Махны үнэ 60-130 төгрөгөөр буурчээ | News.MN

Махны үнэ 60-130 төгрөгөөр буурчээ

Махны үнэ 60-130 төгрөгөөр буурчээ

Махны үнэ 60-130 төгрөгөөр буурчээ

Үндэсний статистикийн газрын тавдугаар сарын 22-ны өдрийн мэдээллээр махны үнэ өмнөх долоо хоногийн үнэтэй харьцуулахад 62-136 төгрөгөөр буюу 0.5-1.27 хувиар буурсан байна. Салбар яамны тавдугаар сарын 29-ны өдрийн тандалт судалгаагаар, Хүчит шонхор захад хонины мах бөөний үнэ 7000-7800 төгрөг,  жижиглэнгийн үнэ 8000-9500 төгрөг, ямааны мах бөөний үнэ 6500-7000 төгрөг, жижиглэнгийн үнэ 7700-9500 төгрөг, үхрийн мах бөөний үнэ 7500-9000 төгрөг, жижиглэнгийн үнэ 10000-12000 төгрөг, адууны мах бөөний үнэ 6800-7200 төгрөг, жижиглэнгийн үнэ 8500-9000 төгрөгийн үнэтэй байна.

Холбогдох байгууллагуудаас Нийслэлийн хүн амын махны нийлүүлэлт, хүртээмжийг нэмэгдүүлэх зорилгоор махны өргөтгөсөн худалдааг зургадугаар сарын 15-ны өдрийг хүртэлх хугацаанд зохион байгуулахаар шийдвэрлэн ажиллаж билээ.

 Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

irgen 2019-06-01 49.0.212.145

Махыг зориуд дарж үнэд оруулж байгаад гаргаж ирж байх шив, авралын од болж харагдах Хүүкийн сонгуулийн тактик л даа.

Avatar

Зочин 2019-06-01 172.104.217.195

Махны үнийн өсөлтөөс шалтгаалаад МАН-ын гишүүд, дэмжигчид, сонгогчдийн биеийн жин 6-13 кг-аар буурчээ. Зовлого идээд турсага болцгоожээ. Харалган бодолтой байх ийм байдаг юм. Хохь чинь. Заяа чинь.

Avatar

Зочин 2019-06-01 172.104.217.195

Мах.

Avatar

Бямбаа 2019-06-01 202.9.42.243

Үхххсссэн! Буурах гэж энийг хэлдгиймуу.өсгөхдөө мянга мянгаар буурахдаа зуун төгрөгөөр бууж гэнээ хэнийг ч доромжлоод бгаан

Avatar

WWW 2019-06-01 64.119.27.74

НАМ ХЭН ХЭРЭГТЭЙ ЮМ. МӨНГӨ ХӨӨСӨН ХҮН ЧАНАРАА АЛДСАН НОВШНУУД !!!

Avatar

Зочин 2019-06-01 66.181.161.23

Мөндөө , Их бууждээ ! … АН ын үед 5500 гаас хэтрээгүй дээ …Буруу сонголт амьдралд их хүнд тусаж байна шүү!!!! .. 20 онд сайн бодолцоорой СОНГОГЧИД ОО !!….Танай манай нам ч яамай, зөв сонголт л чухал байна шүү !!!

Avatar

Махны үнэ бууаагүй 2019-06-01 59.153.114.117

махнйы үнэ буугаагүй

Avatar

Зочин 2019-06-01 59.153.112.50

Пээээ яасан сайн буулгаа вэ! ЗГ таа маш их баярлалаа!!!

Avatar

Уншигч 2019-06-01 64.119.17.66

Монголд юмны үнэ нэмэгдээд буцаж буурдаг тохиолдол бий билүү. Ард түмнээрээ тоглочих юмдаа. 62-136₮-буурсан гэнээ. Энийг буурлаа гэх үү, одоо ийм мөнгийг мөнгө гэхүү, юу авч болох вэ? Радио ТВ-ээр 1500-2800-р буурлаа гээд л яриад байгаа шүү дээ. ТӨР ЗАСАГ МИНЬ ЭЭ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ЯДУУРЛЫН ТУЙЛД ХҮРЛЭЭ ШҮҮ, ЭНЭ ЦАГ ҮЕД МАХ АВЧ ХООЛ ХИЙЖ ИДЭЖ БАЙГАА НЬ ХЭД БАЙНА ГЭДГИЙГ СУДЛААРАЙ. ТА БҮХЭН ГЭДСЭНДЭЭ ХӨЛӨӨ ЖИЙЛЦЭЭД, САНДАЛ ШИРЭЭНИЙ ДАЙН ХИЙСЭЭР БАЙТАЛ ДАРААГИЙН СОНГУУЛЬ ХАЯАНД ХАЯАНД ЧИНЬ ИРЖ.

Avatar

Махбал 2019-06-01 103.57.94.194

Махны үнэ буусан гээд ТВ-ээр яриад байсан огт худлаа шүү. 5-н сарын 31-нд Баянзүрх зах дээр үхрийн тааруухан шиг шулаа 14500 байна билээ. Улаан худалч Улаан сайд минь Улаан махныхаа учрыг олж чадахгүй бол зайгаа чаддаг хүнд тавьж өг. Чи зөндөөн сайд болж тоглож улс орныг унтрааж явна. Одоо болоо юм биш үү. Эртхэн боливол үр хүүхэд, хойд насанд чинь өлзийтэй байх шүү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж