Б.Саранчимэг гишүүний талаар ташаа мэдээлэл тараажээ | News.MN

Б.Саранчимэг гишүүний талаар ташаа мэдээлэл тараажээ

САРАНЧИМЭГ

Б.Саранчимэг гишүүний талаар ташаа мэдээлэл тараажээ

Б.Саранчимэг гишүүний талаар ташаа мэдээлэл тараажээ

УИХ-ын гишүүн Б.Саранчимэг чуулганы хуралдааныг таслалтаараа тэргүүлж байна гэсэн ташаа мэдээ зарим хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарчээ. Гишүүн Б.Саранчимэг нь чуулганы нэгдсэн болон Байнгын хорооны хуралдаанд идэвхтэй оролцдог, шалтгаангүйгээр хурал тасалдаггүй, хоцролт ч тэр бүр гаргадаггүй гишүүдийн нэг юм.

Тухайлбал, УИХ-ын Тамгын газрын Хууль эрх зүйн хэлтсээс гаргасан чуулганы нэгдсэн хуралдааны тавдугаар сарын 1-31-ийг хүртэлх хугацааны ирцэд нэг ч цагийн таслалт, хоцролт байхгүй байна. Түүнчлэн дөрөвдүгээр сард хоёр удаа гадаад томилолттой, бусад таван хуралдаанд бүрэн оролцжээ.

Дашрамд,  энэ удаагийн УИХ-ын хувьд өмнөх парламентуудтай харьцуулахад ирц хавьгүй сайжирсан билээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ДУ- ИРГЭН 2019-06-20 202.70.34.115

ЖДҮ-ГЭЭС АВСАН МӨНГӨӨ БУЦААЖ ДУНДГОВИЙН ЖИНХЭНЭ ЖДҮ-ЧДЭД ӨГ,,,,,,,,,,,ЗАВААН АВГАЙ- БӨӨН ЗАЛЬ , ХУЙВАЛДААН , ХЭНИЙГ ХУУРААД БГААН БЭЭЭЭЭЭЭЭЭ……….

Avatar

Зочин 2019-06-20 202.179.30.6

Bolidoo Saraa Hawai tugssun geed shaakhaa bolichikholdoo

Avatar

Хэнчбиш 2019-06-20 73.152.159.95

Новосибирхкийн полийн дээл бол манай Цэргийн ерөнхийй.дүрслэхийн дунд хоёроос арай ззангарагтай сургууль байхаа

Avatar

зочин 2019-06-20 66.181.161.113

Таслалтаараа ах нь л түрүүлэх биз. Саранчимэг харин УИХ-д таарах хүн бишээ. Юу ч шийдэж чадахгүй их бөөрөнхий. Шатар тоглодог нь оюунлаг гэгдэж байгаа байх. Тэр чинь гишүүний эрхэм үүрэг биш. Хулиа л сайн мэддэг байх хэрэгтэй. Яахав тэр шатрын холбоо хавиар ажиллавал харин болох байхаа

Avatar

Зочин 2019-06-20 66.181.176.176

энэ оюунлаг гээд магтаад бгаа хүмүүс ямар баримтанд тулгуурлаж солиорч бна аа

Avatar

Zochin 2019-06-20 202.126.89.200

Харин ч идэвхтэй, ажилсаг, оюунлаг гишүүн шүү дээ. Их юм хийж бүтээж буй хүн дээ. Тамын тогооны үлгэр үргэлж л байх юм даа.

Avatar

Зочин 2019-06-20 202.126.88.228

Манай хамгийн оюунлаг , бүтээлч гишүүдийн нэг гэж боддог. Олон таван үггүй, асуудалд нухацтай ханддаг , дажгүй ажиллаж байгаа гэсэн бодол төрдөг шүү.

Avatar

Зочин 2019-06-20 103.212.117.216

Бодитой зүйл хийдэг, оюунлаг гишүүн санагдсан.

Avatar

Зочин 2019-06-20 66.181.178.60

оюунлаг гишүүн санагдана гэж яадаг юм бол хахаха

Avatar

Дундговь 2019-06-20 103.26.193.171

Тасалдаг, тэгээд ганц ган хийдэггүй юм чинь суугаад ч яах вэ дээ. Мэдэх юм байхгүй юм чинь.

Avatar

zochin 2019-06-20 64.119.20.207

neg ch udaa ug khelj orotsoj baykhyg ni kharsanguy , bulgiin medeelel khiikheer l neg awgay suuj baydag yum , ikh pop awgay shig sanagddag yum

Avatar

Зочин 2019-06-20 202.9.42.75

Эд ямар эрх хүүхэд үү? Учир мэдэргүй хүүхэд үү??? Яахаарха хурал тасалдаг хоцордрг юм??? Таслах гэж сонгогдсон юм уу? Хурал тасалбал сонгогёид нь эгүүлэн татдаг хуультай болох хэрэгтэй!!!

Avatar

иргзн 2019-06-20 202.179.26.61

яахав дээ Сайн ахын нэрээр л Дүү охин нь ийм Нэр зүүж байна л даа Ахын Нэр хүнд Дүүгээ л чирнэ ш дээ

Avatar