Д.Эрдэнэбилэгийг 30 хоногийн хугацаатай хорив | News.MN

Д.Эрдэнэбилэгийг 30 хоногийн хугацаатай хорив

Д.Эрдэнэбилэгийг 30 хоногийн хугацаатай хорив

Д.Эрдэнэбилэгийг 30 хоногийн хугацаатай хорив

"Эрдэнэт”  үйлдвэрийн 49 хувийг ОХУ-ын талаас худалдан авах үйл ажиллагаа нь хууль зөрчсөн үндэслэлээр иргэн Д.Эрдэнэбилэгийг өчигдөр /2019.05.28/ 30 хоногийн хугацаатай баривчлах шийдвэрийг шүүхээс гаргажээ.

Нийслэлийн Прокурорын газраас ирүүлсэн хүсэлтийг Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээр хэлэлцээд дээрх шийдвэр гаргасан байна.

Өмнө нь Нийслэлийн Прокурорын газар хоёр ч удаа Д.Эрдэнэбилэг нарыг хорих саналыг шүүхэд хүргүүлсэн ч өмгөөлөгч нар нь шүүгчдээс татгалзсанаар хорих саналыг хэлэлцэх асуудал хойшилж байсан юм. Харин өчигдөр шүүхээс Д.Эрдэнэбилэгийг хорих шийдвэр гаргав.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
10
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2019-05-29 202.9.43.170

Darkhanii tomorlog hotoliin zementiig huraagaachee bas.

Avatar

Зочин 2019-05-29 66.181.160.44

Юмыг эх орондоо аваад ирдэг ийм ,,эх оронч луйварчид ,, улам олшроосой . Тэгвэл ч манай Монгол дорхноо л хөгжчихндөө ..

Avatar

Зочин 2019-05-29 103.26.193.192

ГЭРЭЭ ЁСООР 49% УГААСАА МАНАЙ ТАЛД ШИЛЖИХ ЗААЛТТАЙ, ТЭР НЬ БОЛЧИХСОН БАЙСАН. ХАРИН ЛУЙВАРЧИД ҮНЭГҮЙ ОРООД ИРЭХ ЁСТОЙ 49%-ИЙГ ҮНЭТЭЙ БОЛГОЖ ДУНДААС НЬ МӨНГӨ БОСГОЖ ЗАВШСАН ХЭРЭГ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Тэр чигт нь хатаа 2019-05-29 49.0.131.69

Гэрээгээрээ тэртэй тэргүй Монголд ирж байсан юмыг "амжиж" худалдаад авчихвал миний юм болчихоно гэж хөөрхөн эндүүрч байдаг гар даа. Ингээд л улсынхаа юмыг хувьдаа авчихаад байж болно гэж бодвол андуурал. Андуурсан гарууд их байна даа.

Avatar

Зочин 2019-05-29 45.56.153.87

Одоо цагаан суваргаа улсдаа буцааж ав. Хулгайчдыг хуулийг дагуу шалгаарай. Ажил олгогч нэрийн доор улсын юмыг хулгайлахыг зогсоо. Нээлттэй тэндэр зарла

Avatar

Зочин 2019-05-29 95.211.188.228

Buteen baiguulalt, luivar 2 yalgaatai. Ene bol ulsiin avah baisan uildveriig urduur ni saihanbalagtai niilj ulsiin munguur avsan luivar

Avatar

зочин 2019-05-29 202.21.108.254

Ямар ч л байсан ,, ОРОСУУДАД БАЙСАН ЮМЫГ МОНГОЛД АВААД ИРСЭН ХҮН,, гэж түүхэнд үлднэ .. ….Одоо ТӨМӨР ЗАМЫН 50 % ыг аваад ирэх ХОНШООРТОЙ ААВЫН ХҮҮ БАЙН УУ ???? …чадахгүй шд …..гөлөгнүүд !! ..

Avatar

Tomor zamiin darga 2019-05-29 202.9.43.170

p***a mini 100% mongold awchihwal tomor zam chin buur duusaa. Bukh selbeg heregslee odoo unegui awdag ym. 100 awaad bukh selbeg tonog tohooromj ni orsiin haryat uchir shataj duusna erguu mini. Jaahan naad tolgoigoo buuur jaahan ajluulaad uzde. Odoo ch orsuud awchihaach gej guidag. Guigaad buur 10 jil bolj bna l***r mini

Avatar

adiya 2019-05-29 66.181.160.127

Ер нь Оросын талд байж байх байсын биш үү. Монголын баялагийг зүгээр Монголд нь үлдээсэнд би лав баярлаж байна

Avatar

Зочин 2019-05-29 66.181.160.127

Гадна байсан 49% ийг монголдоо оруулж ирсэнээр нь энн мангарууд шантааж хийж барьж хорьж байгаанмуу

Avatar

Зочин 2019-05-29 43.239.224.61

Ман ч эрднэтрүү шахаа хийх нүх сүв нь хаагдахлээр хүчээр булаан авах алхмаа хийж байна

Avatar

Зочин 2019-05-29 43.239.224.61

Төрийн бусармаг үйлдлийг зогсоо хийж бүтээж байгаа нэгнээ барьдаг хорьдог зүйлээ хэзээнээс болих вэ

Avatar

болдоо 2019-05-29 202.126.88.195

зөв ш дээ, луйврын гол эзэн нь энэ гээд байгаа ш дээ

Avatar

Zochin 2019-05-29 210.160.217.71

Ter ih ulsin ed horongiig ene hun yag shudargaar avsan bj haragdaach

Avatar

АРД АЮУШ 2019-05-29 202.21.108.135

1. 1978 оны гэрээний дагуу Эрдэнэт угаасаа 40-н жилийн дараа Монголын мэдэлд ҮНЭ ТӨЛБӨРГҮЙ ирэх нь тодорхой байсан.

2. Оросын бас нэг "сахал Эрдэнэбилэгтэн" хор найруулж, Монголын мэдэлд ҮНЭ ТӨЛБӨРГҮЙ очих ёстой Эрдэнэтийг 400 саяар Монголын "сахал Эрдэнэбилэг" гэгчид зарах замаар оросын болон монголын хэсэг хулгайч нар ХАМТРАН ХАРИЛЦАН МӨНГӨ УГААСАН байх өндөр магадлалтай.

3. Төр ард түмний эрх ашиг гэж байдаг л юм бол бахирууулж байгаад бүх хөрөнгийг нь хурааж, төрийн хатуу цээрлэлийг үзүүл

Avatar

зочин 2019-05-29 202.21.108.254

Путинтэй нийлж мөнгө угаасан байх нь .. тэ ? … Халх голын ойгоор ирхээр нь лоозон бариад жагсаарай за …

Avatar

Иргэн 2019-05-29 150.129.143.241

ЭРДЭНЭТЭД ШАХАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛСОН ХҮМҮҮСИЙН ӨС ХОНЗОН ӨШӨӨ ХОРСЛООР Л ЭНЭ ХҮНИЙГ БУРУУТАН БОЛГОЖ БАЙХ ШИГ !!!

Avatar

Хэтэрхий аархаад 2019-05-29 64.119.16.189

Хэтэрхий гаараад байсан юм аа. Одоо улс төр дэх хамсаатнуудаа баримттай илчлэх цаг нь болсон байх аа, энэ Эрдэнэбилэг

Avatar

Zochin 2019-05-29 66.181.161.121

An namiin shunaltanguud strategiin olon ordiig lobidoj huvidaa avsan n gantshan erdenet bushee.

Avatar

Зочин 2019-05-29 202.131.227.114

Стратегийн ач холбогдол бүхий бүх ордууд төрийн мэдэлд байх ба ямарваа нэгэн асуудал гарсан тохиолдолд УИХ-аар хэлэлцүүлж шийдвэрлүүлэх хуультай. Саалийн ганц үнээ гэгдэж ирсэн Эрдэнэтийн асуудлыг Сайханбилэг ерөнхий сайд УИХ-аас нуугаад ХХБ-нд авч өгсөн. Тэртэй тэргүй Оросын талаас манайд 49%-ийг худалдан авах санал тавьсан учраас Монголын талд ирэх нь тодорхой байсан. Гагцхүү шуналын сэдлээр ХХБ-тай тохироод, УИХ болон ард түмнээсээ тас нуугаад өөрсдөө авчихсан. Энэ бол АН-ын гутамшиг…

Avatar

Jinhene ezen Miye. Enkhbold biz dee 2019-05-29 108.218.234.108

Olnii nudnees dald suvilald saihan amraah gej baigaam baina daa

Avatar

Зочин 2019-05-29 202.9.43.28

ҮҮний цаадах жинхэнэ эзэнд нь халдаж чадахгүй байж.

Avatar

Зочин 2019-05-29 66.181.161.3

tsaazlax xeregteil

Avatar

Зочин 2019-05-29 103.26.193.12

ОРНО ГАРНА ТЭГСЭЭР БАЙТАЛ ХӨӨН ХЭЛЭЛЦЭХ ХУГАЦАА ДУУСНА. ТЭГЭЭД ЛУЙВАРДСАН ИХ ХӨРӨНГӨӨ ҮРЭХ ГЭЖ ХАМАГ ЦАГАА ЗАРНА. НЭГ МЭДЭХЭД ЭРЛЭГТ НҮЦГЭН ОЧНО. ЭРГЭЭД ХАРАХАД БУЯН ХИЙЖ ХҮН БОЛСНЫ ХЭРГЭЭ ОГТ БҮТЭЭГЭЭГҮЙ, ЗӨВХӨН ШУНАЛ ХҮСЭЛДЭЭ ХӨТЛӨГДСӨН ТУЛ НҮГЛИЙН ТӨЛӨӨСӨӨ ТӨЛЖ ХҮМҮҮН ТӨРӨЛ АВАХААС ХАСАГДАНА. ШУ БУЮУ ИХ ДЭЭД СУРГУУЛЬ ЭНИЙГ ЗААДАГГҮЙ НЬ ГАЧЛАНТАЙ. УЧИР НЬ ХҮНИЙ ЗОХИОСОН ШУ БОЛ СҮБЬЕКТИВИЙГ СУДЛАХ ЧАДВАРГҮЙ. ЗӨВХӨН БАГАЖ ХЭРЭГСЛИЙН Л ТӨДИЙ ЮМ ДАА

Avatar

Зочин 2019-05-29 202.9.45.118

Жирийн нэг иргэн байсан бол. Эд нар шиг 14 хоног суулгаад / Сууж байгаа эсэх нь эргэлзээтэй/ хэдэн сар агаар салхинд амарч сувилуулаад дахиж баривчаад байх уу ??? Муур, хулгана болоод тоглоцгоочих юмаа !!! Мөнгө хүчтэй юм аа

Avatar

Зочин 2019-05-29 122.201.31.172

ELBEGDORJ SAIHANBILEG BAYRTSOGT BAYR DAGZ ERDENEBILEG NARIG ARAS YVULACHEE

Avatar

Уншигч 2019-05-29 202.126.89.21

Хэрэв Эрдэнэтийн 49%-ийг авахдаа улсад хохирол учруулсан нь тогтоогдсон юм бол хохирлыг нь нөхөн төлүүлээд л болоо юм биш үү. Заавал ингэж сүржигнэж, дарангуйллын хэрцгий үйлдлүүд хийж байх ямар хэрэг байна?!

Avatar

Зочин 2019-05-29 202.21.116.111

мал минь Монгол улсад чинь хууль гэж байдаг юм байгааз дээ!!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-29 202.131.245.243

Хармайны хулгайчаас хулгайлсан эд зүйлийг нь хураан авч, дээр нь ял оноодог юм шүү дээ. Мэддэггүй юм уу?

Avatar

ЕС 2019-05-29 180.149.96.90

Бизнес хийж байгаа хүн ашиг л харна биз дээ. Улсыг хохироох гэрээ хийсэн төрийн өндөр албан тушаалтануудаа хориоч ээ. Бизнес эрхлэгчидээ дарамтлаад байх юм. Тэр үеийн ИХ-ын дарга, ЕС нар байна.

Avatar

111111 2019-05-29 203.91.119.163

Эндээс л сэжүүр гаргаж гэмт хэрэгийг баримтжуулж нөгөө хамсаатан улс төрчдийг нь /Еөк, ЕС, Сайд нар зарим УИХ гишүүд/ шийтгэл оногдуулах боломж бүрдэнэ

Avatar