Ерөнхийлөгчийн угсраа цохилт | News.MN

Ерөнхийлөгчийн угсраа цохилт

Ерөнхийлөгчийн угсраа цохилт

Ерөнхийлөгчийн угсраа цохилт

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнөөдөр /2019.06.03/ УИХ-ын 2019 оны тавдугаар сарын 24-ний өдрийн 51 дүгээр тогтоолд бүхэлд нь хориг тавьснаа спикер Г.Занданшатарт албан бичгээр хүргүүлжээ. Энэ нь түүний нэг асуудалд тавьж буй хоёр дахь хориг бөгөөд товчхондоо  Татварын багц хуулийн шинэчлэлийг Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарын боловсруулснаар УИХ  баталсан нь Ерөнхийлөгчид таалагдсангүй, тэрбээр угсраа "цохиолт" хийсэн нь Сангийн сайдад мөн  таалагдсангүй, нүүр номоороо дамжуулж, байр сууриа илэрхийлж.

Ямартай ч МАН засгийн эрхийг авахдаа Татварын багц хуулийг өөрчилж, эдийн засагт томоохон реформ хийх амлалт өгсөн бөгөөд уг гэрийн даалгаварыг хийх үүрэг Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарт оногдсон. Харин түүний хийсэн "гэрийн даалгавар"-т Ерөнхийлөгч хоёр удаа муу "дүн" тавьж байна.

Ингэх шалтгаанаа "Татварын багц хуульд хуулийг хоёрдмол утгагүй товч, тодорхой, ойлгоход хялбараар бичих Хууль тогтоомжийн тухай хуульд заасан шаардлагыг хангаагүй, олон улсын татвартай холбоотой зохицуулалтууд нь ашгийг гадагш шилжүүлж татварын суурийг гажуудуулах явдал /БЭПС/-ын эсрэг арга хэмжээнүүдийн утга агуулгыг дордуулсан, олон улсын татварын эрх зүйн актуудад заасан хэм хэмжээнд бүрэн нийцээгүй, дотоодын татварын орлогын суурийг бодитойгоор бэхжүүлэн нэмэгдүүлэх үр дүнд хүрэхээргүй шинэ нэр томьёолол төдий, улмаар хууль үл хэрэгжих нөхцөлд хүргэхүйц сөрөг үр дагавартай, засаж сайжруулбал зохих олон асуудал тусгагдсан байгаагийн зэрэгцээ улс орны эрх ашигт хохиролтой, татварын хүрээн дэх авлигын нөхцөл байдлыг улам хүндрүүлэх, Монгол Улсын Үндсэн хууль болон холбогдох бусад хуультай зөрчилдсөн, хүлээн зөвшөөрөх боломжгүй дараах агуулга бүхий зохицуулалтууд тусгагдаад байна" хэмээн эхлээд тайлбарлаж байсан бол өнөөдөр УИХ-ын даргад явуулсан албан бичигтээ  "Улсын Их Хурлын гишүүн, Монгол Ардын Намын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэнгийн гаргасан “зарим гишүүд орж ирээгүй байсан” гэх хууль зүйн үндэслэлгүй “горимын санал”-аар санал хураалтын дүнг хүчингүй болгон, дахин санал хураалт явуулж, төрийн эрх барих дээд байгууллагын болон ард түмний элч болох Улсын Их Хурлын гишүүдийн хууль ёсны шийдвэрийг хууль бусаар өөрчилсөн бөгөөд үүнийг хүлээн зөвшөөрөх аргагүй, бүдүүлэг, эрх зүйт төрийн ёсонд огт нийцэхгүй үйлдэл гэж үзэж болно" гэжээ.

Өөрөөр хэлбэл, Татварын багц хуульд бүхэлд нь хориг тавьсан Ерөнхийлөгчийн хоригийг УИХ хэлэлцэхдээ Үндсэн хуулийг зөрчсөн, гишүүдийн шийдвэрт хуулт бусаар нөлөөлсөн нь парламентын засаглалын нэр хүндэд нэн сэвтэй болохыг анхааруулж.

Сангийн сайдын томилгооноос эхэлсэн  Ерөнхийлөгчийн  "харшил", ерөнхийдөө голдуу  Ч.Хүрэлбаатарын боловсруулсан төсөл, бодлого дээр илэрдэг ч түүний дараалсан хоригуудаас  УИХ нэгийг ч хүлээж аваагүй юм. Гэвч, Ерөнхийлөгч бууж өгөхгүй байгаа!

У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрын эдийн засгийн реформт тавьсан Ерөнхийлөгчийн "үнэлгээ", улс төрийнх нь угсраа цохилтуудаас харвал мөнөөх л улс төр дэх мөнхийн найз үгүй, мөнхийн эрх ашиг байдаг гэх алдарт үгийг санагдуулах. Ямартай ч тосоо гартал тэврэлдэж байсан шинэ МАНАН тун удахгүй цусаа гартал зодолдож мэдэх дур зураг харагдаж эхэлсэн. Тэгээд ч "Нэг тэнгэрт хоёр нар манддагүй" гэж Тэмүүжин анддаа Жамухын хэлсэн  байдаг.

Б.БАТ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХахаХаха
7
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

53 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2019-06-04 202.179.31.87

Нэгэнт хэлмэгдсэн нь ил цагаан болоод байгаа Чимгээ, Содномдорж хоёрыг цагаатгаад, өршөөгөөд, бүр болохгүй бол гүйцэтгэх ажиллагаа явуулаад суллаж чадахгүй юу, Ерөнхийлөгч өө?? Шудрага ёсыг уландаа гишгээд хөндөлсөөд байгаа Шүүхийн бүрэлдэхүүнийг хэдэн зуугаар нь ч болтугай халж солиод цэвэрлээд өгчих эрх мэдэл танд байгаа шүү дээ Баттулга ерөнхийлөгч өө?? Та унтаад байна уу, Зүүрмэглээд байна уу? Ард олныхоо төлөө Сэрээч

Avatar

Зочин 2019-06-04 66.181.182.215

Хүрэлбаатарын энэхүү татварын систем АН-ын идсэн өрийг дарах зорилготой. Тэр муулаад байгаа амьтад энэ их өрийг өөөрсдөө төлчихвөл татварын хуулийг зөөлрүүлэх боломжтой болох байхал даа. Ерөнхийлөгч гуай нэг хүнд зориулж хориг тавьж, төрөөр тоглоод байгаа нь гэмт хэрэг мөн

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.21.100.210

2020 оны сонгууль дөхөж байна бүх сонгогч нар МАН-с 2016 онд ард түмэнд тулгасан 7 төрлийн татварын дээрэнгүй занг мартаж болохгүй. МАН татвар нэмж хуримтлагдсан мөнгөнөөс ЖДУ-гийн санг бүрэлдүүлж У.Хүрэлсүхийн засгийн газрын гишүүд УИХ-н нэр бүхий 49 гишүүн жилийн 3% ийн хүүтэй хэдэн тэрбумаар нь эрх мэдлээ урвуулан авч цаашаа ард түмэнд 36-42% ийн хүүтэй зээлүүлж мөнгө хүүлсэн нэр бүхий улс төрч нарыг мартаж болохгүй.

Avatar

Jen hao 2019-06-04 107.77.210.76

Ene bolovsrolgui suga g*** end tend hutsaal yavahiin

Avatar

Зочин 2019-06-04 73.92.12.67

Шинэ МАНАН хуучин МАНАН -гийн нэг босстой яаж хам болох вэ дээ, мэдээж асуудал, яахав Чингис агаагийн хагалан бутаргаж бут цохь гэдэг заавраар нэг боссыг нь цааш харуулахын тулд нэг босстой нь хамтарсан дур узуулж хуучин МАНАН- г хагаралдуулаад бут цохьсон. Одоо улдсэн боссыг нь цааш харуулах ажил эхэлж байна. Энэ босс туруучийн чадлуулдаг боссоо бодвол амархан явчих их идсэн уусан, хулгайлсан дээрэмдсэн туухтэй бохир гар, оркуудын, гоблинуудын еэк гэж еерийгее девийлгэдэг хялбар гар, урдахаа б

Avatar

Зочин 2019-06-04 73.92.12.67

…..урдахаа бодвол шууд еэкийн суудлаасаа шоок ш*** рецидив чувак……

Avatar

Зочин 2019-06-04 73.92.12.67

Байж байгаа царайгий нь харчих,Ярославльскийн вокзалын вокзал дээрх архичид гээд ийм суг суудэр шиг юмнууд явж байдаг, яг тэдний нэг шиг, галстуг нь ч бас юу билээ кккккк

Avatar

ezen kaanaas 2019-06-04 73.211.207.161

ulaa shagaisaan keden kuurnuud uls bolj togloj bn!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111

Avatar

Хэн хэн гэнээ? 2019-06-04 72.143.198.221

Тэмүүжин нь хэн юм? Жамуха нь хэн юм? Еөкийн төчвийг баталдгаараа Хүрлээ ч Тэмүүжин байж болох юм

Avatar

зочин 2019-06-04 86.253.46.118

Эцсийн эцэст бидэнд Эх орон л хэрэгтэй, үүний л төлөө үе үеийн эх орончдын асар их цус урсаж, маш олон хүн амиа алдаж энэ эрх чөлөө, тусгаар тогтнолыг бидэнд үлдээсэн, үүнийг л баттай хамгаалж, улс орноо хөгжүүлэх нь ард түмнээс сонгогдсон ерөнхийлөгч хүний үүрэг, мөн энэ МАНАН бүлэглэлийг яаралтай устгах хэрэгтэй маш их цаг алдаж энэ бүлэглэл хулгайч нарт их боломж олгож байна,ингэж болохгүй төр бол төр байх ёстой шүү дээ.

Avatar

зочин 2019-06-04 139.5.216.76

Рио-д ашигтай татвахын хуулиуд батлуулах гэж байна шдээ. Улаан зэрэг хашрууд манай ААН-н хамтаар маш их хөнгөлөлт үзэх гээд байна .:

Avatar

Зочин 2019-06-04 45.56.153.122

Ene khuuli uul uurkhain company uudad hamaarahgui baigaa. Khuulia unshij tailbar hiine uu

Avatar

Irgen 2019-06-04 202.126.88.204

Hamgiin muuhai ni uursdiiguu 33 ih naydaar urshuuchihuud il tailagnsan geh hedhen tatvar tulugvhiig amidraliigni samarch hamag bdgiigni huraaj amidrah araggvi bolsnoos olon hvn setgel sanaani gutrald orj harvaj vhsen dee

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.126.88.204

Hamgiin muuhai ni uursdiiguu 33 ih naydaar urshuuchihuud il tailagnsan geh hedhen tatvar tulugvhiig amidraliigni samarch hamag bdgiigni huraaj amidrah araggvi bolsnoos olon hvn setgel sanaani gutrald orj harvaj vhsen dee

Avatar

Зочин 2019-06-04 45.56.153.225

Ядуу улсын Сангийн сайдын зовлон олон эрх хүүхэдтэй ядуу айлын өрхийн тэргүүний зовлонтой адил юм.Эрх хүүхдүүд эцгээсээ мөнгө нэхэж уйлж унжина.Сангийн сайдаас хүн бүр мөнгө нэхнэ.Бүгдийг нь хангах боломжгүй. Бараг л ихэнх нь гомдоно.Өрөндөө баригдсан МУ-ын Сангийн сайд төсвийн мөнгөнд хатуу чанга байх ёстой. ТАЛ ЗАСЧ БОЛОХГҮЙ. САНГИЙН САЙДЫН БОДЛОГО ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА БҮХЭНД ТААЛАГДАХ БОЛОМЖГҮЙ. Олон сувгаар урсаж байсан төсвийн мөнгийг Хүрэлбаатар л цэгцэллээ.САНГИЙН САЙДАД НЯЛУУН ЗАН ХЭРЭГГҮЙ.

Avatar

Монгол хүн. 2019-06-04 103.10.21.48

Жамуха нь Х.Баттулга уу эсвэл У. Хүрэлсүх үү? Үлдсэн нөгөө нь Тэмүүжин ажээ?

Avatar

Jiriin irgen 2019-06-04 202.21.100.138

Huuhdiin xadgalamjaas tatvar avdag Zasgaar yadag yum be? Ene bol ichij uxmeer asuudal mon biz dee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Иргэн 2019-06-04 66.181.180.162

Өөрөө ажил хийдэггүй Ерөнхийлөгч, Засгийн ажилд ялих шалихгүй зүйлээр дэгээ тавии хэрэггүй!

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: Сангийн сайдад нялуун зан хэрэггүй. 2019-06-04 103.229.120.133

Ядуу улсын Сангийн сайдын зовлон олон эрх хүүхэдтэй ядуу айлын өрхийн тэргүүний зовлонтой адил юм.Эрх хүүхдүүд эцгээсээ мөнгө нэхэж уйлж унжина.Сангийн сайдаас хүн бүр мөнгө нэхнэ.Бүгдийг нь хангах боломжгүй. Бараг л ихэнх нь гомдоно.Өрөндөө баригдсан МУ-ын Сангийн сайд төсвийн мөнгөнд хатуу чанга байх ёстой. ТАЛ ЗАСЧ БОЛОХГҮЙ. САНГИЙН САЙДЫН БОДЛОГО ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА БҮХЭНД ТААЛАГДАХ БОЛОМЖГҮЙ. Олон сувгаар урсаж байсан төсвийн мөнгийг Хүрэлбаатар л цэгцэллээ.САНГИЙН САЙДАД НЯЛУУН ЗАН ХЭРЭГГҮЙ.

Avatar

Зочин 2019-06-04 66.181.189.126

Энэ Засгийн газар огцох болсон юм биш үү

Avatar

Иргэн 2019-06-04 66.181.189.126

За одоо ингэж чоно хонь болж байсанаас нэг талдаа гарах хэрэгтэй шүү дээ.Энэ Засгийн газар олон юман дээр ард иргэдийн итгэлийг алдаж байгаа тул огцруулах саналаа тавих цаг болсон байна шүү,

Avatar

Зочин 2019-06-04 103.229.122.161

Асуудлын гол нь Хүрэлбаатар дандаа ямар нэгэн хувийн сонирхол бүхий хууль, шийдвэр оруулж ирдэгт оршино. Энэ хүн хууль, журам боловсруулах ер нь албан тушаалаа яаж бизнес болгодогийн хамгийн адгийн жишээ болсон хүн дээ…

Avatar

ОРДНЫ ТАЙГАНААС ТЭРГҮҮН ХАДАГТАЙД ГОРИЛОГЧ ХАГАСХҮН 2019-06-04 175.38.211.239

ТӨМӨР ЗАМЫН ХЭРГИЙГ ХЭЗЭЭ НЭГ ШҮҮХ ӨДӨР ИРЭХ Л БАЙХ ДАА?!

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.9.42.208

МАН яаж ч сонгуулийн хуулийг өөрчилж болно гэхдээ МАН-н төлөө хэзээ ч саналаа гэр бүл найз нөхдийн хүрээнд дэмжихгүй. 2016 оны 7 төрлийн татварын дээрмийг мартаагүй . Дээрэмдүүлсэн мөнгөнийхөө хариуг МАН-д мэдрүүлнэ харж байгаарай

Avatar

Irgen 2019-06-04 202.131.225.150

X.BATTULGA ERONHIILOGCH ODOO BOLIMOOR YUM AA UUR DORVITOI AJIL HIIGGEESEI BILEE BURKHAN MINE. MANAI NUTGIIN HUN SHU DEE

Avatar

Tuvd tairdas janhuu ogtsor!!! 2019-06-04 66.181.176.196

Teneg bayanhongoriin b***** ! Naad umhii tuvd tairdas janhuugaa avaad z**l!

Avatar

Зочин 2019-06-04 43.242.243.240

2 БААГИЙ ХЭДЭН ЖИЛИЙН ӨМНӨ ХӨРӨНГӨ МӨНГӨӨРӨӨ ААРХАЛДАЖ ХҮРЭЛБААТАР НЬ ДАВСНААР ЭНЭХҮҮ НАМЖИХГҮЙ ӨШИРХӨЛ ҮҮССЭН ТҮҮХТЭЙ ГЭЖ УЧИР МЭДЭХ НӨХДҮҮД ЖИГ ЖУГ НАГ НАГ ХИЙЦГЭЭХ ЮМ

Avatar

Зочин 2019-06-04 182.160.3.98

Ерөнхийлөгч дандаа нэг хүнд зориулсан хориг тавих юм. Хүрэлбаатарт, Оджаргалд ….. гэх мэт.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-06-04 202.9.43.164

Битгий тэнэгт татвараа төлөөгүй нас барсан эцгийнх нь төлөө ХАМААРАЛ БҮХИЙ ЭТГЭЭД гээд ЭХНЭР ХҮҮХДЭЭС НЬ ҮНДСЭН ХУУЛЬ ЗӨРЧИЖ / 17,3 ын үз/ ТАТВАР АВАХ ТЭГЭЭД ЗӨВ ЮМ УУ ,,,,,,,ҮР ХҮҮХЭД НЬ ФЕОДОЛЫН НИЙГЭМД АМЬДРААГҮЙ ДЭЭ ,,???,,,, ЭНД ТЭДЭНД ЯМАР ХАМАА БАЙНА АА ,,,??? ТАТВАРЫН ЦАГААН СОЛИОРОЛ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ ,,,,,,???

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.126.88.204

Erhee hamgaalj shvvhed handah bol 100 say tugrug tuluud erhee avna gnvv

Avatar

Зочин 2019-06-04 45.56.153.122

Naad yariad baigaa yuman deer chin ali deer tiim yum baihgui geed tailbar ugsun bna lee. Yum unshaad daraa n hutsaj sur

Avatar

zochin 2019-06-04 202.179.31.43

Mash muu huuli bolson doo

Avatar

Зочин 2019-06-04 45.56.153.122

Unshij uzcheed hudlaa hutsaj baigaach. Jencogiin bugsnii alchuur

Avatar

Зочин 2019-06-04 103.50.207.150

Уг нь сайн хууль болсон гэж боддог.

Avatar

Зочин 2019-06-04 103.50.207.150

Уг нь сайн хууль болсон гэж боддог.

Avatar

Zochin 2019-06-04 45.56.153.122

Tatvar buuraad ard tumenii amidral saijirah geed eronhiilugch baij suuj chadahgui bna.

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.21.124.19

zub demjij bain

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.170.68.162

ХҮҮХДҮҮДИЙН ДУНД СҮРЬЕЭГИЙН ДЭГДЭЛТ ГАМШИГ БОЛЖ БАЙХАД ТҮҮНД ШААРДАГДАХ ХӨРӨНГИЙГ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ОРЛОГООСОО ГАРГАЧИХАЖ ЧАДДАГГҮЙ САНГИЙН САЙД ГЭЖ ЯМАР ЭЛЭНЦГИЙН ЮМ БАЙДАГ ЮМ? МОНГОЛЫН ХҮҮХДҮҮДИЙГ АЛАГЧИЛЖ ХҮҮХДИЙН МӨНГИЙГ ЖИГД ӨГДӨГГҮЙ ХАРАМЛАДАГ Ү Х С Э Н АЦНЫ САНГИЙН САЙД БАЙДАГ ЮМ? ТӨСВИЙН ОРЛОГО НЬ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГ ДАВЧИХААД БАЙХАД ИПОТЭКИЙГ ГАЦААСААР БАЙДАГ Ү Х С Э Н Б А А С НЫ САНГИЙН САЙД. ИЙМ ХӨЛДҮҮ ХҮРЭЛБААТАР ГЭЖ САНГИЙН САЙДТАЙ БАЙСНААС БАЙГААГҮЙ НЬ ДЭЭР.

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.170.68.162

ХҮҮХДҮҮДИЙН ДУНД СҮРЬЕЭГИЙН ДЭГДЭЛТ ГАМШИГ БОЛЖ БАЙХАД ТҮҮНД ШААРДАГДАХ ХӨРӨНГИЙГ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ОРЛОГООСОО ГАРГАЧИХАЖ ЧАДДАГГҮЙ САНГИЙН САЙД ГЭЖ ЯМАР ЭЛЭНЦГИЙН ЮМ БАЙДАГ ЮМ? МОНГОЛЫН ХҮҮХДҮҮДИЙГ АЛАГЧИЛЖ ХҮҮХДИЙН МӨНГИЙГ ЖИГД ӨГДӨГГҮЙ ХАРАМЛАДАГ Ү Х С Э Н АЦНЫ САНГИЙН САЙД БАЙДАГ ЮМ? ТӨСВИЙН ОРЛОГО НЬ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГ ДАВЧИХААД БАЙХАД ИПОТЭКИЙГ ГАЦААСААР БАЙДАГ Ү Х С Э Н Б А А С НЫ САНГИЙН САЙД. ИЙМ ХӨЛДҮҮ ХҮРЭЛБААТАР ГЭЖ САНГИЙН САЙДТАЙ БАЙСНААС БАЙГААГҮЙ НЬ ДЭЭР.

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.170.68.162

ХҮҮХДҮҮДИЙН ДУНД СҮРЬЕЭГИЙН ДЭГДЭЛТ ГАМШИГ БОЛЖ БАЙХАД ТҮҮНД ШААРДАГДАХ ХӨРӨНГИЙГ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ОРЛОГООСОО ГАРГАЧИХАЖ ЧАДДАГГҮЙ САНГИЙН САЙД ГЭЖ ЯМАР ЭЛЭНЦГИЙН ЮМ БАЙДАГ ЮМ? МОНГОЛЫН ХҮҮХДҮҮДИЙГ АЛАГЧИЛЖ ХҮҮХДИЙН МӨНГИЙГ ЖИГД ӨГДӨГГҮЙ ХАРАМЛАДАГ Ү Х С Э Н АЦНЫ САНГИЙН САЙД БАЙДАГ ЮМ? ТӨСВИЙН ОРЛОГО НЬ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГ ДАВЧИХААД БАЙХАД ИПОТЭКИЙГ ГАЦААСААР БАЙДАГ Ү Х С Э Н Б А А С НЫ САНГИЙН САЙД. ИЙМ ХӨЛДҮҮ ХҮРЭЛБААТАР ГЭЖ САНГИЙН САЙДТАЙ БАЙСНААС БАЙГААГҮЙ НЬ ДЭЭР.

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.170.68.162

ХҮҮХДҮҮДИЙН ДУНД СҮРЬЕЭГИЙН ДЭГДЭЛТ ГАМШИГ БОЛЖ БАЙХАД ТҮҮНД ШААРДАГДАХ ХӨРӨНГИЙГ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ОРЛОГООСОО ГАРГАЧИХАЖ ЧАДДАГГҮЙ САНГИЙН САЙД ГЭЖ ЯМАР ЭЛЭНЦГИЙН ЮМ БАЙДАГ ЮМ? МОНГОЛЫН ХҮҮХДҮҮДИЙГ АЛАГЧИЛЖ ХҮҮХДИЙН МӨНГИЙГ ЖИГД ӨГДӨГГҮЙ ХАРАМЛАДАГ Ү Х С Э Н АЦНЫ САНГИЙН САЙД БАЙДАГ ЮМ? ТӨСВИЙН ОРЛОГО НЬ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГ ДАВЧИХААД БАЙХАД ИПОТЭКИЙГ ГАЦААСААР БАЙДАГ Ү Х С Э Н Б А А С НЫ САНГИЙН САЙД. ИЙМ ХӨЛДҮҮ ХҮРЭЛБААТАР ГЭЖ САНГИЙН САЙДТАЙ БАЙСНААС БАЙГААГҮЙ НЬ ДЭЭР.

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.170.68.162

ХҮҮХДҮҮДИЙН ДУНД СҮРЬЕЭГИЙН ДЭГДЭЛТ ГАМШИГ БОЛЖ БАЙХАД ТҮҮНД ШААРДАГДАХ ХӨРӨНГИЙГ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ОРЛОГООСОО ГАРГАЧИХАЖ ЧАДДАГГҮЙ САНГИЙН САЙД ГЭЖ ЯМАР ЭЛЭНЦГИЙН ЮМ БАЙДАГ ЮМ? МОНГОЛЫН ХҮҮХДҮҮДИЙГ АЛАГЧИЛЖ ХҮҮХДИЙН МӨНГИЙГ ЖИГД ӨГДӨГГҮЙ ХАРАМЛАДАГ Ү Х С Э Н АЦНЫ САНГИЙН САЙД БАЙДАГ ЮМ? ТӨСВИЙН ОРЛОГО НЬ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГ ДАВЧИХААД БАЙХАД ИПОТЭКИЙГ ГАЦААСААР БАЙДАГ Ү Х С Э Н Б А А С НЫ САНГИЙН САЙД. ИЙМ ХӨЛДҮҮ ХҮРЭЛБААТАР ГЭЖ САНГИЙН САЙДТАЙ БАЙСНААС БАЙГААГҮЙ НЬ ДЭЭР.

Avatar

Zochin 2019-06-04 45.56.153.122

Gadnii khurungu oruulalt Mongold orj baij ene uls hugjinu. Tuunees bish tseejee deldej Mongol gej orilson hoolnii savnuudaar duurvel ene uls hugjihgui.

Avatar

Зочин 2019-06-04 66.181.169.70

мэдрэл гар шүү. нэг хүнд зориулсан хориг тавиад л тэрэндээ бүдэрч унаад л

Avatar

Ug n gaigui l huuli bsanda 2019-06-04 150.129.143.171

Ug n ene hurelbaatar gaigui ym hiigeed bgashde huulia unshij uzsen hun bval oilgoh bh ene hun chin battulgiin hajuud medleg bolovsrol mash undur hun ug n harin tos surtahuun l her ym bol ternees bish ene huuli gaigui l huuli shig bga ymda

Avatar

Зочин 2019-06-04 66.181.190.104

Энэ Ерөнхйлөгч Хүрэлбаатарт үнэхээр өшөөтэй. Түүнийг нь аугаа хорчин З.Энхболд улам шатаана. Хувийн хонзонгоор төрийн ажлыг гацаах, нэр төрийг нь гутаах ажиллагаа байж таарахгүй. Ер нь хэн болохоо л харуулсаар байгаа нь шившигтэй байна

Avatar

иргэн 2019-06-04 202.179.25.253

Монгол ялж Хүрэлбаатар дуусаж Үлгэр дуусна

Avatar

Зочин 2019-06-04 202.126.89.203

Монгол ялна.

Avatar

зочин 2019-06-04 66.181.170.73

Ерөнхийлөгч татвараа арай өөр хүнээр тайлбарлуулаач дээ

Avatar

зочин 2019-06-04 66.181.170.73

Алдаагүй бич л дээ

Avatar

зочин 2019-06-04 66.181.181.148

Ерөнхийлөгч за бүр больё түүний албатууд татвар гэгчийг ойлгодог байгаа болов уу?
Ойлгохгүй бол дахин дахин уншиж үзэх хэрэгтэй. Асуух ч хэрэгтэй бх

Avatar

Зочин 2019-06-04 54.37.73.134

arai l demii huuli bolson baina lee. 3-4 jiliin daraa Gaaliin baitsaagch nar gj boon deeremchid garch irne. Udalgui baaahan tatvariin gemt hereg ihesne.

Avatar

Зочин 2019-06-04 45.76.196.241

Sudalgaa muutai, gadniihan horongoo gargahad hongololt uzuulsen ene huulia bolivol taarna doo

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж