"Үхсэн" модыг нөхөн тарихаар болжээ | News.MN

"Үхсэн" модыг нөхөн тарихаар болжээ

"Үхсэн" модыг нөхөн тарихаар болжээ

"Үхсэн" модыг нөхөн тарихаар болжээ

Яармагийн зам дагуу өнгөрсөн хавар тарьсан 1200 моддын ихэнх нь өнгөө алдаад буй. Саяхнаас эдгээр моддын заримыг нь ачсан байна. Нийтийн эзэмшлийн гудамж, талбайд тарьсан моднуудаас зургааг нь нөхөн тарихаар булгалсан гэж Улаанбаатар хотын Захирагчийн ажлын албаны ногоон байгууламж хариуцсан мэргэжилтэн Д.Сүхбат тайлбарлав. Мөн Тасганы овоонд тарьсан 136 модны 20 гаруй нь л “асуудалтай” байгаа аж. Тэдгээрийн ихэнх нь механик гэмтлээр буюу машин мөргөсний улмаас хугарч, үхсэн гэнэ.

Сүүлийн гурван жилийн байдлаар ойгоос нийт найман мянга гаруй модыг Улаанбаатар хотын захирагчийн ажлын албанаас нийслэлийн ногоон байгууламжийг нэмэгдүүлэхээр тарьжээ.

Хотын ногоон байгууламжийг нэмэгдүүлэх ажлын хүрээнд ямар учраас уулнаас авчирсан моддыг нийслэлд суулгадаг асуудлаар Улаанбаатар хотын Захирагчийн ажлын албаны ногоон байгууламж хариуцсан мэргэжилтэн Д.Сүхбатын хэлснээр жижиг мод арчлахад их хэмжээний хөрөнгө шаардлагатай тул нас гүйцсэн мод суулгах нь хотын төсвөөс арчилгаанд зарцуулах хөрөнгийг хэмнэдэг аж.

Б.ЦЭЦЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-06-09 202.131.234.242

huniii hudulmur shulsan bol eh surwaljaa tawij sur

Avatar

ужэафужа 2019-06-09 202.179.27.243

Дэндүү байна доо. Хайлаас тарь л даа. Ер арчилаагүй байхад ургадаг мод шүү дээ. Шуналын туламнууд

Avatar

зочин 2019-06-09 202.126.88.169

Бөхийн өргөөнөөс хойш орших христийн сүмийн гадна ургаж байгаа навчит моддыг хотын мангаруудочиж хараасай. Баахан шилмүүст мод хотодтарьж, авчирч суулгаад буруу модтарих юм

Avatar

Ард 2019-06-09 202.70.34.70

ШИНЭ АЖЛЫН ЭХЛЭЛИЙГ ДЭМЖИХ ЁСТОЙ. БОЛЬЧИХВОЛ УЛААНБААТАР НҮЦГЭН ХЭВЭЭРЭЭ ҮЛДЭНЭ. ОДОО СУУЛГАСАН МОД ЯАГААД УРГААГҮЙН УЧРЫГ ОЛ. ӨӨР АРЧИЛГАА БОД. ХЯТАДУУД ДУСАЛ ЗАЛГАДАГ, ХҮЙТЭНД ӨЛГИЙДДӨГ, БАЙНГА УСАЛЖ БОРДДОГ ЮМ БИЛЭЭ.

Avatar

Тэрбумыг идэхээ больж жинхэнээр мод тариачээ 2019-06-09 202.9.42.100

5 Шараас Зүүн 4 зам дагууд олон тэрбумаар суулгасан нарс моднууд өнөө хүртэл өнгө орохгүй, үхсэн бололтой байх юм???? харахнхуй шөнө дороос нь ногонн гэрэл тусгаж "нүглийн нүдийг.. -аар хуурсны үлгэр байх юм. гэрэлт өдөр бол ихэнх нь мажийсан нь илт байх юм. Уулын модыг олон тэр бумаар булгалан хотод авчран борцлох ямар муухай хүмүүс байнаааааа Нэг модыг 600-800 мянгаар бодож Сэлэнгээс авчирч үй олноор нь булшилсан этгээдүүдийг тэнгэр ниргэнэ дээ .Хотын шнэ мэр Амарсайхан энэ этгээдийг цаазал

Avatar

Зочин 2019-06-09 202.131.227.178

тэр мод үхүүлэх шийдвэр гаргасан зөөж авчираад үхүүлсэн хүмүүсийг заазанд өг.

Avatar

Зочин 2019-06-09 66.181.179.240

БУСДЫН МӨНГИЙГ ШИМЭГЧЛЭГЧ ХУВАЛЗНУУД

Avatar

Zochin 2019-06-09 120.16.147.129

Ene Elbegdorjiin hamsaatan Boldbaatar gej unen shunsliin tulam ymdaa . Yasan ch. ym ymand hutgdaj duusdaggui shunal ve.

Avatar

kub 2019-06-09 202.126.89.156

Solikh zamaar archilgaany mungu khemnene gej yuu baikhavdee 🙂 neg khun urgakhgui ajlaa ugnu geed khaagaad baisan sanagdajh yum ter yaassn bol ajlaa uguu bolov uu …

Avatar

Зочин 2019-06-09 66.181.188.18

Ойгоос мод авчирч тарих нь оновчгүй ажил. Мод үржүүлгийн газраас авч тарь , мэдэв үү

Avatar

Зочин 2019-06-09 64.119.20.95

МОДНЫ СУУЛГАЦ ҮРЖҮҮЛДЭГ КОМПАНИ НЬ ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХҮРГЭН ДҮҮ БОЛДБААТАРЫНХ. ТИЙМ УЧРААС ЖИЛЭЭС ЖИЛД ҮХДЭГ МОДЫГ НӨХӨН СУУЛГАЖ ТӨСВӨӨС МӨНГӨ ИДДЭГ ЭНЭ СХЕМ ТҮҮНЭЭС УЛАМЖЛАЛТАЙ.

Avatar

Зочин 2019-06-09 66.181.161.51

Үржүүлж ургуулсан модны суулгац уулнаас булгалж авчирдаг мод ялгаатай юм шүү дээ, эхлээд мэдээгээ гүйцэд уншдаг болоосой доо хөөрхий…

Avatar

Зочин 2019-06-09 192.82.66.67

xaraal idsen nobshnyyd.

Avatar

unenhuu 2019-06-09 103.212.118.108

tusvuus mungu tsohih shalgarsan argadaa

Avatar

Zasss 2019-06-09 66.181.187.24

Тасганы овооны мод бүгд үхсэн,!!!!!!!!!!!!

Avatar

БАРЛАС 2019-06-09 103.240.241.110

УУЛАНДАА БАЙСАН БОЛ ҮХЭХГҮЙ МОДЫГ УБ-Т АВЧИРЧ БОРЦОЛЖ ХАТААГААД ОРШУУЛЖ БАЙГАА ГОЛ ЗОРИЛГО НЬ УУЛНААС СУГАЛСАН+ АЧСАН+ СУУЛГАСАН+АРЧИЛСАН ҮХЭНГҮҮТ ДАХИАД СУГАЛСАН+ АЧСАН+ ХАЯСАН ОРШУУЛСАН ГЭЭД БААХАН МӨНГӨ ТӨСВӨӨС ИДЭХД БАЙГАА ЮМАА, ОДОО ҮХСЭН МОДНЫХОО ОРОНД ДАХИАД ДУУСДАГГҮЙ ИХ ИДЭЛТ ЭРГЭЛДЭХ НЬ ЭЭ. УБ-Т ӨВӨЛД БҮХ МОД УНТЧИХДАГ ҮЕД Л АГААР БОХИРДДОГООС ЗУН ШАРИЛЖ ЛУУЛИНДАА БОЛНО МОД ХЭРЭГГҮЙ ХОВДОГУУДАА

Avatar