Л.Өнөрчимэг Ерөнхийлөгчөөс гавьяат нэхэв | News.MN

Л.Өнөрчимэг Ерөнхийлөгчөөс гавьяат нэхэв

Л.Өнөрчимэг Ерөнхийлөгчөөс гавьяат нэхэв

Л.Өнөрчимэг Ерөнхийлөгчөөс гавьяат нэхэв

Баяр наадмын үеэр олон хүн энгэрээ цоолсондоо төр засагтаа баярласан бол зарим нэг нь хоосон үлдсэндээ Төрийн тэргүүндээ гомдож уйлсан бололтой. Тэдний нэг нь зураач Л.Өнөрчимэг. Нэгэн цагт хөл, гараараа зурж олныг гайхашруулж явсан зураач Л.Өнөрчимэг үндэсний их баяр наадмаар багагүй бухимдаж, шагналгүй үлдсэндээ шаралхсан гэнэ.  Тэрбээр баяр наадмын шагналд багтаж чадаагүйдээ Ерөнхийлөгчид гомдсон гомдлоо нүүр номдоо дэлгэжээ. Зураач  "гавьяатын шагналаа зүүж өгөхгүй юмаа гэхэд чулуудаад өгчих" хэмээн хатуурхаж, " Г.Уянга, Ц.Хулан, Л.Эрдэнэчимэг нараас хэнийг шагнахыг асуух хэрэггүй, тэднийг шоронд явуул" хэмээн Төрийн тэргүүнийг буруутгасан байна.  Л.Өнөрчимэг зураачийн хувьд өвөрмөц нэгэн. 2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулиар Х.Баттулгыг дэмжиж байгаагаа үг, үйлдлээрээ илэрхийлж байсан юм.

Ч.ШАРХҮҮ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-07-16 202.9.42.203

Гүээ би ч бас …. Ер нь Ерөнхийлөгч минь , нэг удаагын зарлиг гаргаад бүх ард түмнээ гавьяат цолоор шагначихбал яасымдээ !..Гудмаар алхах бүх хүмүүсийн энгэрт гавьяатын тэмдэг гялалзаад л …. гоё шдэ .

Avatar

Батаа 2019-07-16 202.9.43.28

Тэр муу төмөрт хайртай золиг вэ энэ монголчууд үхэлддэг болжээ энэ бол улс орноороо дампуурч байгаагийн шинж

Avatar

ЭМЧ 2019-07-16 66.181.184.222

БАТЗАНДАН ШИГ СЭТГЭЦИЙН ИЖИЛ ОНОШТОЙ ЭНЭ АВГАЙГ ДААНЧ ИХ ГАЛЗУУРУУЛСАН ЮМ !!! ХҮССЭН ЮМ ХҮЗҮҮГЭЭР ГЭЖ ЭНЭ !!! ИЙМЭРХҮҮ СЭТГЭЦИЙН ЮМТАЙ ЭР ЭМ УЛС ОЛШИРООД Л БАЙГАА !!!

Avatar

Зочин 2019-07-16 66.181.171.34

Зурсан зурагнуудыг нь харах юм сан. Ямар зурагнууд байдаг юм бол доо.

Avatar

Зочин 2019-07-16 139.5.218.215

Угаасаа эзнээ олдоггүй шүү дээ. Энэ хүүхэн чинь авъяастай бас чиг хмйсэн бүтээсэн юмтай байх шүү.

Avatar

Зочин 2019-07-16 202.21.126.30

Төр засаг хэнд ямар шагнал өгөхөө мэдэх байлгүй. Нэхэж авна гэж юу гэсэн үг вэ? Ичдэггүй эм

Avatar

РАВДАН 2019-07-16 66.181.161.90

ХҮҮХНҮҮДЭЭ ГЭЖ . ГҮЭЭ ЯАХАВ ХЭН НЬ ШОР.ОН ША.АХ ЁСТОЙГ ҮНГЭЭР НЬ ХЭЛСЭН Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-07-16 203.91.115.42

Гавьяат цол янз бүрийн одон тэмдэг авлаа гээд нисэх биш мөнхрөх биш зүгээр л хий зүйл шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-07-16 182.160.34.90

г*** болд гуншсаар байгаад төрийн шагнал шаасан. элбэгдоржид бандидуулсан нь авдаг шагнал болсон байсан.

Avatar

зочин 2019-07-16 202.21.120.66

Одоо ч бүр улаан цагаан нэхэж авдаг болохнээ тэгэхээр шагнал урамшуулал гэдэг хүнийг ямар хэмжээнд аваачиж байгаа нь харагдаж бна

Avatar

Зочин 2019-07-16 112.72.12.9

Хөөрхий минь өвчтэй юм бол уу

Avatar

zochin 2019-07-16 112.72.9.26

ene odoo hen yum be yu hiisen hun be

Avatar

Zochin 2019-07-16 66.181.184.182

Medrel ni zugeer bish yum bna

Avatar

Зочин 2019-07-16 202.21.107.126

gavyat tsol uneguidsenii batalgaa.

Avatar

zochin 2019-07-16 203.91.117.8

Nogoo dotroosoo gereltdeg U.. hun gedgiin 1 gej sonsson ug uildel n unen haragdaad baina.

Avatar

zochin 2019-07-16 103.229.122.20

awgay , khuukhnuud chini suuliin ued ikh soliorch bayna daa ,, ene yunykhaa tuluu gawiyat nekhsen yum bol doo, khuurkhii salaandaa kharandaa khawchuulsan gej guygaaguy baylguy dee

Avatar

zochin 2019-07-16 64.119.21.241

Ene avgai jaahan setgetsiin gajigtai hun deer ueees medeh yam bn

Avatar

Зочин 2019-07-16 66.181.161.8

Бие эрхтний зарим онцгой чадвар байдаг аа. Хөлөөрөө зурах байтугай хөлөөрөө нум сум харвадаг хүн бий. Тэр бол бүтээл биш, гавьяа бүр ч биш. Энэ чинь Шархадны оргодол юм биш үү

Avatar

s 2019-07-16 182.160.34.217

Galzuu huuhen shar hadand hevt

Avatar

Зочин 2019-07-16 119.40.100.170

zasag deer altaa avgai hav darsan daa

Avatar

dd 2019-07-16 49.0.137.181

bolij uz, ichih nuur gej baina uu

Avatar

Зочин 2019-07-16 66.181.185.185

Энэ солиорсон хүүхэн юу хийсэн гэж гавьяат нэхнэ вэ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж