Чуулган: Цэцийн гишүүн нэг удаа есөн жилээр томилогдоно | News.MN

Чуулган: Цэцийн гишүүн нэг удаа есөн жилээр томилогдоно

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ҮХЦ-ийн гишүүн 6 жил 1 удаа хангалттай 2019-06-14 59.153.113.84

Үндсэн хууль , Ард түмнийхээ язгуур эрх ашгийн эсрэг 9 жил ажиллана гэдэг утгаа алдсан урт хугацаа байна. Ард түмээн эсэргүүцье. Иргэдийнхээ өмнөөс ийм бузар шийдвэр гаргахгүй байхыг хүсье

Avatar

Зочин 2019-06-14 182.160.34.58

АН-ыг ТАРАА

Avatar

Зочин 2019-06-14 202.21.108.142

Цэцийн гишүүн 3 жил байвал болох биш үү. Шударга биш ажиллаад байвал сольдог байх хэрэгтэй. Ер нь цэц байх хэрэг байна уу.

Avatar

Зочин 2019-06-14 202.9.43.25

ЗАХИАЛГААР АЖИЛЛАДАГ ЦЭЦ ГЭХ ГОЁ НЭРТЭЙ ХУЙВАЛДАГЧ ХУЛГАЙЧИД БАЙХ ХЭРЭГ БАЙХГҮЙ

Avatar

Иргэн 2019-06-14 64.119.18.78

УИХ-ын эрхэм гишүүдэд баяр хүргье.Маш чухал ажил гүйцэтгэж байгаа учраас элдэв шүүмлэл дайралтыг үл тоож энэхүү ажлаа гүйцэтгэж дуусгах нь манай цаашдын хөгжилд ач тустай.

Avatar

Зочин 2019-06-14 202.9.43.25

Тэнэгтэнэ биз

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа:САЛАА УТГАТАЙ ЗААЛТ МАРГААН ДАГУУЛНА 2019-06-14 103.229.120.133

УИХ-ын сонгуулийн тогтолцоог хуулиар тогтооно гэсэн нь Үндсэн хуулийн УИХ-ын гишүүнийг шууд сонгох заалттай, Цэцийн дүгнэлттэй зөрчилдөнө. Учир нь сонгуулийн тогтолцоо можертар, пропорциональ, холимог гэсэн гурван хэлбэртэй . ТӨСӨЛ ДЭХ тогтолцоог хуулиар тогтооно ГЭДЭГ НЬ ЭНЭ ГУРВЫН АЛЬ НЭГЭЭР ТОГТООНО ГЭСЭН ҮГ. Гэтэл гишүүнийг шууд сонгоно гэдэг нь цаад утгаараа можертар тогтолцоогоор сонгоно гэсэн үг. Өөрөөр хэлбэл, сонгуулийн тогтолцоогоо Үндсэн хуулиараа можертар гээд тогтоочихсон гэсэн үг.

Avatar

иргэн 2019-06-14 150.129.142.193

Үндсэн хуулийг өөрчилөх нь зөв. Парламентийн тогтолцоотой хамгийн их харшилж байгаа зүйл бол ерөнхийлөгчийг бүх ард түмнээс сонгодог явдал. энэ тахир дутууг энэ өөрчилөлтөөр заавал засах ёстой. Ерөнхийлөнч заавал байна гэвэл парламентаас томилдог амш хязгаарлагдмал ёслолын билегдлийн чанартай байх хэрэгтэй. Нөгөө нэг зүйл нь сум багт иргэдийн хурлын төлөөлөгч гэх ямарч ач холбогдолгүй тогтолцоог хлах хэрэгтэй. Эрдэнэ нарын хулгайч нар хэлэлцэхэд оролцохггүй бол бүр сайн. Тэд оролцох ёс суртахуун

Avatar

Зочин 2019-06-14 202.21.108.142

Ерөнхийлөгч заавал ард түмнээс сонгогдох хэрэгтэй. Гадныхан парламентад ерөнхийлөгчийг захиалаад л гаргаад ирнэ.

Avatar

Зочин 2019-06-14 66.181.187.86

6 г 9 болохгүй ээ, МАН хан БОЛИОЧ ээ, та нар өөрсдөө очиж ЦЭЦ д 9 жил !!!

Avatar

Зочин 2019-06-14 66.181.187.86

МАН ын хан болиоч, эд нарт ичих булчирхайгүй хүмүүс 6 жилийг 9 жил болгоно болохгүй ээ, одоо 65 хүрээгүй гээд Лүндаэжанцан, Нямдорж мэтийн хүмүүс тэнд очиж хор найруулна, Тэр Мөнхсайхан дурак минь бага шиг далчигнаарай,

Avatar

ЗОЧИН 2019-06-14 202.9.43.143

ҮХЦ-ИЙН ХООЛНЫ САВНУУДЫГ 9 ЖИЛЭЭР ТЭЖЭЭХ ШААРДЛАГАГҮЙ. 5 ЖИЛ ХАНГАЛТТАЙ.

Avatar

zochin 2019-06-14 43.228.131.45

Бүх аймгуудын төвийг хот болгох хэрэгтэй???? хуучин нэрээр нь?? тэгвэл ОУ-д шууд хүлээн зөвшөөрөгдөж хуучин Соц лагерийн орнуудтай шууд харилцаа тогтоох, дэмжлэг туслалцаа авах бүрэн боломжтой байна. Маш чухал шүү яаралтай хот болго??? Цэцэрлэг хот гэх мэт??? Чойбалсан хот гэх мэт????? яаралтай шийдвэр гарга??

Avatar

Зочин 2019-06-14 43.228.131.45

Бүх аймгуудын төвийг хот болгох хэрэгтэй???? хуучин нэрээр нь?? тэгвэл ОУ-д шууд хүлээн зөвшөөрөгдөж хуучин Соц лагерийн орнуудтай шууд харилцаа тогтоох, дэмжлэг туслалцаа авах бүрэн боломжтой байна. Маш чухал шүү яаралтай хот болго??? Цэцэрлэг хот гэх мэт??? Чойбалсан хот гэх мэт????? яаралтай шийдвэр гарга??

Avatar

зочин 2019-06-14 66.181.190.219

лүндээ гуайн бичсэн үндсэн хуулийг хүрэлсүх баттулга хоёр сууж байгаад эрээн мяраан болтол нь хасхыг н хасч нэмэхийг нь нэмсээр хүн ойлгоход бэрх . бөгөөд дан ганц өөрсдийн эрх ашигт нийцүүлж илүү их эрх мэдэл хөрөнгө өөртөө төвлөрүүлэх далд зорилготой бичсэн .улмаар энэ хэдэн эрээн мяраан юмаа хүч түрэмгийлэн баталж байгаа нь ард түмэнд сайхан харагдахгүй нь лавтай мөн батлахаас нь өмнө ард түмэндээ хэвлэл сайтаар нэг удаа ч болов харуулж болохсон боловуу

Avatar

бя овогт гэх мэлгэрийн үнэнч нохой болио үх-д гар дүрэхээ 2019-06-14 202.9.43.25

ерөнхийлөгч ямар ч санал өгөөгүй гээд байна , киргиз явсан хойгуур нь эзгүйчилж хэлэлцээд байна , юм ойлгож бичээч

Avatar

иргэн 2019-06-14 202.131.227.82

энэ харин зөв шүү.

Avatar

МАНАНГЫН АНУСУУД СӨНӨТҮГЭЙ !!! 2019-06-14 202.126.89.171

МАНАН – ГЫН АНУСУУД ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БЭ ? ЭСГИЙ ХИЙХ ГАЗАРТ НОХОЙ ХЭРЭГГҮЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-06-14 59.153.112.50

Зөв шүү.ер нь л хүч хүчин 2 амтагдаад байх юм

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж