Ч.Улаан: Манай эхнэрийн дүү надтай ямар ч хамааралгүй | News.MN

Ч.Улаан: Манай эхнэрийн дүү надтай ямар ч хамааралгүй

Ч.Улаан: Манай эхнэрийн дүү надтай ямар ч хамааралгүй

Ч.Улаан: Манай эхнэрийн дүү надтай ямар ч хамааралгүй

ЖДҮХС-ГААС 487 ТЭРБУМ ТӨГРӨГИЙН ЗЭЭЛ АВАХ ХҮСЭЛТ ИРЖЭЭ

Хүнс, хөдөө, аж ахуй, хөнгөн үйлдвэр /ХХААХҮ/-ийн сайд Ч.Улаан өнөөдөр /2019.06.11/ мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр энэ жил ЖДҮХС-аас олгох зээл болон зээл хүссэн иргэдийн материалыг хүлээн авч дууссан талаар танилцууллаа. Энэ жил ЖДҮХС-гаас 487 тэрбум төгрөгийн санхүүжилт хүссэн 2252 иргэн, аж ахуй нэгжийн хүсэлт иржээ. Үүнээс,

  • Орон нутагт- 106 тэрбум санхүүжилт хүссэн 1631 төсөл ирүүлсэн.
  • Улаанбаатарт-381 тэрбум төгрөгийн санхүүжилт хүссэн 1411 төсөл ирүүлсэн.

ХХААХҮ-ИЙН САЙД Ч.УЛААН:

-Энэ жил ЖДҮХС-аас 47 тэрбум төгрөгийн эх үүсвэрээр зээл олгох бөгөөд ирж байгаа хүсэлт 10 дахин их байна. Цаашид энэ чиглэлд зарцуулах хөрөнгийн хэмжээг нэмэгдүүлэх шаардлага байна. Энэ төслүүдийн дотроос арилжааны банкаар 11 иргэний, 186 аж ахуй нэгжийн 144 тэрбум төгрөгийн хүсэлттэй төслүүд ирсэн байна. Өмнө нь гаргасан алдаа, дутагдлаа засч, шинэ журам, арга барилаар ажиллана гэлээ.

Ийнхүү мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-УИХ-ын гишүүдийг ЖДҮХС-аас авсан зээлээ буцааж төлөхийг Ерөнхий сайд үүрэгдсэн. Одоогоор зээлээ төлсөн хэдэн гишүүн байна вэ?

-34 иргэн, аж ахуй нэгжтэй холбоотой 19 орчим тэрбум төгрөг байхаас 12 тэрбум төгрөг нь төлөгдсөн. Бусад нь графикийн дагуу төлөгдөөд явж байгаа.

-Төрийн нарийн бичгийн даргын үүрэг гүйцэтгэгч УИХ-ын гишүүд болон эрх бүхий албан тушаалтнуудад зээл олгосон асуудалд холбогдсон. Энэ хүний асуудал юу болсон бэ, түүний орны хүнийг томилсон уу?

-Манай яамны төрийн нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байсан хүн хуулийн байгууллагад шалгагдаж байгаа. Шүүхээр энэ асуудал эцэслэн шийдэгдээгүй учраас түүнийг ажлаас чөлөөлөх боломжгүй. Тиймээс манай яам одоогоор төрийн нарийн бичгийн даргагүй ажиллаж байна.

-Өнөөдөр махны холбооноос мэдээлэл хийж, таныг бог малыг хөлөөр нь гаргах хэлэлцээр хийгээд ирсэн гэсэн  мэдээлэл гараад байгаа?

-Би БНХАУ-д албан ёсоор айлчлал хийгээд ирэх үед мах, махан бүтээгдэхүүн, сүү сүүн бүтээгдэхүүн, улаан буудай, хөх тариа зэрэг бүтээгдэхүүнийг экспортод гаргах, харилцан протокол тогтох ажлыг ярьсан. Мал амьдаар нь гаргах тухай асуудал яригдаагүй. Энэ нь өөрөө өмнө нь Засгийн газрын шийдвэртэй, үржлийн бус эр хонь, ямааг гаргах чиглэлийг аймгуудын удирдлагуудад өгсөн. Хэрэв мал амьдаар нь гаргахаар бол аймгийн удирдлагууд шийдвэрлэж, яамнаас бодлогоор дэмжлэг үзүүлнэ. Яамнаас квот тогтоох, эрүүл ахуйг нь хангах бөгөөд одоогоор энэ ажил албан ёсоор хэрэгжээгүй. Тодорхой нөхцөл, шаардлага, гэрээ хэлцэл хийсний дараа мал хөлөөр нь экспортод гаргах эсэхийг шийдвэрлэнэ. Ер нь бол үржлийн бус эр ямаа, хонь гаргахыг мэргэжлийн байгууллагад хэлэлцэж, шийдвэрлэвэл болохгүй зүйл байхгүй байх гэж бодож байна.

-Мөл хөлөөр нь гаргахтай холбоотойгоор танай эхнэрийн дүү мал хөлөөр нь гаргах чиглэлийн үйлдвэрийг Замын-Үүдэд барьсан нь ашиг сонирхол, ёс зүйн зөрчил болохгүй юу?

-Хэн ч бай, хэний хүн, хэний ч дүү бай төрийн хууль, Засгийн газрын тогтоолыг биелүүлж ажиллана. Тэнд тавигдсан шаардлага, үзүүлэлтийг тавьж, дүрэм журмын дагуу мэргэжлийн байгууллагуудтай хамтарч ажиллана.

Таны эхнэрийн дүү нар яагаад давуу эрхтэй байгаа юм бэ. Нэг дүү нь Замын-Үүдэд компани нээсэн бол нөгөө нь таны зөвлөхөөр ажиллаж байна шүү дээ. Энэ нь өөрөө ёс зүйн хувьд боломжтой гэж үү?

-Орон тооны бус зөвлөх. Надтай хамт 20 гаруй жил ажиллаж байгаа бөгөөд УИХ-ын гишүүний зөвлөх. УИХ-ын гишүүн, сайд хоёрын ажлыг уялдуулах чиглэлээр орон тооны бус зөвлөх хийдэг.

-Таны эхнэрийн дүү мал хөлөөр нь экспортлох чиглэлээр үйл ажиллагаа эрхлэх “Бит монголиа” гэх компани байгуулсан. Яг энэ үеэр та мал амьдаар нь гаргах асуудлыг яриад байгаа нь ашиг сонирхлын зөрчилтэй юм шиг харагдаад байна л даа?

-Манай эхнэрийн дүү хоёр жилийн өмнөөс мал эрүүлжүүлэх цогцолбор байгуулах ажилд оролцож эхэлсэн юм билээ. Тэнд ажиллаж байгаа нь үнэн. Энэ цогцолбор байгуулагдаад хоёр жил болсон, бүтээн байгуулалтын ажлаа хийсэн, малаа гаргах боллоо гэж асуудал тавьж буй. Мал гаргахад мэргэжлийн хяналт, гааль гэх мэт холбогдох байгууллагууд тавих ёстой шаардлагаа тавиад явах байх. Мал гаргах асуудлыг аймгууд саналаа үндэслэж, яамтай гэрээ хийнэ. Манай эхнэрийн дүү надтай ямар ч хамааралгүй, бизнесээ хийгээд явж байгаа хүн.

-Ашиг сонирхлын зөрчил, хамаарал бүхий этгээд биш үү?

-Ашиг сонирхлын зөрчил үүсэхгүй гэж бодож байна. Хуулийн дагуу байх ёстой шаардлагаа тавина. Хоёр талын хөрөнгө оруулалттай хамтарсан компани гаргах бөгөөд шууд шийдвэрийг Дорноговь аймгийн удирдлага гаргана. Давуу эрх олгосон зүйл байхгүй. Энэ чиглэлийн үйл ажиллагаа явуулах хоёр улсын хамтарсан хоёр компани хяналтаа тавиад ажиллаж байгаа. Намайг сайд болохоос өмнө буюу хоёр жилийн өмнө энэ ажлаа эхлүүлээд явсан зүйл.

Та шалгуулахад бэлэн үү?

-Шалгуулахгүй гэх зүйл байхгүй.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зураач 2019-06-11 90.207.144.17

Энэ авилгачаас өөр сайд хийчих хүнгүй юм байх даа, МАН-д…?

Avatar

Урваач 2019-06-11 202.72.245.165

эниЙг сонгохгүй байж болдоггүй юм уу. Урвагч пиддаа

Avatar

Зочин 2019-06-11 61.216.174.76

Хамгийн ноцтой нь Улааны залуу эхнэрийн дүү хөнгөн цагаан хочит Даваасүрэнгийн Хятадтай хамтарсан компанид өнгөрсөн намар Хүрэлсүх засгийн газрын тогтоолоор онцгой эрх өгсөн.
Эд нар мал хөлөөр нь гаргахаа больсон ч хөрөнгө оруулалт хийсэн нэрийн дор 70-80 сая доллараар буцаагаад ЗГ-т төсөвийн мөнгөөр зарах зорилготой. Хүрэлсүхээ хамтарсан наймаа чинь юм биш үү ?? Хүрэлсүхээ шударга ёс, шударга ЗГ чинь энэ үү ?? Хамсаатнуудтайгаа Огцор огцор.

Avatar

Irgen 2019-06-11 66.181.170.162

Ichih nuuree elgendee naasan archaagui p***a yumaa. Uhehiin hoorond ene ih shunalaar yanam be !!!

Avatar

Иргэн 2019-06-11 202.9.43.27

Ашиг сонирхолын зөрчилын хуулиа мэддэггүй сайд гэж байх уу??? Энэ хүнийг шалгаач.. Нүдний булай юм аа…

Avatar

Бат 2019-06-11 91.65.121.54

Хахаха энэ ёстой үхэхдээ үхэр буугаа тавина гэдэг л болж байх шиг байна даа Улаан сайдаа таны эхнэрийн дүү Нямдаваа чинь ГЕГ тамгын дарга хийж байгаад тантай хамт шахуу огцроход гааль д байхдаа Бээжинд баахан хятадуудыг гаалийн том даргатай хамт хонь ямаа хөлөөр нь гаргах бизнес яриад явж байсан одоо биелээ олж байна энэ хэдэн мал чинь дууслаа ш дээ одоо бараг бүгд хятадын гар дээр байгаа шүү дээ харин бүүр гаргахгүй байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-06-11 64.119.27.71

1 ued enhbayariig dagaa bsn urvaj sharvsan ugaasaa l neg hogiin zantai l** bn shd

Avatar

Зочин 2019-06-11 64.119.27.71

Endee gargaj yanzalj gargasan ni deer bishuu yadaj l heden hun ajliin bairtai blno bizde erguu dunhuu ulaanaa

Avatar

Улаа 2019-06-11 182.160.39.185

Тэр өт хорхой идэх заяанд төрсөн хүн сүгнүүдийг заавал монгол малын махаар тэжээх хэрэг байгаа юм уу?!

Avatar

М 2019-06-11 66.181.188.105

Хөдөө аж ахуйн сайд болох гээд байсны учиг тайлагдав. Тэр дүү гээч нь МАХН-ын Даваасүрэн. Улааныг урваж явахад тэнд шургалсан этгээд

Avatar

зочин 2019-06-11 66.181.161.90

Энэ бүр Улаандаа гарчээ !!! . ,, Эхнэр шүү юмныхаа дүү шүү юмийг нь танихгүй ,, гэх нь л дээ …

Avatar

Зочин 2019-06-11 110.70.50.202

Ulaan saidaas mal amidaar nb gargah talaar asuuhr judu yriad bhim .ah duu nartaigaa mal amidaar nb gargahaa bolih heregtei .edin zasagch hun bj ulsad ashiggvi fanz erh medlee ashiglahaa boli . .20jil doroitsn edin zasag deer nb nemer bolohgvi bj nermees bitgi bol naad saidin suudlaa uguud ah duu amrag sadangaa avaad huluuruu uragshaa gartsgaa .

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.9.42.123

Улаадаггүй Улаан. Улс төрийн өвгөдөөсөө сальяа юу ч гарахгүй хогийн аалзны торнууд

Avatar

зочин 2019-06-11 49.0.135.174

Энэ одоо яах гээд байгаа юм вэ монголыг минь самарч байж л сэтгэл нь ханах юм. Мал гаргах юм бол ард түмэн чамайг насаар чинь үзэхгүй шүү.

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.9.42.253

Даваасүрэн гэгч Улааны хадам дүү гаалийн байгууллагыг Улааны хамсаатан Ганбат гэгч согтуу толгойтой хамтран самарч байсан даа

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.179.31.86

Хамааралгүй хадам хүргэний ёс гэж бас байнаа их солиорохнээ, жчраа алдсан олон авгаытай юмуу

Avatar

Цэрэнхүү 2019-06-11 202.126.88.172

Улаан залуу эхнэрийнхээ дүүтэй нийлж хятадуудаас 80 сая доллар авч амьд мал гаргаж өгнө.гэж амласан шүү

Avatar

зочин 2019-06-11 103.57.93.108

яадын яадын хэн чадалтай нь амьдрана ш дээ сайд болоод ингэж л ашиг гаргана ш дээ ингэхгүй бол сайд болж юу хийнэ . долоон удаа сайд болоод намдаа тус болоод хандив энэ тэр олж өгөөл явж байна юу нь буруу гэж яадын та нар битгий х** гэж хэл

Avatar

Zochin 2019-06-11 37.173.173.166

Ene nasaaraa hudlaa yarij hulgai hiiseer uheh bh da

Avatar

zochin 2019-06-11 202.126.88.48

oo nvdnii bulai neg ih shudarga tsarailsan tetgeveriin ovgon toriin alba bol ta nariin muusain torlvvdiin alba bishee ovgon guai

Avatar

Зочин 2019-06-11 64.119.27.9

Ингээд л ёс зүй гэж түй ч үгүй хүмүүс төрд биш, төрөлдөө үйлчилж байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2019-06-11 45.117.32.5

Ulaan gej Ulaican gar da

Avatar

УИХ-ЫН ГИШҮҮД, САЙД НАРТ: Хамаарал бүхий этгээд гэж хэнийг хэлдэг вэ? 2019-06-11 59.153.113.84

Хуульд зааснаар нийтийн албан тушаалтны хамаарал бүхий этгээд гэдэгт дараах хүмүүсийг багтаадаг. Үүнд:-Эцэг, эх, -Төрсөн ах, эгч, дүү, -Гэр бүлийн гишүүн, -Хамтран амьдрагч, -Эхнэр /нөхөр/-ийн эцэг, эх, -Эхнэр /нөхөр/-ийн төрсөн ах, эгч, дүү, -Бусад нэгдмэл сонирхолтой этгээдийг

Avatar

Огцор 2019-06-11 61.216.174.76

99 117093 Улайссан Улаарсан Улааны гар утас! МАЛДАА ХАЙРТАЙ, МАХ ИДДЭГ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН МИНЬ БИЧЭЭРЭЙ . МОНГОЛ МАЛАА ХЯТАДУУДЫН ЯРГАЛАЛААС ХАМГААЛЬЯ

Avatar

Зочин 2019-06-11 61.216.174.76

япгаад ийм муухай сэтгэлгvй байдаг байнаа

Avatar

Zochin 2019-06-11 61.216.174.76

Arai2

Avatar

Зочин 2019-06-11 194.230.158.197

20 onii songuuliar Nyamdorj Ulaan Lundeejantsan N Enhbold Enhtuvshin gesen uhdeluudede uheliin tsohilt hiine shuu

Avatar

zochin 2019-06-11 59.102.106.159

ene odoo buur ard tumniig teneg mangar garuud gj boddiin baihdaa ern ene uls turchid bugd adilhan boldog bugdiin shalgah yumsan ulaanbaatar hot bosgoh hereenii mungu ed naraas garna shuu

Avatar

1 2019-06-11 119.40.103.6

Хамаагүй байтлаа түүнийг ГЕГ-т албан тушаалд томилуулаагүй юу аан. Улаан ч улайхгүй шигээ

Avatar

МӨНГӨНД НҮД НЬ УЛАЙСАН УЛААН ОГЦОР!!! 2019-06-11 202.9.42.87

99 117093 Улайссан Улаарсан Улааны гар утас! МАЛДАА ХАЙРТАЙ, МАХ ИДДЭГ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН МИНЬ БИЧЭЭРЭЙ . МОНГОЛ МАЛАА ХЯТАДУУДЫН ЯРГАЛАЛААС ХАМГААЛЬЯ!

Avatar

Улаан 2019-06-11 103.229.120.72

Улаан хүүрийг тэр холбогдох хүмүүстэй нь хамт амьдаар нь хөлөөр нь урагшаа туугаад гарга.

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.21.100.202

Эд нарын хариулт бүгд адилхан шүү дээ.

Avatar

зочин 2019-06-11 49.0.213.153

улааны эхнэрийн эмэгтэй дүү нь биз дээ

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.126.88.179

Бас эрийг нь түүж гаргана гэнэ. Куцаж байгаан шүү.

Avatar

Улаан огцор!!!!! 2019-06-11 202.9.42.87

Улаан Өөрийнхөө том Охиноос 10 насаар Дүү Эхнэрийнхээ төлөөсийг 6.000.000 амьд Монгол Хонийг Хятадруу Амьдаар нь Хуйхлуулж төлөхөөр Улайран Улайсан Улааж Шийджээ.

Avatar

Улаан огцор!!!!! 2019-06-11 202.9.42.87

Улайрсан Улайссан Улаан нүдтэй Улаан огцор!
Улаан 6.000.000 толгой Малыг Улаан хөлөөр нь гаргаж Улаан төмрөөр Улаан галаар Хуйхалж алхаар шиидсэн байна.
Монголын бүх ард түмэн, малчид жигшиж байна. Зэвүүцэж байнх.
Улайссан Улайрсан Улаан Огцор!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Улаан огцор!!!!! 2019-06-11 202.9.42.87

Улаан Өөрийнхөө том Охиноос 10 насаар Дүү Эхнэрийнхээ төлөөсийг 6.000.000 амьд Монгол Хонийг Хятадруу Амьдаар нь Хуйхлуулж төлөхөөр Улайран Улайсан Улааж Шийджээ.

Avatar

Зочин 2019-06-11 66.181.168.199

хэлэх муу үг олдохгүй байнав огцорвол таарна

Avatar

УЛААН САЙД БАЙХ ЭРХГҮЙ ОГЦОР!!! 2019-06-11 202.9.42.87

Улаан Амьд Малыг улаан хөлөөр нь экспортлодог Тархи нь улайссан, аймшиггүй Монголоо байсан Монгол Малчны Хотонд төрөөгүй Хүн биш болжээ.
Улайрсан Улайссан Улаан Өнөөдөр огцор!

Avatar

Мэнгэт Нямдорж 2019-06-11 202.131.238.166

Улаан сайд мөн адил огцор, Ичиж амьдар, бөөн будилааны үзүүр, хатгуур

Avatar

УЛААН САЙД БАЙХ ЭРХГҮЙ ОГЦОР!!! ИЧИЖ АМЬДАР 2019-06-11 202.9.42.87

Хятадууд Монголоос очсон Эр хонь, Эр Ямааг амьдаар нь хуйхалж алдаг юм билээ.
Улаан Сайд Малчин айлын хотонд төрөөгүй юу?
Улаан Огцор. Шившиг!

Avatar

УЛААН САЙД БАЙХ ЭРХГҮЙ ОГЦОР!!! 2019-06-11 202.9.42.87

Хятадууд Монголоос очсон Эр хонь, Эр Ямааг амьдаар нь хуйхалж алдаг юм билээ.
Улаан Сайд Малчин айлын хотонд төрөөгүй юу?
Улаан Огцор. Шившиг!

Avatar

Зочин 2019-06-11 66.181.187.86

Энэ лалрын хуучин биш, шинэ одоо амьдарч байгаа эхнэрын дүү шүү дээ, мал амьдаар нь гаргах гэж л энэ н**ш Хүрэлсүхтэй нутаг нэг гж Сайд болсон огцрууланаа чамайг Төрөөс эж цаддаггүй урвагч н**ш.

Avatar

УЛААН САЙД БАЙХ ЭРХГҮЙ ОГЦОР!!! 2019-06-11 202.9.42.87

Улаан Эхнэрийнхээ Дүүг ийм ажил хийж байгааг нь мэдсээр байж Сайд болдог Хэн бэ?
Улаан Хөдөө Аж Ахуйн Сайд болох ёсгүй.
Эр Хонь, Эр Ямаагаа Монголынхоо Үйлдвэрүүдээр нядлаад, боловсруулаад экспортловол олон арван мянган, 10.000 ажлын байр үүснэ.
Луйварчин Улайсан Улаан Огцор.!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-06-11 103.14.38.134

Улаан мал хөлөөр нь гаргахын төлөө Засгийн газрыг огцоруулж ХАА-н сайд болж гэж ойлгов.

Avatar

zochin 2019-06-11 202.126.88.198

bitgii hudlaa jvjieechee ashig soniriin shuud zorchil bna sh dee ta odoo bolioeo shuud zailbal taarna sh dee

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.179.31.65

Бүхэл бүтэн улсын хөгжлийг тодорхойлогч ЖДҮ эрхлэгчдэд Батхүүгийн өмнөөс төлсөн мөнгөн дүнд хүрэхгүй байна гэхээр Монгол орноо гэсэн ЗГын хийж байгаа ажил нь үнэхээр ядуу ядарсан харагдаж бна

Avatar

Зочин 2019-06-11 103.14.38.134

Хамааралгүй гэнэ үү. Эхнэрийн чинь дүү учраас мянга хамаралгүй гээд ч тантай хамааралтай. Магад эхнэрээс салсан ч хамааралтай байх болно. Хуучин эхнэрийн чинь хамаатнуудч гэсэн хамааралтай гэж ойлгогдоно. Ийм л улаан цайм улаандаа гарсан гарууд шүүдээ.

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.21.98.138

ali ehneriinh ni duu nar yum be….olon ehnertei shdee setguulchid todorhoi yum asuu ldaa. ulaan saadiig ulaim tsaim ulaigaad bh yum

Avatar

Зочин 2019-06-11 112.72.11.119

Ulaidgui ulaan sdak gej ene dee Shiren nuurtei sdakuud Hirelsuhee ene s****a zailuulaach

Avatar

Зочин 2019-06-11 112.72.11.119

Buur neg ulaidgui ulaan nerendee taartsan muu sdakuud baihiimaa Erdene ene 2 yag adilhan yrij bna shdee buur surtsan muu sdakuud Bid teneg bish shuu muu luibarchdaaa

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.21.112.37

bodoj bna ntr , ene humuus yer ni tsairtsan yum bna. hend ni ch itgeh arga alga

Avatar

Зочин 2019-06-11 58.98.181.151

Энэ хүн гэр бүлтэй юмуу? Хэзээч гэр бүл гэж ярьж байгаагүй, лав зөндөө олон дүүтэй эхнэртэй юм байна, үр хүүхэдтэй юм болов уу?

Avatar

Зочин 2019-06-11 178.196.87.18

Ulaidaggui Ulsaan TEMBUU gegch p***a daa

Avatar

Кккк 2019-06-11 139.5.217.43

Бараг эхнэрээ танихгүй юм байна

Avatar

Zochin 2019-06-11 202.126.88.212

Ингээд эр хонь хятадуудын хоол, төлөг мөлөгхөн монголчуудыг хоол гээд Улайдаггүй хүн заралж байгаан байна. Арай эдний төлөө хувьсгал хийсэн гэж бодохгүй байна Хүрэлсүх сайдаа.

Avatar

Dorz 2019-06-11 83.25.219.228

Ene krasnyi otolson durakiig tetgevert garrgaa tegeed l bolno

Avatar

мушгилтуур 2019-06-11 202.179.24.232

улайхгүй авна гэж үүнийг хэлнээ аргагүй улайнсайд юм даа.бас тэмээ гэхээр ямаа гээд асуултын хариултыг мушгих гуйвуулах төөрөлдүүлсэн дүнкүү юм яринаа бас болоогүй.

Avatar

Зочин 2019-06-11 77.111.247.248

heden duutei huuhentei suutsiin be, toriin bankind neg zahiral bii, barilgiin yaamand tseverlehiin tosol meddeg 1 huuhen bii, zovloh, bii gene, contorbandchin davaasuren geed 1 gar bii!

Avatar

Зочин 2019-06-11 182.160.38.54

Яаж ч бодсон өөрийнх нь ах дүү нарын бизнес юм бна. Өарсдийнхөө төлөө бүхэл бүтэн Улсаа золиосолж чаддаг аймаар хүн юм бна. Өөрөө хөлаөрөө ах дүү нараа авад Монголоос зайл.

Avatar

Зочин 2019-06-11 202.70.34.98

z**l hamaa malaa gadagsh ni gargah ni dee ene nowshnuud. Makh bolgood angilaad ortogoo nemeed gargah heregtei shd

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж