Туркт ажилладаг Монгол хос нэгнийгээ хөнөөжээ | News.MN

Туркт ажилладаг Монгол хос нэгнийгээ хөнөөжээ

Туркт ажилладаг Монгол хос нэгнийгээ хөнөөжээ

Туркт ажилладаг Монгол хос нэгнийгээ хөнөөжээ

Туркийн Истамбул хотын Бейолглу дүүрэгт ажиллаж амьдардаг Монгол хос хоорондоо маргалдаж улмаар нэгнээ хутгалж хөнөөсөн талаар Туркийн хэвлэлүүд мэдээллээ. Энэхүү хэрэг өчигдөр /2019.06.02/ орон нутгийн цагаар 20.00 цагийн орчимд үйлдэгджээ.

Хүмүүсийн маргалдах чимээ гарч, улмаар эмэгтэй хүн хашгирах чимээг сонссон хөршүүд нь тэр даруй цагдаагийн байгууллагад мэдэгдсэн байна.  Харамсалтай нь, хутганы шарх авсны улмаас эхнэр нь нас барж, харин нөхөр нь эмнэлэгт хүргэгдсэн байна.

Тэд гурван долоо хоногийн өмнөөс уг байрыг түрээсэлж эхэлсэн бөгөөд анх тавуулаа уг байранд амьдардаг байсан гэнэ. Амиа алдсан эмэгтэй болох 34 настай Ц.С түүний нөхөр 42 настай М.Т нар тус хотын оёдлын үйлдвэрт ажилладаг байсан аж. Гэрчүүдийн мэдүүлснээр хэд хоногийн өмнө нөхөр нь ажил дээрээ эхнэрээ  өөр эрэгтэй рүү харлаа гэж хардаж хоорондоо маргалдаж байсан гэнэ. Цагдаа нар мөрдөн шалгах ажиллагааг эхлүүлсэн байна.

 

Эх сурвалж: www.dailymotion.com

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
79
ХарамсалтайХарамсалтай
40
БурууБуруу
23
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
4
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-06-03 85.105.125.130

turkd amıdrdg bsn mash hetsuu turk humuus uursduu muuhaı dontoı humuuus mongolchuudıg yurduusuu taıvan baılgadgu hetsuu oron humuus turk yawaad l bh ym mngl humuuus turkd znduu amıa aldaj bn bolımoor ym da ho

Avatar

Туркэд эмэгтэй хүн их хэцүү гэсээн 2019-06-03 103.14.38.137

Эхнэр нөхөр 2 хамт ажиллаж байхад эхнэрийг нь шууд дарганцарууд нь өрөөндөө аваачаад хүчиндэх гэдэг гэсэн. Би нөхөр нь байнаа гэхэд тэр хамаагүй гээд хажууд нь хүчиндэх гээд, Монгол эмэгтэйчүүд Турзэд очиж ажиллана гэвэл байнга хүчиндүүлж байж л мөнгөтэй болно гэсэн. Залуу гэр бүлийн ярилцлага нэтэд гарсан байсан шүү дээ. Аргаа бараад Туркээс явсан тухай. Тэнд мөнгө олно гэж худлаа, маш хэцүү, бага цалинтай, маш муухай хүмүүс гэсэн шүү.

Avatar

Зочин 2019-06-03 183.177.98.34

Яадаг муу еврэйчүүд вэ? Германчууд устгах гэж улайрч байсан нь зөв л харж байж дээ.

Avatar

zochin 2019-06-03 78.188.149.147

heterhii bitgii tuilshraad bai ter zaluu chini hudlaa yrisan bsan ni ch unshsan bi ooroo end amidardag oorsdoo l altsagnahgui bol hench odohgui oorsdoo zowshooroogui bol hench huchindehgui huchin mash hatuu huulitai joohon medlegtei bai neg hunii ugeer bish sn sudalj bj yum yri hudlaa unen mdhgui zuilee bursanaas chini bolood olon zuun hun ur huuhdiihee araas zowj suugaa gdgiig bodoh heregtei

Avatar

Зочин 2019-06-03 66.181.180.28

Монголчууд улам л тэнэг болоод байх юм даа, түүхэнпээ байгаагүй хамгийн ухаан муутай үщийхэн гарч ирчээд байна, эх орноо алдах вий энэ мунхагууд

Avatar

Зочин 2019-06-03 94.25.185.122

Manaid Adolf Hitler shig l hun heregtei bndaa turd garj irhiin tuld 2000 uls turch nuluu buhii huniig ger bultein alj delhiin 1 r daind oroldson germany iin uriig buheld n darj nazi germany iig huchirheg guren bologson hundee tsergiin huch ediin zasag bugd huchirheg bolsondoo Aguu hun shuu

Avatar

Haga 2019-06-03 94.25.185.122

Ter uyd 1 ch germany undesten gadaad ajil hiih shaardlag ch bhgui(uls dotroo ajilaad amidraad gajigdah zuilgui bolood bna) erh ch bhgui untestnee uur ulsiin hunii door har ajil hiihiig horiglson (Fashist)

Avatar

bi 11 tei 2019-06-03 43.242.243.16

yoooo hunii amiig hunuuj YAJ CHADJIIINAAAAAAAAAAA

Avatar

Зочин 2019-06-03 202.9.42.187

ҮНЭН ТЭНЭГ. ҮХЭХ ГЭЖ ГАДААДАД ЯВДАГ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ. ХҮНИЙ НУТАГТ ЯАЖ САЙХАН БАЙХАВ ДЭЭ. ЯВУУЛЖ БАЙДАГ АР ГЭРИЙНХЭН Ч ГЭСЭНДЭЭ. МОНГОЛЫН НЭРИЙГ ИХ ГУТААХ ЮМАА.МОНГОЛЧУУДАА ГАДААД ОРОНД ЯВУУЛАХГҮЙ БАЙХ ТАЛ ДЭЭР ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЗАСГИЙН ГАЗАР ОНЦГОЙ АНХААРАХ ЦАГ БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2019-06-03 66.181.161.13

Чи битгий хуцаа

Avatar

чамд 2019-06-03 66.181.161.37

битгий х** муу халтар

Avatar

urnaa 2019-06-03 66.181.161.7

yu h*****d bgn gadaadru ywnauu bnu chamd ymr hamaatai ym chi l gantsaaraa mongoldoo hataj uh

Avatar

Зочин 2019-06-03 107.242.121.6

Hunii erh gej num yum bdgiimdaa

Avatar

l*****n Zasgiin gazar ih hural tar, ogtsor 2019-06-03 122.201.31.133

Pizduu uls orniig udirdaj bgaa avilgachid end tansaglaal ard tumen ni hari orond ochij zovj stressdej neg negnee alaad l … ene zasgiin gazar ih hurliig hurdan taraaj ogtsruulah heregtei

Avatar

Zochin 2019-06-03 24.46.102.95

Neg ymiig anhaarch bodoj yb
Gerlene gedeg bol gerlesen huniihee omch bolj b.gaa ym bish
Tohirohgui bol zugeer l sal,orhi…dahiad gerle,hun alj ooroo horigdol boloh uneheer hamgiin teneg uudiig songolt,RIP

Avatar

Зочин 2019-06-03 139.5.216.227

Монголчууд минь ойрд юу болоол байнаа, шууд л бие биенээ алаад нэг бол амий хорлоол

Avatar

Монгол 2019-06-03 202.9.42.197

Аль ч улс оронд очтхоороо Монгол улсын нэр гарна Тэр Монгол энэ Монгол

Avatar

Зочин 2019-06-03 182.160.36.76

Жижигхэн боовтой залуу л өөртөө итгэлгүй болохоор хартай байдымдаа тийм хүнээс эртхэн холдох хэрэгтэй шүү

Avatar

зочин 2019-06-03 220.119.216.146

Хүний нутагт нөхөртэйгөө байжийж өөр хүнтэй явахгүй нь тодорхой шд. Муухай хардах өвчтэй эрчүүд бага байгаасай

Avatar

Зочин 2019-06-03 66.181.161.72

hardaltiin ur dun iim l bnada haashaa yvsan ymar hun bh n hamaagui gol n hardalt

Avatar

Зочин 2019-06-03 118.70.170.139

Хаашаа явсан нь гол бус, монголчууд бидэнд өөрсдөд минь л хамаг учир байна.

Avatar

хэцүү газар битгий яв 2019-06-03 124.158.109.23

турк битгий яв л даа, Турк явсанаас Чех, Унгар эсвэл Кореа яв л даа

Avatar

Sergelen 2019-06-03 182.160.38.139

х****л эдэсэн туркүүд УБ турк айрланис тѳлѳѳлѳгч газар буруутай турк айрланис монголоос зайл ??? Туркүүдыг буудаж алан шүү ??? Турк айрланис үйл ажилгаагаа зогсоо ?????? яг одоо монголоос зайл ???????????

Avatar

Sergelen 2019-06-03 182.160.38.139

Яг үнэн шүү турк улсруу явсаны хэрэгүй шүү турк улс бол г***й монголд байга туркуудыг шууд буудаж а**а АЛАН АНХААР ?????????

Avatar

zochin 2019-06-03 59.153.85.67

Chi teneg eshuul tarhnii saajilttai yum uu? Turkd Mongol hun Mongol hunee honoohod Turkuud yamar hamaatai yum ? Cham shig hun **** buudna gedeg ORKudaas bolj manai niigem iim gamshgiin baidaltai bga yum

Avatar

Зочин 2019-06-03 182.160.38.139

Чи туркүүдыг ѳмѳѳрѳѳд байга чин сонин байндаа туркийн бууны нохой байндаа чи чамааг алан шүү туркын шээс мэн бага х** бага х** х** ?????????

Avatar

Sergelen 2019-06-03 182.160.38.139

Турк г***й гээс болсон шүү

0 0
Avatar

Sergelen 2019-06-03 182.160.38.139

Турк г***й гээс болсон шүү чи ѳѳрѳѳ сайн бод чи сайн бод чи сайн бод бод бод анхаар ????????????

Avatar

Зочин 2019-06-03 46.155.52.24

Энд тэр байгаа улс нь ямар хамаа байна аа яадаг хар мал оркууд вэ

Avatar

Zorigt Narantsatsral 2019-06-03 88.251.165.230

Er ni haana ch ochij ajillaj amidarsan bai huvi hun uuruu l uhamsartai baihad bolno shtee. Manai Mongol humuusiin diilenh ni amin huvia hicheesen ner hundee ogt bodohgui dandaa bolohgui butehgui ym hiij yvdag shuu. Ulsiin hugjil hun buriin humuujil uhamsaraas shuud hamaaraltai.

Avatar

Зочин 2019-06-03 182.160.38.139

Хамаатай шүү чи ѳѳрѳѳ турк лал лал лал анхаар ??????????????????????????????

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж