БНХАУ-ын иргэд их хэмжээний архи хууль бусаар нэвтрүүлжээ | News.MN

БНХАУ-ын иргэд их хэмжээний архи хууль бусаар нэвтрүүлжээ

БНХАУ-ын иргэд их хэмжээний архи хууль бусаар нэвтрүүлжээ

БНХАУ-ын иргэд их хэмжээний архи хууль бусаар нэвтрүүлжээ

Монгол Улсын хилээр их хэмжээний архи хууль бусаар оруулж ирснийг хууль хяналтын байгууллага илрүүллээ. Тодруулбал энэ сарын 7-ны өдөр БНХАУ-ын хэсэг иргэн манай улсын хилээр 0.5 литрийн савлагаатай 6000 гаруй шил архийг хууль бусаар нэвтрүүлжээ. Тэдгээр нь чанарын шаардлага хангаагүй, хаяг шошгын зөрчилтэй, стандартын бус байгааг мэргэжлийн байгууллага одоогоор тогтоогоод байна.

Мөн уг архийг нийслэлийн Хан-Уул дүүргийн 11 дүгээр хорооны нутаг дэвсгэрт байрладаг амины орон сууцанд, зориулалтын бусаар хадгалан борлуулж байсныг илрүүлэн шалгаж байгаа талаар Тагнуулын ерөнхий газраас мэдээлэв.

Дашрамд, БНХАУ-ын иргэд өнгөрөгч сард Монгол Улсын нутаг дэвсгэрт 20 гаруй тонн үхсэн малын махыг бэлтгэж байсныг ЦЕГ-аас тогтоосон юм.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-06-10 66.181.179.225

Хятадууд хор үйлвэрлэдэг улс даа

Avatar

mgl 2019-06-10 202.9.43.164

avilgaas bolj balarch baina shuu dee. hil gaali avilgad avtsanaas bolj gadniihan ingej eree tseereegui aashilj baina. barag buh tushmed avilga avch baina.

Avatar

Зочин 2019-06-10 124.44.20.30

3000 литр архи хятадаас оруулж ирэхийн учир юу вэ? Ийм их архийг хил гаалиар мэдэгдэхгүйгээр яаж оруулж ирэх вэ? 1000 хайрцаг архи юм биш үү? Нэг л ойлгомжгүй асуудал биш үү?

Avatar

Зочин 2019-06-10 66.181.179.225

Гаальтай байна даа гарцаагүй

Avatar

Зочин 2019-06-10 202.9.44.68

6000 мянган шил архи гаалиар мэдэгдэлгүй орно гэж байхгүй л дээ ! Гаалийнхан хахууль авч л өөр бараа бүтэгдхүүн гэж оруулсан бгаа ! Аль хилийн боомтоор хэдэн оны хэдэн сарын хэдний өдөр ямар ээлжээр тэр ч бүү хэл хэн хэн гэдэг гаалийн байцаагч ээлжийн ахлагчын үед орж ирсэнийг нь нарийн тогоож бүр хэн хэн хахууль авч гаалийн хуурамч бүрдүүлэлт хийсэнийг хүртэл тогтоох боломжтой ! Гэвч шалгаж тогтоохгүй биз ! Тогтоосон ч хариуцах эзэнгүй замхрана биз дэ !

Avatar

Зочин 2019-06-10 103.229.123.185

Цаанаасаа даалгавартай муудсан юм оруулж ала даалгавартай х***а нар шүү дээ ?

Avatar

Зочин 2019-06-10 66.181.185.138

Дотоодын үйлдвэрүүдийнхээ архийг яая гэж байхад бас хятадууд орлууж ирээд байдаг!. Ер нь энд байдаг хятадуудад зориулж нууцаар оруулж ирдэг байж мэднэ. Маш сайн шалгах хэрэгтэй. Гааль яаж шалгаад байна аа?

Avatar

иргэн 2019-06-10 202.131.227.82

хилээр ороход нь Мэргэжлийн хяналтын байцаагч, гаалийн байцаагч нар хаачсан болж байна аа? Хяналт байдаг юм уу? хилээр оруулахгүй байх ёстой биз дээ

Avatar

Иргэн 2019-06-10 202.9.43.221

Устгалд оруулсануу? ГЕГ Даргын огцоруулЗарвах та нар

Avatar

Зочин 2019-06-10 64.119.20.109

ter oruulj irehed n tusalj aviga avch hil nevtruulsen gaali mergejiliin hynaltiihaniig shorond hiij nasaar n hori.ulsaa eh oronoo hudaldaj irgediinhee eruul enhiin esreg mash hor hunuultei bur ayulgui baidald ch nuluuluh hor oruulj irj bhad arai ch dee?hunii ami nasnaas iluu mungu hardag gaali hil hamgaalah mergejiliin hynalt gesen hariutslagtai ajillah nuhduudiig sain shalgaj ariin haalganii mungunii novshnuudiig zailuulj tseverlegee hii.ajilaa hiij chaddag tagnuuliihand amjilt husie.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж