Монгол Улс өрсөлдөх чадвараар дахин сүүлээсээ 2-т бичигджээ | News.MN

Монгол Улс өрсөлдөх чадвараар дахин сүүлээсээ 2-т бичигджээ

Монгол Улс өрсөлдөх чадвараар дахин сүүлээсээ 2-т бичигджээ

Монгол Улс өрсөлдөх чадвараар дахин сүүлээсээ 2-т бичигджээ

Швейцарт төвтэй Олон улсын удирдлагын хөгжлийн хүрээлэнгээс /International Institute for Management Development, IMD/ гаргадаг дэлхийн улс орнуудын өрсөлдөх чадварын жагсаалтыг танилцуулжээ.  Тус байгууллага энэхүү жагсаалтыг 1989 оноос хойш жил бүр гаргаж байгаа юм. Уг жагсаалтад Монгол Улс 63 орноос 62-т жагсчээ.

Эдийн засгийн бодит өсөлт, Засгийн газрын оновчтой бодлого, бизнесийн салбарын өгөөж, дэд бүтцийн хөгжил, гадаад худалдаа зэрэг 258 үзүүлэлтээр 63 улсыг харьцуулдаг энэхүү үнэлгээнд Сингапур 2010 оноос хойш анх удаа уг жагсаалтыг тэргүүлснийг IMD-гийн цахим хуудсанд гарсан хэвлэлийн мэдээнд онцолсон байна. Тус улс байраа ахиулж нэгдүгээрт бичигдэхэд дэвшилтэт технологийн дэд бүтэц, мэргэшсэн ажиллах хүчний хүрэлцээтэй байдал, цагаачлалын таатай хууль тогтоомж болон бизнес эрхлэх таатай нөхцөл чухал нөлөө үзүүлсэн гэдгийг холбогдох албаныхан онцолж байна.

Жагсаалтын хоёрдугаарт, Хон Конг орсон бол АНУ тэргүүлэх байр сууриа алдаж, гуравдугаарт бичигдсэн байна. Харин дөрөвдүгээрт, Швейцар, тавдугаарт, АНЭУ, зургаад Нидерланд, долоод Ирланд, наймдугаарт Дани, есдүгээрт Швед, аравдугаарт Катар оржээ. Газрын тос, хий үйлдвэрлэгч улс орнуудын өрсөлдөх чадвар нэлээн хэдэн байраар ахисан байна. Азийн орнуудаас өнгөрсөн жил Таланд Япон хоёрын байр солигдож тайланд 25-д, Япон 30-д жагсчээ.  Ази, Номхон далайн улс орнуудын үзүүлэлт харьцангуй байгаа аж.

Харин уг жагсаалтад улс төрийн хямралтай, инфляцийн түвшин хоёр сая давсан Венесуэл улс сүүл мушгиж,  Монгол Улс сүүлээсээ хоёрт буюу Венесуэлийн өмнө бичигджээ. Манай улсын хувьд сүүлийн гурван жил ийнхүү сүүлээсээ хоёрдугаарт бичигдэж байна. Харин 2014 онд 57 дугаарт буюу Грек, Аргентин, Хорват, Венесуэлийн өмнө орж байв.

Эх сурвалж:ECONOMICTIMES

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

монгол 2019-05-30 202.55.191.194

сүүлийн 29 жилд улсын ерөнхийлөгчөөс траншейны гэр оронгүчууд хүртэл бүгд хулгайч болсон учир энэ улс, ард түмэн өнгөрсөн.

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.126.89.252

Энэ эвлүүлэг байхаа тэ?

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.126.89.108

Венесүэлийг гүйцээд түрүүлчихвэл хойноосоо нэгт бичигдэх нь байна шд. Худлаа эх орончид мояануудаа

Avatar

гэрэл 2019-05-30 66.181.164.222

Болоош дээ. хөөрхий. Бас ВЕНЕСУЭЛИЙН ӨМНӨ л байна ш дээ. Манайхан өөдрөг ш дээ. 230 аас 62 т гээд л….. кккккк

Avatar

Zochin 2019-05-30 103.9.90.53

Delhii deer 230 garui uls bdag gehed 62t bichigdej harin ch deeguur orj bgaa yum bishuu.

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.131.228.20

Аль намын мудак вэ? За даа ялгаагүй дээ

Avatar

Ишш 2019-05-30 202.126.89.49

Яагаад ийм маанаг с** вэ 63 орныг сонгоод байр эзлүүлэхэд 62-т орсон гэж бичсэнийг ойлгодоггүй ээ. Ер нь тгд тусгаар тогтносон 190 гаруй орныг хамруулвал монгол ялгаагүй сүүлийн хэдэн байранд л орно Өмнөд Судан гх мэт ганц улс хойно орох бх

Avatar

oorsdiiinhoo her hemjeeg medej bj bvlterchee kommentiin garuudaa... 2019-05-30 202.55.191.130

ingej hudalaa shou hiihee boliochee.. naad ulsuud chin ihenh ni baruun evrop hoid amerik aziin hogjiltoi oronuud bn ch dee.getel 3.2 say hvntei asar uudam tom nutagtai ded bvtetsgui aj vildbergui jijighen mongol oron yaj orsoldoj chadah be dee.. ene delhiid 200 shaham oron bii ch dee. oorsdiin hir hemjeeg medej baij bvlterchee dee.. bid yaj iim hogjiltei bayn hogjison ulsuudtai orsoldoh be dee..

Avatar

Зочин 2019-05-30 178.128.118.217

Женко, Батзандан, Тэрбишдавга зэрэг шантаажчидын ажлын үр дүн юм даа.

Avatar

Зочин 2019-05-30 66.181.160.70

Женко, Хүрэлсүх нар улс орноо боддог бол өөрсдөө эртхэн огцроод ЭЛЕКТОРАТ-аас хараат бус хүмүүсийг төрд гаргаад нэг үзье ээ!!!! Энэ янзаар удах аргагүй боллоо шүү дээ, та минь ээ!!!!!! Ард түмнээ, улс эх орноо боддоггүй юм гэхэд үр хүүхдийнхээ ирээдүйг бодооч дээ, та анр!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-30 49.0.135.60

Төр нв төр биш, луйварчдаар дүүрсэн улс орон яаж өөдлөх вэ??? Тэдний дахин сонголгүй, дор хаяж шуналгүй хүмүүсийг сонгоё

Avatar

delhii 63 han ulstai yu.. 2019-05-30 202.55.191.130

delhiid 200 shaham uls baidag ch dee. end 63 oron l bnaa… ingej hudalaa bitgii shou hiij bail daa.

Avatar

Зочин 2019-05-30 202.131.227.178

хувьсган өөрчлөх хувьсгалаа эрт хийе ээ.

Avatar

Зочин 2019-05-30 223.39.140.59

ЧААВААС ДАА ҮХЭР МОНГОЛЧУУДЫН ҮХТЭЛЭЭ МУУЛЖ ҮЗЭН ЯДДАГ ХЯТАД СО КАЗАХСТАН УЛСУУД БҮГД ДЭЭГҮҮР БАЙРАНД. ТЭГЧЭЭЛ ТЭНГЭР ЗАЯА ЗАЯА ЯРИАД БАЙГАА ҮМБҮҮ НАР ДАА~ ХӨӨЛХИЙ ДӨӨ ХӨӨЛХИЙ АЗИЙН ГАНЦ УРДАА БАРЬДАГ ГУЙЛГАЧИН УЛС ДАА БИД. ЯПОН СОЛОНГОС ХЯТАДЫН ЗЭЭЛ ТУСЛАМЖААР ГОЛ ЗОГООДОГ, УДАХГҮЙ ВЬЕТНАМ РУУ АЖИЛЛАХААР ЯВЖ, КАЗАХСТАНЫ ЗЭЭЛ ТУЛАМЖААР СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГЭЭ БАРЬДАГ БОЛНО ДОО ХӨӨРХИЙ~

Avatar

Зочин 2019-05-30 182.160.0.82

Адгийн шаарнууд , эрүүгийнхэн Монголыг удирдаж байгаа гэж Баабар ах хэлсэн шүү дээ. н**ш юмаа.

Avatar

Зочин 2019-05-30 103.111.68.3

ЗА ЭНЭ Ч БАС ЯАХАВ, УДАХГҮЙ 2040 ОН ГЭХЭД МОНГОЛ ГЭДЭГ УЛС ГАЗРЫН ЗУРАГ ДЭЭР БАЙХГҮЙ БОЛНО ГЭДЭГ АЙМШИГТАЙ БОЛОВЧ ГАРЦААГҮЙ ГЭЭД БОДОХООР……

Avatar

h** tolbot 2019-05-30 202.170.71.82

h** tolbot tenger zayat mongolchuud bid tsagtaa delhiig ezelj yvsan ard tumen bidniig gadnii uls oron shuuh boloogui bid bol tenger zayat ard tumen

Avatar

Зочин 2019-05-30 66.181.165.120

chil dutajdeee iim malnuud mglgej bdhooor

Avatar

зочин 2019-05-30 202.9.42.57

Хальт боловсролтой, хөдөөнийхөн улс удирдхаар ингэж байгаамдаа …. Өшөө ч доошоо ш*** биз …

Avatar

Hurelsuhee hurdan ogtsorch uz 2019-05-30 18.85.192.253

Hurelsuh hezee ogtsroh ve ? Yu ch hiisengui

Avatar

Зочин 2019-05-30 43.242.243.228

Гадны шүүгч нар шударга байх юм даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж