол миний сонголт.

Гэрэл зургийг: Г.БИЛГҮҮН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ЗөвЗөв
15
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
5
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.161.78

Хөөрхөн ч биш юм аа, сайхан л тамирчин юм даа.

Avatar

зочин 2019-07-18 59.153.112.98

Атаархаад байх юм байхгүй, авьяслаг, спортлого хөөрхөн рхин байна.Өөрөө 00 байж хүн гоочилчгоогоод байх юм.

Avatar

Зочин 2019-07-18 122.201.22.63

За, Болорчулуун гуай наад хуухнээ дагаад казакстан руу яв, энд ингэж балайрч байхаар

Avatar

saf 2019-07-18 202.21.108.240

Manaj Juliag guitsehgui

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.161.13

Anduuraad uur tamirchintai n yriltslaga xiisiin bishuu

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.9.43.89

Филиппин асрагч шиг л хуухэн байна ядаж байхад нугасан хамартай байхдаа яахав дээ тулаанч байж

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.21.108.70

hoorhon ohin bnaa.

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.178.50

Ooroo yamar matar baigaa bol?

Avatar

ХАН 2019-07-18 193.34.232.24

хөөрхөн бас барилддаг охин байна. лайк

Avatar

Зочин 2019-07-18 88.208.206.128

Нүүрээ будаагүй л хүүхэн байна. Будчихсан бол та ханарна дөө

Avatar

Зочин 2019-07-18 64.119.20.161

Ийм уёраас нь цс зураг хамгийн худлаа бдхг бхгүй юу

Avatar

ккк 2019-07-18 182.160.37.126

Өөө FACEBOOK-н зураг шигээ гэж бодсон чинь…….байдаг л нэг зүүн өмнөд ази царайтай хүүхэн байна шдэ…ядахад намхан юм…Иймэрхүү охидууд Улаанбаатарт ч гудамжаар хаа нэг зөрж л байдаг шдэ

Avatar

vo 2019-07-18 66.181.183.36

ineemseglel arai l missiinh bishee

Avatar

зочин 2019-07-18 202.179.27.193

Жулиаг гүйцэхгүйн байна

Avatar

МАНАЙ ЖУЛИАГ ГҮЙЦЭХГҮЙН БАЙНА 2019-07-18 202.179.27.193

МАНАЙ ЖУЛДИЗ Л ГОЁ

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.55.188.46

Фэйснийхээ зураг шиг байсангүй.

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.126.89.58

Саахалтын Тунгалаг сандраэд яахав ээ.Тайван морил.

Avatar

Udka 2019-07-18 112.72.11.103

Hogiin ataarhu tuwdiin erliizuud 80 huwi ni

Avatar

zochin 2019-07-18 103.229.122.20

yund ni suyd bolnow, baydag neg l bagy bayna ,

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.187.77

Монголын хасагууд Шинжаанаас ирсэн тул царай нь өөр.

Avatar

Зочин 2019-07-18 192.82.64.23

Монголын хасагууд ногоон нүдтэй шар царайтэй монхор хамартай ерөнхий төрх нь Хасагстаны хасагуудаас өөр байдаг. Хасагстаны хасагууд харин ч монголжуу төрхтэй бас ч гэж хэл амаа ололцож болохоор хүмүүс байдаг. Монголын хасагууд антропологийн хувьд бусад хасагуудаасаа өөр гэж дүгнэж болно. Сэтгэхүй нь ч гэсэн хогийн бүдүүлэг хоцрогдсон цаадуулаасаа шал өөр.

Avatar

Zochin 2019-07-18 202.170.68.162

Medemhiireed l bh bololtoinmaa.

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.161.31

Зөв л бичсэн бна. Яагаад эсэргүйцээд байгаа юм?

Avatar

Зочин 2019-07-18 150.129.142.120

Tim shu

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.161.7

Сайхан хүүхэн шүү унтах юмсан

Avatar

Paвcaл 2019-07-18 174.216.39.21

Унтах гэж дайрсан чинь нөгөө бooвыг чинь дотроо хийгээд тас өччих юм бол яана? Хугархай ч юмуу нялцархай ч юмуу хоцроно доо.

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.126.88.153

Mongolchuud ungu turh, mungu, huvtsas hunar l yarina. Ternees iluu zuil yarih bolovsrol, yos zui baihgui

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.9.43.91

Х.Жулдыз сайхан хүүхэн шүү.

Avatar

бар 2019-07-18 202.9.43.91

Яагаад энэ казакстан хүүхнүүд ийм гоё байдаг юм бол.Манай казакууд гэж нэг шар ногоон царай муутай юмнууд л байх юм.

Avatar

vnen vnen.. 2019-07-18 64.119.27.201

mongoliin kazakuud sart tsaraitai ch dee.. yg uzbek uigaruud l gesen vg l dee..kazakstanii ni kazakuud harin mongoljuu tsaraitai ni vnen shuu.mongoliin kazakuud bol eh oronoo ert orhij jingar-uigard uigar vzbekuudtei holildson noloolson bhaa.. tsus oirtolt mash ihee.. iimees l teree.mongold dongoj 36000 uulaa orij ireed 210000 bolson ch dee.kazakstan ruu 70000 ybaad odoo 135000 l vldsen dee…

Avatar

Зочин 2019-07-18 66.181.178.50

Mongolchuud manius goo uzesgelengeeree 1rt oroh humuus shuu. Maiga holtei Mantuun nuurtei navchin hamartai nariin zuraasan nudtei setgeliin ongo ni nuurniihee ongotei hosolson adgiin zalhuuchuudiig oor haanaas ch ul oldnom zee!

Avatar

Зочин 2019-07-18 202.179.31.91

Жинхэнэ Казак бүсгүй байна. Харин Монголд х***а харсаар байгаад хүн бүрийг х***а гэд хардаг гар байна даа ккк

Avatar

Зочин 2019-07-18 103.212.116.76

Хуж аа хүүхэн байна казакууд есөн штдийн э****з царай зүстэй юмаа оросжсон төрх ч их юм билээ

Avatar

HM 2019-07-18 94.197.121.30

Солигддог зурагтай открит байдаг даа. Хөөрхөн, муухай янз бүр харагддаг ийм л хүүхэн байна.

Avatar

Fd 2019-07-18 112.72.11.119

Zurga hamt avhuuldag heregee. Shan busgui shu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж