АТГ дөрвөн шүүгчээс байцаалт авч байна | News.MN

АТГ дөрвөн шүүгчээс байцаалт авч байна

АТГ дөрвөн шүүгчээс байцаалт авч байна

АТГ дөрвөн шүүгчээс байцаалт авч байна

АТГ-аас Улсын дээд шүүхийн нэр бүхий гурван шүүгчийг саатуулан, шалгаж байгаа гэсэн мэдээлэл байна. Тэдний хувьд АТГ-т байцаалт өгч байгаа гэх мэдээлэл байгаа ч зарим эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар саатуулсан гэх мэдээлэл ч гараад байгаа юм.  Энэ талаар Прокурорын ерөнхий газрын Хэвлэл мэдээлэл хариуцсан мэргэжилтнээс тодруулахад "Энэ бол ташаа мэдээлэл. Цагдан хорьсон, саатуулсан зүйл байхгүй" гэв.

Харин зарим эх сурвалжийн мэдээллээр Улсын дээд шүүхэд ажиллаж байсан гурван шүүгчийг АТГ-аас байцааж байгаа гэх мэдээллийг өглөө. Дээрх шүүгч нарыг Салхитын мөнгөний ордтой холбоотойгоор байцаагдаж байгаа гэх албан бус мэдээлэл ч байна. ҮАБЗ-ийн зөвлөмжийн дагуу Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Лхагва гаригт зарлиг гаргаж 17 шүүгчийг түдгэлзүүлэх шийдвэр гаргасан билээ. Үүний найман шүүгч нь Салхитын мөнгөний ордтой холбоотой Ш.Мөнгөншагайтай холбоотой бөгөөд тэдний талаарх бичлэг болон бусад баримт байгаа гэдгийг мэдээллийг албаныхан өгч буй.

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗАРЛИГААР ЭРХИЙГ НЬ ТҮДГЭЛЗҮҮЛСЭН ШҮҮГЧ НАРЫН НЭРС:

  1. Б.Цолмонбаатар – Сонгинохайрхан дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч, Ерөнхий шүүгч;
  2. Э.Халиунбаяр – Захиргааны хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч;
  3. Ц.Амарсайхан – Улсын дээд шүүхийн шүүгч;
  4. Б.Сайханцэцэг – Чингэлтэй дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч, Ерөнхий шүүгч;
  5. Д.Цолмон – Улсын дээд шүүхийн шүүгч;
  6. Г.Цагаанцоож – Улсын дээд шүүхийн шүүгч;
  7. Ж.Оюунтунгалаг – Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч, Ерөнхий шүүгч;
  8. Д.Дэлгэрцэцэг – Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч;
  9. Д.Байгалмаа – Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч;
  10. Х.Сонинбаяр – Улсын дээд шүүхийн шүүгч, Иргэний хэргийн танхимын тэргүүн;
  11. П.Золзаяа – Улсын дээд шүүхийн шүүгч;
  12. С.Амардэлгэр – Баянзүрх дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч, Ерөнхий шүүгч;
  13. Т.Энхжаргал – Баянзүрх дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч;
  14. Б.Нармандах – Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч;
  15. С.Төмөрбат – Нийслэл дэх Захиргааны хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч;
  16. Н.Нарантуяа – Багануур дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч;
  17. П.Туяат – Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч” гэжээ.

Ш.ОЧ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ард 2019-06-28 122.201.21.18

Шүүгчид гадаадынханаас авилга аваад тэдний талд шийддэг нь бүр уламжлал болсон байсан

Avatar

Matthew 2019-06-28 202.179.24.90

БУСДЫГ ТА ЯАЖ ШҮҮНЭ ТЭР ШҮҮХЭЭРЭЭ ӨӨРӨӨ ШҮҮГДЭХ БОЛНО…

Avatar

Зочин 2019-06-28 122.201.31.172

Ү.А.Б.ЗӨВЛӨЛД БАЯР ХҮРГЭЕ! ЭНЭ 3 ЗАЛУУД АМЖИЛТ ХҮСЭЕ!

Avatar

zochin 2019-06-28 172.58.224.180

avilgal abagch,hulgaich nariig tsaazal

Avatar

TTJVCO шалгаачээ 2019-06-28 112.72.11.123

TTJVCO болон Макмохан компаниудыг шалгаачээ . Бараг 100 сая долларын хэрэг гарах байх шүү еоөнхйилөгчээ. Таван толгойг оос маш их мөнгө тдсэн компани шүү

Avatar

Өмгөөлөгч хуульчид 2019-06-28 66.181.161.12

Шүүгч нарын 3 дамжуулж өмгөөлөгчдөөр дамнуулан авилгал авсан, авилгал өгсөн баримтуудыг үнэлэж авдаг бол өгнө шүү АТГ-аа. Хүүхдүүд хамаатныхаа царайг яаж харна даа. Зарим нь Бямбаа шүүгч шиг ???????????????????????? шийдвэр гаргах нь дээр биздээ. Одооноос өвдөж хавдах аргаа хэрэглэж эхлэх нь дээр шүү дээ. Гадаад явж өвдөөд эхлэх хэрэгтэй та нараас их юм гарна шүү. Өмгөөлөгч нартай ойр найзлах осолтойг ойлгов уу. Өмгөөлөгч хийх ажлаа л хийсэн. Таныг ч бас өмгөөлнө.

Avatar

Хуульчид 2019-06-28 66.181.161.12

Номарангийн хэргийг шийдвэрлэж их хэмжээний авилгал авсан шүүгчид бүгд багтсан байна.

Avatar

Хэлмэгдэгсэд 2019-06-28 66.181.161.12

Дүүрэг, нийслэл, Ерөнхий газар дээд шүүх гээд Цагдаагийн 3 шат, прокурорын 3 шат, шүүхийн 3 шат нийлээд 9 эрүү шүүлтийг туулахын тулд авилгал өгөхөөс өөр ямарч арга байхгүй хуулийн завхрал байгаа шүүдээ.
Монгол улсын эрүүгийн хуулинд байхгүй зүйл ангиар иргэнийг хэлмэгдүүлсэн цагдаа прокурорууд одон медаль, орон сууцаар шагнагдан, тушаал дэвшин ажилсаар байх юм даа. Гомдол гаргахаар УЕП-ын газар нь хир халдаахгүй хамгаалж өмгөөлөөд, АТГ нь шалгахгүй, тусгай субъектийг шалгадаг газар нь хэрэ

Avatar

Хэлмэгдэгсэд 2019-06-28 66.181.161.12

Авилгалчдыг болон ЖДҮ-тэй холбоотой УИХ-ын гишүүдийг гэм буруутай нь тогтоогдохгүй байна гээд хэрэгийг хэрэгсэхгүй болгон буян үйлдээд авилгалаа авдаг прокуроруудын сүлжээг нэн даруй зогсоох хэрэгтэй. Прокурорын орон тоог багасгаж шүүгчийн орон тоог нэмэх хэрэгтэй, хууль зөрчсөн зөрчөөгүйг, буруутай үгүйг зөвхөн шүүх тогтоох учиртай , ингэж байж цагдаа прокурорын шатны авилгал таслан зогсоогдоно. Цагдаа прокурор шүүхийн 3 шатанд авилгал авдаг бол ядахдаа шүүх дээрээ ганцхан авдаг болгоё .УИХ-ы

Avatar

зочин 2019-06-28 139.5.218.99

сайн шалгаж байцаа хэдэн үеэрээ идэх хоол амьдрах хангамжаа хийсэн байгаа прокуроруудыг бас шалгаж түдгэлзүүл шүүгч прокурор 2-лаа хууль зөрчдөг гэдгийг өмгөөлөгч цагдаа нар хэлээд байгаа

Avatar

Хуульчид 2019-06-28 66.181.161.12

Хамгийн аймшигтай авилгалчид бол прокурорууд шүү дээ. Доошоо цагдааруу бухна, дээшээ шүүх рүү буруугаа бухаад л голд авилгалыг цэцэглүүлж баяжиж суудаг улс шүүдээ. Прокурорын шатанд хэрэг хэрэгсэхгүй болгодог тогтолцоог даруй халах хэрэгтэй. Энэ эрх мэдлийг ашиглан прокурорууд нийгэмд шудрага ёс, авилгалыг цэцэглүүлж байна шүүдээ. Гэм буруутайг прокурор өөрийн үзэмжээр тогтоодогийг болиулах шаардлагатай байна. Гэм буруутай үгүйг шүүх л тогтооно гээд хуулинд заачихсан шүүдээ. Авилгалчдын хэргийг

Avatar

Дутуу байна 2019-06-28 66.181.183.175

Ундрах, Атарцэцэг, Тунгалаг гээд ллрууд бий

Avatar

Зочин 2019-06-28 66.181.161.26

Дээд шүүхийн иргэний танхимын шүүгчээр ажиллаж байгаад сая түдгэлзүүлсэн иргэний танхимын дарга Сонин баяр , Цолмон , Цагаанцоож нар анхан болон давж заалдах шатны шүүхээс нотлох баримтуудыг үндэслэн хариуцагч тал төлөх ёстой гэсэн шийдвэр гаргаад байхад улайм цайм төлөх ёсгүй гэсэн шийдвэр гаргаж шар махтай хатаасан даа.

Avatar

baba 2019-06-28 202.21.127.170

Шүүх бол үнэхээр ялзарчээ. Ийм байхад ШЕЗ шүүхийг улайран хамгаалж ирснийг эргэж нягтлан Лүндэндоржийг барьж байцаах хэрэгтэй.

Avatar

иргзн 2019-06-28 202.179.27.231

эдгээр Шүүгчидын дараа мөн адил Прокуроруудыг ч бас Шалгах хэрэгтэй ингэж л байж л Бид өнөөдөр Шударга ёс тогтооно гэж ярицгаавал арай л Үнэмшилтэй болох болов уу Өнөөдөр Хууль цаазаа дээдэлж Шударга ажиллах ёстой Шүүгч Прокурорууд Өөрсөдөө Хууль цаазаа Завхаруулаад байхаар Шударга ёс яриад ч хэрэггүй шүү дээ

Avatar

Шүүгч хэцүү ажил биш 2019-06-28 66.181.183.175

Хуулиа барьдаг, хуулийн дагуу шударгаар шийддэг байхад л болоо.

Avatar

Irgen 2019-06-28 194.186.201.46

Och gej shyygch bx estoi alga bna jinxene xolion bantangiin gar shyy de …

Avatar

Зочин 2019-06-28 122.201.21.201

ШҮҮГЧ АВЛИГА, ХУВИЙН СОНИРХЛООР ШҮҮЛТ ХИЙСЭН БОЛ ХААНА Ч ЯЛТАЙ БАЙДАГ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ. AМЕРИКАД ИЙМ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР ШОРОН ЯВСАН ШҮҮГЧ ЗӨНДӨӨ. ЮМ УНШИЦГАА

Avatar

ЭЛБЭГДОРЖИЙН ТЭЖЭЭВРҮҮД !!! 2019-06-28 124.158.79.169

ХАХУУЛЬЧ ШҮҮГЧ НАРЫГ ХАТУУ ШИЙТГЭХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ТАХАЛТАЙ ТАРВАГААС ТАХАЛ ХАЛДВАРЛАСАН ШААРУУД !!!

Avatar

zochin 2019-06-28 49.0.165.5

ШҮҮГЧИЙГ ШҮҮЖ ШИЙДВЭРЛЭСЭН ХЭРЭГТЭЙ НЬ ХОЛБОГДУУЛАН ЯЛ АСУУХ ХУУЛЬГҮЙ !!!
Шүүхий ерөнхий зөвлөлийн хийж байгаа ажил. Нийгмийн сэтгэлзүйд тааруулан зохиомол хэрэг үүсгэж байна.

Avatar

Иргэн 2019-06-28 203.91.115.52

ШҮҮГЧ АВЛИГА, ХУВИЙН СОНИРХЛООР ШҮҮЛТ ХИЙСЭН БОЛ ХААНА Ч ЯЛТАЙ БАЙДАГ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ. AМЕРИКАД ИЙМ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР ШОРОН ЯВСАН ШҮҮГЧ ЗӨНДӨӨ. ЮМ УНШИЦГАА

Avatar

Иргэн 2019-06-28 66.181.161.28

Авилга аваагүй бол түдгэлзүүлэх шалтгаан бна уу.төр түмэн нүдтэй төрсөн биё 2нүдтэй авсан бол ажилаа өгөөд төрөөс зайлаач дэ.улсаас их цалин авна.дээрээс нь авилга авна.ард түмнийг хэлмэгдүүлнэ.энэ хорвоод үнэн юм алга өөрсдийгөө улс орноо ард түмнээ хуурч хулгай

Avatar

Зочин 2019-06-28 202.9.45.48

АТГ дарга хуул тогтоомж дүрэм эурмын мэдлэг мэдээлэл муугаас гэмт хэрэг зөрчилд холбогдож байна гэж мэдээож байсан нь улсын дээд шүүхийн шүүгч болтллоо явсаг хүн гэмт хнрэгт холбогдрж байгааг үгүйсгэж байгаа баталгаа биш шэж шүүгч арыг хууль дүрэм журам мэджхгүй гэх үүү? Нөгөө өнцөг нь бол цүнх баригч гаруудыг эрх мэдэл алан тушаалд томилсонтой холбоотой. Цүнх баоигч нарыг хэн томилслн Улсуудыг эрх мэдэл албан тушаалаа ашиглаг хууль зөрчин томилгоо хийж бхйгааМ тэд хууль тогтоомжийг үл тоодог

Avatar

Зочин 2019-06-28 150.129.140.194

ШҮҮГЧИЙГ ШҮҮЖ ШИЙДВЭРЛЭСЭН ХЭРЭГТЭЙ НЬ ХОЛБОГДУУЛАН ЯЛ АСУУХ ХУУЛЬГҮЙ !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж