С.Чинзориг: 670 оноонд багтвал хүүхдийн мөнгө олгоно | News.MN

С.Чинзориг: 670 оноонд багтвал хүүхдийн мөнгө олгоно

С.Чинзориг: 670 оноонд багтвал хүүхдийн мөнгө олгоно

С.Чинзориг: 670 оноонд багтвал хүүхдийн мөнгө олгоно

Засгийн газраас хүсэлт гаргасан өрхийн хүүхэд бүрт зургадугаар сарын 1-нээс хүүхдийн мөнгө олгохоор шийдвэрлэсэн. Үүнтэй холбогдуулан Хөдөлмөр нийгмийн хамгаалал/ХНХ/-ын сайд С.Чинзориг мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр:

-УИХ-ын 2018 оны тавдугаар сард батлагдсан УИХ-ын 40 дүгээр тогтоолоор хүсэлт гаргасан өрхийн хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох шийдвэр гарсан. Тиймээс 2018 оны долоо, наймдугаар сард орон нутгийн Хөдөлмөр, халамжийн газар судалгаа явуулсан. Хөдөлмөр халамж үйлчилгээний ерөнхий газар /ХХҮЕГ/ -ын Өрхийн мэдээллийн санд бүртгэгдсэн  980 мянган хүүхэд хүүхдийн мөнгөн тэтгэмж авахаар бүртгэгдсэн байна. Өрхийн мэдээллийн санд бүртгэгдсэн нийт хүүхдийн 80 хувь буюу 912 мянган хүүхдэд хүүхдийн мөнгөн тэтгэмж олгохоор 2019 оны төсөвт суутгасан. Тиймээс хүсэлт гаргасан өрхийн хүүхэд бүрт мөнгийг зургадугаар сарын 1-нээс олгоно. Одоогоор нэмэлт 12.3 тэрбум төгрөг шаардлагатай байгаа. Үүнийг ХНХ-ын сайдын багцад багтсан төсвөөс гаргах боломжтой. Ямар нэг хууль зөрчигдөхгүй. Харин ХХҮЕГ-т иргэд хүсэлтээ баталгаажуулаарай. Судалгаанд хамраагдаагүй өрх  хүүхдийн мөнгөн тэтгэмж авах хүсэлтээ өнөөдрөөс дүүрэг, сум дээрээ очиж гаргах боломжтой. Материалыг нь үзээд 670 оноонд хамрагдвал хүүхдийн мөнгө олгоно хэмээн мэдээлэв.

Мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-Хүүхдийн мөнгийг зургадугаар сар хүртэл нөхөж олгох уу?

-Өнгөрсөн жил судалгаа авахдаа хүсэлт гаргасан өрхүүдийн мэдээлэл нь ХХҮЕГ-ын мэдээллийн санд бүртгэгдсэн. 912 мянган хүүхдэд хүүхдийн мөнгө олгох төсөв баталсан. Нэмэлт эх үүсвэрийг сая шийдэж байгаа учраас нөхөж олгох тухай асуудал яригдахгүй. Тэгэхээр зургадугаар сарын 1-нээс бодож хүүхдийн мөнгө олгоно.

-Хүсэлт гаргасан хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох шийдвэр гаргасан хэрнээ амьжиргааны төвшин нь 670 босго онооноос их бол олгохгүй гэсэн нь үнэн үү?

-Хүсэлт гаргасан өрхийн хүүхдүүдэд хүүхдийн мөнгө олгох шийдвэр гаргасан ч 670 босго оноотой айл өрхүүдэд олгоно. Босго оноо тогтоохгүй бол төсвийн эх үүсвэр дутаж магадгүй гэсэн болгоомжлол байгаа учраас эхний ээлжинд босго оноонд багтаж байгаа. Хүсэлт гаргасан иргэдийн тоо нэмэлтээр шийдсэн эх үүсвэртээ багтаж байвал босго оноог хэрэглэх үү, үгүй юү гэдгээ шийднэ. Тиймээс нэмж орж ирэх 100-аад мянган хүүхдээ босго оноогоо хэрэглэж шийднэ. Одоогоор босго оноондоо багтсан 77 мянган хүүхэд хүсэлтээ өгөөд байна.

Ш.ЧИМЭГ 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-05-31 103.57.92.142

Zaisan Bayn ailiin 3uruu bair amidardag buruu yaduu ger horoolol turees bair zaluu ger buliin huuhed 30k uguh heregtei

Avatar

Зочин 2019-05-31 202.21.108.178

Бүх юмны үнэ өсөж байна. Хүүхдүүдийг ялгаварлахгүй өгөх хэрэгтэй. Босго оноо худлаа ш дээ. Байхгүй баахан машин,унаатай болгоод баян юм шиг харагдуулсан байна лээ.

Avatar

ЧИНЗОО 2019-05-31 66.181.189.65

ХӨРГӨГЧ ТЕЛЕВИРОРТРЙ АЙЛД ӨГӨХГҮЙ мэдэв үү

Avatar

ямбий 2019-05-31 66.181.189.65

ЭНЭ ГӨЛӨН ГӨЛӨН ГЭСЭН ЮМ ХҮҮХДЭД ХЭДЭН ТӨГРӨГ ЗҮГЭЭР ӨГЧИХГҮЙ ЮМАА ЗАЙЛУУЛЖ ЯВУУЛ

Avatar

зочин 2019-05-31 66.181.161.23

ХҮРЭЛСҮХ ЭЭ … ЭНЭ НОВШОО ОЛНЫ НҮДЭН ДЭЭР ЧИРЖ ГАРГАЖ ИРЭЭД ЗОД …ЧАДАХГҮЙ БОЛ ХӨТӨЛЦӨӨД ЗАЙЛЦГАА …

Avatar

ЭЕШ 2019-05-31 49.0.212.145

Үр хүүхдүүдэд ганц 20 цаас өгөх гэж конкурсдүүлж босго оноо тогтоогоод үнэд орж гүйцэж байна шүү та нарын сонгож гаргаж ирсэн энхрий хайртай нам засаг чинь

Avatar

МАН БУРУУ ШИЙДВЭР ГАРГАСАН. 2019-05-31 59.153.115.224

Хүний үр хүүхдийг алагчлан үздэг МАН тарах хэрэгтэй. Хүүхэд эхээсээ би ядуу айлд, энэ баян айлд төрсөн гэдэггүй шүү. МАН-ынхан аж ахуй эрхэлдэг зиндаанд олгох ЖДҮ-гийн мөнгийг өөрсдөө авдаг шиг хэдхэн хүүхдийг ядуугийн тоонд оруулж бусдыг өөрсдөдөө авах л гэж, сонгуулийн зардал босгох гэж л бгаа юм бна. Гаргасан шийдвэрийг дурын нэг нөхөр өөрчлөөд байдаг нь буруу тогтолцоо бна. Бүх хүүхдийг төрсний гэрчилгээ юм уу, урд авдаг бсан дэвтрээр хяналт тавиад олгомоор юм даа.

Avatar

зочин 2019-05-31 66.181.161.23

Энхрий үрсийг маань оноогоор жагсаахнээ ….. Ийм мунхаг засагын газар гэж байхуу ???? Фашист Германд ч ингэж хүүхдийг эрэмбэлээгүй дээ …Үтэр түргэн Огцор … Тар ..Тэнэгүүдээр тоглуулж байдаг цаг хугацаа алгаа …

Avatar

33 2019-05-31 49.0.212.145

ТОМ ТЭНЭГТДЭГ ГАР ВЭ, 2020 ОНД ДЭВШЭЭД ИРЭХЭЭР НЬ ОНХОЛДУУЛААД ӨГӨӨРЭЙ ТАМИНЭЭ!

Avatar

ХҮҮХДЭЭР ШОУДАХАА БОЛЬ !!! 2019-05-31 66.181.187.17

ХҮҮХДИЙН БАЯРЫН ӨМНӨХ ӨДӨР МЭДЭГДЭЛ ХИЙЖ РЕКЛАМДАХ ГЭЖ ЯДЧИХ ЮМ !!! ШИЛНИЙ ЦААНААС ЧИХЭР ДОЛООЛГОНО ГЭДГИЙГ ЭНЭ БАЙТУГАЙ ГУРВАН ЖИЛ ГАРУЙ БОЛЛОО!!!

Avatar

Зочин 2019-05-31 202.21.109.59

Энэ иргүү юу солиороод байгаам вэ. Юун 670 оноо . 670 оноогоо хойдох руугаа чихээд хүүхдийн мөнгө ялгаварлан гадуурхалгүй өгөөчээ.

Avatar

Зочин 2019-05-31 202.21.109.59

Энэ галзуу юу солиороод байгаам вэ. Юун 670 оноо . 670 оноогоо хойдох руугаа чихээд хүүхдийн мөнгө ялгаварлан гадуурхалгүй өгөөчээ.

Avatar

Зочин 2019-05-31 192.82.66.72

Элэгийн юм бэ н**ш чинь. Худлаа попорсон жүжигчин. Дэлхийгээс зайл. далд ор. хулгайчаа..

Avatar

Зочин 2019-05-31 49.0.212.145

Махны үнэ 15000, 92 бензин 2000, доллар 2650 болгосноос гадна гэр хорооллын биднийг хөхөө өвлийн хүйтэнд нүүрсгүй хөлдөөж ангилан устгах бодлого гаргасан Жидүүчин Хүрэлсүхийн засаг огцор!

Avatar

Зочин 2019-05-31 124.158.126.215

Худлаа амлахаа болиочээ. Ерөнхий сайд салбарын сайд 2 хамтарч ажиллаачээ, Ард иргэд чинь тоглоом биш. Хүүхдүүд бол бүр ч биш.

Avatar

Зочин 2019-05-31 139.5.218.68

Зайл, зайл, н**ш минь

Avatar

Зочин 2019-05-31 139.5.218.68

Бүх хүүхдэд өгч чадахгүй бол наадхаас өгөхөө боль, худлаа шоудаад

Avatar

zochin 2019-05-31 49.0.212.145

хө хө хө хө, огцор

Avatar

Зочин 2019-05-31 103.111.68.3

Ийм хөгийн юм яридаг сайд байх гэж. Ерөнхий сайд, Хөдөлмөр нийгмийн хамгааллын сайд хоёрын яриа зөрөөд байдаг. Хэнд нь итгэх вэ: Төрийн нэгдмэл бодлого хаа байна?

Avatar

erh chuluu. 2019-05-31 202.9.45.2

huuk l hemjeegee medehgui hudlaa shaaj nhgui yu.

Avatar

Зочин 2019-05-31 66.181.181.202

оргодол гаргавал ог гээд байхад олбийсон хулгайч минь юу солиороод байгаа юм бэ энэ засгийн шийдвэр 3 цагийн хучинтэй

Avatar

Иргэн 2019-05-31 202.21.101.254

Хүсэлт гаргасан хүүхэд бүрт өгнө гэчээд юун босго оноо яриад байгаа юм бэ энэ дуракууд. Хүрэлсүх сайд аа, та тэгэж яриагүй биз дээ? Хэлсэндээ байгаач дээ.\nГайгүй цалинтай ч гэсэн олон хүүхэдтэй айл байна. Хүүхдүүдийнхээ мөнгийг авмаар байна шүү дээ.

Avatar

zochin 2019-05-31 62.204.140.14

Энэ улс төрчид нэг юм сайн ойлгомоор юм!!!! ЖДҮ энээ тэрээ гээд баахан сан, янзан бүрийн төсөл хөтөлбөр гээд л энэ хүүхдүүддээ олгож байгаа мөнгөнөөсөө илүүтэйгээр идэж ууж байж, ядаж хүүхдүүдийг ялгаварлан гадуурхахгүйгээр мөнгийг нь олгочих сэтгэл их дутаж байх юм. Ийм байж яаж өөрсдийгөө ард түмний төлөө гэж худалаа ярьж наанаа суудаг байнааа!!!

Avatar

Иргэн 2019-05-31 43.228.130.169

Хүүхдийн мөнгө авахын тулд хөргөгч,tv,угаалгын машин г.м зүйлс байхгүй байх ёстой.Жоохон амьдралтай тооцоо судалгаа хий дээ

Avatar

иргэн 2019-05-31 202.70.34.70

Шийддэг газар нь шийдээд хүсэлт гаргасан хүүхэд бүрт өг гээд байхад оноо гээд шал өөр юм яриад байх юм. Шийдвэр биелүүлэхээс татгалзаж өөр юм яриад байгаа хууль, шийдвэр хэрэгжүүлэгчийг яах вэ?

Avatar

Хүрэлсүхтэйгээ хамт огцроод зайлаад өг !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-31 199.249.230.88

Өөө өмхий лалараа. Өөрсдөө хэдэн тэрбум тэрбумаар нь ЖДҮ хусаад, авилгал хусчаад хэдэн хүүхдүүддээ мөнгө өгөх болохоор бас юуун оноо нтр вэ? Энэ Хүрэлсүх л***р бол үнэндээ л юу ч хийхгүй юм байна. Худлаа шаахаас өөр юм алга. Энэ нэг гөлийсөн юм 2012 оны сонгуульд ялагдаад яаж ард түмэнд хайртай хүүхдэд хайртай хүн болоод байнга хэвлэлийн хурал хийгээд л алингаа алдаж байлаа. Одоо авилгал хусаад цадаад ирсэн чинь хэдэн хүүхдийн мөнгө харамлаад төсөв яриад уналаа өмхий пиздук чинь. Огцор л******д

Avatar

Зочин 2019-05-31 203.91.115.37

Хуцдаг пезда

Avatar

Эх орон 2019-05-31 103.229.122.142

Ерөнхий сайд хэлсэн үгэндээ хариуцлага хүлээ

Avatar

үнэн 2019-05-31 103.229.122.142

Энэ Чинзориг чацга царайлчихаад өөдгүй н**ш юм аа.Гудамжинд лааз өшиглөөд, АН, өөрийн намын хэддээ жийгдчихээд хөгийн юм явдаг байсан.Өмнө нь дэд сайд байхдаа нийгмийн даатгалд сонсголын аппарат,тэргэнцэр шахсан гээд салбарынхан нь цагаандаа гарсан амьтан гэлцдэг байсан.Сонин хэвлэлээр ч бичигдсэн.Ийм юмаар сайд тавьж,бодлого боловсруулахаар яаж ажил явах вэ дээ.Одоо Ерөнхий сайдаа худалчаар нь дуудуулаад Түгжилээд сууж байна.

Avatar

Монгол иргэн 2019-05-31 103.229.123.53

Хэдэн жил шоу хийдэг юм. ХҮҮХДИЙН МӨНГИЙГ 2019 ОНД НӨХӨЖ ОЛГОНО ГЭЖ ТАЙВШРУУЛААД ӨНГӨРСӨН\nОДОО БАС Л ЭХЭЛЛЭЭ. ХҮҮХДИЙН МӨНГӨ АВЧ БГААД ХАСАГДСАН. НӨХӨӨД ОЛГОНО ГЭЭД АМЛААД БСАН. ОДОО ӨГМӨӨР ЮМ

Avatar

Ман далдраасай 2019-05-31 103.26.193.137

Балиар хошгируулж иргэдийг хуурч мэхэлж дуусахгүй Ардын намынхныг үзэн ядаж байна.. дандаа заль мэх гаргаж худлаа ярьж иргэдийг хоосон амаар шороо үмхүүлдэг заяагүй новшнууд шүү. Эх хүүхдийг хүртэл баяраар нь ингэж хуурдаг даажигнадаг ямар баас шиг гэхээр ийм байдаг байнаа . Далдраасай сөнөөсэй энэ 1 нам гээд байгаа адгийн шаарнууд

Avatar

зочин 2019-05-31 67.180.129.0

Хүсэлт гаргасан хүүхэд бүрд олгоно гэчихээд бас юун 670 оноо вэ. Хэлсэндээ бай л даа ХҮРЭЛСҮХЭЭ. Найд сайддаа ард түмннд амласан үгээ хэл л дээ. Ариа ч дээ

Avatar

zochin 2019-05-31 202.131.251.130

bas avah eseh n tod-gui ajlaa adaj huselt gargaad yavj bh gej uu. agtnii algaas ayagnii alag gej ug bii dee.

Avatar

Иргэн 2019-05-31 64.119.17.66

ХҮҮХДИЙН МӨНГИЙГ ХҮСЭЛТ ГАРГАСАН ХҮҮХЭД БҮРТ ОЛГОНО ГЭЭД БАЙСАН НЬ БАС ХУДЛАА БОЛЧИХВУУ. ХЭЛСЭН ҮГЭНДЭЭ ЭЗЭН БОЛООЧЭЭ, НЭГ Л АМТАЙ БАЙЛДАА, ЮУН БОСГО ОНОО ЯРИАД БНАА ЧИНЗОРИГ САЙДАА??? ЕРӨНХИЙ САЙД ХУДЛАА ХЭЛЭВ ҮҮ, ЧИНЗОРИГ ДУНДУУР НЬ ШУРГАА ЮУ? АРД ТҮМНИЙГ ТӨӨРӨГДҮҮЛЭХГҮЙГЭЭР НЭГ Л ХАРИУЛТ ӨГ Л ДӨӨ!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-31 202.5.205.34

Хорооны хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын байцаагчтай уулзаж хүүхдийн мөнгө авах хүсэлт гаргах гэсэн чинь ямар аргачлалаар яаж гаргасан нь мэдэгдэхгүй, тэгснээ 670 онооноос дээгүүр байна гэсэн шалтгаанаар хүсэлт гаргасан ч хүүхдийн мөнгө өгөхгүй байна. Төр хүүхдэд ялгавартай хандахаа болимоор юм.

Avatar

Зочин 2019-05-31 203.91.119.122

BUH HUUHDED OGOOCH AMIJIRGAANII TUBSHIN TOGTOOH GEJ HOROONII AJILTANII AVILGAL BOLJ BN

Avatar