Бөмбөрцгийн булай! | News.MN
РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Бөмбөрцгийн булай!

Бөмбөрцгийн булай!

Монгол репперүүд Тайландын хааны ордноос хулгай хийж яваад баригдсан мэдээ өнгөрөгч дөрөвдүгээр сард зураг хөрөгтэйгөө дэлхийгээр нэг цацагдсанаас хойш яг сарын дараа буюу тавдугаар сарын 3-нд ХБНГУ-ын Дрезден хотын хилийн шалган нэвтрүүлэх постоор Монголын дипломатууд 70 кг героин тээвэрлэж яваад баригдсан нь бөмбөрцөгийн сенсааци болж байна. Харин Монголд энэ асуудалд хариуцлага хүлээх, хүлээлгэх эрх мэдэлтэн даанч алга.

Дипломатуудын хар тамхи зөөвөрлөсөн хэрэгт ГХЯ-ны Консулын газрын дарга Л.Мөнхтүшигийн өгсөн тайлбар нь “Энэ хэргийг нуусан зүйл байхгүй. Гэмт хэрэгт холбогдсон мэдээллийг ГХЯ авсан даруйдаа олон нийтэд мэдээлдэггүй. Шалтгаан нь ар гэрийнхнийх нь хүсэлт, хувь хүний нууцтай холбоотой байдаг. Хэрэг одоогоор хянан шалгагдаж байгаа болохоор мэдээллийг нь өгөх боломжгүй. Тухайн хоёр эрх бүхий албан тушаалтан хэн байсан бэ гэдгийг ч одоогоор хэлэх боломжгүй. Хилийн чанадад ажиллах Дипломат төлөөлөгчийн газар ажиллах дипломат ажилтныг Дипломат албаны тухай хуулиар, Төрийн албаны салбар зөвлөлийн шийдвэрээр томилж ажиллуулдаг. Эдгээр хүмүүс энэ шалгуурын дагуу томилогдсон” гэх үг.

Тэгвэл ТЕГ-ын Тамгын газрын дарга, хурандаа Э.Эрдэнэ “Б.Баттүшиг өмнө нь тагнуулын байгууллагад ажиллаж байсан нь үнэн. Гадаад харилцааны яамны шугамаар хоёр ч удаа үүрэг гүйцэтгэж байгаа. Төрийн дипломат албаны шаардлагыг хангаж ажиллаж байсан хүн. Ямар ч байсан Б.Баттүшиг бол ГХЯ-наас томилогдсон” гэх мэдээллийг өгсөн билээ. Үндсэндээ, өнгөрсөн долоо хоногт “манай, танай” гэх бухсан, бултсан, өөрсдийгөө өмөөрсөн, уснаас хуурай гарахыг оролдсон хурган дарга нарын хариулт тайлбаруудаас өөрөөр хэн хариуцлага хүлээх тухай хэн ч хөндсөнгүй!

Хэрэвзээ, Монгол Улс ёс зүйтэй төр шиг төртэй байсан бол энэ хэрэгт Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар, Тагнуулын ерөнхий газрын дарга Д.Гэрэл хоёр хариуцлага хүлээх том асуудал, улс орны нэр хүндтэй холбоотой чухал сэдэв мөн үү гэвэл мөн. Улсаа төлөөл гэж виз олгож, томилгоо хийсэн нь Д.Цогтбаатар, Д.Гэрэл хоёр шүү дээ.

Иргэд нь хулгайч, дипломатууд нь хар тамхичин, хүүхнүүд нь биеэ үнэлэгч, улстөрчид нь авлигач. Ийм нэг, Монголын тухай сөрөг ойлголт дэлхийд бий боллоо. “Нэг үхрийн эвэр доргивол мянган үхрийн эвэр доргино” гэсэн үгтэй, монголчууд гадныханд бүгд хулгайч, хар тамхичин, авлигач, архичин, ядуу, гуйлгачин улс болж харагдаж эхэлсэн нь лав.

Германы цагдаа нарт “гардуулсан” Монголын хоёр дипломатчийн хар тамхины хэрэг бол зөвхөн Истанбул дахь Ерөнхий консулын газрын дэд консул Б.Баттүшиг, жолооч С.Эрдэнэбаяр нарын асуудал огтоос биш юм. Тэд Монголыг гадаадад төлөөлж буйн хувьд Монгол Улс болж харагдах нь зүйн хэрэг. Тиймээс энэ хэргийн цаана, Монголын дипломат албаны нэр төр, Монгол Улсын нэр хүнд, гадаад харилцаа, хөрөнгө оруулалт, эдийн засагт орж  ирэх нэг ам.долларын асуудал ч яригдана. Нөгөөтэйгүүр, нөгөө л захын хар овоохой болсон Монголын төрийн томилгооны тухай, дипломат албанд тавигддаг шаардлага, шалгуурыг ч хөндөх цаг болсон байна.

Тайлбар: Бид өмнө нь төрийн албаны ургийн мод цуврал нийтлэлээрээ Гадаад харилцааны яамыг онцолж байв. /2018.11.15/

Холбоотой мэдээ

ТӨРИЙН АЛБАНЫ УРГИЙН МОД /ЦУВРАЛ II/

ТӨРИЙН АЛБАНЫ УРГИЙН МОД /ЦУВРАЛ II/

Аль ч орон гадаадад улсаа төлөөлөх дипломатчдаар хамгийн шилдгүүдээ томилдог. Харин Монголын хувьд ялсан намын, ялсан даргын ах дүү, хамаатан садан найз нөхөд л Элчин сайд, консулын ажилтнаар томилогддог болсон нь худлаа биш. Сарын өмнө Засгийн газраас Польшид суух Элчин сайдаар Б.Доржийг, БНАЛУ-д суух Элчин сайдаар Ж.Сэрээжав, БНКУ-д Ш.Батцэцэг Австралид Н.Анхбаяр, Шведэд Т.Жанабазар, НҮБ-ын дэргэд суух Байнгын төлөөлөгчөөр В.Энхболд, БНСУ-ад Д.Даваасүрэн нарыг томилуулах шийдвэрийг гаргасан. Тэдний хэд нь дипломат албаны шалгуурыг хангасан,  хэд нь ямар нэг улстөрч, намын дэмжлэгээр явж байгаа вэ гэх асуултын хариултыг дэлхийн шившиг болсон Монголын дипломат албаны энэ шуугиантай холбохоос өөр аргагүй. Учир нь, хар тамхины хэрэгт холбогдсон Б.Баттүшиг нь Улсын Дээд шүүхийн шүүгч асан Б.Бат-Эрдэнийн хүү, С.Эрдэнэбаяр нь УИХ-ын гишүүн Л.Болдыг Гадаад харилцааны сайд байхад нь жолоочоор нь ажиллаж байсан тухай мэдээлэл цацагдаад байгаа юм.

Гадаадад улсаа төлөөлөх дипломатчдын босго энэ мэт жижгэрсэн нь, Монголын дипломат алба конторбандын хэрэгтнүүд, хар тамхины сүлжээчдээр эгнээгээ тэлэхэд хүргэснийг үгүйсгэхгүй. Товчхондоо, ялсан нам,  эрх барьж байгаа дарга нарын ах дүү, хамаатан садныг Монголын дипломат албанаас цэвэрлэх шаардлагатай нь “олон хавар нэгэндээ” гэгч болсон Истанбулын дипломат ажилтнуудын хэргээс харагдаж байна.

Монголын дипломатчидтай холбоотой шуугиан огт тасардаггүй, тэд өмнө нь тамхи, эм бэлдмэл зөөдөг байсан бол өдгөө хар тамхины мафийн гишүүд болж хувирсан, эндээс харвал цаашдаа ч энэ мэт дэлхийд шившиглэгдсэн хэрэг гарахгүй гэх аргагүй. Тэр тусмаа дипломат паспортыг хэн хэзээ олгосон, юунд ашиглах,  хэрэглэж байгааг ч олж тогтоох нь Монголын нэр хүндийн асуудал болжээ. Тиймээс энэ хэрэгт холбогдсон Истанбулын ерөнхий консулыг, ажилтнууд нь Монгол Улсын нэр төрийг сэвтээсэн Элчин сайдын яамдыг бүхэлд нь эргүүлэн татаж байж хар тамхи, конторбандын сүлжээнд “амташсан” дипломат албаныханд том сургамж болно.

Улсаа төлөөлөх үүрэгтэй Монголын дипломатууд мафийн гар хөл болсныг бөмбөрцгийн булай гэхгүй юм бол өөр юуг бөмбөрцөгийн булай гэх вэ!

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ХарамсалтайХарамсалтай
16
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-06-10 182.160.2.84

ГУТАМШИГ

Avatar

Zochin 2019-06-10 74.214.251.12

Manaihan gadnaas tuslamj avahguil bol ene toriig tseverleheesee barag ongorsn. Esvel ard tumen bid l sain temtseh heregetei. Nuuriig ni ulaital Delhiid gargah heregtei ene bulai bulhainuudiig. Harin iim here gars ni sain dohio bolloo!!!

Avatar

Зочин 2019-06-10 171.25.193.20

Олон удаагийн үйлдэл гэхээр Э.Мөнхочир оролцсон байхад гайхахгүй. Адгийн архичин мөнгөний төлөө юу ч хийж мэднэ

Avatar

Зочин 2019-06-10 85.203.46.95

мөнхочирыг шалга. энэ бол консулын газрын 2 хүний асуудал биш. зохион байгуулалттай гэмт хэрэг

Avatar

Зочин 2019-06-10 43.242.243.133

манан гэж энэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-06-10 202.9.44.68

Асуудал ер нь Монголд байгаа албан тушаалтнууд, хувь хүмүүстэй холбогдоод эхэллээ !Хар тамхи зөөж яваад баригдахдаа хамгийн түрүүнд баригдаж азартлаа гэж Э Мөнх-очир луу ярьсан, сайд Цогтбаатар энэ 2 этгээдийн томилгоог маш шуурхай хийж томилж явуулсан зэрэг нь бүгд мафийн хар тамхийг зөөж ашгаа хуваадаг байсийн биш бга гэсэн хардлагыг төрүүлж байна даа ! Немцүүд шалгаад тогтоочихоно бие дэ !

Avatar

Зочин 2019-06-10 122.201.31.8

ТӨРӨӨ (ХУУРЧ ХУЛГАЙЛЖ ХУДАЛДАЖ) АВСАН САНАЛААР БАЙГУУЛААД БАЙХААР ИНГЭЖ ЯЛЗРАХААС ЯАХ ЮМБ. ЭНЭ БОЛ БИДНИЙ Л БАЙЖ БАЙГАА ЦАРАЙ. ТӨР БОЛ БИДНИЙ ТУСГАЛ. ӨӨРСДӨӨ ӨРГӨЖ СОНГОЖ ГАРГАЧИХААД АРААС НЬ ЧИЧИЛЖ ГОНШГОНОЛДОЖ БУРУУТГАЖ МЭДРЭЛТЭЖ БАЙХААР ЯДАЖ ҮР ХҮҮХЭД, ХОЙЧ ИРЭЭДҮЙНХЭЭ САЙН САЙХНЫ ТӨЛӨӨ ЗӨВ СОНГОЛТ ХИЙЖ, ХАТУУ ХЯНАЛТ ШААРДЛАГАТАЙ ИРГЭД БАЙХ ТАЛААР НУХАЦТАЙ БОДОЖ ШИЙДЭХГҮЙ БОЛ МӨХЛӨӨС ӨӨР ЮУ Ч БИДЭНД ИРЭХГҮЙ, УДАХГҮЙ ХЭДЭН ШАЛДАН МОНГОЛ ӨЛӨН НЕОНДЕРТАЛЬ ЦАРАЙЛААД ЭЗГҮЙ ЦӨЛД БАЙЖ БАЙХ БОЛНО

Avatar

Zochin 2019-06-10 74.214.251.12

Zov songo get yum!!! Her zoo songol hiichih humuus ni haana ni haana bnaa!!!! Bugd adilhan yumnuud garch ireed bgaa biz dee! Songuulid ochood songoh geheer alind ni ch itgej bolohoorgui humuus bj bg sh d! Ternii orond sain tuushtai temtseed bbal yadaj luivarchinguud ni songuulias neree tatdg bolno biz!!!

Avatar

Monhochir 2019-06-10 174.231.132.111

Baterdene shyygchiin hyy jolooch Erdenebayar geed baihad daa hehe Tom hulgaichuud bolj dee hoorhiis

Avatar

Нэргүй 2019-06-10 64.119.27.193

Э.Мөнхочир далдаас командлагч нь юм байхаас зайлахгүйдэа?! 7-н удаагийн үйлдэлтэй 3-н жилийн үйл явдал гэж яригдаа биздээ?! Новшийн амьтан би ямарч хамаагүй л гэнэ биздээ?! Хоёр сайхан залуу?! Хогийн амьтаны золиос болж байгаам байна даа?!

Avatar

Zochin 2019-06-10 60.113.37.38

Hohinooo hohino uchraa medej orootsoldohgui yasiin henvugai ch bsan hiisen heregee huleegeed yalaa edel. Uchirtai bolool munkhochirtoo duulgasan blgui

Avatar

Зочин 2019-06-10 64.119.27.193

Э.Мөнхочир далдаас командлагч нь юм байхаас зайлахгүйдэа?! 7-н удаагийн үйлдэлтэй 3-н жилийн үйл явдал гэж яригдаа биздээ?! Новшийн амьтан би ямарч хамаагүй л гэнэ биздээ?! Хоёр сайхан залуу?! Хогийн амьтаны золиос болж байгаам байна даа?!

Avatar

Иргэн 2019-06-10 64.119.27.193

Э.Мөнхочир далдаас командлагч нь юм байхаас зайлахгүйдэа?! 7-н удаагийн үйлдэлтэй 3-н жилийн үйл явдал гэж яригдаа биздээ?! Новшийн амьтан би ямарч хамаагүй л гэнэ биздээ?! Хоёр сайхан залуу?! Хогийн амьтаны золиос болж байгаам байна даа?!

Avatar

Зочин 2019-06-10 182.160.39.99

ТУРК ЭЛЧИН САЙД ХААСАН ДЭРЭЭ МОНГОЛД БАЙГА УБ ТУРК ЭЛЧИН САЙД ТУРК АЙРЛАНИС ТѲЛѲЛѲѲГЧ ЫН ГАЗАР ЫГ ХААХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА

Avatar

mgl 2019-06-10 202.9.43.164

Хар амиа бодсон, өчүүхэн жижиг тархитай, өнөөдрөөс цааш хардаггүй, хөгийн, үхрээс дор Монголчууд.

Avatar

Зочин 2019-06-10 182.160.39.99

ЧИ ХАР ТАМХИ ХЭРГЭЛЦЭН ЮМ УУ

Avatar

зочин 2019-06-10 103.26.193.92

Шившгийн тамга бий болгож хулгай луйвар хийсэн улсуудын бие дээр дардаг болох хэрэгтэй

Avatar

ө 2019-06-10 202.9.45.170

Мөнгөөр сонгууль өгдөг үр дагавар жишээ маркын л юм

Avatar

Махны үнэ 2019-06-10 49.0.212.4

Хүүкийн нам засгийн ертөнц хийгээд хязгааргүй тэлж буй орчлонд булайгаа дэлгэж буй сөнөлийн жишээ

Avatar

izochin 2019-06-10 66.181.190.34

Ene Tagnuulyn gazart ajillaj bsan humuus yamar humuusiig Gadaad yam yamar shalguuraar SDiplomat alband tomilood bna 90-eed ony eheer TEG-aas hereggui geed oron toog hachbsan tuuhtei gesen Iim hereg hiij magadgui, undsen chig uurgee oilgohguibsan uchraas l tegej bsan bolov uu Mongoloos garch yavahyg horigloj hiliin horig tavigdsan Tagnuuld ajiillaj bsan hun Parirst bas l consulaar ajiilaaj bgaa tuhai surag baih yum ene arai dendej bnaa GHYA-aa TEG- aa

Avatar

zochin 2019-06-10 66.181.190.34

iplomat albyg buheld n harluulj bolohgui Tsever ue tsever shinhene eh orny tuluu humuus bsan bgaa ch

Avatar

Зочин 2019-06-10 103.26.193.171

10-аад тэрбум төгрөгөөр хар тамхи авчих хүн Монголд тоотой хэд л байгаа. Олоход гайгүй байх. Баригдангуутаа Мөнх-Очир руу залгадаг нь сонин л юм. Тагнуулын газраас утсыг нь хүртэл хянаад байсныг нь мэдэлгүй л баригдчихаж дээ. Зайлуул.

Avatar

ХУУЧИН ЦЭРЭГ 2019-06-10 202.21.120.42

ОХУ-ЫН ЦЭРГИЙН АТТАШЕГЭЭР АЖИЛЛАЖ БАЙГААД ТАМХИ ЗӨӨЖ БАРИГДАЖ ШОРОНД ОРЖ БАЙСАН ХУРАНДАА БАТЦЭНГЭЛ ГЭЖ НӨХӨР ОДОО БХИС-ИЙН ДЭД ЗАХИРАЛ ХИЙЖ БНА. ҮҮНИЙГ ЮУ ГЭЖ ОЙЛГОХ ВЭ? БХЯ ҮНЭНДЭЭ БҮРЭН ДАМПУУРСАН, ЦЭРГИЙН СОНСОГЧ ОЮУТНУУДАД ТАМХИ ХИЛЭЭР ЯАЖ ГАРГАЖ ЗАРЖ МӨНГӨ УГААХ ТУХАЙ ЗААХ УУ? ЭНЭ ХҮН?

Avatar

Зочин 2019-06-10 103.26.193.171

Энэ бол шүүх бүрэн дампуурсаны үр дагавар. Дээд шүүхийн гишүүн хүн, консулийн ажилтан байтлаа юмыг нь аргалаа даа мэдээж. Явж явж Тарвагадоржийн авилгажуулсан шүүхийн үр дагавар гэдэг нь тодорхой.

Avatar

Зочин 2019-06-10 59.153.85.129

ТЕГ-аас ГХЯ-нд шургалуулсан бууны нохой л байх чинь билээ. Цай овогт тарвага, яргачин Кvvрц хоероос асуу.

Avatar

Зочин 2019-06-10 182.160.32.134

Өнгөрсөн 9 сард томилогдсон хүн хар тамхины хэрэгт холбогдсон бол ЦОГТБААТАР ОГЦРОХ Ёстой Юм биш үү

Avatar

Zochin 2019-06-10 212.133.221.71

Истанбулд суугаа консул Мөнх-Очирын найз консулын газрын жолооч Эрдэнэбаяр Германд хар тамхи зөөж байгаад баригдсан. Энэ хүн урьд нь Швейцарт ажиллаж байсан, 2018 онд АНУ-аас дөнгөж томилолтоо дуусгаж ирээд 10 хонолгүй Истанбулд томилогдсон. Түүхэндээ ийм хурдан томилолт Гадаад Яамнд байгаагүй гэж бусад жолооч нар шивэр авир ярьдаг. Ингэж томилохыг Мөнх-Очирын гуйснаар зөвхөн ГЯ-ны сайд Цогтбаатар шийдсэн гэдэг Тэгэхээр тэр хүн Германд юу хийж явсныг сайд Цогтбаатар консул Мөнх-Очир нараас асу

Avatar

Зочин 2019-06-10 66.181.188.66

Ee yanaa ymar aimaar ym be ene mongol ulas maani haashaa ymar zamaar ywaad bnaa odoo yanaa

Avatar

Иргэн 2019-06-10 202.126.88.230

Ээ нүдний булай, яана аа.

Avatar

МАН 2019-06-10 49.0.212.4

Хүүкийн булай

Avatar

Иргэн 2019-06-10 203.217.139.225

Сүүлийн 30 жилд МАН ба АН ээлжлэн засаг барихдаа авилгач, хулгайч, луйварчин, худалч улс төрчид болон дарга нарын бүхэл бүтэн үеийг бий болгож бойжуулсан. Энэ новшнуудын нэг хэсэг төлөөлөл хар тамхины наймаанд хутгалджээ. Энэ 2 л*****н цаана олон холбогдогч, дарга нар нь байгаа л даа

Avatar

Зочин 2019-06-10 202.5.206.61

Монголын нийгмийн булай, бузар гадаадад дэлбэрч байна

Avatar

Зочин 2019-06-10 83.137.6.252

Setguulch nusaa ereenees tsaash yavj uzsen yum uu

Avatar

Зочин 2019-06-10 202.131.227.42

Rlchin said baisan Sairangiin ohiduud odoo ene Gluten free FB huudas ajluulaad baigaa Kazakh huuhnuud bas har tamhi zooj barigdaj bailuute

Avatar

зочин 2019-06-10 202.179.27.44

Ардчилалын нэр барьсан түрүүнд байсан бөөс толгойд гарсны харгай даа.Боловсролгүй наймаачид.

Avatar

Зочин 2019-06-10 202.126.89.73

Unuudriin DO yam buyu tagnuuliin gazriinhnii vnen dvr turh ni enedee, ye chaavaasaaaa.\nTegeed bas Gadaad yamnaas tomilolttoi gej buhaad bainaa, ye ye buuvuu!!!\nTEG-iig tatan buulgaad tsoo shine hvmvvseer, tsoo shine onol filosofitoigoor dahin baiguulah tsag boljee. \nKGB-giin onoloor ajillaj bolohgvi ee !!!!!!!!!!

Avatar

Өвгөн 2019-06-10 49.0.212.58

Нэр хугархаар, яс хугар гэдэг үг байдаг уу,

Avatar

ZOCHIN 2019-06-10 64.119.19.118

har tamhi zuusun humuusiinhee zurag hurgi ni taviachee.hen ni hen bolhii ni ard tumen tuuh gunshintai ni heleed ugnduu

Avatar

Ard 2019-06-10 202.21.118.166

ene xuu 60 terbumyg bosgox gej yavj baigaad endlee. Zaluu xuuxduudiig sanhuuljilt bosgo gej daramtaldag n unen baixoo

Avatar

Зочин 2019-06-10 103.229.121.109

Gadnii tagnuuliin albaniihan teneg bish shu dee. Bugdiin medej bgaa. Ineed n hureel ish yadarsan hulgaichud yumaa tamhi manhihhan zoogood geel bj bga. Tgd tomoor hodloh gj bgad barigdlada. 70kg har tamhi gedeg ch tomoohon mafiin ajil bh

Avatar

Зочин 2019-06-10 64.119.18.76

Hurelsuhiin zasgiin gazriin saiduud ed nar! Duu hooloi gargaj demjij baigaagaa esvel uguigee medegddeggui oird ih l yumnaas bultaj hotsordog bolloo. Erdenetiin 49 deer yu ch duugaraagui huuli zuin said ni gantsaaraa ulaan garaaraa uzeltssen, irgediig helmegduulsen hereg deer yu ch duugaraagui bas l said ni gantsaaraa notsoldson, Hurtsiin Saihanbilegiin geh met hereguudtei bas l gantsaaraa. Ooroo tomilson saiduudaa demjih yuman deer ni demjdeggui shiitgeh yuma deer ni ch duugarahguu amia l bodno.

Avatar

Zochin 2019-06-10 175.223.14.45

Turk ulsad baigaa elchingin ajilchdaa bugdig nb tatan avchirch shinechleh heregtei ..adaglaad ger bul nb hurtel neeh ih zantai ulsin munguur amidarch bsij bas iluu zardal gsrgana .

Avatar

Болор 2019-06-10 202.9.43.99

Үхсэнийх нь ар гэрийнхний хүсэлт хувь хүний нууц вэ??? Гэмт хэрэг хийчихсэн нь дэлхий нийтээр мэдчихээд бхад!!!

Avatar

Шударга ёс 2019-06-10 59.153.114.53

Хувь хүмүүс хэрэг хийчээд улсын нууц гэж нуун дарагдуулсан явдал зөндөө гарч бсн. Эрүү шүүлт яргалал үйлдсэнээ улсын нууц гэдэг шиг

Avatar

Иргэн 2050 2019-06-10 66.181.185.65

Үүнээс өмнө ОХУ-д Элчин сайд байсан хүн, Бельги болон европын холбооны орнуудад ажиллаж байсан дипломат паспорттай ажилтнууд тамхины хэрэгт мөн их орооцолдсон доо. Хэн хариуцлага хүлээсэн юм бэ?\nХарин ч дээшээ дэвшээд л байсан биш үү?\nБид ч тийм амар мартаад байхгүй шүү!\nХариуцлага гэдэг юм алга болоод байгаагийн илрэл шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-06-10 103.111.68.3

МОНГОЛД ДИПЛОМАТ НЭРТЭЙ ХУЛГАЙЧИД Л БАЙГАА ЮУНЫ ДИПЛОМАТ. 1990-ЭЭД ОНООС ХОЙШ ЦАГААНДАА ГАРСАН, БҮГД ТАМХИ ДИПЛОМАТ ДУГААРТАЙ МАШИНААР ЗӨӨДӨГ.

Avatar

Зочин 2019-06-10 103.229.176.130

нүдний булай

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж