Шүүгчид дээр гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан уу? | News.MN

Шүүгчид дээр гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан уу?

Шүүгчид дээр гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан уу?

Шүүгчид дээр гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан уу?

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өчигдөр/2019.06.26/ зарлиг гаргаж 17 шүүгчийн бүрэн эрхийг түдгэлзүүлсэн. Шүүгч нарын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлсэн үндэслэлээ Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлөөс гаргасан саналыг үндэслэв гэж тодотгосон билээ.

Тэгвэл Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийнхөнд “13 шүүгчийн авлигын хэргийг баримтаар нотолсон бичлэг ч байгаа. Долоон шүүгч Салхитын мөнгөний ордоос 125 сая ам.долларын авлига авсан” гэх мэдэлэлэл иржээ. Эл тайлбараар бол шүүгчид дээр гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан байж болзошгүй аж. Гэхдээ эх сурвалжийн мэдээгээр хуулийнхан Салхитын мөнгөний ордын 60 хувийг эзэмшиж байсан “Жи Пи Эф” компанийн захирал Ш.Мөнгөншагай дээр гүйцэтгэх ажиллагаа явуулах шатанд шүүгч нар өөрсдөө татагдан орж иржээ.

Засгийн газраас өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сард Салхитын мөнгөний орд дээр гүйцэтгэх ажиллагаа явуулж, төрийн мэдэлд авсан. Үүний дараа Авлигатай тэмцэх газар нэр бүхий хүмүүсийг баривчлан Урьдчилан хорих төвд саатуулсан юм. Энэ үеэр шүүгч асан Л.Бямбаа амь насаа алдсан харамсалтай хэрэг гарсан байдаг.  Цагдаагийн байгууллага хэргийг шалгаад “Амиа хорлосон” гэдэг дүгнэлт гаргасан. Ар гэрийнхэн нь талийгаач Л.Бямбааг амь насаа хорлох хүн биш гэдгийг удаа дараа мэдэгдсэн ч хуулийнхны зүгээс "Хэргийг шалгах явцад мэдээлэл задруулж болохгүй" гэж анхааруулга өгснөөр эл хэрэгтэй холбоотой асуудал намжсан. Харин Ерөнхийлөгч шүүгч нарыг чөлөөлсөн шийдвэртэй зэрэгцэж, эл асуудал дахин анхаарлын төвд орж ирлээ.

Ерөнхийлөгчийн зарлигаар дараах шүүгч нарын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлээд байна.

  1. Б.Цолмонбаатар – Сонгинохайрхан дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч, Ерөнхий шүүгч;
  2. Э.Халиунбаяр – Захиргааны хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч;
  3. Ц.Амарсайхан – Улсын дээд шүүхийн шүүгч;
  4. Б.Сайханцэцэг – Чингэлтэй дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч, Ерөнхий шүүгч;
  5. Д.Цолмон – Улсын дээд шүүхийн шүүгч;
  6. Г.Цагаанцоож – Улсын дээд шүүхийн шүүгч;
  7. Ж.Оюунтунгалаг – Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч, Ерөнхий шүүгч;
  8. Д.Дэлгэрцэцэг – Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч;
  9. Д.Байгалмаа – Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч;
  10. Х.Сонинбаяр – Улсын дээд шүүхийн шүүгч, Иргэний хэргийн танхимын тэргүүн;
  11. П.Золзаяа – Улсын дээд шүүхийн шүүгч;
  12. С.Амардэлгэр – Баянзүрх дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч, Ерөнхий шүүгч;
  13. Т.Энхжаргал – Баянзүрх дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч;
  14. Б.Нармандах – Нийслэлийн Иргэний хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч;
  15. С.Төмөрбат – Нийслэл дэх Захиргааны хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч;
  16. Н.Нарантуяа – Багануур дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч;
  17. П.Туяат – Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

89 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-06-27 202.179.25.111

Энэ хэдэн нэрийг сэтгүүлч болгон тавих юм. Олоо болноо.

Avatar

сониуч сонжооч 2019-06-27 66.181.161.94

Шүүхийг попууд хийсэн нүглээ далдлах зорилготой ѳс хонзон хар пиараар тухирантѳрийн сэнтийг булаагсад үгүй хийж дуусахнээ. НАХЯ- ыг Ардчилагч нар адлаж хятадын мѳнгѳѳр ѳндийгсѳдийг тѳрд гаргаж самарсан шиг шүүхийг луйварчид үгүй хийж монголыг капиталист еврей, хѳрѳнгѳжсѳн хятадуудын тэжээвэрүүдийн тоглоомын дэвжээ болгочихлоо.

,

Avatar

үйлын үр 2019-06-27 182.160.34.138

монгол хэзээ ч хөгжихгү юм бнааа ямар их хорсол өш хонзон бээээ тамын тогоо л юм бн

Avatar

hurandaa 2019-06-27 202.9.43.103

zugeer l buudchih geheer ar ger huuhduud ni baigaad baidag buh hurungiig ni huraah udaan hugatsaand albadan ajil hiilgej ysiig ni gargaj buruu shiidsen herguudiig ni dahin hyanah boljee

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.126.89.130

Odoo nogoo shuuhiin shinetgeliin ur dun boditoigoor ilerch ur duntei ajil bolsoniig haruulsan uildel bolloo gej uzej bna. Hezee bilee social ertontsoor heden shuugch nar ta nar shuuhiig harluullaa ed nar dund shudarga shuugch nar baidag ternii neg bi bna geed l bicheed yariad l baisan aliv ter zuilsee nogoo shuugch nar dahiad neg bichvel irged ih l bayarlah baihdaa.

Avatar

Зочин 2019-06-27 66.181.161.67

Маш зөв ажил болжээ. Одоо эдгээр шүүгчдийн шийдсэн хэрэг бүхнийг дахин хянах хэрэгцээ гарна даа. Төрийн минь сүлд өршөөх болтугай.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.9.45.193

asuudald holbogdson hun olon bgaa suragtai bdg shde, ter bugdiig tseverleh heregtei,

80-90 A% ni soligdoj heregtei bhaa,

Arai l tsuuduulsen bna

Avatar

зочин 2019-06-27 66.181.190.136

ээ бүү үзэгд нүдний булайнууд ингэж шившгээ тарих гэж шүүгчид ооптоороо өнхөрч байсныг мэдэхгүй юм энэ хар нөмрөгтнүүдийг хэрэг хийсэн зөрчил гаргасан гээд тамга дараад дахиж ажиллуулахыг хаах хэрэгтэй сайн шалгаж хөрөнгийг хурааж шаардлагатай газар өг онцгой гал команд асрамж хорих цэргүүдэд хөнжил авч өг

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.126.89.164

Shuuh, prokuror, tsagdaagiin baiguullagiin ajiltantai uulzah yamar negen medeelel avah hariltsaand oroh uedee gar utsaa ashiglan bichleg hiih erhiig n ard irgeded huulchilj ogoh heregtei tegehgui bol bugd huuli busaar oorsdiinhoo tanil taliin hureend notloh barimt burduuldeg tuiliin auyltai etgeeduud shuugch nar shuu ard irged ingej l oorsdiigoo shorond yavuulchihgui avch uldeh hamgaalah bolomjtoi,

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.126.89.164

Eronhiilogch 1 udaagiin huuli gargaval shuugch nariig tseverlhed ugui mon heregtei sangdah youm. Utga sanaa n shuugchtei holbootoi avilgiin hergiig medeelsen, ilchilsen etgeediig yalaas cholooloh ingesneer 518 shuugchiin hen n hen be gedeg n er n garaad l irne. Daraagiin asuudal shuugchiin avilgiin talaar unen zov, battai medeelel ogson irgenii medeellig tuhain avilgiin 30% uramshuulah huuliin tosol oruulah.

Avatar

zochin 2019-06-27 207.35.204.51

ENE DUND J. OUYNTUNGALAG SHUUGCHIIG TUILIIN SHUDARGA SHUUGCH GEDEGT ITGEDEG

Avatar

Гэр бүл салгасан шүүгчийг бас шийтгэ 2019-06-27 202.9.42.145

Зөвхөн аилга ч биш Шүүгч эмэгтэйчүүд хэргийн хамаарал бүхий эртэй эр эмийн харилцаанд орж улмаар гэр бүлийг нь салгадаг бсон. Үүний тод жишээ СБДИАШХШ-н шүүгч ӨЛЗИЙН УЯНГА. гэгч байна. Энэ эрээ цээргүй шүүгч юуны төлөө тангараг өргөж, Ерөнхийлөгчийн зарлигаар сонгогдсон юм бэ?! Хүнээс илүү хүсэл шуналаа дарсан, өндөр ёс суртахуунтай, шүүх засаглалын төгөлдөржилтийн төлөө бүхий л муу зүйлд үл автах тангараг биздээ?!! УЯНГА мэтийн гэр бүл салгаж, өөрийн гэр бүлээ ч самарсан нь тодорхой бсон

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.179.27.220

Баттулга өөрийгөө халаачээ муу спиртний наймаачин минь.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.179.31.103

Шүүхээ эхний ээлжинд сайн цэвэрлэж байгаад Элбэгдоржийг бариарай. Бат-Үүл Чулуудай хоср шуналтны хэрэг алга болоотох вий. Хүиүүсээ хяналтаа сайн тавиарай.

Avatar

Мангал 2019-06-27 202.179.31.103

Нөгөө Батсуурь, Цогт,Идэр, Алдаржавхлан нар нь хаачсан бэ? Бушуу зайлуулаарай. Хурцын хэргийг замруулаадах вий. Монголчуудаа бүгдээрээ л хяналт тавьж байя. Энэ бол шүүхийн цэвэрлэгээний эхний ээжлж гэж бодож байна. Дараагийн цэвэрлэгээг яаралтай хийгээрэй. Баттулгад баяр хүргэе.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.9.44.160

Баянзүрх дүүргийн иргэний хэргийн анхан шатны ерөнхий шүүгч Амардэлгэр гэгч хахуулчин этгээдийг зайлуулсан нь болж ! Жирийн иргэдийг их чирэгдүүлсэндээ ! Амардэлгэрийн гар хөл болсон тус дүүргийн иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч Цолмонгэрэл авгайг яагаад зайлуулаагүй нь анхаарал татаж бн ! Энэ 2 этгээд түрийвч нэгтэй шүүгч нар гэдгийг олон баримт гэрчилнэ дээ !

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.126.88.160

Ta nar eruul uhasnaar bodood uzdee shuugch deer guitsetgeh ajillagaa yavuulj bolohgui bga gene tegeed Mongol ulsiin irgen Mongol ulsiin shuugch 2 ii hoorond gazar tenger shig yalgaa bna. Yamar ch shuugch bi hunees avilga avah gej bga shuu ta nar namaig haraarai gej helehgui. Tegeheer hervee jiriin irgen shuugchiin avilga avch bgaag bichleg hiij batalgaajuulaad tuuniigee huuliin baiguullagad ogvol shuuh tuuniig shuugchiig zovshoorolgui guitsetgeh ajillagaa bichleg hiisen geed yal ogood yavuulah

Avatar

Сүрэн 2019-06-27 122.201.26.172

Зөв бна .Амжилт

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.9.42.162

Барилгын яаманд томоохон компаниуд тендерт орохоо байсан байхаа. Дотроосоо гадагш нь гаргадаггүй гэх яриа байдаг. Магнайсүрэнгийн мэдлийг хазаарлахгүй бол чоно шиг байна шүү.

Avatar

ард 2019-06-27 202.126.89.170

Хүзүүгүй Тарваганы татаасаар Дээд шүүхэд шургалсан Эрдэнэбалсүрэн гэгч өөдгүй хулгайг яагаад зайлуулахгүй байнаа.

Avatar

tor 2019-06-27 103.229.123.67

Ts. Amarsaikha gedeg emegtei shuugch bas l aiaar baisan shuu. Ih bayajsan, olon yadarsan humuusiin zovlongoor daajignasan.

Avatar

Solongoo 2019-06-27 103.212.118.57

Ц.Амарсайхан – Улсын дээд шүүхийн шүүгч; erkh ni tudgelzsend erunkhiiilugchduu unekheer talarkhaj bna aa!!!
Ene khun mash olon khumuusiin zovlongoor business khiisen shuu!!!
Shuugchiin yos zui ene eruusuu baikhgui!!!

Avatar

Зочин 2019-06-27 43.228.129.215

НӨГӨӨ АЛДАРТ 60 ТЭРБУМ, ЭРДЭНЭТИЙН АСУУДЛЫН ГОЛ ХУТГУУР БАТСУУРЬ ЯАСАН БЭ, БАТСУУРЬ АСУУДАЛГҮЙ ШҮҮГЧ ЮМ БОЛ, ШОУ ХИЙГЭЭД БАЙСАН ГИШҮҮДДЭЭ АРГА ХЭМЖЭЭ АВААЧ, ЭСХҮЛ НААД БАТСУУРИЙНХАА АСУУДЛЫГ ШИЙДЭЭЧ ЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-06-27 64.119.17.177

zub

Avatar

АТГ ажлаа хий !!!!!!!!!!!!! 2019-06-27 158.69.192.239

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан нар дээр гүйцэтгэх ажиллагаагаа явуулаачээ. Өмхий авилгачид барилгачин биднийг сөхрүүлж байна ш дээ. Бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Нотлох баримтуудыг хуучин тендерийн үнэлгээний хорооны нарийн бичгийн дарга асан Б гэгч залуу үзүүлж байна. Энэ асуудлын яаралтай шалгаж ядарсан барилгын компаниудыг үнэнчээр тендерт оролцон ажилтай байлгаж өгөөчээ АТГ !!!!!!!!!!!

Avatar

Unen 2019-06-27 202.126.89.230

Unen. Barilgiin yaam avilgaliin uur uurhai bolson. Guitsetgel deer zurag bolgondoo mongo nehdeg shunaltai garuud bdag. Ed nart avilgal ogsoor bgaad suuldee yamar ch ashiggui ajil hiideg dee

Avatar

Барилгын яамны авилгачин дарга нараа шалгаачээ !!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-06-27 158.69.192.239

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан нар дээр гүйцэтгэх ажиллагаагаа явуулаачээ. Өмхий авилгачид барилгачин биднийг сөхрүүлж байна ш дээ. Бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Нотлох баримтуудыг хуучин тендерийн үнэлгээний хорооны нарийн бичгийн дарга асан Б гэгч залуу үзүүлж байна. Энэ асуудлын яаралтай шалгаж ядарсан барилгын компаниудыг үнэнчээр тендерт оролцон ажилтай байлгаж өгөөчээ АТГ !!!!!!!!!!!

Avatar

мгл 2019-06-27 66.181.187.145

тэдэн дээр байнгын гуйцэтгэх ажиллагаа явуулж байх хэрэгтэй,оорсдиигоо хамгаалсан уй тумэн хууль хиичихээд татвар тологчидиин огсон цалинг голж тэдниигээ хохироон,хулгайч дээрэмчидтэй тэврэлдэж байдаг тэднииг монгол хунии тооноос ур удмаар нь хасч,хоронгииг хураан,шоронд насаар нь чихчих хэрэгтэй,тэнд амиа хорлоцгооно биз.Гэнэт тэрбумын хадгаламжтай болсон хуулиинхан,тэднии хамсаатнуудыг илруулэх уг нь амархан баймаар,авилгач хуулиинхан орлого зарлагаа тодорхойлж чадахгуй тул бусдын нэр дээр хад

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.131.245.243

яргачин тарвагын томилсон тэрбумтан шүүгч нарын шунал дийлдэшгүй юм аа?

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.131.249.178

Хар тамхи зөөдөгБ.Баттүшигийн аав Улсын дээд шүүхийн шүүгч Батэрдэнэ яагаад энд дунд байхгүй байна аан

Avatar

Иргэн 2019-06-27 202.179.26.108

шүүхийн хүн биш цагдаагийнх шүү

Avatar

Зочин 2019-06-27 43.228.131.24

одоо шүүгчээр ажилладаггүй. Аав бол шударга хүн. Биеийг нь төрүүлэхээс ухаааныг нь төрүүлэхгүй гэж үг байдахгдаа

Avatar

Зочин 2019-06-27 66.181.183.159

Тэтгэвэрт гарсан

Avatar

zochin 2019-06-27 1.231.41.62

ed nar hvnii amidral r yaj togloj blhiig harj bga bz cholool d zogsohgvi bvh nasaar ni suulga shar maht hataa

Avatar

ЗОЧИН 2019-06-27 202.126.89.228

ШҮҮХИЙГ ЦЭВЭРЛЭХ АСУУДАЛ ДЭЭР ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Х БАТТУЛГЫГ 100% ДЭМЖИЦГЭЭНЭ !!!

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.131.245.243

Нөгөө МАНАН хонгилын яргачин шүүгч нараас нэг нь ч алга уу?

Avatar

Зочин 2019-06-27 103.111.68.3

БҮГД МӨНГӨӨ ТӨЛЧИХСӨН, ЭСВЭЛ ТАРВАГА ЗӨВШӨӨРӨӨГҮЙ….

Avatar

Зочин 2019-06-27 112.72.12.6

БОЛЖ БАЙНА ХУУЛИЙН НЭР БАРЬСАН АВЛИГАЧИН ХУЛГАЙЧДААС ШҮҮХИЙГ ЦЭВЭРЛЭЖ АВ

Avatar

иргэн 2019-06-27 202.179.25.67

зүйтэй ингэх л хэрэгтэй Даварсан Шүүгч нар Цалин мөнгө хангалттай төсөвлөж нэмж өгөөд байхад Шуналаа дийлэхгүй ингэж ч амьдрах гэж дээ тэр МАНАН-ын талд ажиллаж байгаа Шүүгч нарыг нэн даруй Зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

бурмаа 2019-06-27 202.21.108.78

дээд шүүхийн хэдэн үзлийн авгай нар байдаг даа хахууландаа халуурсан. харахаас ой гутам

Avatar

Зочин 2019-06-27 66.181.183.159

Дээд шүүхийн авгай нар эвгүй эвгүй

Avatar

Батсуурь 2019-06-27 64.119.16.180

Захиргааны хэргийн танхимын тэргүүн Батсуурийг яаралтай зайлуулмаар бна. Муу авилагч, ашигч, нийгэм улсыг завхруулагч Батсуурь.

Avatar

Zochin 2019-06-27 122.201.31.172

Erunhiilugch maani urt udaan naslah boltugai! Saihoon…

Avatar

зочин 2019-06-27 202.179.31.64

Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн дарга Лүндэндоржийг солиочээ. Эхнэрийнхээ орос 3-р сургуулийн машиныг унаж явахдаа осол гаргаж хүний амь нас хохироосон байсан хүн Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн дарга болчихоод шүүгчдэд хариуцлага тооцож суудаг зөв үү. Энэ ариун явдал уу.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.21.115.165

Тэтгэвэртээ гарчихсан шдээ,

Avatar

мгл 2019-06-27 66.181.187.145

жирэмсэн бусгуйг согтуугаар дайрч алаад,эмнии ханд уусан гээд хуулиинхантай хуйвалдаад хэргээс мултарсан,согтуурал нь 20 бухэл байсан тухай нямдорж сайд хэлж байсан шуу.Иим бузарыг шез- н даргаар элбэг тавьчихаад,хонгилын хуулиинхныхаа томилгоог хиисэн байгаам,одоо тэднииг хуугаар нь арчих естой

Avatar

Бузартуулагч 2019-06-27 64.119.16.180

Нийгмийг бузартуулагч, шударга ёсыг дэвслэгч, хуульт ёсыг завхруулагч, энгийн ардын амь нас, эрүүл мэнл, сэтгэл санаа, амьдралыг нь сүйрүүлсэн эдгээр шүүгчид болон цаана нь үдсэн бусад олон шүүгч, прокурор, цагдаа, шийдвэр гүйцэтгэгчдийг нэн түрүүнд ажлаас нь халж, үтэр түргэн хуулийн шийтгэл оноож улс орон, төр засгийг бага ч гэсэн цэвэрлэмээр бна. Яаралтай. Ард түмэн үүнийг л хүсч бна. Шударга, тэгш ёс дэлгэрэх болтугай.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.126.89.81

Лээвчиг бандаажаараа боогоод амиа хорлоод эхэлнэ шүү сайн харж байгаад шоронд хатаагаарай

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.9.44.247

Teged uhvel sain biz

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.179.27.115

Энэ өмөөрөөд бгаа нөхдүүд бол шүгч нарын ар тал шүү

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.179.27.115

Ерөнхийлөгч үнэхээр зөв зарлиг гаргсан бна. Дэмжиж бна. Зориг шаардсан ажил байсан юм. Сонинбаяр их том байсан юм. Яаралтай сайн шалгах хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2019-06-27 103.229.121.10

Шүүхийг өөртөө үйлчлүүлэх гэж шүүхийн хараат бус байдал руу ингэж хамаагүй дайрч болохгүй. Хэрэг хийсэн нь нотлогдоогүй байхад болохгүй ш дээ. Баттулга өөрөө зайлбал таарна.

Avatar

Зочин 2019-06-27 103.57.93.178

х****а хамаагүй дайрч устгах нь зөв

Avatar

Зочин 2019-06-27 66.181.161.41

uurhai bish ajil hiigdeegui ordiin litsenz 125 saya dollariin une hurehgui.yalanguya mungunii ord.zandanshatar hen negnii togloltond orjee.hujaa nar hurelsuhiin neg saidad ni 10saya dollariin avilga uguud araas ni matdag shig yum boljee.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.179.27.115

Дээд шүүхийн хэдэн авгай нарыг тэтгэвэрт нь суулгах хэрэгтэй. Арай л том байсан юм

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.179.27.115

Дээд шүүхийн шүүгч нар арай л том байсан юмаа! Зөв дэмжиж бна авсан нь үнэн бол шууд 461 т хориод шалгах хэрэгтэй. Их нөлөөлөх гэж оролдох байхдаа.

Avatar

зочин 2019-06-27 122.201.23.226

Ерөнхийлөгчийн гарсан шийдвэрийг 100 хувь дэмжиж байна.Шудрага ёсны үнэр ханхалж байна.

Avatar

Зочин 2019-06-27 66.181.161.41

hudlaa show.battulgiin buunii nohoi hiij bn.salhitiin ord ruu dairah enenii ajil mun uu

Avatar

Irgen 2019-06-27 66.181.161.120

Sain shalgarai, shuugch nar no toi shuu

Avatar

Mongol 2019-06-27 202.131.231.86

Yooy ene site yaltchgui odoogiin erh barigchdiig muulsan ym bichih yma. shuugch deer guitsetgeh ajillagaaa yvuulsan uu ch geh shig, yaltchgui salhitiin ord , erdenetiin asuudal ntriig umuuruud l bgamda. medee.mn blhor erh barigchdiin tald dandaa ym bichne. er ni bugd hevleliig hudaldaad avchihsan, esvel hevleliinhen gej muuhai shantaaj hiij mungu avdag sunusutsun lalruud. er ni uhsen baasniihan 4 deh zasaglal ntr. bugd zahialgaar ym bichne. uursdiinhuu bodloor haraat busaar medeelel ug

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.9.44.160

Одоо этгээр адгийн шаарнуудад шүүгчийн албан тушаалаа урвуулан авилга авсан гэмт хэрэгт нь хариуцлага тооцож, эрүүгийн хариуцлага хүлээлгэж, учирсан хохиролыг нь төлүүлж, авсан авилгыг нь улсын орлого болгох ёстой !

Avatar

АА 2019-06-27 202.126.89.162

Шүүх засаглал нь ийм болсон гэхээр энэ нийгэм тэр чигтээ авлигадаа живсэн гэсэн үг. Үнэн юм, шударга зүйл зүйл байж байж хүн гэдэг өөдрөг бодолтой, өөртөө итгэлтэй, зөв амьдардаг юм. Нийгэм ч ялгаагүй.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.9.42.233

Дээд шүүхийн шүүгч асаны хүү хар тамхи зөөнө. Хамаг луйвар дээд шүүх дээр бн уу.

Avatar

Зочин 2019-06-27 66.181.183.159

Муухай золигнууд. Хуульчийн нэр хүнд унагасан. Цаана нь дахиад олон бий дээ. Дээд шүүхийг бүгдийг нь сольж цэвэрлэгээ явуулахаас нааш цэвэршихгүй

Avatar

Зочин 2019-06-27 150.129.142.45

ЗАРИМ ШҮҮГЧИД НЬ ХАМААЛАЛТЫН АЛБА ХӨЛСӨЛЖ ХОЙД УРД ХИЛ РҮҮ ДАВХИЖ БАЙГАА СУРАГТАЙ ГЭВ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.9.44.160

Баянзүрх дүүргийн иргэний хэргийн анхан шатны ерөнхий шүүгч Амардэлгэр гэгч хахуулчин этгээдийг зайлуулсан нь болж ! Жирийн иргэдийг их чирэгдүүлсэндээ ! Амардэлгэрийн гар хөл болсон тус дүүргийн иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч Цолмонгэрэл авгайг яагаад зайлуулаагүй нь анхаарал татаж бн ! Энэ 2 этгээд түрийвч нэгтэй шүүгч нар гэдгийг олон баримт гэрчилнэ дээ !

Avatar

ЗОЧИН 2019-06-27 202.126.89.228

ЙИМ ХОГЫН АВИЛГАЧ ШҮҮХ ГЭЖ БАЙСНААС БАЙГААГҮЙ НЬ ДЭЭР !!! ГҮЙЦЭТГЭХ АЖИЛЛАГАА ЯВУУЛСАН Ч ЯАДАГ ЮМ !!! ЭРХ ДАРХАА МЭДДЭГ , ҮҮРГЭЭ ОР ТАС МЭДДЭГҮЙ МАЛУУД !!!

Avatar

s 2019-06-27 76.114.212.208

ed nar deer yu yavuulsan ch yadag yum

Avatar

Зочин 2019-06-27 64.119.17.177

Mash zub. Ene shinechlelee hurdan hii. Ulam labshruul. Prokuroriig darui shinechil bas

Avatar

ШҮҮХИЙН НЭР ХҮНД НАВС УНАСАН ШҮҮ 2019-06-27 59.153.114.99

Нийгэмд хууль шүүхийнхний нэр хүнд навс унасан учраас засаг төр нь авах арга хэмжээгээ л авсан бна гэж ойлгож байгаа. Энэ нь тэдний авлига хахууль нь дэндсэн, шударгаар асуудалд хандаж чадахгүй байгааг бид та нарын гаргаж танилцуулсан байдлаас мэдэрсэн. Ж нь: нүүрсний асуудлаар хийсэн шүүх хурлыг харахад мэргэжлийн хүмүүс ажиллаж байгаа гэхэд даанч харамсмаар бсан шүү. Үнэхээр мэдлэг чадвараараа гологдсоноо харуулсан үйл явдал болсон.

Avatar

Enkhee 2019-06-27 185.180.197.65

У.Хүрэлсүхээс шахаад ч тос байтугай ус ч гарахгүй. Харанхуй бүдүүлэг, боловсролгүй, нахал, өөрөө залуугаасаа нам дагаж дарга нарын б**с долоож явсан ийм л хүн. Дээр нь шударга ёс яриад байхын үнэхээр ичмээр. Улсын данстай "Хадгаламж" банкны 14.0 тэрбум төгрөгөөс хувь завшсан (2007 онд), бүтэхгүй мэргэжлийн хулгайч-хүн өнөөдөр Ерөнхий сайд хийж байна даа. (Төрд сүүлчийн ажлаа).

Avatar

Зочин 2019-06-27 103.57.93.96

Маш зөв. Дээд Шүүхийн шүүгч П.Золбаяр гэгч улаан цайм том компаниудын талд ороод иргэд,байгууллагын эсрэг шийдвэр гаргаж олон зуун сая төгрөгийн хохирол байгууллагад учруулдаг байсан.Нүгэл нь нүдээрээ гарна гэж энэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.9.44.160

Нийгэмд шудрага ёс тогтох эхлэл тавигдаж бгад байртай бн ! Одоо цагдаа, прокурор, АТГ т цэвэрлэгээ явуулах хэрэгтэй ! Хуулийн байгууллагууд бүгд авилгын сүлжээнд орсон ! Аливаа тохирсон хэргүүдээ цагдаа дээр мөрдөн байцаалтын шатанд зориуд удаадаг,прокурорын шатанд бас аргацааж удаагаад бараг мартагдсаны дараа ёс төдий шүүхээр оруулж хамгийн бага ял шийтгэл оноодог,бараг л цагааддаг ! Олны дуулиант албан тушаалын хэргүүд ингэж л замхардаг,хохирол төлөгдөлгүй өнгөрдөг !

Avatar

зочин 2019-06-27 202.179.24.10

Энэ сайт бичсэн зүйлийг оруулахгүй бана шүү.

Avatar

ИРГЭН 2019-06-27 202.179.24.10

Ерөнхийлөгчид баяр хүргэе. нэг ИНГЭХ хэрэгтэй байсан юмаа. Х .Батсүрэн гээд улаан хахуульчин үлдчихлээ Элбэг доржийн үед анхан шатнаас УДш-д шууд татагдаж очсон .

Avatar

хархүү 2019-06-27 202.9.45.106

энэ чинь 37 оны хэлмэгдүүлэлт дариад эхэлчихлээ шүү

Avatar

ЗОЧИН 2019-06-27 202.126.89.228

ШҮҮГЧ НАР ДЭЭР ЭХЭЛСЭН Ч ЯАДАГ ЮМ БЭ ? АВИЛГЫН СҮЛЖЭЭ !!! УРД ХӨРШИД БОЛ НҮДЭН ДЭЭР ЧИНЬ БУУДНА !!!

Avatar

зөв дөө 2019-06-27 210.160.217.68

их цэвэрлэгээ хийх хэрэгтэй, зөв шүү, зөвхөн хууль, шүүх биш, нийгмийн амьдралын бүх салбарт шимэгчлэн амьдрагчдыг зайлуулж, сэтгэл зүтгэлтэй Монголын төлөө гэсэн цохилох зүрхтэй хүмүүсийг томилох цаг болсон, манай шинжлэх ухаан дээд боловсролын систем ч ялгаагүй, академич, шинэлжх ухааны доктор гэсэн цол хэргэмээр далайлгаж, судалгааны салбарын өмчилж, амьдаргчдын давхарга бий болсон.

Avatar

Ард түмэн 2019-06-27 202.131.238.166

тийм шүү, бусад төрийн албанд ялангуяа газрын албаныханд. Хууль эрх тэгш үйлчлэх ёстой. Арын хаалгаар газар авна, жирийн иргэдэд газар байхгүй

Avatar

Зочин 2019-06-27 202.179.26.136

ХОНГИЛЫН НУРАЛТ ЭХЭЛЖ БАЙНА.ЮМ БОЛ ШҮҮХДЭНЭ ГЭЖ ПЭЭДИЙДЭГ МИ ОВОГТЫН ЦАРАЙГ ОДОО НЭГ ХАРАХ ЮМ САН. САЛХИТЫГ ГАЛЫНХАА УЯАЧ МӨНГӨНШАГАЙД ЗҮГЭЭР Л ӨГЧИХДӨГИЙГ НЬ ОРХИЧОХЬЁ ЗҮГЭЭР.

Avatar

зочин 2019-06-27 150.129.142.243

Дээд шүүхийн шүүгч Амарсайхан авгай арай л дэндээд байсан юм аа. Нүгэл нүдээрээ гарна гэж энэ дээ. Шударга үнэн ялдаг өдөр ирдэг л юм бна …

Avatar

Зочин 2019-06-27 103.111.68.3

ХАА БАЙСАН ЮМ ТЭР ШУДАРГА ЁС ЯЛАХ ЭНЭ ТЭР, ЭНЭ УЛС БҮР МӨСӨН СҮЙРСЭН ….

Avatar

zochin 2019-06-27 43.228.129.150

Хуулийн байгууллагууд ялзарсанаас болж Монголын нийгэм тэр чигтээ эмх замбараагүй болсон гэхэд хилсдэхгүй. Хуульчид хулчгар, дорой, муу мэдэхгүй авилгачид болсон нь худлаа биш. Сүүлийн үеийн загвар өмсөгч шиг эр, эм өмгөөлөгчид бүүр ичмээр

Avatar

mgl 2019-06-27 202.9.43.20

Dahiad olon shuugchiig husah heregtei baihaa. MANAN-giin hed uldchihsen yum bish uu?

Avatar

zochin 2019-06-27 103.229.123.225

mongoliin huuli huchnii baiguullaguudiig tsever es surtahuuntai bailgah estoi shuu buur sain tseverleh estoi uls turchdiin gar hul boldog mungu sonshooroo yugaach hudaldahad belen iim humuusees salah estoi yalanguyaa turiin baiguullaguudad ajillaj baigaa humuusiin medleg chadvar es surtahuunii baidal ajliin hariutslagad mash ih anhaarah shaardlagatai bn uls turchdiig dagaj daldaganasan yamnuudiig ogt deesh gargaj bolohgui shuu

Avatar

Батсуурь Зоригт нар үлдчихэж Ерөнхийлөгчөө 2019-06-27 66.181.183.175

Батсуурь Зоригт нар үлдчихэж Ерөнхийлөгчөө

Avatar

Зочин 2019-06-27 103.111.68.3

ТАРВАГА ЗӨВШӨӨРӨЛ ӨГӨӨГҮЙЭЭ ХӨӨ.

Avatar

Дорж 2019-06-27 202.126.88.142

Шvvгч нарыг цэвэрлэх хугацаа болсон арай л дэндээл бсан юм

Avatar