МоАХ Ж.Батзандан, Л.Болд нарыг дэмжинэ | News.MN

МоАХ Ж.Батзандан, Л.Болд нарыг дэмжинэ

МоАХ Ж.Батзандан, Л.Болд нарыг дэмжинэ

МоАХ Ж.Батзандан, Л.Болд нарыг дэмжинэ

“Шударга иргэдийн нэгдсэн эвсэл” намын анхдугаар хурал өнөөдөр /2019.06.06/ Төрийн ордонд болж байна. Тус намыг УИХ-ын гишүүн Л.Болд, Ж.Батзандан нар үүсгэн байгуулж байгаа юм. Тус намын анхдугаар хуралдаанаар намын Үндсэн дүрмээ баталж, намын даргаа сонгох ажээ.

Энэхүү хуралдаанд Монголын Ардчилсан хүчний холбоо /МоАХ/ болон төрийн бус байгууллагуудын төлөөллүүд илгээлтээ илгээжээ. МоАХ-ны Удирдах зөвлөлөөс болон 110 орчим төрийн бус байгууллагуудын төлөөлөл ШИНЭ намынханд хандаж шударга тэмцэл, МАНАН дэглэмийн эсрэг тэмцэх үйлсэд нь хамтарч ажиллахад бэлэн байгаагаа илэрхийлсэн юм.

Шинэ намын анхдугаар хуралдаан үргэлжилж байна.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-06-06 94.214.181.162

Жавхланг МЭНГЭТ АХ НЬ НААД 2 ООСОО ХОЛ БАЙ. НААД 2 ЧИНЬ ЗОЛИОС ГЭЖ ХЭЛСЭН БАЙХ. МАНАН ГЭЖ БАЙГАА ТЭР БОЛ УВС МАФИА.

Avatar

Зочин 2019-06-06 94.214.181.162

Батзандан Болд 2 т үнэт зүйл гэж байхгүй. Чонотой нийлсэн гэрийн нохой шиг салхи залгисан галзуу ноход. Урвагчид

Avatar

ЗОЧИН 2019-06-06 43.228.129.215

ЭНЭ НАМД НЬ АЛТАНХУЯГ, ДЭНЗЭН ТЭРГҮҮТЭЙ ЛУЙВАРЧИД ОРЖ БАЙГААН БАЙНА. ТЭГЭЭД Л ДУУСЛАА

Avatar

үнэн 2019-06-06 66.181.161.96

үхлээ манангийн бичээч нар ажлаа сайн хийлдээ шинэ нам байгуулагдчихлаа маш их дэмжигчтэй нам ан ман 2-г дотроо алалцах хооронд хѳл дээрээ босчихлоо одоо эрдэнэ цонхоороо үсэрэх л үлдлээ

Avatar

Зочин 2019-06-06 182.160.3.17

POP-n oduud uursdduu itgechihej hiisen ymgui elii balaichuud ewii ewii

Avatar

ол 2019-06-06 202.179.25.76

жухлан баянаа аваргын намд элссэн шүү дээ

Avatar

зочин 2019-06-06 202.179.31.242

Нөгөө С.Жавхлан яасан бэ??? ШИНЭ намд элсэнэ гээд л дагаж давхиад байгаагүй билүү? Одоо яг их хурлаа хийхэд мань эр хаачив, намд элсэхээ боличихсон уу?

Avatar

Шинэ МАНАН 2019-06-06 122.201.22.77

Хуучин МАНАН г бут цохисон Шинэ МАНАН гийн ялалтын их хурал байна даг

Avatar

Зочин 2019-06-06 202.9.43.240

Газар газар та 2 шиг б**********ч я***н байдаг л юм. Гэвч МоАХ-д тийм я***н цөөхөн дөө, улс төрийн тэмбүүнүүдээ.

Avatar

Иргэн 2019-06-06 66.181.191.9

Шинэ МАНАН бишүү /БОЛД АН,Оюуэ-Эрдэнэ МАН Улс төрийн янханууд нам байгуулж тоглодог үе өнгөрсөн шүү

Avatar

Зочин 2019-06-06 178.196.87.18

2 y****n Oyun-Erdene terguutei MAN iin heden popchidod ashigluulaad hayagdchihsan. Ta 2 iig ingeed hereglesen DAAMSK bolgood orhiloo sh dee xa xa

Avatar

зочин 2019-06-06 59.153.115.116

ман д элсвэл ядаж жижиг жидүү олдоно ш дээ тэнэг хүүрнүүд шүү

Avatar

Зочин 2019-06-06 46.138.63.139

ЭЛБЭГДОРЖ ЭРДЭНЭ, ЭРДЭНЭБАТ, ХУРЦ НАР АН-ААР ДАМЖИН ТӨРД ДАХИН ОРЖ ИРЭХ ГАНЦХАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨТЭЙ!!! ИЙМ ЮМ ГАРГУУЛАХГҮЙН ТУЛД МоАХ, ШИНЭ НАМЫГ ДЭМЖИЖ ТӨРӨӨ, МОНГОЛ УЛСАА АВАРЦГААЯ!!!

Avatar

Зочин 2019-06-06 46.138.63.139

ЭЛБЭГДОРЖ ЭРДЭНЭ, ЭРДЭНЭБАТ, ХУРЦ НАР АН-ААР ДАМЖИН ТӨРД ДАХИН ОРЖ ИРЭХ ГАНЦХАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨТЭЙ!!! ИЙМ ЮМ ГАРГУУЛАХГҮЙН ТУЛД МоАХ, ШИНЭ НАМЫГ ДЭМЖИЖ ТӨРӨӨ, МОНГОЛ УЛСАА АВАРЦГААЯ!!!

Avatar

Зочин 2019-06-06 46.138.63.139

ЭЛБЭГДОРЖ ЭРДЭНЭ, ЭРДЭНЭБАТ, ХУРЦ НАР АН-ААР ДАМЖИН ТӨРД ДАХИН ОРЖ ИРЭХ ГАНЦХАН ТӨЛӨВЛӨГӨӨТЭЙ!!! ИЙМ ЮМ ГАРГУУЛАХГҮЙН ТУЛД МоАХ, ШИНЭ НАМЫГ ДЭМЖИЖ ТӨРӨӨ, МОНГОЛ УЛСАА АВАРЦГААЯ!!!

Avatar

зочин 2019-06-06 59.153.115.116

жидүүчин батзандан .авгайгаа соёлын төвийн дарга болгочихсон банкнаасаа хөөгдчихсөн болд л***р хоёр моах ыг элсүүлнэ гэвэл дэндүү их зүүдэлсны шинж

Avatar

БАТ инженер 2019-06-06 119.40.103.3

Коммунистуудад биеэ худалдсан новшнууд

Avatar

Зочин 2019-06-06 178.196.87.18

Za bitgii s***. MoAH ii heden arhichin p***a naruu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж