Ерөнхийлөгч төмөр замаа ярьсаар л явна! | News.MN

Ерөнхийлөгч төмөр замаа ярьсаар л явна!

Ерөнхийлөгч төмөр замаа ярьсаар л явна!

Ерөнхийлөгч төмөр замаа ярьсаар л явна!

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ШХАБ-ын дээд хэмжээний уулзалтад оролцохоор Киргизыг  зорьсон. Энэ үеэр тус улсын ерөнхийлөгч  Сооронбай Жээнбековтой уулзахдаа  Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Шинжаан-Уйгурын автономт тойргийг Монголтой холбох төмөр зам барьж байгаа талаар  дуулгаад,  энэ төмөр замыг Киргиз-Хятадын хил хүртэл сунгахыг санал болгосон гэх.  Ингэснээр Киргиз улс дорнын том зах зээлд гарах  боломжтой” болох тухай зөвлөж.  Ерөнхийлөгчийн айлчлалын тухай мэдээнд энэ талаар дурдагджээ.

Монгол Улсын хувьд экспортын төмөр замтай болох нь олон жилийн мөрөөдөл бөгөөд УИХ-аас Төрөөс баримтлах төмөр замын бодлогыг баталсан 2010 оноос тооцвол бараг есөн жил өнгөрчээ. Энэхүү есөн жилд Монгол Улсын төмөр замын бодлого, шийдвэр Х.Баттулга Ерөнхийлөгчтэй хамаатай байсан, одоо ч анхаарал тавьдаг ганц сэдэв нь байсаар байгаа билээ

Хоёр жилийн өмнө Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын Приморын хязгаарт болсон Дорнын эдийн засгийн чуулгад оролцохдоо Владивосток хүртэл 4000 км төмөр зам барихаар болсон гэх “шинэ мэдээтэй” ирсэн.Зарим хэвлэлийнхний онцолсноор "ганзага дүүрэн". Тэгвэл өнөөдрийн шинэ мэдээ нь Киргизийг Хятадын зах зээлд гарахад нь Монгол Улс төмөр замаар холбох тухай. Бас л "ганзага хоосонгүй" ирэх бололтой. 

Уул уурхайн бүтээгдэхүүний гол том зах зээл болсон Хятадад бүтээгдэхүүнээ экспортлохын тулд улс орнууд өнөөдөр өөр хоорондоо дайтаж байна. Монголын хилээс ердөө 267 км зайд орших Хятадын зах зээлд монголчууд эрдэс баялгаа гаргахын тулд экспортын төмөр замтай болохоор Гашуунсухайтын төмөр замыг барьж эхэлсэн.  Олон улсын хөрөнгө оруулагчдаас 5-10 жилийн хугацаатай зээл авчирсан Чингис бондын хөрөнгөөр ч уг төмөр замын төслийг санхүүжүүлсэн боловч Монголын мөрөөдөл “бүтээгүй”. Зургаан жилийн өмнөх шав тавих ажлыг эхлүүлж, 280 сая ам.доллараар овоолсон шороо нь өнөөдөр нар салхинд хийсч, харин Төрийн тэргүүн өөр зүгт төмөр зам тавихаар түмэн цэрэг “хөлслөөд” буй.

Нийтдээ 400 км гаруй урттай Зүүнбаянгийн төмөр зам хэзээ ашиглалтад орох нь тодорхойгүй ч, ямар ч байсан Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хоёр дахь төмөр замын бүтээн байгуулалтын шав тавих ёслолыг үйлдсэн. Мөн 4000 км зөөвөрлөж, нүүрсээ Оросын зах зээлд гаргах том мөрөөдөлтэй. Гэвч үнэндээ,  цаасан дээр барьсан төмөр замуудын тоо нэмэгдсэнээс Монгол Улсын төмөр замын гарц болитоор нэмэгдээгүй. Юутай ч Киргизэд Монголын Ерөнхийлөгч төмөр замаа ярьсаар л яваа аж.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Мгл 2019-06-13 202.179.24.117

илтгэл тавьсан. Дипломат илтгэл гэж энэ дээ хэний ч дургүйг хүргэхгүй хэнд ч нял2 гэсэнгүй. Эрхэм eрөнхийлөгчөөрөө их бахархаж бна даа. Амжилтын дээдийг хүсьe. Та шүү!

Avatar

Мгл 2019-06-13 202.179.24.117

Мнай Eрөнхийлөгч маань Азидаа Орос Хятадын дараа зиндаагаа барьж яваа л ум бна. Урд хойд хөршийн Eрөнхийлөгч нар дундаа хийгээд их хүндэтгэлтэй хандаж байна билээ.
Тивдээ л монгол сайхан орон ард түмэн бид чухал л ум бна. Энэ уулзалт маш амжилттай болж бгаа нь харваас тов тодорхой бна лээ. Энэ бүсэд багтдаг улс байж орохгүй2 гээд давлиун зан гаргаж амьтны дүргүй хүргээд яахав бас орьё2 гээд ч яахав. Eрөнхийлөгч маань тун чамбай илүү дутуу үг утга бхгүй жинхэнэ монгтл зангаар тун шулуун догь илтг

Avatar

Зочин 2019-06-13 107.192.1.211

Yrd Xoid xurshyydteigee tentsyy xaritsaj dyndaas ni Ulsan jaaxan xygjyylsen ni deer

Avatar

Зочин 2019-06-13 107.192.1.211

negdej syraxgyi bol bid chini yaj yragshlax bilee dee Iim saixan ireedyitei asyydal iig demjij baina

Avatar

Зочин 2019-06-13 198.202.137.36

Neg ch gesen zam mongold heregtei

Avatar

Зочин 2019-06-13 64.119.16.195

ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ УЛСЫГ ОЛОН УЛСЫН ЭДИЙН ЗАСГИЙН СҮЛЖЭЭНД ЗӨВХӨН ГАНЦ ШУГАМААР БУС АЛТЕРНАТИВ БУЮУ ОЛОН ШУГАМААР ХОЛБОХ МАШ ХОЛИЙН ХАРААТАЙ БОДЛОГО ЮМ, ҮҮНИЙН БОЛОВСРОЛ МУУТАЙ, ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХӨЛСНИЙ МӨНГИЙГ ХҮРТЭН БҮХ ЮМЫГ ХАРЛУУЛЖ БАЙХ ДААЛГАВАРТАЙ ЭНЭ ХАЛТАР ЯАЖ ОЙЛГОХОВ!!!

Avatar

Zochin 2019-06-13 37.164.251.192

Bitgii hutsaa l*****a

Avatar

Зочин 2019-06-13 66.181.161.2

Женко төмөр замд алергитай биш бил үү???

Avatar

Зочин 2019-06-13 202.9.43.90

Хийх бүтээх талаар яриад явж байгаа нь буруу биш, Элбэг Э-үүд ярихч зүйлээр маруухан улсаа хоосолж цөлмөснөөс өөр гийгүүлсэн зүйлгүй л мултарсан. Улсын хөгжил дэд бүтцээс шалтгаалдагийг МАНАН бууны нохдүүдийн толгойд орохгүй. Дэд бүтэцтэй болвол дагаад амьдрал сайжирна олон хүн ажилтай болно. Монгол, монгол хүн л хожно буруу цустай нөхдөд энэ нь харин эсэргүүцэж хэл ам гаргах шүлс үсэргэх л юм. Дэд бүтэцтэй болсоноор Монгол улс хожно. Хятад хожихгүй дэд бүтэцгүй бол Хятад инээд алдаад манайд

Avatar

Зочин 2019-06-13 107.77.173.12

Олон жилийн өмнөөс Хятадууд Киргиийн нутгаар дайруулж Узбекистан руу төмөр зам тавья гэж ярьж байгаа…гэхдээ яг манайд байдаг өргөн нарийн цариг,Хятадын танк мэтийн үлгэрүүдтэй ойролцоо үлгэр ярьж,яриулж гацаасаар байгаа ….

Avatar

Зочин 2019-06-13 107.77.173.12

Киргизийн

Avatar

Зочин 2019-06-13 66.181.161.101

зураач мэргэжилтэй урлагийн хүн шүү дээ.украйн шиг улсад бодлогоор иргэд нь жүжигчинээ дэмжиж еөөк болгоод путинд салаавч өгүүлж бгаа.манай улс баялагийн хаалт крант ярьж гацаагаад нүүрсний зах зээл үнэ хэрэглээ удахгүй хог болоход ойлгоно.энийгээ бүгд харааж зүхнэ.

Avatar

ҮХЭР ХАЛХ 2019-06-13 66.181.185.41

нүүрс хэзээч бүр хэзээч хог болохгүйээ бидний тархиийг бүү эргүүл.гал гаргадаг бүх юм үнэтэйг нэг муу мэдээд байна

Avatar

Зочин 2019-06-13 66.181.166.196

мал

Avatar

ИРГЭН 2019-06-13 202.21.124.21

ЭХЛЭЭД 280 САЯ ДОЛЛАРЫГ ШОРООН ДАЛАН БОЛГОСОН ЛУЙВРАА ШИЙДЭЖ, ТӨР ТҮМНИЙГ ХОХИРОЛГҮЙ БОЛГОЧООД ТӨМӨР ЗАМ ЯРЬЖ БОЛЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-06-13 103.26.195.190

ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ УЛСЫГ ОЛОН УЛСЫН ЭДИЙН ЗАСГИЙН СҮЛЖЭЭНД ЗӨВХӨН ГАНЦ ШУГАМААР БУС АЛТЕРНАТИВ БУЮУ ОЛОН ШУГАМААР ХОЛБОХ МАШ ХОЛИЙН ХАРААТАЙ БОДЛОГО ЮМ, ҮҮНИЙН БОЛОВСРОЛ МУУТАЙ, ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХӨЛСНИЙ МӨНГИЙГ ХҮРТЭН БҮХ ЮМЫГ ХАРЛУУЛЖ БАЙХ ДААЛГАВАРТАЙ ЭНЭ ХАЛТАР ЯАЖ ОЙЛГОХОВ!!!

Avatar

Зочин 2019-06-13 103.26.195.190

ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ УЛСЫГ ОЛОН УЛСЫН ЭДИЙН ЗАСГИЙН СҮЛЖЭЭНД ЗӨВХӨН ГАНЦ ШУГАМААР БУС АЛТЕРНАТИВ БУЮУ ОЛОН ШУГАМААР ХОЛБОХ МАШ ХОЛИЙН ХАРААТАЙ БОДЛОГО ЮМ, ҮҮНИЙН БОЛОВСРОЛ МУУТАЙ, ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХӨЛСНИЙ МӨНГИЙГ ХҮРТЭН БҮХ ЮМЫГ ХАРЛУУЛЖ БАЙХ ДААЛГАВАРТАЙ ЭНЭ ХАЛТАР ЯАЖ ОЙЛГОХОВ!!!

Avatar

ЖИНХЭНЭ ЖОНКУУРАЛ 2019-06-13 175.38.211.239

ГУЦАЛГҮЙ 270КМ ТӨМӨР ЗАМ АА ТАВИХГҮЙ ХЭВТЭЖ КИРГИЗ БИДЭНД ЮУНЫ ХАМАА БАЙНА? ХЯТАДААС ӨӨР НҮҮРС АВАХ УЛС БАЙХГҮЙ… ЯАГААД ИЙМ ЭРГҮҮ ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2019-06-13 66.181.161.28

5, 6 жилийн өмнө Киргиз манайхаас хөгжлөөр хоцрогдонгуй байж билээ. Одо харин эсрэгээрээ болж дээ.

Avatar

Kirgiz 2019-06-13 66.181.183.246

Huurhii bolovsolol n tiim yumchin! Hajuud n bgaa 1.50 bas tiimerhuu! Kkk Yanaa mongolchuud min ! Neg n selem nuguu n tumur yarsaar yaj hugjih yum be?

Avatar

ККК ... 2019-06-13 202.179.26.49

ЖААЛ ХАЛСЫМ БИЗ ДЭЭ…

Avatar

Zochin 2019-06-13 66.181.183.246

Oimostoi, zanziatai…daragyhan fitneesiin tumurtei kkk

Avatar

ККК ... 2019-06-13 202.179.26.49

ЖААЛ ХАЛСЫМ БИЗ ДЭЭ….

Avatar

Zochin 2019-06-13 66.181.183.246

2021 on hurdan boloosoi! Daraagyn erunhiilugch odoogyn erunhiilugchiig ATG-d ugch shalguulah baih! Enkhbayar Elbegdorj. ………………

Avatar

монгол 2019-06-13 202.126.88.222

Зүүнбаянгийн замаас идэх мөнгөө цайруулах оролдлого хийж байж магадгүй

Avatar

ЗОЧИН 2019-06-13 202.131.233.190

ЮУ Ч ГЭХЭВ ДЭЭ8 ҮЛ ГҮЙЦЭЛДЭХ ОНИГООГОО ЯРЬСААР ЯВАА ЮМ БАЙНА, ЯАЖ БОДОЖ ОЛЖ БАЙНАА,ИНЭЭД ХҮРЧИХЛЭЭ,

Avatar

Зочин 2019-06-13 192.82.66.31

Жонхууд дахиад мөнгө хусах санаа байна

Avatar

Zochin 2019-06-13 66.181.182.11

Tumur zam gesen tsagaan solio tusch8hsan
Demiireliin uvchi tuschihaj
T

Avatar

Зочин 2019-06-13 203.91.115.41

Төмөр зам гээд "солиорцон" яваа юм биш үү Эсвэл өөр ярих юм байхгүй бгаан болов уу

Avatar

Зочин 2019-06-13 202.126.89.136

тэнэг юмаа ярисаар л явна уу

Avatar

--- 2019-06-13 150.129.140.19

Зөв л юм ярьж байгаа юм биш үү???

Avatar

Зочин 2019-06-13 66.181.161.96

Манай боловсрол сул ерөнхийлөгч төмөр зам ярих яах вэ ярьж л байг сурсан зангаараа гацааж л байг.Харин Монгол улсыг ШХАБ д элсүүлнэ гээд донгосчихгүй бол болоо.Боловсрол сул хүмүүс ямар гай тарьдгийг Венсэулийн таксиний жолооч ерөнхийлөгчөөс дэлхий даяараа мэдэх болсон.

Avatar

Зочин 2019-06-13 66.181.187.86

Энд хүзүүгүй н**ш лалартаад байгааг харж байна уу?

Avatar

Зочин 2019-06-13 119.40.100.142

Өмнөд хойд туйлд төмөр зам барина гэж ярьж явах нь дутах шив. Онигоо хүүр шүү

Avatar

Зочин 2019-06-13 203.91.115.41

Аваад идсэн 280-н сая доллараа олох гэж яваад галзуурсан байнаа зайлуул

Avatar

болдоо 2019-06-13 202.126.88.227

ерөнхийлөгчийн зөв …

Avatar

БАТ инженер 2019-06-13 119.40.103.3

Тэгээд хүрэлсүх шиг хураана, буудна гэж ярих юм уу

Avatar

Зочин 2019-06-13 202.9.44.72

За тэр харж бна биз ерөнхийлөгчөө ! Зүүнбаян -ТТ чиглэлийн төмөр зам барих ажилаа түргэвчилж,анхааралаа хандуулахгүй бол Женко хочоо төмөр азм хочоор солих нь байна шүү

Avatar

efg 2019-06-13 66.181.168.131

Gashuun Sukhait-aa bas duusgah uuregtei

Avatar

батболд 2019-06-13 49.0.218.142

танай сайт манан д үйлчилдэг юм уу монгол хөгжих яриа гарахлээр л доош хийгээд байх юмаа хятадууд танайд хувь эзэмшдэг юмуу

Avatar

Онигоо-2 2019-06-13 73.92.12.67

Женко АНУ-д айлчлав……..?????……

Avatar

Зочин 2019-06-13 73.92.12.67

Женко Японд айлчлав ……????? …..

Avatar

Zochin 2019-06-13 124.158.95.139

Ene Nyamsuren gej ELbegeegiin bugsnii hun yu geed h*****d bnaa Mgl d ashigtai l baival ysan ch ydgiin yaj ch bodson gants gazraas haraat baihuu oor olon hariltsagchtai bhuu gedgiig neg bodied uzdee ene site haagduul taarna piz…

Avatar

Зочин 2019-06-13 64.119.21.97

ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ УЛСЫГ ОЛОН УЛСЫН ЭДИЙН ЗАСГИЙН СҮЛЖЭЭНД ЗӨВХӨН ГАНЦ ШУГАМААР БУС АЛТЕРНАТИВ БУЮУ ОЛОН ШУГАМААР ХОЛБОХ МАШ ХОЛИЙН ХАРААТАЙ БОДЛОГО ЮМ, ҮҮНИЙН БОЛОВСРОЛ МУУТАЙ, ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХӨЛСНИЙ МӨНГИЙГ ХҮРТЭН БҮХ ЮМЫГ ХАРЛУУЛЖ БАЙХ ДААЛГАВАРТАЙ ЭНЭ ХАЛТАР ЯАЖ ОЙЛГОХОВ!!!

Avatar

Зочин 2019-06-13 107.77.173.4

Ха ха ха альтернатив олон шугамын чинь төгсгөлд ганцхан л худалдан авагч сууж байгааг ойлгохгүй үмбүү юм даа….

Avatar

Зочин 2019-06-13 202.131.228.131

Юу ч гэж шаагаад хэрэггүй. Анх хувийн хэвшил барихгүй улс барина гэж гацаасан, өргөн нарийн цариг танк ярьж гацаасан, төсөв бүрэн өгөөгүй гэж шалтагласан. Мөнгөтэй болсон зүүн тийшээ тавьна гэсэн. Гацаах гадны эрх ашигт үйлчлэх ганц сонирхолтой нь ойлгомжтой болсон.

Avatar

Зочин 2019-06-13 175.38.211.239

Битий гуц аа 200км зам аа барьж чадахгүй хэвтэж үхсэн нохойн оцгор альтернатив аа ацдакруугаа чих

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж