БНСУ руу хиам авч яваад баригдвал 10 сая воноор торгоно | News.MN

БНСУ руу хиам авч яваад баригдвал 10 сая воноор торгоно

БНСУ руу хиам авч яваад баригдвал 10 сая воноор торгоно

БНСУ руу хиам авч яваад баригдвал 10 сая воноор торгоно

БНСУ-д ажил, алба, аяллын шугамаар монголчууд зорчдог.  Тус улс өөрийн хилээр нэвтэрч буй зорчигчдын авч яваа зүйлсийг шалгах хяналт шалтгалтаа чангатгажээ. Тодруулбал,  БНСУ-ын Хууль зүйн яамнаас Африкийн тахал буюу гахайн халдварт өвчнийг (African swine fever) дотоодод нэвтрэхээс урьдчилан сэргийлэх зорилгоор 2019 оны зургадугаар сарын 1-ний өдрөөс эхлэн гаалийн мэдүүлэгт.

БНСУ-ын Хилийн боомтын амьтан, ургамлын хорио цээрийн хяналтын албанаас БНХАУ, Вьетнам, Монгол улсаас ирж буй зорчигчдод хийх хорио цээрийн шалгалтыг чангатгахаа мэдэгдэж байгаа тул та бүхэн амьтан, ургамал, тэдгээрийн гаралтай түүхий эд болон малын гаралтай бүх төрлийн бүтээгдэхүүнийг авч ирэхгүй байхыг хатуу анхааруулж байна гэж Монгол улс дахь БНСУ-ын ЭСЯ-наас анхааруулжээ. Учир нь, монголчууд хиам болон махан бүтээгдэхүүн монголоос авч яваад баригдах, хураалгах явдал цөөнгүй гаргадаг. Тиймээс хиам авч яваад их хэмжээний торгуульд унах эсвэл дахин зорчих болон оршин суух эрхээ хязгаарлуулж болзошгүйг анхааруулж байна.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ГайхмаарГайхмаар
7
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Отгоо 2019-05-26 66.181.161.67

Шар тос авж явж болох уу

Avatar

Zochin 2019-05-26 211.36.146.229

Mongolchuud ch mah bortsgvi bol neleed hetsvvdne shvv gehdee yahaw dee usiig ni uuwal yosiig ni dagahaas yahaw toriin tolgoid baigaa nowshnuud hvn shig udirdagch shig bsan bol bidnii Mongolchuud yu gej hariin nutag ruu dvrwej zailah we dee…

Avatar

and 2019-05-26 202.179.31.113

ulssunduu yuch hamagui iddeg ulsuud ut horhoi uvs nogoo idseer bgaad mahnii uner avj chadahgui dord garaltai guilgachinguud yu soliorood bgan

Avatar

шоогоо 2019-05-26 66.181.160.111

Хонины хуйхалсан толгой авч очоод хураалгаж байсан шүү тур үхмэрүүд чинь

Avatar

Зочин 2019-05-26 58.230.1.35

За тэгээд өлсөж үхэх гэж байгаа юм шиг хэдэн юмнууд торгуулаад л байж дээ, хохь нь гэхээс өөр юу гэхэв хаха.

Avatar

Зочин 2019-05-26 202.21.109.39

Солонгосууд өөрсдөө баахан хоол амтлагч, шанцай, салат, кимчи чирж ирдэг шүү. Тэднийг нь бас хураах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-05-26 62.47.240.34

Gehdee Solongosin nogoon ariun tsevriin shaardlaga hangasan olon ulsin hemjeend huleen zuvshhurugdsun labortoroor orson bgaa daa hehe

Avatar

zuv 2019-05-26 62.47.240.34

Ern bodood uzeech humuusee, Mongold Afrikiin humuus uuriin orni zavaan hiam mah zuuguud baival yamar ve? Ter mah hiamar damjaad buun uvchin garna shtee tegheer heldeer changlah n ZUV. Manai mongolin hiam mah zavaashtee dotroos n dandaa us noos garna yamarch ariun tsevrin shaardlaga hangahgui

Avatar

zochin 2019-05-26 62.47.240.34

Manai mongolin mah, shuuz hiam zavaan , ariun tsever bhgui Solongosuhdin zuv yu gej zavaan uvchin avhig bodoj ve dee

Avatar

Зочин 2019-05-26 66.181.189.61

Guilgachin min chi l zavaaniig n iddeg bhdaa muuu pidda chin

Avatar

Зочин 2019-05-26 59.153.112.50

Солонгосуудыг манайхруу хувийн хэрэгцээнд хүнс авч ирэхийг хориглоё!

Avatar

Зочин 2019-05-26 223.39.138.235

ҮМХИЙ КИМЧИ ГЭНЭЭ. ӨӨРСДӨӨ УТАА УНИАР ҮНЭРТҮҮЛСЭН БӨӨДИЙСӨН ХАР ЮМНУУД БАЙЖ ЧААВААС. ДУРГҮЙ БОЛ ЯВАХАА Л БОЛЬЧИХООЧ. ТА НАРЫГ ХЭН Ч СО РУУ ЯВ ГЭЖ ШАХААГҮЙ. ӨЛСӨЖ ҮХЭХ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ ТАРВАГА, МАХ, ХИАМ АВЧ ГАРГАХ ГЭЖ ООРКДОНО. ЁСТОЙ ГОХЬ ЧИНЬ.

Avatar

Зочин 2019-05-26 66.181.190.145

Өмхий кимчинд торгууль оногдуулах хэрэгтэй.

Avatar

Мах 2019-05-26 122.201.21.3

Хоол хүнсгүй өлсгөлөнгийн оронд очиж байгаа биш дээ…мах борц шуузаар яадын бэ…тэр нэг жижиг гөлийсөн нохойг өшиглөмөөр санагддаг шүү бас…

Avatar

иргэн 2019-05-26 139.5.218.163

өмхий кимчинүүд өт шиг олуулаа газар нутаггүй шахуу амьтад яанкуудын б**с долоож амьдрагчид шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-05-26 202.21.108.226

хаха ядуу монголчууд ингэж дөвчигнөхөөс цаашгүй

Avatar

Зочин 2019-05-26 202.126.89.155

Mongoloid зан юм даа

Avatar

Зочин 2019-05-26 202.126.89.240

БОЛЬЖ , БОЛЬЖ !!! СОЛОНГОСД ОЧИХОД ҮНЭРЧ НОХОЙ ДАГУУЛСАН МОНГОЛЧУУД ДҮҮРЭН. , ИЧМЭЭР БАЙДАГ ЮМ !!! ТОРГУУЛИАД ХАНДАА ХАГА ДАРУУЛЖ ДЭЭ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

монгол 2019-05-26 122.201.24.99

Дулааны аргаар боловсруулсан бүтээгэхүүн ямар ч аюулгүй шүү дээ. Наадуул чинь зориуд чангалаж байгаа юм. Өмхий кимчи, баахан дарсан ногоо идээж ходоодоо өвтгөх юм байна даа.

Avatar

Зочин 2019-05-26 202.126.89.155

Тэр өмхий кимчигээ идээд Монголчуудаас дээр амьдраад байна. Одоогоор лав нэг ч Солонгос би Монгол явж амьдралаа дээшлүүлнэ гэж хэлж байгаагүй.

Avatar

burhan 2019-05-26 103.212.116.147

doojoogui har alaanzhan mini dee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж