Уурхайд осолдсон ажилтны цогцсыг хайж байна | News.MN

Уурхайд осолдсон ажилтны цогцсыг хайж байна

Уурхайд осолдсон ажилтны цогцсыг хайж байна

Уурхайд осолдсон ажилтны цогцсыг хайж байна

Сэлэнгэ аймгийн Баянгол сумын нутаг Нарангийн ам гэх газар ашиглалтын тусгай зөвшөөрөл эзэмшигч “Пентатерра” ХХК-ийн туслан гүйцэтгэгч “Шарын гол уул уурхай” ХХК-ийн HOWO371 автомашины оператор Б нь хөрсний овоолгыг зөөж тээвэрлэн өмнө ашиглалт явуулсан талбайд нөхөн дүүргэлт хийж байх явцдаа машинтайгаа уурхайн ухаш руу унаж осолдсон  хэрэг энэ сарын 23-ны өдөр гарчээ. Газар дээр нь аймгийн болон МХЕГ-ын ажилтнууд ажиллаж байгаа гэнэ. Одоогоор осолдсон иргэний цогцосыг олоогүй байгаа аж.

Тус компаниас олон зөрчил илэрсэн тул  өнгөрсөн онд улсын байцаагчийн дүгнэлтээр үйл ажиллагааг нь зогсоох шийдвэр гарч байжээ.

Гэтэл "Пентатерра” ХХК нь 2019 онд үйл ажиллагаа явуулах Байгаль орчны менежментийн төлөвлөгөөг батлуулаагүй, ус болон газар ашиглах гэрээ байгуулаагүй, сум, орон нутгийн Засаг дарга, сумын байгаль орчны байцаагчид мэдэгдэлгүйгээр хууль зөрчин үйл ажиллагаа эхлүүлсэн байна. Осол болсон ил уурхайн 21587 м талбайд дунджаар 6 метр гүнтэй ус тогтсон бөгөөд ажлын хэсгийн бүрэлдэхүүн усны түвшинг багасгах шаардлагатай гэж үзсэний дагуу ус шавхан зайлуулах насосуудыг татан авчирч ажиллуулж байна гэж Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газраас мэдээлэв.

Б.БАТ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-05-26 110.70.56.218

Ene hun osoldoj uheh bol gants ene bish 1000bayrig altni uurhaitai bh ues jil bur altni uurhainuudad huni ami ersdej bsn tas nuuchihdgin bna lee ar gert nb heden haltar tugrug uguud huni aminaas iluu unetei alt

Avatar

Zovhin 2019-05-26 211.246.69.91

Odoo yay gehev hen gazar shoroogoo uh gesim .Gazar uhaad bsigali suitgeed baigaa humuus er nb nom sonin unshdgvi bhaa .Lus ugaasaa nudgvi bhr ur udmaar nb avaad yvdg gej bgaam shdee

Avatar

Зочин 2019-05-26 139.5.217.163

baigali orchniig ingej iheer buzarladag altnii kompaniin ezen hen be

Avatar

Бат 2019-05-26 66.181.161.14

Зөвхөн энэ он гарснаас хойш гэхэд л хэд хэдэн хүн Увсын Бор хавцалд дарагдаж үхсэн ббүгдийг нь нутггийн ард иргэд удирдлагууд нь нуугаад өнгөрсөн. Харин хуулийн дагуу бичиг баримт хөөцөлдхөөр ,битгий х** байгаль дэлхийгэ хамгаална гж солиордог ийм л даварцан газар бна даа . Тэгээд хууль яринаа бас , хар лалрууд

Avatar

Бат 2019-05-26 66.181.161.14

Увс аймгийн Орлогын гол Бор хавцал гдг газар зөвхөн орон нутгийн нинжа нараа гээд л ямарч зөвшөөрөлгүйгээр ажиллуулдаг. 2-3 долоо хоног тутам 1-2 хүн үхдэг боловч аймаг сум нь нутгийн нинжа нарынхаа ссаналыг алдхаас айгаад хав дараад л өнгөрч бна шүү дээ.Хамгийн сүүлд 1,65 кг цул алт гарсан их баян газар л даа. Юун тусгай зөвшөөрөл , хүний амь цаашаа шүү дээ ккк

Avatar

Зочин 2019-05-26 202.126.89.245

Um ma ni bad mi hum. Huurhii ajil has ih gej yavaad ami ersdej.

Avatar

Зочин 2019-05-26 45.41.132.5

Buruu olborloltiin ulmaas heden hunii amiig avsan eco altan zaamar odoog hurtel uil ajillagaagaa yavuulj baina. Iim l huulitai gazar

Avatar

8 хүрэхгүй хувь 2019-05-26 182.160.3.127

Моэгол улсын дөнгөж 8 хүрэхгүй хувь нь ой модтой. Ой модоо яаж усатгаж байгаагийн хар л даа…

Avatar

Зочин 2019-05-26 202.126.89.240

ОРОН НУТГЫН ЗАХИРГАА ЮМ АВЧИХААД ЮУ Ч ХИЙЛГЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ !!! МЭР / ХЯН ЯЛГААГҮЙ !!! УУРХАЙ ДЭЭР ХҮНИЙ АМЬ НОХОЙН АМЬНААС Ч ЯЛГААГҮЙ !!! НЭГ ХҮН ОСОЛДОЖ АМЬ АЛДВАЛ ДОР ХАЯЖ ЗУУН САЯ БОЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

bat 2019-05-26 192.82.65.182

mash olon bichig tsaas shaarddag.ter bolgond avilgal toloh boldog.mongo avaad zovshoorson ch bish,ugui ch bish ajilluuldag.asuudal bolonguut zovshoorolgui geed avilgachid multraad hotsordog.

Avatar

bat 2019-05-26 192.82.65.182

mash olon bichig tsaas shaarddag.ter bolgond avilgal toloh boldog.mongo avaad zovshoorson ch bish,ugui ch bish ajilluuldag.asuudal bolonguut zovshoorolgui geed avilgachid multraad hotsordog.

Avatar

bat 2019-05-26 192.82.65.182

mash olon bichig tsaas shaarddag.ter bolgond avilgal toloh boldog.mongo avaad zovshoorson ch bish,ugui ch bish ajilluuldag.asuudal bolonguut zovshoorolgui geed avilgachid multraad hotsordog.

Avatar

bat 2019-05-26 192.82.65.182

mash olon bichig tsaas shaarddag.ter bolgond avilgal toloh boldog.mongo avaad zovshoorson ch bish,ugui ch bish ajilluuldag.asuudal bolonguut zovshoorolgui geed avilgachid multraad hotsordog.

Avatar

Зоч 2019-05-26 66.181.160.117

Ер нь осол гарсан хойно л ийм юм батлуулаагүй тийм ч гэрээ байхгүй гэдэг юм бэ. Тийм л байсан юм бол хууль бус юмыг төрийн хуулиар зогсоох л ёстой байсан шүү дээ. Төрийн хууль цаазыг хэрэгжүүлэгч нарын буруу

Avatar

Зочин 2019-05-26 5.79.76.199

Bazar khulgaichiin eco altan zaamar yu ch boloogui met ajilkaj baina. Nogoo heden hunii amiig avch odson khariutskagagui uurkhaig khaakh asuudal yu bolvoo boovon tolgoit s**

Avatar

Enhee 2019-05-26 103.212.117.250

yamar aimaar yum be end tendgyi l osol ene zssag er ne muuhsi hsr murtei yum be uurdudduu er haryitslsga tootsoj arga hemjere avch baigaa yum alags tag chig

Avatar

зочин 2019-05-26 103.229.120.146

Салбарын сайдыг нь нууранд оруулж өөрөөр нь хайлга.Ажлаа хийж чададгүй орк сайд.

Avatar

MХEГ 2019-05-26 66.181.184.201

Энэ олон хзний амь эрсдээд байхад зөвшөөрөлийг нь цуцалсан байсан л гэх юм. Түүниийгээ хамгын гол нь хэрэгжүүлэх ёстой биз дээ!!!. МХEГ-ын даргыг огцруулаач

Avatar

Зочин 2019-05-26 103.229.121.236

ЗӨВШӨӨРӨЛГҮЙ АЖИЛЛААД БАЙХАД НЬ ЗАСАГ ДАРГА НАР ХЯНАЛТЫН БАЙЦААГЧИД МЭДЭЭГҮЙ БАЙНА ГЭЖ ЮУ БАЙХ ВЭ ДЭЭ ! АВИЛАГЧИД .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж