"Шинэ МАНАН төрлөө, 2020 онд ч сонгууль явуулахаа больё" | News.MN

"Шинэ МАНАН төрлөө, 2020 онд ч сонгууль явуулахаа больё"

"Шинэ МАНАН төрлөө, 2020 онд ч сонгууль явуулахаа больё"

"Шинэ МАНАН төрлөө, 2020 онд ч сонгууль явуулахаа больё"

Үндсэн хуулийн Цэцийн дунд суудлын хуралдаанаар УИХ-ын 42 дугаар тойрогт болох нөхөн сонгуулийг товлон зарлахдаа Үндсэн хууль зөрчсөн гэсэн шийдвэр гаргасан. Үүнтэй холбогдуулан МАХН-ын удирдлагууд мэдээлэл хийлээ.

МАХН-ЫН ЕРӨНХИЙ НАРИЙН БИЧГИЙН ДАРГА Б.ТУЛГА:

-Сонгуулийн ерөнхий хорооноос нөхөн сонгууль болно гэж удаа дараа зарлаж, намуудыг бүртгэдэг, ажил болдог. Гэтэл эргээд Үндсэн хуулийн Цэцээр /ҮХЦ/ дамжуулж нөхөн сонгуулийг зогсоодог байдал өнөөдөр хэрээс хэтэрлээ. Нэг удаагийн сонгууль явуулж чадахгүй байгаа УИХ-д ямар дүгнэлт хийх вэ. Энэ УИХ ажлаа хийж чадахгүй байна. ҮХЦ гэдэг байгууллага үндсэндээ байхгүй болсон юм байна гэсэн дүгнэлтэд хүрлээ. Нэг хүнд зориулж Эрүүгийн хуулийг хүртэл өөрчилдөг шигээ Хэнтий аймгийн нөхөн сонгуулийг нэг нам, нэг нэр дэвшигчээс айж болиулж байгаа нь Хэнтийн аймгийн иргэдийн цаашлаад монголчуудын сонгох эрхэнд бүдүүлгээр халдаж байгаа үйл явдал боллоо.

МАХН-ЫН ДАРГА Н.ЭНХБАЯР:

-ҮХЦ-ээс ийм хууль бус шийдвэр гарч магадгүй гэж харж байлаа. Гэхдээ ҮХЦ хуулиа дээдлэх байх гэж харсан. МАН тодорхой хүмүүст даалгавар өгч, ҮХЦ-ээс ийм шийдвэр гаргуулах гэж байгаа юм байна гэсэн мэдээллийг тавдугаар сарын 10-ны өдөр авсан. Би амьдралдаа янз бүрийн зүйл үзсэн учраас энэ асуудалд даалгавраар хөдөлнө гэж харж байсан. ҮХЦ жүжиг тоглолоо. ҮХЦ онолын шүүх боллоо. Германы Үндсэн хуулийн цэц онолын шүүх байдаг. Ард түмэн төр засгаа эмхлэн байгуулахын төлөө сонгох эрхтэй. Сонгох эрхэд нь хэн, ямар ч шалтгаанаар саад хийж болохгүй. Онолоороо явбал ард түмний сонгох эрх байдаг. Гэтэл ард түмний сонгох эрхэнд халдлаа. Өмнө нь нэг хүний сонгогдох эрхийг 14750 хүний сонгох эрхээр устгасан. Онолын шүүх мөн бол сонгох эрхийг нэгдүгээрт тавих ёстой. Манай Үндсэн хууль өнөөдөр дампуурсныг ҮХЦ зарлалаа. Тийм учраас бид шинэ дээд Үндсэн хууль яриад хоёр жил болж байна. Ард түмэн анхдагч. Залуусыг үнэ төлбөргүй сургана, боловсрол эзэмшүүлнэ, залуу гэр бүл, хөгжлийн бэрхшээлтэй гэр бүлийг орон сууцаар хангана. Шүүхийг ард түмэн томилно. Хүний эрх, сонгогч номер нэг байх ёстой. Төр засгийн эрх мэдэл ард түмний мэдэлд байна. Байгалийн баялаг ард түмний өмч гэж бид яриад байгаагийн учрыг олон нийт ойлгож байгаа байх.

МАНАН-гийн дарангуйлал ингээд тогтлоо. Сонгууль явуулахгүй маягаар сонгуульд өрсөлдөх бололцоог хааж байна. ҮХЦ-ийн шийдвэрийн цаад утга нь МАН, АН-ыг л байлгах. Хэрвээ төсвийн мөнгөөр сонгууль явуулж болохгүй бол 2020 онд ч сонгууль явуулахаа больё. МАН, АН хоёр эрх дархаа тогтоож байгааг монголчууд эсэргүүцэх цаг нь болсон. Монгол Улс өнөөдөр дарангуйллын тогтолцоо руу, хариуцлагагүй төр рүү буцаж орлоо. Төрийн эрхийг хууль бусаар авдаг төр өнөөдөр улам баталгаажлаа. Үүн дунд нь өөр салхи оруулж, нэг ч гэсэн өөр намын хүн оруулъя гэсэн Хэнтийн сонгогчдод үгүй гэлээ. Дарангуйллын тогтолцооны тоглолтыг ҮХЦ өчигдөр ичих ч үгүй хийлээ. Хүчирхийлэл үргэлжилж байна. Эмэгтэйчүүдийг хүчирхийлж байсан бол одоо ард түмнийг хүчиндэж байна. Ард түмний саналаа өгөх эрхийг боож байгаа нь хүчирхийллийн дээд зэрэг. Шударга бусын хонгил хэвээрээ байна. Харамсалтай нь, шинэ МАНАН төрлөө. Үүнийг засаж залруулж, татан буулгахын төлөө бид тэмцэнэ, биднийг дэмжээрэй” гэсэн юм.

ЦЭЦИЙН ХУРАЛДААНААС ГАРСАН ШИЙДВЭРИЙН ТАЛААР СУДЛААЧ, ДОКТОР Н.МӨНХСАЙХАН:

ҮХЦ бол онолын шүүх гэсэн хэллэгийг өчигдөр ҮХЦ-ийн дарга гаргалаа. ҮХЦ бол Үндсэн хуулийн баталгаа. Гэтэл хэдэн эрхзүйч нараар гомдол гаргуулаад, танин мэдэхүйн асуулт асууж, дөрвөн цаг хуралдаж, хуулийг гуйвуулсан асуудал боллоо. Би судлаач хүний хувьд дөрвөн цаг хуралдаанд нь сууж, бүгдийг анхааралтай ажигласан. ҮХЦ иргэдэд зөв шийдвэр гаргаж байгаагаа харуулахыг хичээсэн. Хэнтийн ард түмэн төлөөлөлтэй байх албагүй, УИХ 75 гишүүнтэй байхад хангалттай гэсэн яриа гаргалаа. ҮХЦ өргөдөл мэдээллийн дагуу зөвхөн маргаан үүсгэдэг. Маргаан үүсгэхийн тулд УИХ-ын гишүүн байсан Г гэдэг хүнийг үндэслэлгүйгээр УИХ-ын гишүүнээс нь чөлөөлчихлөө гэдэг маргаан үүсгээд, улмаар хэлэлцүүлгийн шатанд тэр нь Үндсэн хуулийн харьяаллын бус асуудал болмогц өргөдөл мэдээлэлд дурдагдаж байгаа асуудлаар дүгнэлт гаргаад, зохион байгуулагдах гэж байсан сонгуулийг зогсоочихлоо. Сонгууль болоод эхэлчихсэн. Сонгуулийн ерөнхий хорооны үйл ажиллагааг хөндлөнгийн хэн ч хааж болохгүй гэсэн хуулийн заалт бий. Гэтэл үүнийг ҮХЦ зөрчиж зогсоочихлоо. Хоёр удаа улс төрийн намууд хөрөнгөө гаргаж бэлдлээ, нэр дэвшигчдээ тодруулж, ард түмэнтэйгээ уулзаж санаа бодлыг нь сонслоо. Гэтэл дундаас нь зогсоох гэж ҮХЦ-д гомдол гаргасан. Иргэн Г нь хэрэгт холбогдсон учраас өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдсөн нь ҮХЦ-ийн маргаан биш гэдгийг хуульчид ч маргалдангуут өөрчилж, УИХ төсвийн хуулийг зөрчсөн байна гэдэг дүгнэлтийг ҮХЦ гаргалаа. ҮХЦ өөрийн харьяаллын бус асуудлаар маргааныг шийдвэрлэхээс татгалзана гэсэн заалт бий. Төсвийн хуулийг зөрчсөн асуудал Үндсэн хуулийн маргаан биш. Төсвийн хууль зөрчсөн талаар өргөдөл, маргаан гараагүй байсан атал ийм шийдвэр гаргасан нь ҮХЦ-ийн шийдвэр нь Үндсэн хууль болон ҮХЦ-ийн тухай хууль түүний үг, үсэг, утга санаанд бүрэн нийцсэн тохиолдолд хууль ёсны болно. Эс нийцвэл хууль ёсны бус гэж хуульдаа заачихсан. Хууль зөрчсөн шийдвэрээ ҮХЦ засах ёстой. ҮХЦ нөхөн сонгуулийг хууль бусаар зогсоолоо.

ХЭНТИЙ АЙМАГ ДАХЬ МАХН-ЫН ДАРГА С.ОНОНБАЯР:

-МАН-ын захиалгаар ҮХЦ ээлжит жүжгээ тоглолоо. Энэ сонгуулийг хийх хүсэлгүй байна. МАХН-ын дарга, Монгол Улсын гурав дахь Ерөнхийлөгч Н.Энхбаяраас айж байна. 2018 онд 4000 орчим иргэний төлөөлөл Хэнтийн аймгийн нөхөн сонгуулийг болгож өгөөч гэж шаардлага тавьсаар байхад авч хэлэлцдэггүй. Хэнтий аймгийн иргэдийн сонгох эрхийг эдлүүлэхгүй байна. МАН ҮХЦ-тэй хуйвалдаад, иргэдийн сонгох эрхийг зөрчиж байна. Иргэдийнхээ сонгох эрхийн төлөө бид тэмцэнэ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Gan 2019-05-28 202.55.188.42

Ovoo bosgoogui bol shaazgai yaj suuh ve? Mongol turiig iim baidald hurgesen hun ni N. ENHBAYR ta uuruu odoo neg ih stesterheh hereggui Mongol turd gai bololgui uvuugiin huu ajiliig hii. Tanii baiguulsan zaluuchuudiin baiguullagiig gishuud odoogiin turiig barij bna Tanaas sursan argaar ajillaj baigaag ta harj baigaa baih

Avatar

Зочин 2019-05-28 66.181.182.133

Н.Энхбаяр одоогийн ерөнхийлөгч Ж.Баттулгын талаар ганц үг ган хийдэггүй хүн шүү? Айдаг,эсвэл амаа мөнгөөр таглуулсан байгаа ???

Avatar

Зочин 2019-05-28 202.126.89.16

N.ENHBAYAR TANID SHUDRAGA ESNII TYLYY TEMCELD AMJILT HYSIE. N.ENHBAYARIIG SONGUULD GARGAHGYI YAMARCH IH HAVCHIJ DOROMJILDOG UM. 2020 OND ARD TYMEN DYNGEE TAVISAN .LUIVARCHID SONGOGDONO GEJ LUULUU!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-28 103.229.122.142

Shine MAHAH turluu gej aigaad 2020 ond Songuuli yavuulahar bolii gdeg chin Buuj ugii gsentei adil sonsogdoj bna

Avatar

Amar 2019-05-28 202.179.24.208

ҮХЦ "АВИЛГАЛЫН ЗАГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ" Энхбаярын мөөмийг хавтгав. Энэ амитан орос 10 жил төгссөн болохоор "Нэр хугарахаар яс хугар" гэсэн монгол өвгөдийн үг байдгийг мэддэггүй бололтой юм билээ.

Avatar

ХҮРЭЛСҮХ 2019-05-28 174.50.62.78

Хөөе тархины тураалт оркуудаа. Энэ хүнийг хараагаарай. Та нарт манай шинэ МАНАН угаадасыг чинь ахиухан өгч байгаа шүү. Шинэ МАНАН болон хуучин МАНАН нэгдэж одоо нэг бүдүүн МАНАН болсон. Би энэ Хэнтийн сонгууль болон гахай хоншоорт Раднаасэдийн луйвар дээр эвгүй азаартаж багаа тайлж хаячихлаа. Одоо нэгэнт унасан нэр хүндээ сэргээхийн тулд Сахалыг 1 сар Зайсанд амраахаар шийдлээ. Тарвага агаа, битгий санаа зовоорой. Миний Тарвага агаа ичээндээ унтаарай. Бүүвэй, бүүвэй.

Avatar

Зочин 2019-05-28 150.129.143.144

Урд ургасан чихнээс ард нь ургасан эвэр урт гэдэг. Тэгэхээр чих байсан мананг эвэр манангаар сольсоон гэсэн үг

Avatar

MAN 2019-05-28 49.0.212.145

Намбарын Энхбаяр бол "АВИЛГАЛЫН ЗАГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ" гэдгийг МАН намын ахмад гишүүний хувьд сануулж байна

Avatar

Зочин 2019-05-28 139.5.216.60

2020 ОНД МАН ДАРГАТАЙГАА БҮР Л ЧАНГА УНАНА ДАА. МОНГОЛ ТҮМЭН ЯАЖ ШИВШГЭЭ ТАРЬЖ БАЙГААГ НЬ АНХААРАЛТАЙ ХАРЖ Л БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Хүн 2019-05-28 118.238.218.211

Энхбаяраа ооо ханаж цадах бооогүй юу

Avatar

Зочин 2019-05-28 118.238.218.211

Энхбаяраа чи ханаж цадах бодоогүй юу? Улсын Ерөнхийлөгч, УИХ-Ын дарга, Ерөнхий сайд, сайдаар 10-20 жил ажиллахдаа юу хийснээ харж на уу Загалмайлсан эцэгэн

Avatar

Зочин 2019-05-28 202.126.88.140

Энхбаяр гуай яг ялах гэж байлаа

Avatar

Зочин 2019-05-28 46.138.63.139

БУСАД 74 ТОЙРОГТ ХҮЧИНДЭГЧ СОНГООГҮЙ БОЛООД БАЙХАД ИЙМ БАЛАЙГ СОНГОСОН ТОЙРГИЙН ХОХЬ БОЛОХООС ХОХИРОГЧ БАЙХДАА Ч ЯАХАВ!!!

Avatar

irgen 2019-05-28 49.0.212.145

Н.Энхбаяр чинь Авилгалын загалмайлсан эцэг биш бил үү, энэний оронд өмхий увс Ц.Нямдорж дээр

Avatar

Зочин 2019-05-28 46.138.63.139

ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ЭТГЭЭД ХЭЗЭЭ ИНГЭЖ ХУУЛЬ ХҮНДЭТГЭДЭГ БОЛЧВОО.МОНГОЛД АВИЛГАЛ БИЙ БОЛГОСОН ХУЛГАЙЧ!!!

Avatar

Зочин 2019-05-28 58.140.202.122

ОДОО БҮР АРГА ЯДАЖ БАЙНА ДАА ЭНЭ НАМЫГ ДЭМЖЭЭД ҮЗЭЦГЭЭХ ҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-05-28 139.5.216.172

Энэ нэг Зууны манлай авлигалч,Луйварчин Н.Энхбаяр гэгч юм л бол сонгууль,сонгууль гээд уухилаад байх юм.Бас л төрд шургалж шуналаа гүйцээх гээд байдаг юм болов уу.Эрүүл өвчтэй нь мэдэгдэхгүй ийм балай юмнуудын бүү тоо.

Avatar

Зочин 2019-05-28 203.87.78.48

Ард түмний сонголт хийх эрхийг ингэж хааж болохгүй

Avatar

Зочин 2019-05-28 46.138.63.139

ГАНТУЛГА ГИШҮҮН БАЙХДАА "ХЭНТИЙН АРД ТҮМЭНД" ЮУ ХИЙСЭН ЮМ БЭ? ЕР НЬ ТӨСВИЙН МӨНГӨ ҮРЖ ДАХИАД Л НЭГ ГЭМТ ЭТГЭЭД ГИШҮҮН БОЛГООД ЯАХ Ч ЮМ БИЛЭЭ?

Avatar

ИРГЭН 2019-05-28 202.21.124.20

ЭНЭ УДАА ЭНХБАЯРЫН БУРУУ БИШ ЭЭ. ЯАХАВ ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТТАЙ КОММЕНТУУД, ЗӨВ, БУРУУГ АРД ТҮМЭН ЯЛГАЖ САЛГААД Л ОЙЛГОНО Ш ДЭЭ. НӨХӨН СОНГУУЛИЙН ЗАРДЛЫГ ШИЙДВЭРЛЭХ НЬ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ХЭМЖЭЭНИЙ АСУУДАЛ БИШ Л ДЭЭ. ӨМНӨ НЬ Ч СОНГУУЛЬ ЗОХИОН БАЙГУУЛАХ ЗАРДЛЫН ТӨРӨӨС ШИЙДЭЭД Л ЯВЖ БАЙСАН. ОДОО ЯАГААД? ҮХЦ НӨХӨН СОНГУУЛИЙГ ЗОГСООХ БИШ, ТӨСВИЙН ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН ЮМ БОЛ ЗӨРЧЛИЙГ АРИЛГАХЫГ ЗААГААД Л БОЛОХ БАЙЛАА. ХЭНТИЙЧҮҮДИЙН ТӨРД ТӨЛӨӨЛӨЛТЭЙ БАЙХ ЭРХ АШИГ БҮХНИЙ ДЭЭР Л БАЙХ ЁСТОЙ. ШИВШИГТЭЙ Л ШИЙДВЭР.

Avatar

Зочин 2019-05-28 122.201.31.172

Capslock үсгээр бичдэг улсууд троллууд байдаг гэж боддог

Avatar

Зочин 2019-05-28 43.228.129.4

хэхэхэ\nхөөрхийдөө

Avatar

Зочин 2019-05-28 66.181.179.156

МЭХТ МЭХЭНДЭЭ ККК

Avatar

ҮХЭР МОНГОЛ 2019-05-28 66.181.179.156

ЭНЭ АРГА БОЛ ЭНХБАЯР ЦАГТАА ЧАДАМГАЙ ХИЙДЭГ МЭХ БАЙЛАА МЭХТ МЭХЭНДЭЭ ГЭГЧ БОЛЛОО,ККК ДУГААР ХОРООНЫ ИРГЭН ГЭЭД Л ККК.МЭХТ МЭХЭНДЭЭ,ККК

Avatar

Зочин 2019-05-28 217.21.219.34

ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ЭТГЭЭД ХЭЗЭЭ ИНГЭЖ ХУУЛЬ ХҮНДЭТГЭДЭГ БОЛЧВОО.МОНГОЛД АВИЛГАЛ БИЙ БОЛГОСОН ХУЛГАЙЧ!!!

Avatar

зочин 2019-05-28 202.21.101.186

Naambar gertee nomoo orchuulaad suudaa. said , ih hurliin gishuun, ih hurliin darga, eronhii said, eronhiilogch baihdaa yu hiij baisan yum. odoo oroitson boroo. zugeer l zailaad og

Avatar

Зочин 2019-05-28 217.21.219.34

ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ЭТГЭЭД ХЭЗЭЭ ИНГЭЖ ХУУЛЬ ХҮНДЭТГЭДЭГ БОЛЧВОО.МОНГОЛД АВИЛГАЛ БИЙ БОЛГОСОН ХУЛГАЙЧ!!!

Avatar

иргэн 2019-05-28 192.82.66.152

Хүрэлсүх Баттулгатай нийлж яаж М.энхболд даргаруу дайрж байлаа.Одоо дүү нар чинь та нарыг яаж байна.МАХН МАН 2 угаасаа худлаа нам шүүдээ.байнга хуйвалддаг балиар шинэ МАНАН-г Энхбаяр Хүрэлсүх Баттулга та 3 үүсгэж байгаа биздээ.М.энхболд дарга шиг жинхэнэ шударга нуруутай улстөрч та нар дотор байхгүй.Хамаагүй илүү байсан учир та нар нийлж намнаж авсан.Одоо хуулинд захирагдаж дээдлэж байгаа хүн хэн байгаа.Та нраын хууль дээдлэж байгаа чинь хаана байна.Нуухаа авах гэж нүдээ л сохолсон.

Avatar

Зочин 2019-05-28 217.21.219.34

ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ЭТГЭЭД ХЭЗЭЭ ИНГЭЖ ХУУЛЬ ХҮНДЭТГЭДЭГ БОЛЧВОО.МОНГОЛД АВИЛГАЛ БИЙ БОЛГОСОН ХУЛГАЙЧ!!!

Avatar

зочин 2019-05-28 203.91.118.247

Энхбаяр аа, чи одоо энэ ард түмнийг тайван байлгаж үзээ, Тоолж барахгүй их мөнгөтэй болоо биз дээ, тэрийгээ үрээд тайван суу,,,,\nЭнэ залуус улс орныг удирдаж болж байна аа,

Avatar

Зочин 2019-05-28 217.21.219.34

ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ЭТГЭЭД ХЭЗЭЭ ИНГЭЖ ХУУЛЬ ХҮНДЭТГЭДЭГ БОЛЧВОО.МОНГОЛД АВИЛГАЛ БИЙ БОЛГОСОН ХУЛГАЙЧ!!!

Avatar

Zochin 2019-05-28 88.173.61.125

Salaabch enhbayar neereil shunal tai buzar hun yumaa

Avatar

Зочин 2019-05-28 66.181.161.61

Энхбаяр та тэтгэвэртээ суувал зүгээр байхаа одоо болсон таны л хэрэг.алга ажиллаж байх хугацаанд ах ард түмнээ биш өөрийгөө л бөөцийлөө.биз дээ

Avatar

монгол иргэн 2019-05-28 202.131.236.170

Үндсэн хуулийн цэц үнэхээр захиалгат даалгаврын газар болжээ. Бөөлжис хүрч байна.

Avatar

Зочин 2019-05-28 217.21.219.34

ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ЭТГЭЭД ХЭЗЭЭ ИНГЭЖ ХУУЛЬ ХҮНДЭТГЭДЭГ БОЛЧВОО.МОНГОЛД АВИЛГАЛ БИЙ БОЛГОСОН ХУЛГАЙЧ!!!

Avatar

bat 2019-05-28 192.82.65.182

enhbayar huchinduulsen genee…odoo busad ni tarah gej baihad tend songuuli yavuulj mongo ureh hereggui ee.gishuungui bailaa geed hentiichuud bid busdaas muudsan yum uneheer alga.darga tsoohon baival l saihan shuu dee.enhbayar bol bur hereggui. yadaj baihad huchinduulchihsen,zavaan amitan.tui chert.

Avatar

Зочин 2019-05-28 66.181.161.61

Сонгууль хийж мөнгө үрээд яах вэ? Удахгүй дахиад сонгууль болно. Зүгээр л.тэр мөнгөө хүүхдүүдэд ганц гэсэн цэцэрлэг нэг сургуулийн засварын ажлыг хийгээд бариад өгчихвөл дээр удахгүй.намао болно дахиад л цэцэрлэг сургуулийн оочер дугаар үүсч хүүхдүүд хохирох болно

Avatar

Зочин 2019-05-28 66.181.161.25

MAXN GEJ BXGUI. NEG XULGAICHIIG DAGASAN DOLDOINUUD

Avatar

зочин 2019-05-28 122.201.21.70

Энхбаяр одоо болих хэрэгтэй ямар их ханаж цаддаггүй шунал вэ.Олсон эд хөрөнгөө идэж уугаад.Ач зээгээ хараад жаргаач улс төр үймүүлээд явах юм.

Avatar

zochin 2019-05-28 1.231.41.62

ene odo zailchij bldggvimu ooro est alban tushaaliin toloo vhen hathiima toriin bvh erh medel bsn bzde bvgd n hashaa bzde tsaazr awaache ene bzdag north korean ru ehner vr hvvhdvvd t ni hamt ogch ywuulaach ene bizdaag vr udmaar ni tsaazr awah heregt…. idwel 9veeree ideh horongot blsn blgvide vr udm n tasalj bvgd g tsaazr awah heregt. etseg eh ni bdg bl vvn g ni harj amidiin tam edleh erht. ene tsag ve bol argagvi l tsowvvn tsag yum bna

Avatar

zochin 2019-05-28 1.231.41.62

ene odo zailchij bldggvimu ooro est alban tushaaliin toloo vhen hathiima toriin bvh erh medel bsn bzde bvgd n hashaa bzde tsaazr awaache ene bzdag north korean ru ehner vr hvvhdvvd t ni hamt ogch ywuulaach ene bizdaag vr udmaar ni tsaazr awah heregt…. idwel 9veeree ideh horongot blsn blgvide vr udm n tasalj bvgd g tsaazr awah heregt. etseg eh ni bdg bl vvn g ni harj amidiin tam edleh erht. ene tsag ve bol argagvi l tsowvvn tsag yum bna

Avatar

zochin 2019-05-28 1.231.41.62

ene odo zailchij bldggvimu ooro est alban tushaaliin toloo vhen hathiima toriin bvh erh medel bsn bzde bvgd n hashaa bzde tsaazr awaache ene bzdag north korean ru ehner vr hvvhdvvd t ni hamt ogch ywuulaach ene bizdaag vr udmaar ni tsaazr awah heregt…. idwel 9veeree ideh horongot blsn blgvide vr udm n tasalj bvgd g tsaazr awah heregt. etseg eh ni bdg bl vvn g ni harj amidiin tam edleh erht. ene tsag ve bol argagvi l tsowvvn tsag yum bna

Avatar

zochin 2019-05-28 1.231.41.62

ene odo zailchij bldggvimu ooro est alban tushaaliin toloo vhen hathiima toriin bvh erh medel bsn bzde bvgd n hashaa bzde tsaazr awaache ene bzdag north korean ru ehner vr hvvhdvvd t ni hamt ogch ywuulaach ene bizdaag vr udmaar ni tsaazr awah heregt…. idwel 9veeree ideh horongot blsn blgvide vr udm n tasalj bvgd g tsaazr awah heregt. etseg eh ni bdg bl vvn g ni harj amidiin tam edleh erht. ene tsag ve bol argagvi l tsowvvn tsag yum bna

Avatar

zochin 2019-05-28 1.231.41.62

ene odo zailchij bldggvimu ooro est alban tushaaliin toloo vhen hathiima toriin bvh erh medel bsn bzde bvgd n hashaa bzde tsaazr awaache ene bzdag north korean ru ehner vr hvvhdvvd t ni hamt ogch ywuulaach ene bizdaag vr udmaar ni tsaazr awah heregt…. idwel 9veeree ideh horongot blsn blgvide vr udm n tasalj bvgd g tsaazr awah heregt. etseg eh ni bdg bl vvn g ni harj amidiin tam edleh erht. ene tsag ve bol argagvi l tsowvvn tsag yum bna

Avatar

dain 2019-05-28 202.131.251.130

irgenii dain garaasai, heden luivarchdiig buudaj alaasai gej ooriin erhgui huseh bolloo. ene uls burmoson suirlee.

Avatar

ахрөахрөар 2019-05-28 66.181.160.123

махн далдраасай. хэрүүлийн тулам

Avatar

Зочин 2019-05-28 202.55.188.41

Нѳгѳѳх л карма чинь дуусаагүй л байна даа, N1 минь. Тѳлж л дуусгана даа. Чи энэ Тулга гэдэг залууг амьдаар нь сүнсийг нь бузарлаж байна. Түүнийг хар даа. Энэ хүн яавч эрүүл биш. Албан тушаалын араас үхэлдсэн босоо ороолон, Энхбаярын шууд залгамжлагч гарчээ.

Avatar

Зочин 2019-05-28 203.91.119.58

Манан биш мангаруудын хийж байгаа ажил.

Avatar

эрх чөлөө 2019-05-28 202.126.88.160

хүрэлсүх сонгуулиас айж бна.хийсэн ажилгүй бардам ам шалдан гуя айхаас яахав дээ

Avatar

Шинэ Манан 2019-05-28 59.153.115.191

Угаасаа л Шинэ Манан

Avatar

Болд 2019-05-28 139.5.216.122

Энхбаяр даргаа одоо зүгээр ач зээгээ хараад суужийж болохгүй юу???? Одоо та болноо

Avatar

ХН 2019-05-28 202.179.27.238

СОНГУУЛЬ Л БИШ ШҮҮ.

Avatar

Нэргүй 2019-05-28 203.91.119.94

Эрүүл ухаантай хүн байвал ҮХЦ рүү дайрч давшлаад хэрэггүй ээ?! Одоо сонгууль явуулах ч хэрэггүй?! Хайран мөнгө хөрөнгө гарздах юм л болно?! Харин тэгсний оронд ганц цэцэрлэгч болов барих хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

kkk 2019-05-28 202.9.42.183

МАНгарын шавхруу долоогч

Avatar

эрх чөлөө 2019-05-28 202.126.88.160

далдагар п***а одоо болиоч.танай хүрэлээ айж бна ш дээ.хэдий удаан хамхуулын ард нуугдах гэсэн мануул вэ

Avatar

Зочин 2019-05-28 203.91.119.94

Эрүүл ухаантай хүн байвал ҮХЦ рүү дайрч давшлаад хэрэггүй ээ?! Одоо сонгууль явуулах ч хэрэггүй?! Хайран мөнгө хөрөнгө гарздах юм л болно?! Харин тэгсний оронд ганц цэцэрлэгч болов барих хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

kkk 2019-05-28 202.9.42.183

МАНгарын шавхруу долоогч

Avatar

Иргэн 2019-05-28 203.91.119.94

Эрүүл ухаантай хүн байвал ҮХЦ рүү дайрч давшлаад хэрэггүй ээ?! Одоо сонгууль явуулах ч хэрэггүй?! Хайран мөнгө хөрөнгө гарздах юм л болно?! Харин тэгсний оронд ганц цэцэрлэгч болов барих хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

kkk 2019-05-28 202.9.42.183

МАНгарын шавхруу долоогч

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж