Нэгдүгээр сургуулийн захирлын ялыг хэвээр үлдээжээ | News.MN

Нэгдүгээр сургуулийн захирлын ялыг хэвээр үлдээжээ

Нэгдүгээр сургуулийн захирлын ялыг хэвээр үлдээжээ

Нэгдүгээр сургуулийн захирлын ялыг хэвээр үлдээжээ

Сүхбаатар дүүргийн нэгдүгээр сургуулийн захирлын үүргийг түр орлон гүйцэтгэгч асан Г.Бум-Эрдэнэ нарт холбогдох хэргийг Нийслэлийн Эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүхэд өчигдөр /2019.07.16/ хянан хэлэлцлээ. Шүүхээс Г.Бум-Эрдэнэ нарт торгох ялыг хэвээр үлдээж шийдвэрлэжээ.

Хэргийг сануулахад, Г.Бум-Эрдэнэ болон нийслэлийн Боловсролын газар, Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институт, Хан-Уул дүүргийн 32 дугаар сургуулийн эрх бүхий албан тушаалтнуудыг үгсэн тохирч, хамран сургах тойргийн бус хүүхдүүдийг нэгдүгээр сургуульд элсүүлэх, шилжүүлэн суралцуулсныхаа төлөө эцэг, эх нараас удаа дараа хахууль авсан хэмээн буруутгагдан өнгөрсөн оны намраас Авлигатай тэмцэх газарт шалгуулж байсан билээ. Анхан шатны шүүхээс Г.Бум-Эрдэнэд Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс 12 сая төгрөгөөр торгох ял оноож байсан юм.

Үүнээс гадна авлигын хэрэгт хамтран оролцож, өөртөө болон танилууддаа хууль бус давуу байдал бий болгосон үндэслэлээр Сүхбаатар дүүргийн Боловсролын хэлтсийн бага боловсрол хариуцсан мэргэжилтэн Ч.Мөнхбатыг 10 сая, Хан-Уул дүүргийн ерөнхий боловсролын 32 дугаар сургуулийн захирал Г.Мөнхбаяр, Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институтийн дэд захирал О.Оюунтунгалаг болон дээрх хүмүүст хахууль өгсөн хэрэгт холбогдсон А.Уянга, А.Баянмөнх, М.Бат-Эрдэнэ нарыг тус бүр 2.7 сая төгрөгөөр торгохоор шийдвэрлээд, дээрх албан тушаалтнуудын төрийн албанд ажиллах эрхийг хоёр жил хассан аж.

Э.АРИУН 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-07-17 66.181.161.123

Heden zuun sayaar idej uuchaad shorond oroh btal esergerree 1sayaar torguuliad deerees ni ogohgui gonjirch davj zaaldaa yu,Mongoliin shuuh iim l bna,

Avatar

Зочин 2019-07-17 202.126.88.210

1-r syrgyyliig avilgal hahyyliin tom suljee bolgoj yr chadvargui shahaanii bagsh naraar duurgej 5000 am.dolloriin hanshaar huuhed oryylj hahyyliar gaviyat bagsh col abch uuriin buh huuhdee hahyyliar avsan munguuruu amerikt syrgasan aldart hahyilch zahiral Gurragchaag barij shalgahgui dunguj zahiral bolood barigdsan zahirliin asyydal olnii doog onigoo boljee !!!!!!!!!

Avatar

Батаа 2019-07-17 202.9.43.28

Төрийн хахуулчдыг яллаж байгаа царай та нар яаж чадаж байна ядарсан эмэгтэйд 10000 төгрөг авсаны төлөө арван жилийн ял өгч байсан биздээ одоо хууль үйлчилдэг хятадад дагаар орвол гоёоо хахаха

Avatar

sadf 2019-07-17 99.241.52.203

manaih shig iim huulitai oron gej yu baidag umbee. afrikiin ornuudaas doloon dor baina sdhe.

Avatar

Зоч 2019-07-17 66.181.179.213

Торгохоо ? Мөн шийтгэвээ. Инээд нь хүрч байгаадаа. Манай хууль, шүүгчид гэж ертөнцийн шившиг, булай. Энгийн хүмүүсийг бол сүржигнэж шорон орон энээ тэрээ болсон доо хөөрхий. Ардын намынхаан!

Avatar

Boldka 2019-07-17 150.129.142.157

Bolj dee avilgchdiig toroos hol yabuulsan ne deer

Avatar

zochin 2019-07-17 172.58.227.82

eronhiilogch shuugchdiig tomiloh ni ardchilald ul niitseh tom mafia bii bolgoh ayultai

Avatar

ЧД иргэн 2019-07-17 202.179.27.232

Ял авч шийтгүүлсэн эдгээр хүмүүс бол зүгээр гүйцэтгэгч нар. Харин жинхэнэ эзэд нь уснаас хуурай гарч байгаад л хамаг учир бий. Ирэх намраас шинэ захирлыг эзэд нь дамарталэ эхлэнэ. Үгэнд нь орохгүй бол хална. Үгийг нь дагавал нэг өдөр ял хүлээнэ. Игээд л чөтгөрийн тойрог үргэлжлэх нь тэр. Тогтолцоогоо системээ бүхэлд нь өөрчлөөгүй цагт юу ч өөрчлөгдөхгүй. Ял авсан гэх хүмүүс бол золиос болсон хүмүүс.

Avatar

Hulgaichgui MONGOL Uls 2019-07-17 207.154.202.228

У.Хүрэлсүх нь боловсрол нимгэн, залуугаасаа намаар мөнгө цохиж явсан түүхтэй, шударга ёс ярих нь ичмээр дүртэй. Улсын данстай Хадгаламж банкны 14.0 тэрбум төгрөгөөс "хувь" хишгээ зохион байгуулалттайгаар завшсан (2007 онд), бүтэхгүй мэргэжлийн хулгайч -хүн өнөөдөр төрд сүүлчийн ажлынхаа хоногийг өнгөрүүлж байна. Хадгаламжаа (1.7 тэрбум төг) буцааж төрдөө удалгүй тушаачих хөгшөөн!!! Монголын төр салбадай хулгайчуудаар дутахгүй, болсон. Тоон баримт үнэн.

Avatar

Утгагүй шийдвэр байна ??? 2019-07-17 66.181.188.175

Ингэж шийтгэвэл авилгал буурахгүй харин өсөх юм байна.

Avatar

Зочин 2019-07-17 202.21.100.202

Толгойгийн илсэн юм шиг л санагдлаа. Нийслэлд ийм үзэгдэл маш олон сонсогддог. Дээрх нөхдүүдийн Төрийн алба хаших эрхээс гадна удирдах албан тушаалд очих эрхийг нь бүр олон жил хаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-07-17 64.119.18.17

23-р сургуулийн захирлын үүрэг гүйцэтгэгч сургуулийн авилгаар амьдралаа авч явдаг Цолмонбаатар гэдэг их идэгчийг яллаач ээ. 2018 оны хичээлийн жил 450 хүүхэд бүртгээд 33 хүүхэд элсүүлэн авсаныг шалгах хэрэгтэй. Авилгад авсан мөнгөөрөө нүдэндээ даврхаа хийлгээд тэнэмэл Солонгосыг ивээн тэтгээд одоо модуль гэх цахим программ нэвтрүүлнэ гээд яваад байна. Анх ирэхдээ 23-Орчлонд сургуулийн нэг муу бага ангийн багш байсан одоо энэ хүнээс тэр сургуулийг нь салгаж авахгүй бол чадал муутай хүнээс юу ч

Avatar

Ял өг 2019-07-17 80.83.235.35

Писда ял өгөөчээ шоронд нь хатаалдаа, наадуул чинь яг засарч харагдаач

Avatar

Зочин 2019-07-17 202.180.218.37

Нэг удаагийн ввсан хахуульд нь ч хүрэхгүй торгууль тэгээд шийтгэл үү тээ …

Avatar

Зочин 2019-07-17 112.72.12.9

ХАГАС ДУТУУ Л ШАЛГАСАН БОЛООД ХАЯЖДЭЭ

Avatar

Шударга ёс 2019-07-17 103.111.68.3

Авилгалд живсэн шүүх

Avatar

zochin 2019-07-17 66.181.178.67

kkk

Avatar

Иргэн 2019-07-17 202.126.88.234

Хахуулийн мөнгөөрөө торгуулиа төлөөд 2 жилийн дараа намын даалгавраар дахиад хаа нэгтээ дарга болно. Супер тогтолцоо

Avatar

Зочин 2019-07-17 202.9.43.112

Нэг хүүхэд оруулаад л 15 саяыг авч байхад 12 саяаар торгоод л болоо хэхэ.

Avatar

Зочин 2019-07-17 202.179.25.141

hahuuli avaad avaad l torguuli, iim bhad uls hugjinu gej yu bh ve

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж