Э.Эрдэнэ: Б.Баттүшигийг ГХЯ-наас томилсон байсан | News.MN

Э.Эрдэнэ: Б.Баттүшигийг ГХЯ-наас томилсон байсан

Э.Эрдэнэ: Б.Баттүшигийг ГХЯ-наас томилсон байсан

Тагнуулын ерөнхий газрын Тамгын газрын дарга, хурандаа Э.Эрдэнэ өнөөдөр /2019.06.07/ мэдээлэл хийлээ.

Тэрбээр “2019 оны тавдугаар сарын 3-нд Турк  улс дахь Монголын Станбулын дэд консул Б. Баттүшиг, жолоочийнхоо хамтаар дипломат дугаартай автомашинтай явж байхдаа Герман улсын хилээр нэвтрэх үеэрээ  саатуулагдсан. Энэ үед 70 кг геройн буюу мансууруулах төрлийн бодис тээвэрлэж явж байсан нь тогтоогдсон. Үйлдэл дээрээ саатуулагдсан гэсэн үг. Германы Прокурорын газраас эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж байна.

Тагнуулын байгууллага энэ хэрэгтэй холбоотой зохион байгуулагч, нийлүүлэгч этгээдийг шалгаж байна.

2018 оны сүүл, 2019 оны эхээр Европын холбооны улсуудаас Монгол Улсын дипломат болон албан паспорт, дипломат дугаартай машин ашиглан хууль бус эд зүйл нэвтрүүлэх гэмт хэрэг үйлдэж байж болзошгүй мэдээлэл өгч эхэлсэн. Энэний дагуу хэд хэдэн чиглэлээр судалж, шалган  Герман улсын хууль хяналтын байгууллагатай хамтарч ажиллах үеэр энэ хэрэг гарсан. Герман улстай Монгол Улс эрх зүйн харилцан туслалцаа зүүлэх эрх зүй байхгүй тул тэд Герман улсын хуулиар шийтгэгдэнэ.

Нарийн үзэх юм бол  дипломат дугаартай автомашин нь хувийн машин байсан. Хувийнхаа хэрэгцээнд автомашин ашиглахад тухайн орондоо хүсэлт тавиад дипломат дугаар авч болдог. Ийм машин ашигласан байж болзошгүй үйлдэл байгаа. Цааш нь нэлээн сайн судлах шаардлагатай. Ямар учраас дипломат дугаар олгов. Туркт үүрэг гүйцэтгэж байсан хоёр яагаад Герман улсад явж байсан бэ. Их хэмжээний мансууруулах төрлийн бодисыг хэн нийлүүлэв гэдгийг тодруулж шалгах асуудал нэлээн байгаа.  Шалгалт үргэлжилж байна" гэлээ. Дараа нь сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өгөв.

-Б.Баттүшиг өмнө нь Тагнуулын байгууллагад ажиллаж байгаад Станбулын консулаар томилогдсон юм уу? 

-Б.Баттүшиг  өмнө нь Тагнуулын байгууллагад ажиллаж байсан. Гадаад яамны шугамаар хоёр ч удаа үүрэг гүйцэтгэж ажиллаж байгаа. Төрийн алба, дипломат албаны шалгуурыг хангаад ажиллаж байсан хүн.

-Б.Баттүшиг “Би тагнуулын байгууллагаас томилогдож очсон хүн.  Гадаад харилцааны яамны хүн биш ээ гээд Ерөнхий консулынхаа үгийг үл тоодог байсан гэх мэдээлэл байна?

-Тэр талаар мэдэхгүй байна. Гадаад хэргийн яамнаас томилогдсон албан тушаалтан.

-Гадаад хэргийн яамнаас энэ оны нэгдүгээр сараас хойш хар тамхины хэрэг хилийн чанадад үйлдэгдэж байгаа тул шалгаж өгөх хүсэлтийг Тагнуулын байгууллагад тавьсан юм уу?

-Энэ мэдээлэл тагнуулын байгууллагын шугамаар орж ирсэн. Хилийн чанадад 2018 оны байдлаар 1400-аад орчим хар тамхины болон хулгайн гэмт хэрэгтэй холбоотой хэргүүдийн статистик судалгааг Гадаад харилцааны яамнаас өгсөн. Тэр дундаа 160 гаруй хүн гадаадад ял эдэлж байгаа. Тэдний 50 гаруй нь хар тамхитай холбоотой хэргээр ял эдэлж байна.

-Дипломатаар томилогдоод удаагүй байхдаа хар тамхины хэрэгт холбогджээ. Тэгэхээр гаднын иргэдэд үйлчилсэн ч юм уу, ямар нэгэн байдлаар “гар хөл” болсон асуудал байгаа болов уу?

-Томилогдож очоод удаагүй байхдаа ноцтой гэмт хэрэгт холбогдоно гэдэг бол анхаарал татсан асуудал мөн. Тагнуулын байгууллага иргэдээ зохион байгуулалттай гэмт хэрэгт ашиглагдаад явдаг асуудалд холбогдуулахгүйн тулд  урьдчилан сэргийлэх чиглэлээр анхаарч ажиллаж байна.

-Манай улсын иргэд тухайн улсын хуулиар хэчнээн жилийн ял эдлэх вэ. Та бүхэн тухайн улсын ялын бодлогыг судалж үзсэн үү?

-Маш хүнд гэмт хэрэгт тооцогддог. Тэр тусмаа хар тамхийг нууцаар хил давуулах нь маш ноцтой гэмт хэрэг.

-Энэ хэрэгт өөр Монгол Улсын иргэн оролцсон асуудал байгаа юу?

-Өнөөдрийн асуудалтай холбоотой л мэдээлэл өгнө.

-Гадаад харилцааны яамнаас энэ оны нэгдүгээр сард Истамбулын Консулын газрыг шалгасан гэж байсан. Тэр үеэр сэжиг таамаг илрээгүй юу. Энэ төрлийн гэмт хэргийг туйлд нь хүргэхээс наагуур арга хэмжээ авч болоогүй юм уу?

-Гадаад хэргийн яамнаас дотоод шалгалтаараа юу шалгасныг нь тагнуулын байгууллага мэдэхгүй.

-Гадаад харилцааны яамнаас танайд хүсэлт тавиад дөрвөн сар өнгөрч байгаа талаар мэдээлсэн.

-Ний нуугүй хэлэхэд хар тамхийг хилээр хууль бусаар нэвтрүүлэх нь далд аргаар, өндөр зохион байгуулалт дор үйлдэгддэг гэмт хэрэг. Хэргийг хууль хяналтын байгууллага тогтоохоор ажиллаж байна. Гэхдээ одоогоор тодорхой болоогүй байна.

-Энэ хэрэг олон удаагийн давтамжтай байх болов уу?

-Дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх боломжгүй байна. Шинэ нөхцөл байдал тогтоогдох юм бол хэвлэлд мэдээлэл өгнө.

-Хоёр иргэнийг эх оронд нь шилжүүлэх боломжтой юу?

-Энэ чиглэлээр Гадаад харилцааны яам, Тагнуулын байгууллага хамтарч ажиллана. Аль ч улс орон энэ тохиолдолд иргэдийнхээ эрх ашгийг хамгаалах чиглэлээр ажилладаг. Хоёрдугаарт, хариуцлагын асуудал яригдах ёстой. Их хэмжээний мөнгөн дүнтэй тэнцэхүйц хар тамхины асуудал яригдаж байна.

-Үүний ард олон хүн холбогдох эрсдэл байна уу?

-Тийм магадлал их өндөр байна. Дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх боломжгүй.

-Тагнуулын байгууллагаас Герман дах Консулын газрыг нэгжсэн гэдэг мэдээлэл Германы сайтаар гарсан байсан. Энэ мэдээлэл бодитой юу?

Тэр талаар бол мэдэхгүй байна.

Э.АРИУН 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
3
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-06-07 103.57.93.42

Turiin ordondoo hyrtel hyn aldag yls gej baih uu .Hoison magtaal poprol ene yund hyrgedgiin tod jihsee .

Avatar

Zochin 2019-06-07 103.57.93.42

70 kg Ene arai dendlee olon sariin umni medegdeed baihad yagaad iimd ne thlgaj baigaa yu. be Said Tsogtbaatar ne jolbootoi yum bihs uu Ene said ogtsroh estoi. Ene zasgiin gazar odoo ogtsrph hangalttai nuhtsul bureldjee

Avatar

eh hyn 2019-06-07 103.57.93.42

Teriin alban haagchaa uhtel ne zodoj alsan yam.syriei uvchin taraah yam , tserguudee ***h yam ,,baigal orchi syitgeh yam,Gadaadiin mafitai hariltsah yam,tatvariin mungiig hylgailan hyvaaj ideh yam,,gazar zarah yam,huurhii zaluusaa tseverleh baigyylamjiin bohirt olnoor ne jivuulj aldag hot geh metchilen urgeljlene dee

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.126.89.123

Ийм новшнуудыг биш мөрөөрөө ажлаа хийдэг шударга хүмүүсийг томилж баймаар байна даа

Avatar

Зочин 2019-06-07 107.77.213.226

Хөөрхий жолооч нь хэлмэгдлээ дээ. Бодвол жолоочоо хүчээр авч яваа биз? Жолооч нь даргаа хүрэх газар нь хүргэх үүрэгтэй юм чинь.

Avatar

Зочин 2019-06-07 203.91.115.45

Хар тамхины гадаад худалдааны яам, байгаль сүйтгэх яам, цэрэг а**х яам, сүрьеэ нуун дарах яам, татвар хулгайлах газар, газар зарах газар гэх мэт

Avatar

Зочин 2019-06-07 150.129.140.98

Эх орондоо авчирч яах гэсэн юм бэ.суллахуу зөөлөн ял өгөхүү.Эрх зүйн хамтарч ажиллах гэрээ гээд дахин дахин ярихын.

Avatar

irgen 2019-06-07 202.55.191.130

Gadaad Mafitai Khariltsah Yam

Avatar

kkk 2019-06-07 202.55.191.130

Diplomat gesen saihan neriig navs unagalaa daa Gadaad Khariltsaanii Yam

Avatar

Зочин 2019-06-07 182.160.1.0

tsaazlaadl ehelldee uur yugaa yridag ym

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.55.191.130

Novshnuudaa Gadaad hergiin yam yumuu, Gadaad harilsaanii yam yumu????? Ali negeer n zuvuur n bich ldee, malnuud bhimaa yostoi

Avatar

ДИПЛОМАТ ПАСПОРТЫН АРД ХУЛГАЙЧ !!! 2019-06-07 202.126.88.215

МОНГОЛЫН ДИПЛОМАТ ПАСПОРТТАЙ ХУЛГАЙЧУУДЫГ ЕРДИЙН ИРГЭДЭЭС ХОЁР ДАХИН ИЛҮҮ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ХАМАГ МУУХАЙ ЮМЫГ ОРУУЛЖ , ГАРГАЖ БАЙГАА ЛУЙВАРЧИД !!! БҮГД МӨНГӨӨР АВСАН , НОВШНУУД !!!

Avatar

Энхээ 2019-06-07 66.181.161.103

Монгол Улсын нэр хүндийг шалбаагт хутгалаа даа.Ийм хүмүүсийг эх орондоо авчрах гэж хөөцөлдөх хэрэг байна уу. Аав нь гэж Цагдаагийн Акадёмид багш байсан хүн аавынхаа нэрийг хөөдлөө дөө тэр залуу

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.161.41

2015 онд Э.Мөнх-Очирын даалгавраар дэд консул нь жолоочтойгоо хамт 2ла дипломат дугаартай мини автобусаараа /ногоон дугаартай/ Украйнаас Европруу тамхи зөөгөөд 2 сар эзгүй байсан. Э.Мөнх-Очирт арга хэмжээ ав гэж элчин сайд Батхишигийг Туркийн ГХЯ-наас зэмлээд ч нэмэр болоогүй эндээс нь хамгаалаад авч үлдсэн. Э.Мөнх-Очирын даалгавраар л эд нар ингэж ажилладаг ш дээ. Олон хавар нэгэндээ гэж…

Avatar

зочин 2019-06-07 103.26.194.214

Энэ доор нэг мал ялангуяа АН-ынхан муу хүн ажилд тавьдаг томилдог гэх мэтчилэн хуцжээ, мал. Наад төрийн нэр бузарласан, монголын диплатчидын нэр хүндийг шороонд булж орхисон гэмт хэрэгтэнг наад МАН чинь томилсон юмаа, МАН-ын шүүх хяналтын байгууллагын ажлыг харлуулсан, монгол улсын хөгжлийн тогтолцооны суурь болсон шүүх засаглалыг нураасан хариуцлагагүй эх оррноосоо урвагчдын хийж байгаа зүйлийн нэг илрэл юмаа, энэ маягаараа удвал манай улсын үндсэний аюулгүй байдалд заналхийнэ.

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.178.140

тарвага томилсон. Кvvрцээс асуу.

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.178.140

тарвага л томилсон юм байна билээ.. Кvvрцээс асуу.

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.178.140

Эрдэнэ ван шиг худлаа ш****г пиздa байна даа.

Avatar

ЦЭЦЭГ 2019-06-07 64.119.18.174

ДЭНЭ ХАР ТАМХИ ЧИНЬ ДИПЛОМАТ ШУУДАН ХАЛХАВЧИЙН ДОР ОРЖ ИРЖ БАЙГААН БИШ БИЗ. ГААЛИЙНХАН ИЛРҮҮЛЭЭД БАЙХ ЮМ.ГАДААД УЛС ОРОН РУУ НЭВТЭРЧ ЗАРЖ ЧАДАЖ БАЙГАА ЮМ ЧИНЬ МОНГОЛ РУУ БОЛ ӨЛХӨН ЧАДАХ БАЙХОО.ЕВРОПЫН ХОЛБОО АНХААРУУЛЖ БАЙСАН БАЙНА ШДЭЭ. ДЭЭРЭЭС Л ДИПЛОМАТУУД ЕВРОПЫН УЛСУУД РУУ ТАМХИ ЗӨӨГӨӨД Л БАРИГДААД Л СҮР ДУУЛИАН БОЛООД ТЭГСГЭЭД ЯМАР Ч ЯЛ ЗЭМГҮЙ МУЛТАРЧ ДАРАА НЬ ӨӨР БАС НЭГ УЛСАД ДИПЛОМАТ АЖИЛД ТОМИЛООД Л ЕР НЬ ТОМИЛСОН ХҮН НЬ АВИЛГА АВДАГ ЮМ БИШ БИЗ ГЭЖ ХАРДАХАД ХҮРГЭЖ БАЙНА

Avatar

ХАР ТАМХИНЫ НАЙМААЧИН , ТАМХИЧИНГ ЦААЗЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! 2019-06-07 202.126.89.234

ХАР ТАМХИНЫ НАЙМААЧИН , ХАР ТАМХИЧИНГ МОНГОЛД ЦААЗЛАХ ХУУЛЬТАЙ БОЛОХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

654987 2019-06-07 49.0.212.4

МАН-ын хулгайч байгаа юм

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.178.140

тарвагын томилсон бууны нохой

Avatar

Зочин 2019-06-07 139.5.218.103

Хар тамхи байтугай хүн хулгайлж авчираад алчихдаг газар шүү

Avatar

Зочин 2019-06-07 99.241.52.203

Konsul gedeg alban tushaaltniig hezeenii l tagnuulaas tavidag sdhe. Jaahan um meddeg hun bol enig medne. Hudlaa buhah hereggui.

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.126.89.103

Za ene medee huuchrav uur yu bn

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.178.140

тарвага гадаад руу зугтав

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа 2019-06-07 103.229.120.133

ТӨРИЙН АЛБА, ДИПЛОМАТ АЛБАНЫ ШАЛГУУР ХАНГАСАН ХҮН ЧИНЬ ИЙМ ХЭРЭГ ХИЙЖ БАЙГАА БОЛ ТЭР шалгуурууд чинь буруу байна, эсвэл тэр шалгуураар хүнээ сонгохгүй, арын хаалгаар хүн томилоод байна гэсэн үг дээ.ГХЯ-ны дэргэд Төрийн албаны салбар зөвлөл бий. Дарга нь ТНБД, ГХЯ-ны удирдлага, Төрийн албаны зөвлөл анхаарах хэрэгтэй болжээ.Ер нь ийм ёс зүйгүй хүнийг судалж сонгон шалгаруулж, томилсон хүнтэй хариуцлага ярихгүй бол энэ мэт дутагдал давтагдана.БАТАЛГАА ГАРГАДАГ ТОГТОЛЦОО бий болгож болох биш үү?

Avatar

mgl 2019-06-07 202.9.42.116

Төрийн албанд дандаа энэ мэтчилэн шуналын туламууд орчихсон юм биш үү? Мөнгөний төлөө нүдээ ч ухаж өгөхөөс буцахгүй хүмүүс улс орны нэр нүүрийг баллаж байна. Зүгээр мөрөөрөө ажиллаж амьдарч байгаа биднийг бас баллаж байна. Улс төрийн нам нэртэй хэдхэн хүний мэдэлд орсон намуудыг тараах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.176.162

тагнуулынхан элчингээр шагнагддаг болох нь уу? хурц баттүшиг гээд. нөгөөдүүл нь хэрэгт орохоор гхя гээд бухах хэрэггүй.

Avatar

ДАМПУУРСАН ТӨР 2019-06-07 139.5.219.140

Монгол улс минь яана даа

Avatar

Зочин 2019-06-07 104.143.92.244

МөнхОчих хулгайчийг татан буулгаж шалга

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.131.246.210

Энэ төрийн эмгэнэл ингэж илэрхийлэгдэж байна. Та нарын муулаад байдаг дэгтэй, журамтай соц нийгэмд бүтэн Монгол улсаа төлөөлөн суудаг хүмүүс дандаа нарийн мэргэжлийн, олон олон нарийн шалгууртай жинхэнэ хүн- мэргэжлийн дипломатчууд явж ажилладаг байсан. Одоо бол тэр тусмаа АН- хан бол хэн дуртайгаа / Юун дипломатч, мэргэжлийн хүн/ тавьж үнэхээр замбараагүй болгосон.Үр дүн нь энэ харцгаа. ГХЯ- Улс маань анхаарахгүй бол Томилогдсон дипломат хүн чинь нэг өдөр Улс орноо зарчихсан байж мэдэх нь !!!!

Avatar

марка 2019-06-07 66.181.179.104

с** минь ээ АН энд ямар хамаатаын? МАН хүнээ томилсон юм байгаа биз дээ. Саяхан консулаар томилогдсон гэхээр. Чи наадхаа тэр Цогтбаатардаа хэлээч. Тэр хэнийг томилох уу томилохгүй юу гэдгийг шийддэг . ТЭнэг эргүү хар п***а вэ яасан? АН 2016 оноос хойш арчигдсан

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.178.140

тарвагын томилсон бууны нохой л байна.

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.131.245.243

ГХЯ-анд шургалуулсан бууны нохойгоо ТЕГ (яг үнэндээ бол эзэд нь сахал Д.Эрдэнэбилэг, Ц.Элбэгдорж, Б.Хурц нар) хаацайлан хамгаалж байгаа нь илт байна.

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.126.89.234

ЦОГТБААТАР ХУРЦ ХОЁР ЧИНЬ ТӨӨ ЗАЙГҮЙ НАЙЗУУД !!!

Avatar

Зочин 2019-06-07 172.118.192.56

МАНын томилсон хулгайч шvv дээ!!!

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.178.140

тарвагын томилсон бууны нохой байна аа

Avatar

МАНАН СЭРГЭВЭЛ МОНГОЛ СҮЙРНЭ ШҮҮ !!! МОНГОЛЧУУДАА !!! 2019-06-07 202.126.89.234

МАН ТОМИЛСОН , АН ТОМИЛСОН ГЭЖ МААНАГТААД ХЭРЭГГҮЙ !!! ЭЛБЭГДОРЖ , МИЕЭГИЙН МАНАН-ГЫН МАФИЙН ТОХИРОЛЦООНЫ ТОМИЛГООНУУД !!! МАНАН ЧИНЬ БҮХ ЯАМ , ТӨР ЗАСАГТ ХЭВЭЭРЭЭ БАЙГАА ШҮҮ !!! ЭНЭ ЗАСАГ УНАХ ЮМ БОЛ ДАХИАД Л ГАРААД ИРНЭ !!! МАНАН БАЙГУУЛАГДААД ИДЭВХИТЭЙ АРВАН ГУРВАН ЖИЛ АЖИЛЛАСАН ТУРШЛАГА БАЙНА !!! УРД ТАЛД ЧИНЬ ТАНГУТ ( МАНАН ) БАЙГАА БҮҮ МАРТ !!!

Avatar

Иргэн 2019-06-07 122.201.21.164

Мэдээллээ нууц гэдэг шалтгаанаар битгий далдлаад хуйвалдаад бай. Германуудыг мэдээлэхээр л та нар сандарч мэдээлж эхэлж байна. Цогтбаатар холбоотой юу? Үнэн зөв шуурхай мэдээлэхийг шаардаж байна

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.131.245.243

Яах гэж ингэж худлаа ярьж байдаг юм бэ дээ? Болхи гэдэг нь. ГХЯ-анд шургалуулсан танай бууны нохой л байна шүү дээ. Ер нь АСЕМ-ийн өмнө ТЕГ (сахал Д.Эрдэнэбилэг, Ц.Элбэгдорж, Б.Хурц)элдэв янзын зүсэн зүйлийн хог нoвш, шаар шавхруунуудаа төрийн болон төрийн өмчит бүх байгууллагад шахаж оруулсан нь үнэн биз дээ? Тэд одоо ч тэндээ ажиллацгааж л байна даг.

Avatar

Дорж 2019-06-07 202.9.43.245

ТЕГ бас ГХЯ бас ГЕГ хар тамхи оруулж ирж наймаалдаггерманд цаазлаасай!

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.131.242.254

Салбар хариуцсан дарга, төрийн нарийн нарт нь хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Эх орноо гадаадад төлөөлж суух ажилтнуудаа хэн гэдгийг нь судлалгүй, авлига, нам, танил талаараа томилгоо хийж, гарын үсэг зурсан дарга нарт нь хариуцла тооц. Ашгаас нь хувь авдаг ч гэж яриа явдаг.

Avatar

Kkkkkk 2019-06-07 83.25.220.251

A.Baatartsog moskvaad suuld general bolson S.Erdene avstrid bas general bolson S.Bayar moskvaad elchin bsan tom tamhiny naimaachid baisan ter ued ni arga hemzee avaagui uchraas odoo tom asuudald orz ulsyg hohirooz bn daa

Avatar

Зочин 2019-06-07 43.228.129.4

Гадаад хэргийн яамны төрийн захиргаа удирдлагын газар гэж байдаг.\nэнэ газар тухай байгуулагийн хүний нөөцийн асуудлыг хариуцдаг.\nдарга нь цэндийн Нямдоржийн хүү Нямдоржын Анхбаяр шүү дээ.\nэнэ хүний санал болгож томилуулсан хүмүүс л байх даа.

Avatar

hm 2019-06-07 103.57.93.216

Эзэнгүй төрийн эмгэнэл. Монгол төрийн ялзрал дампууралыг дэлхийгээр нэг харуулж дээ. Монголд үйлдсэн хууль бус үйлдлээ төрийн нууц гээд иргэдээсээ нуугаад өнгөрдөг. Гор нь гарч байна. Энэ авилгал, намчирхал хорт хавдар мэт асар хурдацтай монголын төр, нийгэмийг идэж байна. Хүмүүсээ, Хүрэлсүхээ ямар наг юм хийхгү бол төр улс минь мөхөх нь байна шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.179.63

Mөхдөгөө мөхсөөн хө. Өмнөговьд очоод үз тэнд жинхэнэ эмгэнэл болж бгаа. Цаашаа хятад руу хил гараад харьцуудаад хараарай жинхэнэ мөхөл харагдаж бна лээ.

Avatar

Zochin 2019-06-07 175.223.17.34

Ilt haatsailj bna shdee yriag nb sonsohoor..ghdee ymar aimaar gargadgin be bur tsunh 2eer nb

Avatar

Зочин 2019-06-07 77.111.245.177

60 тэрбумын шалгуур хангаад ажиллаж байсан хүн

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.184.43

Mongolchuudyn neriig buh delhiin umnu shavartai hutgaj bnda hurelsuhiin zasgiin gazar odoo ogtsroh heregtei mototsikleesee shineelee tailaad b**

Avatar

Зочин 2019-06-07 49.0.223.24

Аль элчин, консул адилхан шдээ. Намайг 3 жилийн өмнө Чехэд байхад, Нацагдорж гэдэг элчингийн консул байсан.\nТэр хүн чинь архи, тамхиний наймаа хийдэг байсан. Дээр нь маш харьцаа муутай, элчин дээр очисон Монгол улсын иргэдээ тачигнатал загнаад л сууж байдаг байсан. Одоо ч гэсэн тэндээ Монгол улсын нэр бузарлаад байж байгаа. Мэддэг, хянадаг газар байвал шалгаасай.

Avatar

Зочин 2019-06-07 49.0.223.24

Аль элчин, консул адилхан шдээ. Намайг 3 жилийн өмнө Чехэд байхад, Нацагдорж гэдэг элчингийн консул байсан.\nТэр хүн чинь архи, тамхиний наймаа хийдэг байсан. Дээр нь маш харьцаа муутай, элчин дээр очисон Монгол улсын иргэдээ тачигнатал загнаад л сууж байдаг байсан. Одоо ч гэсэн тэндээ Монгол улсын нэр бузарлаад байж байгаа. Мэддэг, хянадаг газар байвал шалгаасай.

Avatar

Зочин 2019-06-07 178.17.174.198

Аль элчин, консул адилхан шдээ. Намайг 3 жилийн өмнө Чехэд байхад, Нацагдорж гэдэг элчингийн консул байсан.\nТэр хүн чинь архи, тамхиний наймаа хийдэг байсан. \nДээр нь маш харьцаа муутай, элчин дээр очисон Монгол улсын иргэдээ тачигнатал загнаад л сууж байдаг байсан. \nОдоо ч гэсэн тэндээ Монгол улсын нэр бузарлаад байж байгаа. Мэддэг, хянадаг газар байвал шалгаасай.

Avatar

321654 2019-06-07 49.0.212.4

МАН-ын хулгайч

Avatar

12 2019-06-07 203.91.115.41

Жолооч С.Эрдэнэбаяр нь П.Очирбатын дүү гавьяат хуульч хурандаа Р.Оюунбадамын хүү. Ийм л хүмүүсийн хүүхдүүд их мөнгөтэй холбоотой аймшгийн хэрэгт холбогдоод удалгүй асуудал нь замхардаг

Avatar

Зочин 2019-06-07 122.201.22.68

Энэ Очирбат гэж дүүрчихсэн гар нэг байнаа.

Avatar

Зочин 2019-06-07 199.249.230.110

🙂

Avatar

1 2019-06-07 203.91.115.41

Жолооч С.Эрдэнэбаяр нь П.Очирбатын дүү гавьяат хуульч хурандаа Р.Оюунбадамын хүү. Ийм л хүмүүсийн хүүхдүүд их мөнгөтэй холбоотой аймшгийн хэрэгт холбогдоод удалгүй асуудал нь замхардаг

Avatar

Зочин 2019-06-07 49.0.223.24

good

Avatar

11 2019-06-07 203.91.115.41

Жолооч С.Эрдэнэбаяр нь П.Очирбатын дүү гавьяат хуульч хурандаа Р.Оюунбадамын хүү. Ийм л хүмүүсийн хүүхдүүд их мөнгөтэй холбоотой аймшгийн хэрэгт холбогдоод удалгүй асуудал нь замхаодаг

Avatar

irgen 2019-06-07 107.150.30.160

ai ene europed baidag diplomatuud butehgui ee. Shvetsart baidag zaluuchuudtai haritsaj baisan uneheer hig yog hiisen ajil hiideggui nuhduud bn le. Sonsohnee ariin haalgaar l ochson suragtai

Avatar

Зочин 2019-06-07 64.119.16.226

Төрийн алба, дипломат албаны шалгуурыг хангаад ажиллаж байсан хүн. Ха ха 60 тэрбум

Avatar

Ghyamnii ajiltan 2019-06-07 195.46.106.44

Gariin useg zursan hun hamaagui \n\nNeriig debshuulsen TEG l hariutslaga hukeeh yostoi

Avatar

Ghyamnii ajiltan 2019-06-07 195.46.106.44

DTG iin ajiltnuud eh orondoo ireh guravdagch orond zorchihdoo tuvuus zuvshuurul avdag juramtai \n\nSuuliin ued TEG aas tomilj bga humuus ih peedger bolson buh yum nuuts bi deeree shuud udirdlagatai baiguullagatai ch geh shih yaridag uildel gargadag bolood bga Enenii l gor baih daa

Avatar

Зочин 2019-06-07 43.228.129.131

Хар тамхины наймаачинг томилсон тушаалд хэн гарын үсэг зурсан бэ?

Avatar

Зочин 2019-06-07 66.181.178.140

тарвага

Avatar

Ghyamnii ajiltan 2019-06-07 195.46.106.44

Tagnuuliin gazraas ner debshuulsen Gadaad hariltsaamoii yam albajuuldag. Yamar humuun yavuulah herhen ajillah buh hariutslagiig TEG hariutsah yostoi Gadaad yam tomilson gej bultah hereggui\n\nEr ni TEG BHYamnaas alban ajliin shaardlagaar DTG t humuus tomildog. Tedgeer humuus ajillah hugatsaandaa DTG iin ajiltnii nege adil uureg hariutslaga huleej ajillah yostoi Mun tuhain DTG iin teguun, teguunii uurgiig guitsetgej bga hun zahiragdah yostoi.

Avatar

zochin 2019-06-07 43.228.131.45

энэ улс төр, намчирахсан байдал, албан тушаалын хэнээрхэл арай дэндэж байнаа?? юу ч мэдэхгүй, өөр мэргэжлийн , ямар мэргэжил эзэмшисэн нь тодорхой бус тэнэг бацаанууд яамдад газрын даргаар тухайн салбараас суралцах гэж ирж байна?? тэдний алхаа гишгээ үг хэл явалт аймаараа?? эднийг яаралтай буцаамаар байна??? мэргэжлийн хүмүүсээр салбарын яамдыг удирдуулмаар байна?? энэ мэт зүйлээс болж дотоодод замбараагүй байдал газар авч одоо гадаадад гарч байна?? улс оронд хичнээн сайхан боловсон хүчингүүдбна

Avatar

Зочин 2019-06-07 43.228.131.45

энэ улс төр, намчирахсан байдал, албан тушаалын хэнээрхэл арай дэндэж байнаа?? юу ч мэдэхгүй, өөр мэргэжлийн , ямар мэргэжил эзэмшисэн нь тодорхой бус тэнэг бацаанууд яамдад газрын даргаар тухайн салбараас суралцах гэж ирж байна?? тэдний алхаа гишгээ үг хэл явалт аймаараа?? эднийг яаралтай буцаамаар байна??? мэргэжлийн хүмүүсээр салбарын яамдыг удирдуулмаар байна?? энэ мэт зүйлээс болж дотоодод замбараагүй байдал газар авч одоо гадаадад гарч байна?? улс оронд хичнээн сайхан боловсон хүчингүүдбна

Avatar

Зочин 2019-06-07 150.129.142.160

Мангар пацаанууд Төрийн хүний ноён нуруу бүү хэл ажлын дадлага туршлага ч үгүй хэвтэж ар өврийн хаалга авилга хахуулиар эрт тушаал дэвшиж өндөрхөн авираад ирэхээрээ хүнээ байж, үргэлж ийм байх юм шиг сэтгэж, бүр сүүлдээ Төрийн өндөр албан тушаал эрх мэдлийг баяжих гишгүүр, дур зоргоороо авирлах хэрэгсэл, гэмт хэргийн халхавч гэж итгэж элийрдэг болж. Төрд дэг жаяг дэглэм журам, хатуу сахилга чанд диктатургүйгээр хүний эрх, залуучуудын эрин энэ тэр гэж солиороод байвал МӨХӨЛ их ойрхон байна.

Avatar

Зочин 2019-06-07 103.111.68.3

ХААЦАЙЛААД БАЙГАА УХААНТАЙ ЮМ БАЙХДАА, НИЙЛҮҮЛЭГЧИЙГШАЛГАНА Ч ГЭХ ШИГ, ТА НАРЫН МЭДЛЭЭС ДЭЭГҮҮР ГАРЧИХСАН АСУУДАЛ БАЙНАА ХӨӨ. УЛС ОРОНДОО БОЛЖ БАЙГАА ЮМНЫХАА УЧРЫГ ОЛЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ БАС ГАДААДАД БОЛСОН ЮМ ШАЛГАХ ЮМ ГЭНЭ ДЭЭ , МӨН ЯРИВАА..

Avatar

Зочин 2019-06-07 150.129.142.160

Харин тийм, их хуцдаг халтар байна

Avatar

Зочин 2019-06-07 202.126.88.177

яг үнэн. таарсан п.даа хамтрагч юм байна.

Avatar

Зочин 2019-06-07 99.241.52.203

Germanii cagdaa nar ta nar shig baihgui l dee. argalaad daraad ungurnu gej enduurch baigaa bololtoi. Tiim um baihugi, za

Avatar