“Жагсаалд ирсэн 10 хүнийг зодоогүйд баярлах хэрэгтэй” | News.MN

“Жагсаалд ирсэн 10 хүнийг зодоогүйд баярлах хэрэгтэй”

“Жагсаалд ирсэн 10 хүнийг зодоогүйд баярлах хэрэгтэй”

“Жагсаалд ирсэн 10 хүнийг зодоогүйд баярлах хэрэгтэй”

"Эрдэнэс Тавантолгой" компанийн ашиг орлого, нэр хүндэд улс төр, эдийн засаг, эрх мэдлийн сонирхлоор атаархаж хорссон дайралтууд зарим хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр цацагдах болсон талаар өнөөдөр /2019.05.30/ Үндэсний мэдээллийн төвд “Эв санааны нэгдэл” үйлдвэрчний эвлэлээс мэдээлэл хийлээ.


Хэвлэлийн бага хурлын эхэнд тус үйлдвэрчний эвлэлийн тэргүүн С.Эрдэнэ “Манай компанийн нэр хүндэд халдсан, дотоод үйл ажиллагааг бусниулж, эрх ашгаа шургуулах гэсэн олон хүн байна. Тийм учраас мэдэгдэл уншиж танилцуулъя” гэв. Уг мэдэгдэлд "Эрдэнэс Тавантолгой" компанийн үйл ажиллагааг улстөржүүлэх явдал даамжирбал “Эв санааны нэгдэл” үйлдвэрчний эвлэлээс улс төрийн үйл ажиллагаа явуулах болно гэдгээ мэдэгджээ.

Тэрбээр “Эдийн засагч Л.Наранбаатар гэдэг хүн бол Ардчилсан намын гишүүн. Гэхдээ аль намынх байх нь хамаа алга. "Эрдэнэс Тавантолгой" компанийн 1072 хувьцаа бол ард түмэнд өгөх ёстой зүйл. Гэтэл энэ Л.Наранбаатар гэдэг хүн 2015 онд “МСS” группт ашиг сонирхол нэгтэй байхдаа “Эрдэнэс Тавантолгой” компани ямар ч ашиггүй. Энэ компанийг зарах хэрэгтэй” гэж хэлж байсан. Манай компани ашигтай болоод ирэхээр  энэ хүн “1072 хувьцааг төмөр замын  бүтээн байгуулалтад оруулах ёстой” гэж ярьсан байдаг. Харин өнөөдөр “Энэ хувьцааг ард түмэн авах ёстой” гэж ярьж байна. Өчигдөр манай компанийн үүдэнд болсон цуглаанд 10 хүн ирсэн байна лээ. Тэр 10 хүн нь Баянгол дүүргийн Ардчилсан намын гишүүн байсан. Шаардлагатай гэвэл бид тэднийг нэр усаар нь эрэн сурвалжилж болно. Харин ч бид тэднийг газар дээр нь зодоогүйд баярлах хэрэгтэй” гэв.

”Эв санааны нэгдэл” үйлдвэрчний эвлэлийн гишүүн Д.Мөнхжаргал ярихдаа “Манай компанийн зүгээс 2012 онд зээл тавьж, ард түмэнд ашиг хүртээсэн. Тэр зээлийг төлөхийн тулд 2012-2017 хүртэл компани ашиггүй ажиллаж төлсөн. Тэр хугацаанд эдийн засагч Л.Наранбаатар “Энэ компани ямар ч ашиггүй учраас зарах нь зүйтэй” гэж байсан. Сүүлийн хоёр жилд манай компани ашигтай ажиллаад байна. Гэхдээ манай компанийг илүү ашигтай ажиллах боломжийг хааж, зарим хүмүүс улстөржүүлж байна” гэлээ.

А.СҮРЭН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.131.249.202

Үйлдвэрчний эвлэл хэзээ улс төр хийх хуультай болоо вэ??? хуцаж өгч баа!! Ганхуяг чинь очоод жаахан хуцаадах гээд хэдэн төгрөг өгөө юу?? аргаа барж дээ күүркий

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.126.89.227

Heden tsaas avaad ooriigoo shuud zardag uu? Eej ehner 2 chini hed ve mongiig ni ogood avaya?

Avatar

Иргэн 2019-05-30 103.57.95.235

Гарын чилээ гаргахгүй нусан буунууд том том шаахгүй шүү. Гөлийсөн биздецууд юу вэ.

Avatar

Иргэн 2019-05-30 103.57.95.235

Хуцдаг муу л***р вээээ. Муу гөлөг чинь.

Avatar

Соогий 2019-05-30 202.126.89.188

Хөөх хүн зоддог ямар том хүмүүс вэ ,ер нь юу хийдэг нөхөд вэ ?

Avatar

зочин 2019-05-30 202.126.88.226

манай компани гээл хуцхын хэзээ чиний компани болцын энэ чинь ард түмний компани иргэд бид хувьцааны ногдол ашгаа авмаар байна

Avatar

Зочин 2019-05-30 66.181.179.205

Хуцдаг здакууд вэ. Харин ч улсын юмыг зараад өндөр цалин авч байгаадаа дуугүй байх хэрэгтэй ш дээ. Ард түмэнд өгөхгүй өөрсдөө шахаагаа хийхгээд үхэх гээд байгаа юм уу. Энэ мууг өөрийг нь харин зодвол таарах здаа бйана.

Avatar

Зочин 2019-05-30 103.111.68.3

ЭНЭ ХЭДЭН БУУНЫ НОХОДЫН ЦАРАЙГЭЭ?

Avatar

Зочин 2019-05-30 124.158.94.9

Энэ зулын гол одоо болиосойв Хэдэн халтар төг зуучаад хуцдаг болж. Үхэж далд орохгүй бас гай болоод хорвоо бузарлаад яваа юм уу

Avatar

ZOCHIN 2019-05-30 180.150.80.211

HERVEE IDSEN UUSAN N SHUUHEER TOGTOOGDVOL HUULIIN DAGUU ARGA HEMJEE AVDGAAS DURAARAA HEN NEGEN GEM BURUUTAIG TOGTOODOGGUI YM.HUULIINHAN SHINECHLEGDEJ BUI ENE TCAG UED AVILGACHIN HUULICHID TCUURSUND ITGEJIINE.

Avatar

зочин 2019-05-30 66.181.185.152

Энэ 4 юу бэ? хүн зодох эрхийг хувалзнууд нь өгсөн юм байхдаа Хуйвалдагч хулгайч нараасаа жаахан хишиг хүртдэг л юм байнал даа янз нь Угаасаа бүхий л эрх мэдэлтэнгүүд ноогдол ашиг иргэдэд өгнө гэж индэр дээрээс хашгираа биз дээ Өвгөн Эрдэнэ гуай залуучуудыг бүү уруу татаарай???????

Avatar

ZOCHIN 2019-05-30 180.150.80.211

ERDENES TAVAN TOLGOIN AJILTAN ALBAN HAAGCHDIIG DEMJIJ BAINA.UURSDIINHUU NUR IH HUDULMURUUR BOSGOSON AJIL AA TEGEED DURIIN DURNII HONGIONUUDAD OGLOO YU. BITGII GORDI.SERUUN ZUUDLEEREI.ENE AJILCHIDIIG DEMJIJ BAINA.CHADDAGIIN BOL TER OYUTOLGOITOI OCHIOD ENE UILDLEE HIIGEECH…ALUULAH BHDAA. NARANBAATAR SHUNAL.

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.21.100.210

Харин ч бид тэднийг газар дээр нь зодоогүйд баярлах хэрэгтэй” гэв. Чи өөрийгөө хэн гэж бодоод том дуграад байгаа юм . Чамд зодуулан чи хүн зодно гэж юу юм вэ гарын ая даахгүй чам шиг зэргийн юмнууд ард түмэнд үгээ зөв илэрхийлж сурах хэрэгтэй

Avatar

ҮЭ 2019-05-30 180.149.96.90

ӨӨрийгөө шатааж компаниасаа 200 саяыг авч эмчлүүлж байр авсан нөхөр хүн зодох нь ээ.

Avatar

Зочин 2019-05-30 69.76.229.35

ENE 4 N HULGAICN TSARAILCNIHAAD MONGOLIIN ARD TUMNEES 56 N TERBUMAAR NI HULGAI HIIGEED AVSAN GEED NOTLOOD YRIAD BAIHAD ZOD NI ENE TER CN GEH SHIG ERGUU DURAKUUD BAINA

Avatar

зочин 2019-05-30 192.82.65.120

Зодоогүйд баярла гэх шиг иймэрхүү бүдүүлэг тэнэг нөхдүүд юу ч хийж мэднэ. Даврааж болохгүй.

Avatar

Зочин 2019-05-30 64.119.17.91

ҮЭ улс төрийн үйл ажиллагаа явуулах нь хууль бус шүү. Ажилчдын нэр нүүрээр улс төр хийхээ болиорой

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.70.34.38

Угаадсандаа их цадаж дээ

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-30 124.158.95.14

ЭНЭ ЭРДЭНЭ ГЭЖ БАС НЭГ СЭТГЭЦИЙН ӨӨРЧЛӨЛТТЭЙ ГАЖИГТАЙ НӨХӨР БАЙНАА, УРЬД НЬ КОМПАНИА ШҮҮМЖЛЭЭД Л ӨӨРИЙГӨӨ ШАТААГААД БАЙСАН БИЗ ДЭЭ. ЭРДЭНЭС 5 ТОЛГОЙГООС ИХ МӨНГӨ АВЧ АМАА ҮДҮҮЛСЭН БОЛОЛТОЙ ШҮҮ. ОДОО ҮЕД ХЭНИЙГ НЬ Ч ХЭН ГЭХЭВ, АЛЬ ҮНЭН ЯРЬЖ АЛЬ НЬ ХУДАЛ ЯРЬЖ БАЙГАА НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ БОЛЖ МӨНГӨ ӨГСӨН ТАЛД Л ШААЗГАЙ ШИГ ҮЙЛЧИЛЖ ШААГИХ БОЛЛОО??? АЙ МӨНГӨ ГЭЖ ЮУТАЙ ХҮЧТЭЙ БАЙНАА? ЭХ ОРНОО ЗАРАХНЭЭ ЭНЭ ХҮМҮҮС??? НААД НЭГ ЭРДЭНЭ ГЭХ ШИЗОТОЙ НӨХӨР ӨӨРИЙГӨӨ ШАТААСАН ЮМ ЧИНЬ ЮУ Ч ХИЙЖ МАГАДГҮЙ ХҮН БОЛОВ УУ??

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.70.34.38

Улс төрчдийн гар хөлнүүд угаадсыг нь өгүүл юу ч гэж хуцхад бэлэн ийм л хүмүүс

Avatar