Лагаас гарсан өмхий үнэр салхины чигээс хамаарч нийслэлд тархсан гэв | News.MN

Лагаас гарсан өмхий үнэр салхины чигээс хамаарч нийслэлд тархсан гэв

Лагаас гарсан өмхий үнэр салхины чигээс хамаарч нийслэлд тархсан гэв

Лагаас гарсан өмхий үнэр салхины чигээс хамаарч нийслэлд тархсан гэв

Барилга хот байгуулалтын яамнаас цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ. Тус яамны хэлж буйгаар, нийслэлд сүүлийн гурав хоногт үнэртсэн лагийн үнэр нь хуучин цэвэрлэх байгууламжаас үнэртэж буй түүхий лаг, түүнийг дарах явцад салхины чиглэлээс хамааран ийм өмхий үнэртэж буй хэмээн тайлбарлалаа. Өөрөөр хэлбэл, одоо гараад буй үнэр нь өдөр тутам гарч буй 1200 метр куб түүхий лагтай холбоотой аж. Одоогоор үнэрийг дарах ажил 50 хувьтай байгаа бөгөөд цаашид түүхий лагийг байгалийн аргаар хатаах аргыг болино гэж тус яамны Нийтийн аж ахуйн бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах газрын мэргэжилтэн Д.Анхбат хэллээ.

Тэрбээр “Урин дулаан цагт лагийн үнэр ялгарах магадлал нь ихэсдэг. Бид бүхэн аль болох үнэрийг дарахын төлөө ажиллаж байна. Баярын өдрүүдэд өндөржүүлсэн бэлэн байдалд ажиллана. Лагийн үнэрийг дарах ажлын 50 хувийг л өнгөрсөн жил хийж гүйцэтгэлээ” гэлээ.

Шинэ цэвэрлэх байгууламж ашиглалтад орохтой холбоотойгоор хуучин лагийг цэвэрлэх, халдваргүйжүүлэх ажлыг үе шаттайгаар хийж байгаа юм байна. Барилга хот байгуулалтын яамны тооцоолсноор энэхүү байгууламж 2023 онд ашиглалтад орох юм байна. Энэ онд нийт 700 м3 цэвэрлэхээр төлөвлөснөөс гүйцэтгэл 80 хувьтай байгаа аж.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Z 2019-05-27 94.2.165.100

Hotod irged hordoj bn. Ene gazar ajilladag achilchid ni yamar aimaar hort nohtsold ajillaj bgaa bol

Avatar

ҮМХИЙД ХОРДОЦГООСОН УЛААНБААТАРЧУУД !!! 2019-05-27 202.126.89.162

АРЬСНЫ ХОГЫН ЦЕХҮҮДИЙГ ХОТООС ГАРГААГҮЙ ЦАГТ ХРОМОНДОО ХОРДОЦГООГООД , ҮМХИЙДЭЭ БАРИГДААД Л СУУЦГААНА !!! ХЭЗЭЭ Ч АРИЛАХГҮЙ !!!

Avatar

Хүннү 2019-05-27 202.179.27.40

Хоёрын хооронд ингэж баыхаар бүгдээрээ гудамжиндаа бааж шээедээ. Энэ сайд дарга нар худлаа ярихаас өөр юм хийхээ байж. Хүрэлсүх ЕС болоод л Баделхантай хамт сайхан сайран юм яриад л байсан, одоо хаана байна нөгөө үнэргүй болгох чинь.

Avatar

Dorz 2019-05-27 83.23.240.89

Uher mongol

Avatar

Зочин 2019-05-27 73.92.12.67

ха ха ха салхи буруутай ….. ха ха ха …… Удахгуй гаднын орнууд монголоос ирсэн зорчигч, ачаа тээшийг тусгай ариутгалд оруулж байж нэвтруулдэг журамд шилжинэ гэж байна шуу…..

Avatar

Монгол улсын иргэн 2019-05-27 202.9.43.168

Байнга өмхий үнэртэж амьдрах ямар гэм үйлдсэн юм бэ? Улсын хөрөнгийг зүгээр идэж сууцгааж байхаар нэг асуудлыг ядаж шийдээч. 76 мал минь.

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.55.188.43

uiliin ur chin shuudee

Avatar

Зочин 2019-05-27 139.5.216.60

БААХАН МӨНГӨ ТӨСӨВЛӨӨД ИХЭНХ ХУВИЙГ НЬ ШААЧИХДАГ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ. ХИЙХЭЭ ХИЙГЭЭД ШААХАА ш*****а СДААНУУД АА. ЮМ ҮЗЭЭГҮЙ ӨЛӨН БӨӨС ЦАРАЙЛААД ШУУД ГУДРАХАА ӨМНӨӨ ТАВИАД БАЙХААР ТӨРИЙН АЖИЛ УРАГШЛАХГҮЙ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ

Avatar

зул 2019-05-27 103.229.121.223

Амласан ярьсан бүхэн нь ажил болдоггүй Засгаа огцруулья \nХудалч Баделханыг чөлөөл, мэргэжлийн хүн тавь, худлаа ярьдагаа больцгоо\nХүн үхлээ хэн хариуцлага хүлээв Өвөл, зунгүй мөнгө л бодно өөр юу хийдийн???

Avatar

манан 2019-05-27 103.229.121.223

Худлаа яриад л байх юм Японууд ажиллаж байгаа гэсэн Японд явж байхад үнэртээд байдаггүй шүү Мөнгө угааж байгаа бизээ Шалгаач ичээч, бохироо цэвэрлээч Сайдын огцруул Сүхд

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.55.188.43

Тийм ээ, салхи буруутай.

Avatar

Зочин 2019-05-27 66.181.189.38

Uvulduu utaatai zundaa umhii ulaanbaatart tavtai moril

Avatar

ундраа 2019-05-27 59.153.84.70

90 оноос хойш нэг нам хэдэн ч жил ээлж дараагүй идэж уусан юм бүү мэд, энэ байгууламжаа ч шинэчлэж чадахгүй ийм байдалд хүргэсэн, гэтэл салхи буруутай гэх нь бид нарт итгэдэг та нар гүэ мөн тэнэг улс юм аа гээд толгой руу цохиж байгаа мэт

Avatar

Энэ юм асуугаад байгаа хүмүүс баадаггүй юм болов уу эсвэл баас цэвэрлэж байгаа байгаа хүмүүсийн буруу юм болов уу 2019-05-27 66.181.164.153

Нийгмээ аюулгүй байлгахын төлөө ажиллаж байгаа хүмүүстээ баярлалаа Энэ лаган дотор чиний миний эмээ өвөө аав ээж ах эгч гэр бүлийнхний маань бүгдийнх нь 60 жил хуримтлагдсан баас цугларч хуримтлагдсан даа Эсвэл зөвхөн бид монголчууд баахгүйгээр битүү уут шиг нүх сүвгүй супер хүн болцгоосон амьдарцгаасан юм болов уу

Avatar

ЛАГИЙГ ЦЭВЭРЛЭХ ХОРГҮЙЖҮҮЛЭХ АЖЛЫГ ОДОО ХИЙХГҮЙ ЮМ БОЛ ХЭЗЭЭ ХИЙХ ЮМ 2019-05-27 66.181.164.153

ЛАГИЙГ ХОРГҮЙЖҮҮЛЖ ЦЭВЭРЛЭЖ БАЙГАА ХҮМҮҮСТ БАЯРЛАЛАА ЭНЭ ХОРГҮЙЖҮҮЛЖ ҮНЭРГҮЙЖҮҮЛЖ ЦЭВЭРЛЭХ АЖЛЫГ ОДОО ХИЙХГҮЙ БОЛ ХЭЗЭЭ ХИЙХ ЮМ ,БИДНИЙ ЭНЭ ҮЕИЙНХЭН ХИЙХГҮЙ ЮМ БОЛ ХЭН ХИЙХ ЮМ , ГАДААДЫНХАН ИРЖ ХИЙХ ЮМ УУ ЯМАР ХҮНД НӨХЦӨЛД АЖИЛЛАЖ БАЙНА АА БАЯРЛАЛАА ТА НАР

Avatar

Iim hund nuhtsuld tseverleed ajillaj humuust bayarlallaa 2019-05-27 66.181.164.153

Baasan dund bna gd tseverlehgui huraasaar unuuduriig hursen shuudee,, Tsevereleed ariutgaad ehelj bgaad bayarlah heregtei bhaa. 2016 ond bol unen hetsuu bsan shte. Hor hunuuliig ni buruulahaar ajillaj bgaa, iim hund nuhtsuld ajillaj bga humuust bayarlamaar bna. Ih olon jiliin lag shuudee, 1964 onoos hoishih gd boddooooo. Survaljlagch ih sonin bichjeee. Bolovsruullaa g buruutgaad bh bol zuv bish bhaa

Avatar

Зочин 2019-05-27 77.111.247.138

шинэ байгууламжийг албанбулагаас доошоо барьяа ямар газаргүй биш дээ

Avatar

zavaarsan yum 2019-05-27 202.131.227.82

Zavaarsan baasan dund yavjaagaam shig baihiin. Uvul ni utaagaar zun ni umhiiguur amisgaluulaad yachihsan ulsad amidraad bna daa bid

Avatar

Лагийг Цэвэрлээд эхэлсэнд баярлаллаа 2019-05-27 66.181.164.153

Лагийг цэвэрлээд эхэлж байгаад баярлаллаа. 2015-2017 онд аймаар үнэртдэг байсан одоо харин үнэр гайгүй болоод байгаа юм бишүү. Хог хаягдалаа боловсруулаад эхэлсэнд нь баяр хүргэе.

Avatar

Зочин 2019-05-27 77.111.247.138

Өнгөрсөн онд тун хэцүү өнгөрсөн, би аялал жуулчлалын салбарт ажилладаг хүн, өнгөрсөн жил онгоцны буудал дээр хүн тосох үнэн ичмээр бсн шүү

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.126.89.162

НЭМЭРГҮЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-05-27 66.181.164.153

Ямар ч байсан л**** цэвэрлээд боловсруулж эхэлж байгаад баяр хүргэе. 2015- 2017 оноо бодоход үнэр гарах нь багасаад байгаа шүү. Хог хаягдалаа боловсруулаад эхэлсэн байна гэдэг чинь том давуу тал. Ажил хийх явцад бол тодорхой хэмжээгээр гарах л байх л даа.

Avatar

зочин 2019-05-27 202.179.31.242

Салхи л буруутай, Улаанбаатарчууд та нар 2023 он хүртэл энэ өмхийгээ үнэртээд байж бай гээд байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2019-05-27 59.153.114.241

Салхи буруутай

Avatar

Zochin 2019-05-27 109.7.225.56

Mongol odool yalaj bn daa

Avatar

Зочин 2019-05-27 66.181.161.48

Зассс тэгээд Ми овогтыг сонгох байсан юм уу?

Avatar

Zochin 2019-05-27 66.181.161.112

Zov bich ho

Avatar

Зочин 2019-05-27 66.181.161.112

Зөв бич хө

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.42.97

наад өмхий л**** битгий ил задгай тавиад бай.

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.42.97

наад өмхий л**** битгий ил задгай тавиад бай.

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.42.97

наад өмхий л**** битгий ил задгай тавиад бай.

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.44.154

salhi l buruutai gene shuu.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж