Прокуророос О.Орхон, Ц.Пүрэвтүвшин нарт хилийн хориг тавих санал хүргүүлжээ | News.MN

Прокуророос О.Орхон, Ц.Пүрэвтүвшин нарт хилийн хориг тавих санал хүргүүлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2019.05.29-нд нийтлэгдсэн

Прокуророос О.Орхон, Ц.Пүрэвтүвшин нарт хилийн хориг тавих санал хүргүүлжээ

Прокуророос О.Орхон, Ц.Пүрэвтүвшин нарт хилийн хориг тавих санал хүргүүлжээ

Нийслэлийн прокурорын газраас Худалдаа хөгжлийн банкны захирал О.Орхон, “Монголын зэс” компанийн захирал Ц.Пүрэвтүвшин нарт хилийн хориг тавих саналыг Сүхбаатар дүүргийн шүүхэд өчигдөр /2019.05.28/ хүргүүлжээ. Энэ асуудлыг Сүхбаатар дүүргийн шүүх өчигдөр хэлэлцэхээр болж, шүүх хуралдааныг эхлүүлсэн ч О.Орхон, Ц.Пүрэвтүвшин нарын өмгөөлөгч нь шүүгчээс татгалзсан учраас шүүх хуралдаан хойшилжээ. Тиймээс одоо Сүхбаатар дүүргийн шүүгч шүүгчийг өөрчлөх эсэх шийдвэр гаргасны дараа О.Орхон, Ц.Пүрэвтүвшин нарт хилийн хориг тавих эсэхийг шийдвэрлэх юм байна.

Мөн прокурорын газраас Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгийг 49 хувь талын холбогдох хүмүүстэй уулзуулахгүй байх хүсэлтийг Сүхбаатар дүүргийн шүүхэд ирүүлснийг өнөөдөр 11.00 цагт хэлэлцэж, прокурорын саналаар Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгийг холбогдогч нартай уулзахгүй байх шийдвэрийг гаргажээ.

Сануулахад, Худалдаа хөгжлийн банкны ТУЗ-ын дарга Д.Эрдэнэбилэгийг өчигдрөөс эхлэн 30 хоног саатуулаад байгаа юм.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Багш 2019-05-29 202.70.41.194

Англи хэл дээрх уран зохиолын номыг уншиж сурах 1 сарын эрчимжүүлсэн вакуум сургалтанд суралцах эрмэлзэл өндөртэй, англи хэлний суурь мэдлэг сайтай 8-12 ангийн монгол, орос сургуулийн хүүхдүүдийг урьж байна. . 7 хоногийн 1-6 өдрүүдэд 10-19 цагийн хооронд хичээллэнэ. Сургалтын төлбөрт үдийн хоол, ном сурах бичгүүд багтана. Сургалт 2019 оны 6-р сарын 20-ноос 7-р сарын 22 ны хооронд явагдана. 99922603

Avatar

Ээ ккк 2019-05-29 64.119.25.216

Ээ ингэж байхаар Шууд тэр байдаг газар нь хий !….

Avatar

зочин 2019-05-29 66.181.160.44

Эд нар олон улсын шүүхээр заргалдах гээд л байгаа юм байна л даа …. Засаг ( Мэнгэт ) тэрнээс нь өмнө ,, гэмт хэргтнүүд ,, болгож харагдуулчих гээд л сандралдаад байгаа юм байна …. Тэгэж байгаад ,, татвараас зайлсхийсэн ,, эсвэл ,, хуурамч дипломтой байж,, бүр эсвэл ,, амиа хоролчихлоо ,, гэж ш*** биз ..

Avatar

Зочин 2019-05-29 144.217.7.154

Энэ сайханбалагийн хийсэн балаг дуусахгүйнээ

Avatar

Зочин 2019-05-29 104.244.76.26

ta nar tomorlogiin uildver hutul cement zereg companiaraa damjuulan erdeneted shahaa hiin avlaga uusgeed deer ni ulsaas mungu avch ene uildveriig oorin bolgoson ni unen biz dee

Avatar

зочин 2019-05-29 139.5.218.202

Юугаа ч мэдэхгүй,борвиныхоо баасыг арчиж чадахгүй юмнууд юм сараачих хэрэг байна уу,хуули шүүх байгаа бол ясын цайтал суулгах л болно доо

Avatar

Зочин 2019-05-29 202.131.245.243

Энэ монгол Пабло Эскобарчууд хууль, шшүхийг бүр гартаа лаю атгачихжээ?

Avatar

Тэрбумтан шүүгч нар 2019-05-29 202.131.245.243

Цай овогт яргачин тарвагын томилсон тэрбумтан шүүгч нар Ч.Сайханбилэгийг хэргийн оролцогч нартай уулзахгүй байх шийдвэр гаргажээ??? Ааааааааааааа ха ха ха ха ха ха ха Арай л юм аа. Хэргийн оролцогч нартай уулзахгүй байх гэдэг чинь утсаар ярьж болно, мессеж, и-мэйл бичиж болно, чаталж болно, ….. гэсэн үг үү? ККККККККККККК

Avatar

Зочин 2019-05-29 66.181.160.49

Эрдэнэтийн 49 хувийг оросоос худалдаж авсан монголын хувийн компанийг зөв, сайн гэж хэлж мэдэхгүй, тэд буруу үйлдэл хийсэн ч байж магадгүй, харин тэглээ гээд хувийн өмчийг хураан авдаг жишиг тогтоож байгаа УИХ-ын шийдвэр алс хэтийн аймшигт хор уршигтай гэдгийг л лавтай мэдэж байна!!! Ерөөс 100 хувь төрийн өмч боллоо гээд сайн юм болохгүй, харин ч төрийн эрх мэдэлтнүүд л хулгайгаар баяжих нь гарцаагүй, МАН-АН аль аль нь!!! Ард түмэн буюу жирийн иргэдэд юу ч наалдахгүй!!!

Avatar

Зочин 2019-05-29 202.131.245.243

монгол Пабло Эскобарчууд шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-05-29 45.56.153.87

Улсаар авхуулсан аргыг луйвар гэх л байхлаа

Avatar

Zochin 2019-05-29 103.229.121.10

Buzar kommunistuud

Avatar

irgen 2019-05-29 115.187.88.2

Хэрэг хийгээгүйн бол зүгээр л очоод шалгуулаач. Зугтах шаардлагагүй шүү дэ. ХХБ Монголын ихэнх баялагыг хэрхэн яаж шударгаар авснаа ард түмэндээ нээлттэй зарлаж чадсан билүү?

Avatar

Иргэн 2019-05-29 150.129.143.241

ЭНЭ ПРОКУРОР ЧИНЬ НЯМДОРЖИЙН ЗАХИАЛГАТ ӨШӨӨ АВАЛТААС ӨӨР ЮМ ХИЙХ ЧАДВАРГҮЙ ХҮМҮҮС ТОМИЛОГДЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-05-29 66.181.189.167

О.Орхон л***р өөрийн цагдаатайгаа байна шүү. Түвшинбаяр гэдэг хошууч л***р ХХБ-ны өргөдөл гомдлыг шийддэг н**ш. Тэдний хүчээр хошууч болсон. Одоо Орхоны дэргэд зогсож байна

Avatar

Зочин 2019-05-29 202.21.99.42

Эд хаашаа холдох вэ дээ Нөгөө хэний хэлснээр гутлаа тослоод зангиагаа засаад очицгоох байлгүй Сүржигнэчих юмаа

Avatar

зочин 2019-05-29 202.131.225.150

хар нямдоржийн санаачилгаар үндэсний хөрөнгөтнүүдээ баривчилж коммунизмдаа буцан орох улмаар хувийн өмчийг хураах, 1939 оны их баривчилгааны үргэлжлэл гэж ойлгогдож байна. ХХБ бол хөрөнгө оруулагч л болохоос худалдан авагч биш. угаасаа 49 хувь чинь оросын хөрөнгө болохоос Монголын хөрөнгө биш шүү дээ. Эрдэнэтийн ТУЗ-аас 49 хувийн төлөөллийг хөөж гаргадаг бол хяналтгүй болгож өөрсдөө шахаа хийж мөнгө идэх гэсэн л арга. үүнийгээ нуухын тулд жаал хүмүүсийг хорьж байна л гэж харагдаж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж