Улаанбаатар дахь Ховдчуудын спортын наадам 10 дахь жилдээ боллоо | News.MN

Улаанбаатар дахь Ховдчуудын спортын наадам 10 дахь жилдээ боллоо

БЯМБАЦОГТ

Улаанбаатар дахь Ховдчуудын спортын наадам 10 дахь жилдээ боллоо

Улаанбаатар дахь Ховдчуудын спортын наадам 10 дахь жилдээ боллоо

Ховд аймгийн нутгийн зөвлөлөөс нийслэлд ажиллаж амьдарч буй нийт иргэдийнхээ  дунд 10 дахь жилдээ зохион байгуулж буй спортын наадам энэ сарын 24-26-ны өдрүүдэд Буянт-Ухаа спорт цогцолборт болж шилдгүүдээ шалгарууллаа. Тус наадмын нээлтийн үйл ажиллагаа энэ сарын 25-нд болж Ховд аймгаас төрөн гарсан улс төр, урлаг, спортын алдартнууд болон тэмцээн оролцож байгаа тамирчин, 10 мянга орчим хөгжөөн дэмжигч оролцлоо. Улаанбаатар хотод болон Ховд аймагт ажиллаж, амьдарч байгаа иргэдийг нэгтгэх, уулзуулах,спортоор хичээллүүлэх, чөлөөт цагаа зөв боловсон өнгөрүүлэхэд нь туслах зорилгоор зохион байгуулдаг тус наадамд Ховд аймгийн 15 сумын 1500 орчим  тамирчин 47 баг болж оролцсон юм. Үүнээс багийн нийт дүнгээр Манхан сумын баг тамирчид нэгдүгээр байр, Булган сум хоёрдугаар байр, Жаргалант сум гуравдугаар байр, Дарви, дуут, Чандмань, Үенч сумын багууд удаалсан байна.

УИХ-ын гишүүн, Ховд аймгийн нутгийн зөвлөлийн дарга С.Бямбацогт “Ховд аймаг нийслэлээс 1500 км алслагдсан хол тул ховдчууд маань тэр бүр нутагтаа очиж, гэр бүл хамаатан садан найз нөхөдтэйгөө уулзаад байж амждаггүй. Иймээс Улаанбаатар хот дахь Нутгийн зөвлөлөөс цөөнгүй үйл ажиллагаа явуулдгийн нэг нь энэхүү спортын их наадам юм. Спортын наадам нь Улаанбаатар хотод ажиллаж амьдарч буй нутгийн иргэдийгээ хооронд нь танилцуулах, уялдаа холбоог нь сайжруулах, спортоор хичээллэх, эрүүл мэнд бие бялдраа хөгжүүлэх хүсэл сонирхлыг нь дэмжих зорилготой. Дөрвөн өдөр үргэлжлэх энэ удаагийн наадамд нийт 2000 тамирчин оролцож,  ховдчууд ирж очин спортын наадмаа сонирхож байна” гэсэн юм.

Өмнөх наадамд тамирчид оролцох спортын төрөлдөө баг бүрдүүлдэг байсан. Харин энэ наадамд гурван насны ангилалд сагс, волейбол, ширээний теннис, шатрын спортод сум, сумынхаа багт нэгдэж тоглож байгаа нь энэ жилийн наадмын онцлог гэж зохион байгуулагчид нь ярьж байлаа.  Жил ирэх тусам тэмцээний цар хүрээ нэмэгдэж анх нэгдсэн байдлаар зохион байгуулагддаг байсан бол өдгөө гурван насны ангиллаар зохион байгуулагддаг болжээ. Ингэснээр нас насны төлөөлөл оролцох боломж нэмэгдэж тамирчид хөгжөөн дэмжигчид нутгийн зөвлөлийнхөн гэх мэт Улаанбаатар хотод ажиллаж амьдарч байгаа ховдчууд ийнхүү нэгэн дээвэр дор нэгдэж байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Тэмцээн сайхан болсоон 2019-05-27 103.87.255.74

Тэмцээн сайхан болсоон

Avatar

зочин 2019-05-27 202.131.233.251

энэ нутгархсан боливар завал юмаа болиочээ. Нутгархаад соёлтой боловсон байдал хаана банаа

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.55.188.43

Хн, юм үзээгүй өлөн гарууд. Одоо төрийн албаны захын дуракийг барьж аваад шалгахад Ховд чигийн нөхөр байхаар байна. Эд нар арай л өлөн юм аа.

Avatar

Бя овогт оо 2019-05-27 185.220.101.69

Жалга довны узэлийг дэврээж янз бурийн наадам цэнгээнээ хязгаарла !!! Бух юм хэмжээтэй улс орон ядуурч ядуу ардуудаа хогийн цэг дээр амьдаруулчихаад наадаад байж байх уу?!?!?Хогийн цэг дээр хэдэн ХОВД гаралтан бна тогтоогоод нутагтаа аваачаад ажил хийлгэж амьдралы нь дээшлуулдээ

Avatar

Зочин 2019-05-27 107.77.173.2

Ховдынхон Ховдчуудынхаа наадмыг Ховддоо хийж,Ховд аймгаа өөд нь татаж болдоггүй юм уу яадаг юм?

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.42.73

Mongold bolj baigaa muu yum byhniig joohon uhahad l ene muu Byambatsogt s***r garch irj baih yum. Iim zavaan bulainuudyg odoo zailuulah tsag ni bolson

Avatar

Зочин 2019-05-27 66.181.161.20

Унэхээр нутаг усаа гэж байгаа бол тэр нутагтаа очиж ажиллаж нутаг орноо хегжуул, чадахгуй бол УБ-д амиа хоохойлоод мереерее амьдар, энэ энд тэндэхийн нутгийн зевлел гэсэн балай юмнууд дандаа нэг жалга довны юм хийж байх юм

Avatar

Зочин 2019-05-27 80.67.172.162

БЯМБАЦОГТ ЧОЙЖИЛСҮРЭНГИЙН ӨРӨӨНҮҮДЭД АРХИДАЖ ЭХЭЛСЭН .ЦЭРЭНБАТ ГЭГЧ 1 САЯ ДОЛЛАРЫН ХАХУУЛЬ АВСАН ТУХАЙ ХООРОНДОО ЯРЬЖ . ТЭР БҮҮ ХЭЛ НЯМДОРЖ ГУАЙ ТАСАРСАН БАЙСАНЫГ УУГААГҮЙ ГИШҮҮД ГЭРЧЛЭН ЯРЬЖ БАЙНА . НОМТОЙБАЯРЫН ӨРӨӨНИЙ ҮҮДНЭЭС ЦУСАН ТОЛБО ОЛДСОН …. ТЭР АЛЛАГА БОЛСОН ӨДРИЙН ЧУУЛГАНЫ ХУРАЛДААНД ОРСОН СОГТУУ ГИШҮҮД …БАС ТАСРААД ХУРАЛД ОРООГҮЙ .. ТЭР БҮҮ ХЭЛ НОМТОЙБАЯРЫН УЛАНГАССАН СОГТУУ АВИРЛАН ХАШГИЧИХ БИЧЛЭГИЙГ ХҮРТЭЛ ТАС НУУН ДАЛДАЛЖ БУЙ ТАЛААР ЭХ СУРВАЛЖ БАТАЛЖ БН …

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.42.73

Согтуу Хүрэлсүхэд агсан тавьсан гэсэн сум нь хөдөлчихсөн эрүүл дээ тавьтаргүй хүн шүү дээ.Өрөөгөө цэвэрлүүлж буйдангийн бүрээс хивс ээ угаалгасан гэдэг нь үнэн үү?!!! Гадны шинжээч аваач ээ золгүй явдал бол биш ээ!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.42.73

Согтуу Хүрэлсүхэд агсан тавьсан гэсэн сум нь хөдөлчихсөн эрүүл дээ тавьтаргүй хүн шүү дээ.Өрөөгөө цэвэрлүүлж буйдангийн бүрээс хивс ээ угаалгасан гэдэг нь үнэн үү?!!! Гадны шинжээч аваач ээ золгүй явдал бол биш ээ!!!!

Avatar

Ховдын гай 2019-05-27 202.9.42.73

одоо бямбацогт гэж бас нэг лалартай боллоо доо баярцогт гэж нэг гай алга болоод с.баяр гэж дүүрцэн архичин зайлаад ми нь суудлаасаа буутал энэ бямба цогт гараад ирвэээ

Avatar

Ховдын уугуул иргэн 2019-05-27 49.0.212.145

Доор өмний Увсын өмхий Нямдоржийн хөлсний бичээч юу юу гэж хуцаадайнаа

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.42.73

Hovdiin uuguul balai

Avatar

М.Энхболдын хууль зүйн сайд С.Бямбацогт 2019-05-27 109.70.100.27

Ховдын ард түмэн Бямбацогтыг шүүмжилж бна лээ : Ирэхээрээ спортын ордонд волойболын тэмцээн зохиогоод тайлбарлаад суучдаг . Өөр чадах сэтгэх юм байхгүй гд . Алиа салбадай минь наад арга хэмжээ чинь одоо явахаа больсон байна лээ дээ . Одоо талийгаач асан Батхүүгийн хэрэгт бас орооцолдоод авлаа /энэний өрөөнд архидалт явагдаж эхэлсэн байна / . Чамайг угаасаа бүтэхгүй боловсрол мэдлэг дутмаг шуналдаа оосорлогдсон амьтан гэдгийг бүгд мэддэг болсон байна лээ шүү .

Avatar

zochin 2019-05-27 64.119.16.26

Jalga dovnii yzliig davruulsan,songuuliin show met yum l baina.

Avatar

Зочин 2019-05-27 112.72.11.119

Ямар ч зохион байгуулалтгүй булхай луйвар хийсэн өөрийнхөө нэр хүндийг өсгөх гэсэн бусадыг дарамталсан доромжилсон ийм л юм харагдсан даа

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.21.124.21

С.Бямбацогтыг харахаар нэг тийм толгой муутай, зүтгэлтэй сурагч шиг харагдаад байдаг юм.

Avatar

Зочин 2019-05-27 103.99.103.99

ха ха ха хаха хахахахахах аа

Avatar

БЯ ОВОГТОО ЗАЙЛАА 2019-05-27 185.220.102.4

ВОЛОЙБОЛЫН ТЭМЦЭЭН ЗОХИОХООС ӨӨР МЭДЛЭГГҮЙ МЭЛГЭРИЙН МЭДРЭЛ БАЛАЙ АВИЛГАЛЧ МОНГОЛ ТӨРӨӨС ЗАЙЛААЧ ЭЭ

Avatar

Зочин 2019-05-27 185.220.101.28

Номтой Мөнхбат Бямбацогт нарын толгойлогч Төв аймгийн алдарт уяач Ми Иегийнхны бохирыг Нямдоржоос өөр сөхөх зоригтой аавын хүү Монголд байгаагүй.

Avatar

Зочин 2019-05-27 185.220.101.28

Номтой Мөнхбат Бямбацогт нарын толгойлогч Төв аймгийн алдарт уяач Ми Иегийнхны бохирыг Нямдоржоос өөр сөхөх зоригтой аавын хүү Монголд байгаагүй.

Avatar

Зочин 2019-05-27 185.220.101.28

Номтой Мөнхбат Бямбацогт нарын толгойлогч Төв аймгийн алдарт уяач Ми Иегийнхны бохирыг Нямдоржоос өөр сөхөх зоригтой аавын хүү Монголд байгаагүй.

Avatar

Зочин 2019-05-27 185.220.101.28

Номтой Мөнхбат Бямбацогт нарын толгойлогч Төв аймгийн алдарт уяач Ми Иегийнхны бохирыг Нямдоржоос өөр сөхөх зоригтой аавын хүү Монголд байгаагүй.

Avatar

Зочин 2019-05-27 185.220.101.28

Номтой Мөнхбат Бямбацогт нарын толгойлогч Төв аймгийн алдарт уяач Ми Иегийнхны бохирыг Нямдоржоос өөр сөхөх зоригтой аавын хүү Монголд байгаагүй.

Avatar

зэрлэг ноходыг 2019-05-27 199.249.230.69

Номтой Мөнхбат Бямбацогтыг тэжээсэн Төв аймгийн алдарт уяач Ми Иегийнхны бохирыг Нямдоржоос өөр сөхөх зоригтой аавын хүү Монголд байгаагүй.

Avatar

Н.Номтойбаяр 2019-05-27 199.249.230.69

"БНХАУ-руу айлчлалаар явсан Бямбацогт гишүүн өдөр хамт хоол идэх үеэр Ши Жиньпин даргын бэлэг гэж задалсан."

Avatar

Г.Батхүү агсан амиа алдсан өдөр 2019-05-27 202.21.124.21

МАН-ын Хяналтын зөвлөлөөр арга хэмжээ авагдсан УИХ-ын 2 гишүүний хувь заяаг МАН-ын Удирдах зөвлөл болон бүлгийн хурлаар шийдэхийн өмнө хэрхэх талаар С.Бямбацогт гишүүний өрөөнд МАН-ын хэсэг гишүүд ярилцаж суухдаа мөн л архидсан .

Avatar

Тухайн өдөр 2019-05-27 193.169.255.102

УИХ-ын гишүүн Чойжилсүрэнгийн өрөөнд Э, С нарын гишүүд үдийн хоолны дараагаар хэсэг бүлгээрээ архи ууцгааж эхэлсэн.

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.9.42.73

М.ЭНХБОЛД СОДБИЛЭГ ГЭСЭН

Avatar

Зочин 2019-05-27 202.131.245.243

Цадахаа мэддэггүй Ховдын ховдгууд нутаг руугаа буц аа.

Avatar

Зочин 2019-05-27 103.26.195.212

mai shuu goshnogo mini

Avatar