"Би Ерөнхийлөгч байсан бол энэ гэрээ байгуулагдахгүй байсан" | News.MN

"Би Ерөнхийлөгч байсан бол энэ гэрээ байгуулагдахгүй байсан"

"Би Ерөнхийлөгч байсан бол энэ гэрээ байгуулагдахгүй байсан"

"Би Ерөнхийлөгч байсан бол энэ гэрээ байгуулагдахгүй байсан"

Оюу Толгой” компанийн хөрөнгө оруулалтын гэрээний талаар өнөөдөр /2019.06.06/ МАХН болон дөрвөн намын удирдлагууд мэдээлэл хийж, шаардлагыг танилцууллаа.


Хэвлэлийн бага хурлын эхэнд МАХН-ын Гүйцэтгэх товчооны гишүүн Д.Дуламсүрэн УИХ, Засгийн газарт “Оюу Толгой” компанийн хөрөнгө оруулалтын гэрээний талаарх дөрвөн хуудас шаардлагыг уншиж, танилцуулсан юм. Уг шаардлагад “Оюу Толгой” компанийн хөрөнгө оруулалтын гэрээгээр Монголын талын хүртэх ашиг жил бүр багасаж байна. Үүний нэг илрэл нь анхны төлөвлөсөн 57 хувийн ашиг өнөөдөр 20 хүрэхгүй хувьтай болж буурсан. Иймээс цаашид энэ гэрээг үргэлжлүүлэх эдийн засгийн болон эрх зүйн ямар ч үндэслэл байхгүй байна. Тиймээс уг гэрээг өдөр, хоног алдалгүй дахин шинэчлэх шаардлагатай гэж үзэж байна” гэж тусгажээ.

-БИ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙСАН БОЛ ЭНЭ ГЭРЭЭ БАЙГУУЛАГДАХГҮЙ БАЙСАН-

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр ярихдаа “Одоогоос 10 жилийн өмнө анх “Оюу Толгой” компанийн хөрөнгө оруулалтын гэрээг байгуулахад ихэнх хүмүүс сайхан гэрээ боллоо гэж хэлж баярлаж байсан. Харин тэр үед баярлаагүй цөөн хүмүүсийн нэг нь би. Өнөөдөр надаас тэр үед тэмцэхгүй яасан юм бэ гэж асуух байх. Би энэ үеэр саад болж байсан учраас 2009 оны сонгуулиар намайг хуйвалдан унагааж, 10 сард нь энэ гэрээг байгуулсан байдаг. Хэрэв би Ерөнхийлөгч байсан бол энэ гэрээ байгуулагдахгүй байсан. Энэ гэрээнд яагаад шүүмжлэлтэй хандаж байгаа вэ гэвэл, Нэгдүгээрт Монголын талын хувьцаа 34-хөн хувь байна. Энэ буруу. Хоёрдугаарт, Монголын өр нэмэгдэж буй нь буруу. Гуравдугаарт, Монголын тал ногдол ашиг хэзээ ч авахгүй болоод байна. Ийм гэрээ өдийг хүртэл байгаад байгаа нь харамсалтай. Засгийн газарт эх орноо бодсон гишүүд байгаа гэж найдан, шаардлага хүргүүлж байгаа юм” гэв.

"ОЮУ ТОЛГОЙ” КОМПАНИЙН ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТЫН ГЭРЭЭ ХЭРҮҮЛИЙН ГЭРЭЭ БОЛЛОО

Монголын Үндэсний ардчилсан намын дарга Б.Цогтгэрэл Оюу Толгой” компанийн Хөрөнгө оруулалтын гэрээ хэрүүлийн гэрээ боллоо. Анх байгуулахад Монгол Улс одоо хөгжинө гэсэн хүлээлттэй байсан. Тэр үед гадны хөрөнгө оруулагчид болон МОнголын талы ажлын хэсэгт ажиллаж байсан хүмүүс ярихдаа “Монгол Улсын ард түмэн 2018, 2019 эхлэн ногдол ашиг хүртэнэ” гэж байсан.

Өнөөдрийн байдлаар, ажлын хэсэг 2038 он гэхэд ногдол ашиг авахгүй, тэрбум гаруй ам.долларын өртэй байна гэдэг дүгнэлт гаргажээ. Бидний тооцоогоор Монгол Улс хэзээ ч ногдол ашиг авч чадахгүй болоод байна. Тухайн үед гэрээ байгуулахад мэргэжлийн хүмүүс гадны эрх ашигт үйлчилж, гэрээг байгуулсан" хэмээн ярилаа. Мөн энэ үеэр Иргэний зориг ногоон нам болон Эх орон намын дарга нар өөрийн байр сууриа илэрхийлэв.

А.СҮРЭН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

78 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ok 2019-06-06 59.153.112.206

сүүлийн 30н жил монголыг удирдсан 100 гаад новштой шууд хамаатай шдээ, одоо муусайн новшнууд өмхийгээ давхихгүй, үр удмаа, хулгайч цусаа монголын төрд үлдээгээд, новшнуудыг бүгдийн цаазлуул таарахын, эхлээд яахав алдаа оноо гэж боддог л байлаа, одоо бүүр гараад эргэн тойроноо харахаар ядаж бүүр утаа суунагласан автобус , нил шүлс цэр болсон УБ харахаар бүүр ёстой хэлэх муу олдохгүй юм,

Avatar

ok 2019-06-06 59.153.112.206

энэ нэг заваарсан юмнуудаас болж, монголчуудын сайхан залуучууд нь солонгост хар ажил хийж, эмч багш нар нь үхтэлээ сурчихаад, сарын 700 мянгын цалинтай, УБдэ шавааралдаад , хавдар сүрьеэ бохирдол хамаг муу юмаараа дэлхийн 1 номер, үе үеийн авилгачин новшнууд цаг тухайд нь ажлаа олигтой хийж байсан бол монгол улс ийм байдалд хэзээ ч хүрэхгүй байх байсан юм, анхнаас л Түдэв гуайг сонгодог байсан юм, монголчуудын өнөөгийн дампуу байдал чи би гээд чихээд байх юм байхгүй,

Avatar

mongol hun 2019-06-06 71.229.165.236

sanal sanaa uzel bodol neg bnaa uneheer ter uyed Tudev guaig songoson bol buh yum ih oor boloh bsan ochirbat gej shal demii erguu yumiig songood uneheer buruudsannshuu mongolchuud

Avatar

зочин 2019-06-06 122.201.21.211

ер нь бол төрийн эрх баригчид даган баясагчид, нөлөөлж болон саад болох бүх хүмүүст хахууль хангалттай хүрч Оюу толгой хятадынх болох нь тодорхой болчихлоо шүү. ингээд байхаар Канадууд зарчихаад л яваад өгнө биз дээ

Avatar

Зочин 2019-06-06 79.139.144.38

"БИ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙСАН БОЛ" ГЭНЭ ҮҮ? БУРХАН ЧАМАЙГ ШИЙТГЭЭД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БИШ, ОЙМС НЬ ГОЗОЛСОН ШОРОНГИЙН ХУЛГАЙЧ БОЛГОСОН БАЙХАД ДАХИАД Л ШУНАЖ БАЙДАГ???

Avatar

HM 2019-06-06 188.29.165.188

Энэ нөхөр ч сайхан наачих шиг боллоо. Баяр гэж нэг лүд Энхээ ахын хүртэх ёстой байсан мөнгийг өрсөөд хусчихгүй юү. Юу боллоо гэж тэнэг юм шиг миний авах ёстой авлигийг Баяр авчихлаа гэж ярихав.

Avatar

Зочин 2019-06-06 79.139.144.38

ЭНЭ БОЛ ГАНЦ ҮНЭН! АВИЛГАЛЫН ЗАГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ ТҮҮНД Л ХОРСООД БАЙГААЮМ!

Avatar

Зочин 2019-06-06 73.92.12.67

Да пошел ты нахуй…. Go to hell !!!!!

Avatar

хэхэ 2019-06-06 64.119.27.104

ш** п***а

Avatar

Зочин 2019-06-06 64.119.27.9

Энхбаяраа, Та зүгээр л амжаагүй, таны оронд өөр хулгайч нар хулгайлсан. Таны үед хууль зөрчиж Авенхао майнз компани ашиглалтын лицензтэй болсон, Прогнен гэж нөхөр би Ерөнхийлөгчийн өрөөнөөс ирлээ гээд л асуудал хариуцсан агентлаг дээр ирээд аархдаг байсан. Та одоо энэ эмгэнэлтэй байдлыг хараад, гэмшиж байгаа бол зүгээр л самурай шиг гэдгээ хүүлж хая.

Avatar

Зочин 2019-06-06 79.139.144.38

ЭНЭ БОЛ ГАНЦ ҮНЭН! АВИЛГАЛЫН ЗАГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ ТҮҮНД Л ХОРСООД БАЙГААЮМ!

Avatar

Зочин 2019-06-06 150.129.140.116

Тэр ч үнэн шүү!

Avatar

Zichin 2019-06-06 66.181.178.55

Uuchlaarai ene hun fredlandaas 50 say $ zeeleed biluu avaad biliu haiguuliin lizenziin ashiglaltiin lizenz bolgood bayngol d gar bariad 50 say $ n paiz bariad baij baisaniig n sanaj bh ym ter uedl ashiglaltii. Lizenz bolgoogui bol gj bodogdj bnshu bun yumnii ehlel tenees ehelsn bitgii hudlaa yri

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.178.140

Тэгээд яагаа вэ? Н.Энхбаяр 51% дээр Фрийдландтай тохирчихоод байхад би 34% болгоод егье гээд МVVHий яргачин тарвага дундуур нь цавчиж орж ирэн уймуулсэн шуу дээ. 1998 онд Бороогийн алтыг целмуулсэн туршлагаа тарвага давтсан.

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.178.140

Тэр 50 сая долларыг Их ер дарахад ашигласан юм аа.

Avatar

зочин 2019-06-06 103.212.116.213

энхбаяр дарга л энэ жаран жидүүчдын учрыг олно доо

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.178.140

МАНАНгийн хелсний бичээчдийг бодвол Н.Энхбаяр хийсэн юмтай, хэлэх угтэй лидер улс терч.

Avatar

Зочин 2019-06-06 46.138.63.139

"БИ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙСАН БОЛ" ГЭНЭ ҮҮ? БУРХАН ЧАМАЙГ ШИЙТГЭЭД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БИШ, ОЙМС НЬ ГОЗОЛСОН ШОРОНГИЙН ХУЛГАЙЧ БОЛГОСОН БАЙХАД ДАХИАД Л ШУНАЖ БАЙДАГ???

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.178.140

Битгий шaa, яргачин тарвага аа.

Avatar

Зочин 2019-06-06 103.229.121.72

Энэ хүн ерөнхийлөгч байж үзсэн. Одоогийн хар бараан (зарим нэг сайн сайхан) зүйлс энэ хүнтэй, энэ хүний үед гарсан шийдвэрүүдтэй холбоотой. Гэхдээ миний хувийн бодлоор Энхбаяр гэж хүн олигтой хүн биш, бас л тухайн үедээ эрх мэдлээ ашиглаж өөртөө болон тойрон хүрээлэгчиддээ л давуу байдал олгосон гэж боддог. Одооний энэ булхай, луйвар гэх мэт зүйлс энэ хүний үед л тавигдаж дамжирсаар одоогийнхоо түвшинд хүрсэн байж магадгүй. \n\nЕр нь энэ хүн улс төрд оролцоогүйгээрээ иргэдэд ашигтай байх шүү!

Avatar

Зочин 2019-06-06 46.138.63.139

"БИ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙСАН БОЛ" ГЭНЭ ҮҮ? БУРХАН ЧАМАЫГ ШИЙТГЭЭД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БИШ, ОЙМС НЬ ГОЗОЛСОН ШОРОНГИЙН ХУЛГАЙЧ БОЛГОСОН БАЙХАД ДАХИАД Л ШУНАЖ БАЙДАГ???

Avatar

tt 2019-06-06 202.9.44.245

h*** muu l*****a

Avatar

зочин 2019-06-06 66.181.161.63

танай хүрэлсүх чинь энхбаяраас айгаад байгаа юм биш үү

Avatar

Зочин 2019-06-06 99.241.52.203

Mongoliin buh yalzaral buzar bulaigiin ur undsiig tarisan hun bol yaaltacgui ene Balin hamar. Enenii urjuulsen gulugnuud l Mongol orniig min zaraad duuslaa daa huurhii. Chi odoo yu ch gej dongdood hen ch unemshighuiee. Chamd buh zuiliig uurchluh bolomj baisan, ci ter bolomjiig ashiglaagui.

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.180.60

Sanal neg bna yag bodoj baisniig hellee

Avatar

bodol 2019-06-06 59.153.113.172

geree baiguulagdah l estoi gehdee yamar nuhtsultui hiigdeh ve l gedeg deer ankhaarah heregtei baih. tuunees bish ene hun shig buh umyg haan, huraan geh bol POP rohyg mash hund helber gej bodoj baina. yamar negen umyg buteeh, awah yn tuld orond n neg umaa uguh gedeg bol zah zeeliin togtoltsoo um. tuunees bish ene humuus shig zuwhun awah gedeg uzleer gantshan huvi tavilan bidniig tosno ter bol suirel um shuu gehdee ene bol minii bodol!

Avatar

Хахахах 2019-06-06 182.160.39.205

Аймаар хүн дээ. Яаж ч ярьж матаж, муулна. Хуучин Намынхаа бүх хамтарсан нөхдүүдээ муулаад дууссан. Одоо муулах нохой, гахай л үлдсэн

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.178.140

Танай Цай овогт яргачин тарвага уу?

Avatar

Зочин 2019-06-06 146.115.163.21

Ханаж цадаасай

Avatar

Зочин 2019-06-06 182.160.3.17

awilgaliin zagalmailsan etseg yu yrichihwaa unen l baigaasai

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.131.229.34

Гол нь тойрон хүрээлэгчид нь их пялдага, хүмүүс байсан учир таныг нийгмээс тасалсан

Avatar

Илүүдорж 2019-06-06 59.153.115.247

Энхбаяр дут

Avatar

Дутуудорж 2019-06-06 202.131.245.243

яргачин тарвага дут

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.131.245.243

Н.Энхбаяр ҮНЭН хэллээ. Ийм луйврын гэрээ хийхгүй гэхээр нь салтаа Баяр, Цай овогт тарвага, Ми овогт уяач нар хуйвалдаад унагасан шүү дээ.

Avatar

МОНГОЛ АРД 2019-06-06 149.148.245.211

санал нэг байна. Энхбаяраа гадны захиалгаар унагаад энэ гэрээг байгуулсан байна даа.

Avatar

Бат 2019-06-06 66.181.179.200

Энэ хүүр сонгогдохгүй бол үхэх байх даа

Avatar

НЭГ 2019-06-06 180.149.93.14

ЭНЭ БҮХ АЛДАА ЗАВХРАЛЫГ ЭЛБЭГДОРЖ ЭХЛҮҮЛЖ ЭНХБАЯР ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЖ ӨНӨӨГИЙН БАЙДАЛД ХҮРГЭСЭН, ХОГИЙН НОВШНУУД ҮЙЛ ЛАЙГАА ЭДЭЛНЭЭ ТА НАР

Avatar

үнэн 2019-06-06 192.82.66.247

Тэр нүд мүдийг нь хараарай яавч эрүүл биш ээ.

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.178.140

Танай Цай овогт яргачин тарвагын нуд бол аймшиг шуу.

Avatar

зочин 2019-06-06 124.158.73.28

ичих нүүргүй ……чин

Avatar

ҮНЭН 2019-06-06 192.82.66.247

Хэрвээ ерөнхийлөгч асан Н. Энхбаяр энэ гэрээг буруу гэж байгаа бол эсрэгээрээ Энэ нь зөв гэсэн үг. Ою толгойн анхны лицензийг 50 сая америк доллараар зарсан хүн бол Н. Энхбаяр, ерөнхийлөгч байх үедээ. \nЭнэ хүнд эрх мэдлийн төлөө хийхгөй зүйл, хэлэхгүй үг, ичих нүүр байхгүй.

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.180.175

ЗА ЭНХБАЛАЙ БИТГИЙ ЧИ СОЛИОРООД БАЙГААЧ.ЧИНИЙ УХААН САНАА БҮР БОЛЬЖЭЭ.ЧИ ЭНЭ АВИЛГАЧ ГӨЛӨГНҮҮДИЙГ БИИ БОЛГОСОН.ЧИ ОДОО ЗАЙЛААЧ. ЧИ БАЙСАН БОЛ БАЯРААС 100 ДАХИН ИХ ДОЛЛАР АВАХ БАЙСАН.ЧИ ОДОО НААД ХАЛТАР ГӨЛӨГНҮҮДЭЭ АВААД ЗАЙЛ.

Avatar

Зочин 2019-06-06 103.14.36.249

ENKHBAYAR UNENIIG HELJ ELBEGDORJ OO

Avatar

ИРГЭН 2019-06-06 202.179.27.88

Н.Энхбаяр ҮНЭН хэллээ. Ийм луйварын гэрээ хийхгүй гэхээр нь Баяр хуйвалдаад унагасан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-06-06 103.229.120.157

Энэ хүн Ерөнхийлөгчөөс буугаад 10 жил болж байна. Гэр бүлээрээ олигтой бизнес хийдэггүй орлоггүй юм шиг харагдах юм.\nГэтэл яаж 10 жил гэр бүлээрээ тансаглаад, дээр нь бүхэл бүтэн нам тэжээгээд байнаа

Avatar

Зочин 2019-06-06 182.160.3.17

ulsaas heden arwan terbumaar ni idsen mungu baigaa boloodl ter biz

Avatar

Avilgaliin zagalmailsan etseg 2019-06-06 108.218.234.108

Dutuu idsen bn, dahij garaad guitseej idmeer bn geed l baina daa. Buh muu muuhaigiin undes suuriig tavisan hun zagalmailsan etseg shuu dee.

Avatar

Зочин 2019-06-06 103.229.121.168

Энхбаяр минь ээ!! Одоо больчих оо!!бvх юм хэмжээ хязгаартай, цаг хугацаатай гэдэгсэн.

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.131.245.243

Элбэгдорж минь ээ, одоо больчих оо!! Бvх юм хэмжээ хязгаартай, цаг хугацаатай гэдэг сэн.

Avatar

Батый 2019-06-06 202.131.230.50

Яг үнэнээ хэлчих шиг боллоо. Мэдээж Монголд хэрэгтэй, өөрт нь авилга өгөхгүй ийм төслийг өөрийн болгох гэж шунаж байгаад өдийд төсөл ч байхгүй, Монгол ч дэлхийд нэр хүндгүй, дампуурсан гуйлгачин болох байсан байх.

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.131.230.50

Яг үнэнээ хэлчих шиг боллоо. Мэдээж Монголд хэрэгтэй, өөрт нь авилга өгөхгүй ийм төслийг өөрийн болгох гэж шунаж байгаад өдийд төсөл ч байхгүй, Монгол ч дэлхийд нэр хүндгүй, дампуурсан гуйлгачин болох байсан байх.

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.21.108.181

Тэр гэрээг хийх гэж С.Баяр Элбэгдоржтой хуйвалдаж Энхбаярыг унагасан нь үнэн. МАНАН-д намаа бодно гэж байхгүй. МАНАН-ийн эрх ашгийн тулд намаа ч ялагдуулдагийг тэр сонгууль харуулсан. Энхбаярын яриа үнэн гэдгийг болж өнгөрсөн үйл явдлууд гэрчилнэ.\nЭнхбаярыг маш бага хувиар арай хийж Элбэгдорж ялж байсан. Тэр нь сонгуулийн булхай,луйвар байсан.Тэрнээс хойш МАН нам нам шиг нам байж чадахаа байсан.Ялж ч яадахгүй,МАНАН-гийн булхай луйвар энэ намыг нөмрөн авч ,одоо ч салж чадахгүй ядаж байна.

Avatar

Зочин 2019-06-06 119.40.100.142

Алиа хүүр вэ. Зайлаа, одоо чиний хэрэг Монголд байхгүй

Avatar

сонгогч 2019-06-06 66.181.184.244

Монголын төрийн хамгийн том албан тушаалуудыг хашаад, төр барьж байгаа намыг 20 жил толгойлоод монголыг ийм байдалд оруулчихаад одоо юу гээд солиооооороод байгаа юм бэ. Ганц түцгүй мөртлөө язартлаа баяжаад одоо өс авахаас илүү юу ч гарахгүй шүү дээ. Төрлөх намынхаа нэрийг хулгайлаад ганц хүний нам байгуулаад өөрийгөө Баянсэлэнгэ, мэтээр тойруулаад огиудас хүрмээр. Одоо больиоч

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.126.89.4

Энхбаяр тэр үед тѳрийн тэргүүн байсан бол энэ ажил зогссон байх байлаа.Хэдэн янзаар амлаж буцаад л ѳѳртѳѳ ЦАВЧАА гаргах гээд бүгдийг нураах байсан нк үнэнд нийцнэ.

Avatar

Zochin 2019-06-06 122.201.22.172

Ungursun hoin n yu ch gj gutsaj bolno.

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.131.238.166

Энэ Энхбаяр Ерөнхийлөгч асан одоо больмоор юм. Ерөнхийлөгч байгаагүй биш байсан 2 ч удаа ард тзмнээс сонгогдоод юу хийсэн юм бэ, ард түмний хөрөнгө болоод ард түмний татварын мөнгөөр идэж ууж зөвхөн хувийн эрх ашгаа хөөсөн. Гадаадад өчнөөн орон сууц хөрөнгөтэй талаар google.сайтаас хайхад гараад ирнэ. Ард түмний толгойг бүү эргүүлээд бай, ард түмэн дахин хууртахгүй. Чам руу Солонгосын ард түмэн шиг өндөг шидээд байвал чи нэг болих болсон. ИЧДЭГГҮЙ, цаддаггүй ямар их шунал бэ чи загалмайлсан эцэ

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.21.111.20

Loserүүд өнөөгийн өнцгөөс дүгнээд л.

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.55.188.34

Тэрийг одоо дүгнэхэд хэцүү. Би ч ингээд хэлчихэж болно шүү дээ. Тэр гэрээ угаасаа буруу байсан. Яагаад гэвэл би тэр үед удирдлагад байгаагүй. Үнэн биз дээ? Зоригийн хэргийг шалгах бүрэлдэхүүнд би байсан бол аль эрт илрүүлчихгүй юу. Даанч би тэр үед дунд сургуульд байсан. Гэх мэт. Харин авилгыг төгөлдөржүүлснээ одоо хүлээн зөвшөөрдөг үү, өөрөө? Энэ бол цэвэр өөртэй чинь хамаатай сэдэв. Өөртөө хамааралтай сэдвээр ярьж одоо болтол сураагүй л байна уу, №1-аа?

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.161.101

Ерөнхийлөгч төдийгүй УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд гээд төрийн 3 өндөрлөгт бүгдэд нь байсан хүн ганцхан чи шдээ!!! Тэр үедээ юу хийж байсан юм бэ чи?? Аалзны тор л сүлжиж суусан биш үү?? Одоо Монгол төр чиний сүлжсэн "ААЛЗНЫ ТОР"-оос гарч чадахаа больчихоод зовж байна!!! Одоо гэнэт өөр гаригаас ирсэн юм шиг худлаа донгодоод монголчууд чамд дахин мэхлэгдэхээ больсон байхаа!!!!

Avatar

m xm a 2019-06-06 202.9.43.220

xudlaa xuts

Avatar

ИРгэн 2019-06-06 202.55.191.130

Зайл л даа энэ одоо юу вэ.Хадны сүг зураг шиг юм чинь.Одоо чамайг сонсдог хүн байхгүй,залуу үе өөр болж байна эргүү минээ.

Avatar

7 сарын 1 2019-06-06 185.220.101.68

Тэг дүлий юууч хийдэггүй с** байсан болохор чинь чиний засгийг эсэргүүцэж 7 сарын 1нд хоосорсон ард түмний тэмцэл болсон юм. чи бараг хөөгдөж төрөөс буугаа биз дээ.

Avatar

Бигэр 2019-06-06 202.126.89.12

Энхбаяр Монголын төрийг самарсан хүний нэг яах аргагүй мөн. Монгол эх оронд минь Энхбаяраас ухаантай эрдэм боловсрол мэдлэг мэрэгжилтэй олон байгаа гэдэгт итгэж явдаг. Эрхэм орчуулагч тэтгэвэрээ аваад амар тайван суу. Ард түмнийг битгий самраад бай.

Avatar

Зочин 2019-06-06 103.229.123.80

үнэн шүү 50+ хувьтай байсан бол ѳдийн ингэж алингаа алдаа ч билүү

Avatar

Зочин 2019-06-06 103.14.38.134

Энхбаяр сонгуульд ялж байх ёстой юм уу? Энхбаяр ялсан бол Элбэгдоржийг хуйвалдаж унагаасан болох уу?

Avatar

зочин 2019-06-06 202.21.98.166

Дампуурлын эхлэлийг энэ хүн тавиа биз дэ

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.21.118.174

Энхбаярын зөв. Баялгаа хүнд зүгээр дээрэмдүүлчихээд дуугүй суудаг энэ төр засгийг харахаар уур хүрээд байх юм. Нөгөө шударга ёс ярьсан Баттулга, Хүрэлсүх хаа байна аа???

Avatar

zochin 2019-06-06 202.179.26.193

bugd chereggui z**l

Avatar

зочин 2019-06-06 103.212.116.230

Энхбаярыг дэмжиж байна. Луйварчин С. Баяр, Элбэгдорж нар ОТ-гэрээг ингэж хийх гэж л Энхбаярыг ерөнхийлөгчийн сонгуульд хуйвалдаж унагасан бүз дээ. доор сэтгэгдэл бичигч малнууд, хүний оронцог, хүн хогнууд шар хаданд очиж эмчлүүлбэл зохино

Avatar

Зочин 2019-06-06 103.57.95.216

Odoo bolichih please ard tumen chamd buh bolomjiig ugsun

Avatar

зочин 2019-06-06 202.131.225.197

улс төрийн намууд Оюу толгой гэдэг нялхсын өвчинтэй болждээ, хэзээ эмчлэгдэнэ дээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.179.26.220

Худал ярихаа боль. Тэтгэвэртээ зүгээр суу. Зөнөсөн өвгөн

Avatar

Ogi 2019-06-06 101.127.213.98

Өөдгүй хүн, хамаг булхайны эзэн. Хувь эзэмших шаардлагагүй байхад 50+% гэж шуурч бгад Оюу Толгойн урьханд орсон

Avatar

Зочин 2019-06-06 66.181.165.246

Цаадуул нь бөөлжтөл нь доллараар цутгачихаар энэ бид 2 гэрээ байгуулж л таарна даа. Тэр Багабанди гэж гуйлгачинг хар, хахуулийг нь авч гэрээ байгуулах эрх өгчихөөд, бас ханахгүй ТУЗ-д нь ажиллаад явж байдаг…

Avatar

Амар 2019-06-06 202.179.27.81

Авилгалын загалмайлсан эцэг юу гэнэ вэ.Солонгосоос буунгуутаа "Би дахиж дарга болохгүй" гээд байсан яасан бэ.Одоо бүр Ерөнхийлөгчид санаатай.Айн.

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.131.225.197

Oyu Tolgoi ingesen tegsen gej ard olnii tolgoig ugaah durtai yumaa ene hed, uur barih sedev baihgui yum chin nuguu zohioliin duuchid duu oldohgui bolohoor huuchnii duug sergeej duuldag shig. Turin tolgoid baisan baigaa shunal ni hetreed hanaj tsadahaa baisan durakuudad hen itgeh yum be? Aril tsaashaa. ehneesee uilee edleed ehelsen shuu ta nar

Avatar