Ерөнхий консул С.Эрдэнийг эргүүлэн татлаа | News.MN

Ерөнхий консул С.Эрдэнийг эргүүлэн татлаа

Ерөнхий консул С.Эрдэнийг эргүүлэн татлаа

Ерөнхий консул С.Эрдэнийг эргүүлэн татлаа

Хөх хотод суугаа Д.Мөнх-Эрдэнийг хууль бус машины наймаатай нь холбогдуулан эргүүлэн татсан. Тэгвэл л Засгийн газрын өнөөдрийн /2019.07.03/ хуралдаанаар Хонконгт суугаа Ерөнхий консул С.Эрдэнийг эргүүлэн татах шийдвэр гаргажээ. Түүний томилолтын хугацаа нэгдүгээрт дуусч байгаа. Хоёрдугаарт, мансууруулах эм, сэтгэгцэд нөлөөлөх бодис, тамхи  тээвэрлэсэн гэх хууль бус үйлдэлд нэр холбогдсон боловч одоо Дипломат төлөөлөгчийн газарт ажиллаж байгаа албан тушаалтнуудыг  холбогдох хууль тогтоомжийн дагуу нэн даруй эргүүлэн татах,  УИХ-ын Аюулгүй байдлын байнгын хорооноос нэн даруй чөлөөлөх, төрийн албанаас чөлөөлөх, хариуцлага хүлээлгэх чиглэлийг   Засгийн газарт өгсний дагуу ийнхүү арга хэмжээ авч байгаа аж. Учир нь, С.Эрдэнэ Вена хотын атташегаар ажиллаж байхдаа 2004 онд контарбандын хэрэгт холбогдож байсан учраас түүнийг эргүүлэн татах шийдвэрийг гаргасан байна.

Э.ЖОНОН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зураач Лондон 2019-07-03 90.207.162.166

Х.Баттулга Ерөнхийлөгч болсон нь Монголчуудын аз !

Avatar

Таисан нь дээр дээ 2019-07-03 59.153.115.175

Хэрэгтэй хэрэггүй улсыг татаж байвал таарна

Avatar

ЗОЧИН 2019-07-03 66.181.170.229

С.Эрдэнэ диплотам өмнө нь Авилгатай тэмцэх газар, Тагнуулын төв газарт дэд даргаар ажиллаж байсан хурандаа хүн дээ.

Avatar

Зочин 2019-07-03 103.212.119.108

Хурцыг буусан болохоор Эрдэнээг татаж байна. Эрдэнээ ч яасан дуртай юм

Avatar

Зочин 2019-07-03 202.126.88.72

Төрийн албаны данхар бүтжцтэй холбоотой. Бүтээмж маш муу. 1 хүний хийх ажлыг 3 хүнээр хийлгэдэг тэгээд нөгөө цалинг хувааж өгдөг. Цалин орлого муутай хүмүүс хулгай зэлгээ хийх нь аргагүй асуудал.

Avatar

No ihtei 2019-07-03 202.70.34.70

Hovch Har, Hurts nar l tomilson shyy dee.

Avatar

zochin 2019-07-03 103.229.121.51

tagnuulin gazarin general tsoltoi shu deee

Avatar

ЗОЧИН 2019-07-03 124.158.95.14

АЛЬ 2004 ОНД КОНТРАБАНДЫН ХЭРЭГТ ОРООЛЦОЛДОЖ БАЙСАН ЮМ БОЛ ЯАГААД ХОНКОНГИЙН КОНСУЛААР ТОМИЛЖ ЯВУУЛСАН ЮМ БЭ? АЛЬ ӨНГӨРСӨН ЮМЫГ ОДОО ТООЦОООД БАЙХДАА ЯАХАВ ДЭЭ? УГ НЬ БОЛ ХОНКОНГИЙН КОНСУЛААР ТОМИЛОХ ҮЕД НЬ ЭНЭ АСУУДЛАА ЯРЬЖ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХГҮЙ ЯАСАН ЮМ???

Avatar

Zochin 2019-07-03 103.9.90.53

Turiin albanii ner hundiig unagaaj bgaa diplomatuudiig tatahaar barahgui eruu uusgej hsalgah yostoi.

Avatar

Chimkaa Hadgalamj nyagtlan 2019-07-03 151.80.147.187

У.Хүрэлсүх нь харанхуй бүдүүлэг, боловсролгүй, өөрөө залуугаасаа нам дагаж дарга нарын б**с долоож явсан ийм л хүн. Дээр нь шударга ёс яриад байхын үнэхээр ичмээр дүртэй. Улсын данстай "Хадгаламж" банкны 14.0 тэрбум төгрөгөөс "хувь"-иа зохион байгуулалттайгаар завшсан (2007 онд), бүтэхгүй мэргэжлийн хулгайч-хүн өнөөдөр Ерөнхий сайд хийж байна даа. (Төрд сүүлчийн ажлаа). Улсын мөнгө буцааж өгөөрэй хөгшөөн!!! Монголын төр хулгайчуудаар дутахгүй, одоо болно.

Avatar

Зочин 2019-07-03 202.126.88.204

Hurelsuh ene ulsiig udirdaj bgaad bayarla! ANiin buunii nohoi min

Avatar

иргзн 2019-07-03 202.179.24.12

манай Төр засгийнхан нээрээ Хүнд гарууд байх юмаа Урьд нь Хар тамхины Хэрэгт Нэр холбогдож байсан Этгээдийг ахиад өөр Оронд Элчин сайдаар томилоод ажиллуулчихсан байх юм даа

Avatar

ЗОЧИН 2019-07-03 124.158.79.169

ЯАМАЙ ДАА !!! ТАРВАГА , КҮРЦЫН СҮЛЖЭЭНИЙ НЭГ ГЕНЕРАЛ МУЛТ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

konsul 2019-07-03 202.131.245.170

yaagad iim nowshnyydig ergyyleed tawiaad baidag umbee ih tsewrlgee xiigeche gadaad yaam naad tsogtbaatriiga xal g***

Avatar

Зочин 2019-07-03 202.126.88.170

76 чинь өөрсдөө гэмт хэрэгтэнгүүд ш дээ.ЖДҮчид, зэвсэгийн наймаачин, хүчин хүн амины, хар тамхины хэрэг гээд өчигдөр өнөөдөр болсон болж бгаа гэмт хэрэгтэнгүүддээ хариуцлага тооцож чадахгүй болохоороо хэлэдцэх хугацаа нь дууссан хэдэн хэргээр шоу хийж хариуцлга тоочсон болж харагдах гэж бн

Avatar

Зочин 2019-07-03 64.119.20.24

энэ нөхөр одонтуяагын ах мөн үү?

Avatar

Зочин 2019-07-03 103.9.90.53

ОДОНТУЯА саЙД САЛДАНГИЙН ОХИН, ЭРДЭНЭ БОЛ ТАГНУУЛЫН ХУРАНДАА САМДАНГИЙН ХҮҮ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-07-03 202.126.88.197

МОНГОЛЧУУД ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨРӨӨ Х.БАТТУЛГЫГ СОНГООГҮЙ БОЛ ЭНЭ УЛС ЧИНЬ ЯМАР БОЛЧИХСОН, ЮУ БОЛОХ БАЙСНЫГ ОДОО Л МЭДЭРЧ ЭХЭЛЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2019-07-03 202.126.88.170

Баттулга ер хамаагүй шодоргос нэрээр шоудсан 5 хүнээр бүхэл бүтэн улсаа тоглуулж бн.Хариуцлага ярьж бшаа бол бараг сар болгон хийлтйн болон ардын армид цэрэг амь насаа алдаж бн,хар тамхины хэрэгт холбогдогдсон ТЕГ ын ажилтанг томилсон хүмүүс, зэвсэгийн наймаатай холбогдсон Болддоо арга хэмжээ аваач!!!

Avatar

Зочин 2019-07-03 202.5.202.130

ичиж үхмээр юм аа, энэ их авилга авдаг өндөр цалинтай шүүгчид, жижиг дунд үйлдвэрлэл гэж цацдаг их мөнгө, гадаадын элчинд ажилладаг хууль бус наймаачдын тансаглалд зардаг их мөнгөө монгол улсаа дэлхийд сурталчилдаг тэнгэрээс хайрласан авъяас билгээрээ сэтгэл зүрхээрээ саларынхөө төлөө ажилладаг цөөхөн хэдэн соёл, урлагийхандаа өгвөл тэд илүү ихийг хийж бүтээж, монголыг илүү эерэгээр сурталчилж чадна даа, даанч тэднийг дэмжихгүйм даа

Avatar