АН-ын Ерөнхийлөгч төр нийгмийн зүтгэлтнээ үдсэнгүй | News.MN

АН-ын Ерөнхийлөгч төр нийгмийн зүтгэлтнээ үдсэнгүй

АН-ын Ерөнхийлөгч төр нийгмийн зүтгэлтнээ үдсэнгүй

АН-ын Ерөнхийлөгч төр нийгмийн зүтгэлтнээ үдсэнгүй

Төр нийгмийн зүтгэлтэн, Ардчилсан намын дэд дарга асан Г.Батхүүтэй өчигдөр салах ёс гүйцэтгэв. Тэдний ар гэрийнхэн, найз нөхөд,  ойр дотнынхон болон намын гишүүд оролцов. Тэдний дунд Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэг, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх гээд олон төр нийгмийн зүтгэлтнүүд байв. Харин Ардчилсан намаас сонгогдсон Ерөнхийлөгч маань ирсэнгүй. Ерөнхийлөгч Дорноговь аймгийн Мандах сумын Будран багийн нутагт “Төрөөс төмөр замын талаар баримтлах бодлого”-ын дагуу баригдах Тавантолгой-Зүүнбаян чиглэлийн төмөр замын бүтээн байгуулалтын нээлтэнд оролцож яваа.

Ер нь бол Г.Батхүү агсны амиа алдсан талаар намын нөхөд ойр дотнынхон болон Төрийн ордонд олон таамаг, мэдэгдэл, мэдээллүүд хөвөрч байгаа ч энэ асуудал дээр хамгийн их дуугарч болох Ерөнхийлөгч, Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга нар өнөөдрийг хүртэл чимээгүй явсаар. Гэхдээ Ерөнхийлөгчийн хувьд үгэн дотроо үг дайж, чуулганы индрээс “Наад зах нь Төрийн ордны тухай хуулийн заалтуудыг ноцтойгоор зөрчиж, албан тасалгаандаа согтууруулах ундаа хадгалах, хэрэглэх байдал даамжирснаас эрдэнэт хүний амь сүйдэх нөхцөл ч үүсчээ” гэсэн ганц өгүүлбэр л хэлэв.

Нэгэн цагт хамтдаа төрд зүтгэж, нэг намын тогоонд багтаж байсан, Ардчилсан намд тодорхой хэмжээний рольтой Г.Батхүү агсантай салах ёс гүйцэтгэх ажлыг Ардчилсан намаас сонгогдсон Ерөнхийлөгч зохион байгуулдаггүй юм аа гэхэд салах ёс гүйцэтгэхэд нь оролцож болох л байсан хэмээн жиг жуг гэх яриа Төрийн ордонд жиргэнэ лээ. Харин улс төрийн хүрээнд бол Ерөнхийлөгчийг угаас Г.Батхүү агсантай сайнгүй харилцаатай байсан, тэдний таарамжгүй харилцаа АПУ-ийн хувьчлалаас эхлэлтэй гэх юм билээ. Ямартай ч Монгол Төрийн ордонд төр нийгмийн зүтгэлтэн зуурдаар таалал төгссөн харамсалтай хэрэг Ардчилсан намаас сонгогдсон Ерөнхийлөгчийн үед гарав.  Тэгээд бүр хамгийн их санаа тавих хүн нь салах ёс ч гүйцэтгэхгүй, төмөр замын нээлтэд оролцоод явж байгаа нь улс төрийн хүрээнд яригддаг шиг тэдний таагүй харилцаатай гэдгийг улам бүр тодотгоод байна уу гэж хардмаар.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ХарамсалтайХарамсалтай
15
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
5
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

135 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-25 2.125.104.137

Тэгвэл жэнко захиалчихсан юм биш биздэ

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-25 202.131.233.190

ӨВЧИН, ҮХЭЛ ХАГАЦАЛ ЯМАРЧ БАЙДЛААР ХҮН БҮРТ ХЭНИЙГ Ч ЯЛГАВАРЛАХГҮЙ ЯАЖ ИЙГЭЭД ИРНЭ, ЭНЭНД АВИЛГА, АРЫН ХААЛГА БАЙХГҮЙ Ш ДЭЭ, УИХ-Н ГИШҮҮН, УИХ-ЫН ДЭД ДАРГА, ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ГИШҮҮН, САЙДП БАЙСАН ХҮНИЙГ ТӨР НИЙГМИЙН ЗҮТГЭЛТЭН ГЭХЭД ТОМДОХГҮЙ ДЭЭ, ЯДАЖ ЕР-Н ТГД НЬ ОЧООД ЗОГССОН БОЛ БОЛОХ Л ШҮҮ ДЭЭ, ҮХЭЛ, ХАГАЦАЛД ХҮМҮҮСИЙН ХАНДЛАГА СОНИН Л БАЙХ ЮМ ДАА,

Avatar

Зочин 2019-05-25 203.91.115.44

Mongoliig arhiaar jivuulsen sharhuunaar booj gahai shig boltloo targalsan hulgaich uhsen atsni chin tur niigmiin zutgelten gen uu harin ch mash gaigui uhleer zaillaa muu hulgaich. Tanai ezen odoi tarvagadorjiig tsaazlaad uhhher orshuulga ni deer ochij baaj sheen oilogvuu pizdunii odoi hulgaichiin suganu us min

Avatar

Jenco 2019-05-25 202.126.88.205

Ene Jenco hulgaich alchaqd l ireh uu zevuun pizzzzdaaaa

Avatar

зочин 2019-05-25 49.0.212.145

Номтойбаяр шатнаас түлхчихсэн юм

Avatar

Зочин 2019-05-25 203.91.118.180

Намын Ерөнхийлөгч ч гэх шиг…

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.70.41.194

Англи хэл дээрх уран зохиолын номыг уншиж сурах 1 сарын эрчимжүүлсэн вакуум сургалтанд суралцах эрмэлзэл өндөртэй, англи хэлний суурь мэдлэг сайтай 8-12 ангийн монгол, орос сургуулийн хүүхдүүдийг урьж байна. . 7 хоногийн 1-6 өдрүүдэд 10-19 цагийн хооронд хичээллэнэ. Сургалтын төлбөрт үдийн хоол, ном сурах бичгүүд багтана. Эхний 15 хүүхдүүдийг бүртгэнэ. Сургалт 2019 оны 6-р сарын 20-ноос 7-р сарын 22 ны хооронд явагдана. 99922603

Avatar

зочин 2019-05-25 103.229.120.199

Олон түмний дунд эв эвдрэлцүүлэх хов зөөсөн хачин юм бичдэгээ болиоч,ийм сэтгүүлч ийм хэвлэл бидэнд огт хэрэггүй,алс газар ажлаар явж байгаа ерөнхийлөгч нэг биеэ хоёр хуваах болж байна уу?тэнэг юм бичиж тэнэгтэх нь тэнэгээ л олонд харуулах сурталчилахаас өөр юмгүйг тэнэг ойлгохгүйлдээ.

Avatar

зочин 2019-05-25 202.9.42.216

Ийм зүйл бичих хэнд хэрэгтэй юм бэ? Ерөнхийлөгч заавал очих албагүй шүү дээ. Дандаа л ард түмний дунд яс хаясан зүйл бичих юм даа. Маш их харамсалтай байна.

Avatar

зочин 2019-05-25 202.9.42.216

Ийм зүйл бичих хэнд хэрэгтэй юм бэ? Ерөнхийлөгч заавал очих албагүй шүү дээ. Дандаа л ард түмний дунд яс хаясан зүйл бичих юм даа. Маш их харамсалтай байна.

Avatar

зочин 2019-05-25 202.9.42.216

Ийм зүйл бичих хэнд хэрэгтэй юм бэ? Ерөнхийлөгч заавал очих албагүй шүү дээ. Дандаа л ард түмний дунд яс хаясан зүйл бичих юм даа. Маш их харамсалтай байна.

Avatar

арай ч дээ 2019-05-25 23.129.64.182

Энэ охин нь цүнхээ үүрчхээд талийгаач эцгийнхээ зургийг барьчихсан

Avatar

Зочин 2019-05-25 175.38.64.204

ЖЭНКООГ НУХЧИХСАН ГЭЭД БАЙСАН ҮНЭН БОЛЖ ТААРАХ НЬ

Avatar

Үнэн 2019-05-25 139.5.218.121

Энэ талийгаач үхсэн гэдгээ олон түмэнд зарлаад,энэ хүмүүсийн буруугаас болж,өлсөж,эмнэлэгийн тусламж авч чадаагүй,хэлмэгдэж нас барсан улс үүнээс олон тэр хүмүүсийг л төрийн ордноос гаргамаар байна даа.

Avatar

Kkk 2019-05-25 98.253.30.34

Odoo yag nogoo Otgolbileg nas baraad ehner huuhed barag nohoi n hurtel UIH songogdson shig. Ah duu huuhed shuuhaduud n ireh songuulaar bi aaviinhaa uheliig uchiriin olno geed UIH d ner devshine.

Avatar

Teneg um bichihee bolih heregtei 2019-05-25 70.71.250.119

Eronhiilogch yagaad orshuulgand ni ochih yum be? Toriin 3 ondorlogiin 1 uhsen bol yahav getel UIHiin gishuun bsan hun buriig uhehe bolgond ochih uu?? Bitgii iim medeejiin teneg yum bichij olon niited tugeej bai. Setgeziin ovchintei setguulchid mash ih bna . Harin ch Soeliin Tov orgoonoos gargadag ni buruu. Ymnar ulsad gavya bguulsan hiisen buteesen umtai aldartan bgaa bish. Huviin business hiij ashig orlogo olohiin toloo arhinii uildver ajiluulj bsan hun bolohoos oor yasiin??

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.186.183

Үйлийн үр гэж мэдэх ү. Талийгаачийг элдвээр дуудвал танай ойрын төрлөөс …

Avatar

Батхүүгийн оршуулга 2019-05-25 54.37.234.66

Батхүүгийн оршуулгад монголын шилдэг авилгачид, хар тамхичид, луйварчид цугласан. Энэ нь Батхүүг хэн байсныг хэлээд байгаа юм. Үйлийн үр гэж байдаг юм. Одоо 29н гэр бүл ҮЛДЛЭЭ.

Avatar

ард түмэн 2019-05-25 103.212.116.45

оч гэдэг хүн хоёр хүний хооронд хэрүүл үүснэдэг хоббитой юмуу

Avatar

үү 2019-05-25 182.160.1.20

Талийгаач болон тэдний г:эр бүлийнх:эн нийгэмд их л таагүй зүйл хийж муу энерги хуримтлуулж байгаа хүмүүс байна даа….Хэдэн жилийн өмнө хэнийх нь ч билээ залуухан хүү Дорлигжавын охинтой усанд живж үхээ биздээ….Ядарсан хүмүүст буян үйлдэх хэрэгтэй байхаа.

Avatar

Zochin 2019-05-25 202.126.88.35

Elbegee n umuu Battulga n umuu oilgosongui

Avatar

Ерөнхийлөгч чинь Нам бус биз дээ? 2019-05-25 72.143.194.18

Энэ удаад нам бус статусаа л ашиглаа биз

Avatar

Ззочин 2019-05-25 202.21.108.185

Хүнийг бич болгож тараншаа дүүргэсэн хүндээ

Avatar

Зочин 2019-05-25 58.140.202.122

муу бүхнийг ерөнхийлөгчтэй холбодог чинь ямар учиртай вэ .муу ч сайн ч монгол улсын ерөнхийлөгч гэдэг талаас нь бодвол заавал очих албагүйшдээ

Avatar

дэлгэрмаа 2019-05-25 202.9.43.169

яасан соёлгүй авгай гэхээр ингэж хувцасладаг байна. Орост элчин байсан гэхэд… хятадын тариалангийн талбайд зогсож байгаа мануухай шиг л харагдаж байна

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.176.134

Угаасаа хятад хун

Avatar

Зочин 2019-05-25 185.220.101.0

Хятад цус нас ахих тусам тод илэрдэг гэдэг . Явдал зогсолт эрүү унжилт нүд бүлцийлт гээд. Зохиолч Банзрагч гуай хятад гаралтай Улиастайн амбаны х***а гэдэг нь охин дээр нь тод илэрлээ Дээрээс нь муу дээрээ муухай гэгчээр хүндэтгэлийн хувцас өмсөхгүй бэлэвсэн хар авгай шиг маажийчаад зогсож байгаа нь уур хүргээд байхын хар тамхичин байх муу нoвш чинь.

Avatar

Зочин 2019-05-25 199.249.230.100

тиймээ хар тамхичин. нээрээ маажийчаад л. Их хүндэлдэг эмэгтэй байсан юм. тэгсэн чинь албан тушаалаа ашиглаад какзино ч гэх шиг хар тамхи ч гэх шиг муу муухай юм энэ авгайгаас гарсан гэж байгаам даа

Avatar

Зочин 2019-05-25 199.249.230.122

Үхэд далд орсон өмхий Батхүүгийн гэр бүлийг тэр чигээр нь харааал идээсэй билээ бүгд үхэж далд ороосой Ард түмний дайснууд хэдэн зуу мянган хүний эрүүл мэнд цус нулимсаар мөнгө олчхоод тэгээд бас шилдэг татвар төлөгч их ажилтай хүн гэж шаагааад байгаа хуцвааа та нар

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.9.43.67

Энэ сайт бол МАНАН-гийн сайт шүү

Avatar

Горьдчино биз 2019-05-25 202.9.43.169

Монгол түмний эцэг болж буян заяагий нь тэгшитгэж яваа эрхэм шальтай шальгүй гаруудын оршуулаганд яах гэж очих билээ . Ард түмэн зөвшөөрөхгүй

Avatar

Иргэн 2019-05-25 202.126.88.161

Женко ерөнхийлөгч болсноос хойш охид хүүхнүүд байшин дээр унаж үхэж,ордонд гишүүн нас барж,ялгадсанд ажилчид унаж үхэх боллоо.\nБензиний үнэ нэмэгдэж,доллар өсөж,парламент тогтворгүйтэж их л онцгүйболж байна даа төр улс минь.Энхбаяр миний үед ард түмэн айх айдасгүй гэдэс цатгалан байсан гэсэн үнэн юм даа.

Avatar

Зочин 2019-05-25 58.140.202.122

галзуу тэнэг

Avatar

Зочин 2019-05-25 103.229.123.19

Золгүй тохиолдол биш байхаа ер нь муу муухай болгоны үүр болж дээ төрийн ордонд байгаа хүмүүс ч их муухай хар хаяа хар мөртэй юм шиг 16оноос хойших улс төрд сонгогдсон хүмүүс бол бүр шижиг хүрмээр хор хөнөөлтэй улс орон газар шороо ард түмэнд ялангуяа хүүхдүүдэд маш харшилтай ОРК гэдэг үг ч гоёдохоор хүний хог шаарнууд цугларчихсан юм байна

Avatar

zochin 2019-05-25 122.201.22.89

Toriin toloo bish ooriinhoo toloo l zutgesen hun gej oilgodog

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.126.89.20

Хогийн элбэгтарвага ж****а м си эсийн сайт харлуулах гээд ядах юмаа тэгвэл элбэгтарвага ухаа худгийг ард түмнээс хулгайлж нүүрс ухдаг оджаргал нар яагаад оролцсонгүй вэ Тарваган тахал эрдэнэтийн сургаар гадагшаа зугтсан гэлүү Ерөнхийлөгч заавал оролцох албагүй АПУгийн архинаас болж хэдэн хүн амиа алдсан бол аймшигтай тоо гарна даа

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.126.88.55

ТАХАЛТАЙ ТАРВАГЫН ТРОЛУУД ГАЙ Л БАЙНА !!

Avatar

bbn 2019-05-25 103.57.95.85

Yoronhiilogchiin zuv.

Avatar

Zochin 2019-05-25 103.26.194.7

Erunhiilugch hun iim yavdald oroltsoh arai l hundee hungunuus ugsun bolno. Oroltsogui n zuv shu de.

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.132

Еренхийлегч Баттулгын vед л тvvний хамар дор улс тер, нийгмийн зvтгэлтэн, Монголын толгой бизнесмен Терийн ордонд амиа алдсан анхны тохиолдол боллоо! Ямар хар мертэй муухай жудаггvй хvн бэ энэ Баттулга! Монгол орныг ч элгээр нь мелхvvллээ енгерсен 2 жилд энэ Еренхийлегч!

Avatar

Зочин 2019-05-25 64.119.17.125

Гуцоооо Хүрэлсүхэд зориулж хэл наад сэтгэгдэлээ. Ерөнхийлөгч Х.Баттулга мандан бадраг

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.132

Монгол улсын тvvxэнд Терийн ордонд алагдсан Улс тер, нийгмийн зvтгэлтэн анхны тохиолдол Еренхийлегч Баттулгын veд тохиолоо! Мен талийгаачийг албан есоор Жэнкогийн тамгын дарга нь дуудаж хуралдсан гэхээр Жэнко захиалж алуулсан юм бишvv! Бас араас нь гvтгээд яасан муухай хvн бэ Жэнко! Хvн мен vv энэ шуналт Жэнко!

Avatar

Irgen 2019-05-25 202.9.43.37

Eronkhiilogch ochij mongol ulsiin neriig baasdah uu xaaxa

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.132

Харин Жэнко баастаад Терийн ордондоо дуудаж авчирч байгаад Талийгаачийн алчихсан юм бишvv!

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.132

Харин Жэнко баастаад Терийн ордондоо дуудаж авчирч байгаад Талийгаачийг Жэнко алчихсан юм бишvv!

Avatar

Zochin 2019-05-25 43.242.243.187

Erunhiilugchiin helsen ugnees ene ungursun huniig sogtuu bsan gej oilgoloo

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.132

а******н нь л байна хамгийн сvvлд уулзсан байна! Тэр нь Жэнко гэдгээ vгээрээ баталчихлаа! Огт уулзаагvй хvн согтуу байсныг яаж мэдэх vv? Aлчихаад Жэнко гvтгэж байна л гэж наад хэлсэн vг чинь харагдаж байна! Согтуу хvн болгон vxдэггvй! Тэгвэл архи уусан МАНын УИХын гишvvд vxэхгvй яагаав? а******н нь Жэнко тэгээд гvтгэж!

Avatar

Zochin 2019-05-25 43.242.243.187

Eruunhiilugchiin helseneer bol Ene ungursun hun chini mash ih sogtuu bsan bolj taarlaa sh dee,erulhiilugch ni unen helj bgaa bol,arhinaas boljee huurhii

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.132

Жэнко захиалж Терийн ордонд том толгой гаргаж хvн алчихаад талийгаачийг согтуу байсан гэж гvтгээд байнаа даа! Тэгж л харагдаж байна! Терийн ордонд дуудаж оруулсан хvн нь Жэнкогийн тамга баригч биздээ!!!

Avatar

иргэн 2019-05-25 202.179.27.139

Төр нийгмийн Зүтгэлтэн л гэх юм Талийгаач яахав УИХ -ын Гишүүн нэг Намын дэд дарга Компаний Захирал Уяач л байсан Хүн шүү дээ Яг үнэндээ Төр нийгмийн зүтгэлтэн гэж хэлэгдэж Нэрлэгдэхээр улс орон Ард иргэдийнхээ Нүдэнд харагдаж Гарт баригдахаар юу бүтээж үлдээв гэдэг л сонин байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.132

8 компани нь асар их татвар телеед, олон 1000 хvн гэр бvл ажлын байраар хангаад, Т.Галсан мэтийн олон хvнийг ивээн тэтгэсэн юм! Чи тэгж чадаагvй байж амаа хамхи троллоо! Бас УИХын дэд дарга байсан юм!

Avatar

Зочин 2019-05-25 199.249.230.122

Ашгүй Батхүү үхэж далд ороод Монгол хүний эсрэг хорон санаагаа хэрэгжүүлж чадхаа байлаа Та нар хогийн шаарнуудааа хүний эсрэг зүйл хийхээ л байчаач дээ та нар цус нулмистай мөнгө олоод жаргаж байгаа чинь хаана байна ингээд зүгээр явж байгаад л үхцгээнэ ш дээ Мөрөөрөө үхэж далд орохгүй маш олон хүний амь нас эрүүл мэнд аз жаргал байгаа бүхнийг нь үгүй хийсэн дээ та нар үйлийн үрээ эдлээд үхэж далд орцгоо гөлөгнүүүд

Avatar

Батхүү 2019-05-25 66.181.176.131

Элбэгдорж өөрийн сайтаараа хор хутгаж байна. Галзуу.

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.176.131

Элбэгдорж өөрийн сайтаар хор хутгаж байна. Муу галзуу.

Avatar

Umhii tuvd tairdas janhuu bathuug alsan!!! 2019-05-25 64.119.18.194

Umhii tuvd tairdas janhuu alsan yum chin yu gej ochih yum? Erguu ork maluud ni janhuugiinhaa baasiig ideed ugaadsiig ji gudarsaar!!!

Avatar

Зочин 2019-05-25 182.160.39.205

удахгүй тарвага үхэхээр төр нийгмийн зүтгэтэн гэж ш*** уу? нийгмийн хог шаар хулгайч гэж цоллох уу? аль таарах уу?

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.132

Тарвага Жэнко а******н уу? Тиймээ.

Avatar

Zochin 2019-05-25 120.16.73.241

Battulga chini harin jinhene 4 nudtei hotcoch banharshdee gej Bymbasuren guai helsenshdee..Yg l tiimshuu…

Avatar

Zochin 2019-05-25 120.16.73.241

Erunhiilogch ochihoor yg yu n uurchlugduhiin. Huniig amidad n l sain hairlaj bai.

Avatar

отгоо 2019-05-25 202.5.198.50

Ерөнхийлөгч оролцох албагүй. Солиотой юм бичихээ боль.

Avatar

зочин 2019-05-25 182.160.36.47

Хүмүүсээ жирийн нэг монгол хүн айл гэрийн эзэн, үр ххүүхдүүдийн аав, нэг эмэгтэйн хань ижил ховоогоос явлаа. Та бүхэн ядаж энэ өнцгөөс харцгаа. Бид 3 сая ард түмэн. Энэ хүн хэнч байж болно. Гэхдээ бидний нэг шүү дээ. Монгол хүний ёс жудаг хүн чанар гэж юм байдаг

Avatar

Зочин 2019-05-25 176.219.130.99

Hun hatignaasaa salahaaraa bayarladagtai l adil olon tumen nayasaj bna. Neg buzar yavsaniig yund ni omoordogiin.

Avatar

ЗАЙЛАГ ЗАЙЛАГ 2019-05-25 202.9.43.169

МАНАНГ САНХҮҮЖҮҮЛДЭГ МУУХАЙ НОГООРСОН ИДЭЭТЭЙ ХАТИГ Ч ХАГАРСАН ШҮҮ ХОЙД НАСАНДАА ХОНИН ГҮРВЭЛ БОЛЖ ТӨРӨӨРЭЙ

Avatar

Za 1 aivlgach luivarchin l uhee biz 2019-05-25 108.218.234.108

Za za 1 avilgachin uhee l biz, terend zaaval ajiltai erunhiilugchiig oroltsuulah yamar heregteim. Busad avilgachid luivarchid ni araas ni tsuvrah boltugai

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.126.89.150

Солиотой юмаа энэ элбэгдоржийн сайт яс хаяаад байгаа юмуу хаашаа юм бэ

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.171.34

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч хуулиар зөвшөөрсөн үйлдлйиг л хйих ёстой. Төр нийгмийн зүтгэлтэнтэй салах ёс хийнэ гэж хуульчилсан бол очоогүй нь буруу болно. Тиймээс очих албагүй гэсэн үг. Нийгмийг талцуулж хагаралдуулахын тулд ийм юм бүү нийтэлж бай. Энэ чинь харин хууль зөрчсөн хэрэг болно шүү хө.

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.9.42.112

Х.Баттулга өөрөө эхлээд 17 чингэлэг спиртийг татвараас зайлсхийх аргаар оруулан ирж Монголд архины хорыг дэлгэрүүлэх үйлст гар бие оролцсон хүн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-05-25 71.227.152.248

yernhiilogch ajiltai yavj bn shdee.so umaa

Avatar

Зочин 2019-05-25 178.196.87.18

Battulga iin derged Bathuu chine huneeree yavsan shuu. Neg zangaaraa hezeech huviraagui. Battulga bol hajuud ni ohin zantai. Battulga iig uhehed 4 ehneriin huuhduud, duu Battuul, egch ni tednii huuhduud geed hurungun deer ni alaan bolno. Harj baigaarai

Avatar

zochin 2019-05-25 202.126.89.145

zaawal humuusiig hagaralduulj bj sanaa ni amardag ymu erunhiilygch ajil ni amjaagui bj bolno shu de ymiig dandaa harluulj har talaas ni niigemd medeelel hurgehee bolioch

Avatar

нүд чих 2019-05-25 103.212.117.79

Энэ news сайтын нөхдүүд хүмүүсийг талцуулах, хооронд нь яс хаяж эвдрэлцүүлэх,өөрсдийнхөө зиндаанд бодож сэтгэдэг, хэрүүлд дуртай, хүн муулах дуртай хүмүүсийг уриалан дуудсан ийм хөгийн хийх юмаа олж ядсан ховч авгай хүүхнүүдийн яриа шиг юм бичихээ болиоч.Оч, мэтийн сэтгүүлч нэртэнгүүдээ.Ийм юм бичдэг хүмүүсийг сэтгүүлч гэдэггүй юм.Захиалгын үг зуурагч, баас долоогчид гэвэл таарна.

Avatar

ZOCHIN 2019-05-25 202.126.89.245

очих албагүй л дээ

Avatar

Зочин 2019-05-25 182.160.39.19

Уг нь еронхийлогч талийгаачийг сvvлчийн замд удэх нь зуйтэй, удэх естой л байсан байх. Тэр нээлтийг хойшлуулна л биз дээ? Хачин юм. Харин захиалсан болохоор ирсэнгуй энэтэр гээд энэ монголчууд маань юмыг хардаж сэрдэж, ул ундэсгуй ярьж бичих овчинтэй болсон юм шиг.

Avatar

A 2019-05-25 202.126.89.183

Erunhiilegch ih us sanadag estoi muu hun yumaa🙄🙄

Avatar

Paвcaл 2019-05-25 174.216.12.80

Энэ сайт xop хутгадаг сайт болжээ. Женког ямагт хараар буддаг. Бүлэглэлүүд зодолдож гэмээн нь төр цэвэршинэ.

Avatar

Зочин 2019-05-25 75.159.227.229

Idiots

Avatar

Эцэс төгсгөлгүй хэрүүлээ боль 2019-05-25 103.26.195.15

Хэрүүлээ зогсоо

Avatar

Монголчууд яахчихсан улс вэ ??? 2019-05-25 103.26.195.15

Монголчууд бид 3-хан саяулаа байж хорь гучин улстөрийн намд хуваагдаж талцах, хэрүүл, тэмцэл хийх, УИХ, том төслүүдээ гацаах, төрийн албан тушаал зарах, бие биесээ гутаах, гүтгэх, авилга авах, луйвар хийх, Эх орноо лиценз нэрээр худалдах, хүн чанараа гээсэн хүнэнцэрүүд болсноос өөр юм байна уу? Заяа таван тэнгэр нь хаях гэж л энийг хэлдэг байх. Үнэхээр ГУТАМШИГТАЙ цаг үе, нийгэмд амьдарч байна аа аа.

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Тамгын даргаараа Терийн ордонд дуудуулж авчраад Жэнко хvмvvcээр шидvvлж алж дээ!

Avatar

Gal 2019-05-25 61.109.81.217

Och gej ymar hugiin yum bdag yum beeee

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Маш зев бичжээ! Аллагын захиалагч учраас л Жэнко оршуулганд очоогvй гэдэг хувилбар хамгийн логиктой байна даа!

Avatar

Zagdaa 2019-05-25 84.44.176.65

Ш.ОЧ gej ene uhmhiirsen tarhitai erguudsen tulug setguulch nertei huzuugui hulgaichin b**s doloogch hamaagui ym bichej baih ym atgar huzuugui Elbegdorjdoo zoruilaj bicheech arai bishee iim bicheed gargaj baidag setguul zui buur baihgui boltson n**** gej iim muusain lalalruud novshuud baigaa bolhoor ene uls hugjihgui ulam yaduuraad

Avatar

ХӨВСГӨЛ БӨӨ 2019-05-25 103.240.241.110

АПУ-Н ДУУДЛАГА ХУДАЛДААНД ОРООД ЯЛАГДСАН ҮНЭН,ТАВАНТОЛГОЙН НҮҮРСИЙГ ЗӨӨХ ЭРХ АВАХ ГЭЭД ОДЖАРГАЛД ЯЛАГДСАН ҮНЭН,2016ОНЫ СОНГУУЛЬД ЭЛДЭВ-ОЧИРТ ЯЛАГДСАН ҮНЭН,ӨС ХОНЗОНГООР ОДЖАРГАЛЫН БАРЬЖ ЭХЭЛСЭН ТӨМӨР ЗАМЫГ БУЛААЖ АВААД НАМ ГАЦААСАН ҮНЭН, ОДОО ӨС НЬ ОДЖАРГАЛ МСS-тэй ХОЛБООТОЙ БҮХЭНД ӨСӨРХӨЖ ЯВДАГ, Оджаргалтай хам т сурсан хамт ажиллаж байсан ах Одтой нь хамт сурсан хамт гойлф тоглсон бүхнийг өсрхөж хорлож кайф авдаг л хүн. түүнээс энэ талийгаачтай өс гайгүй байхаа

Avatar

Мөнхбат 2019-05-25 139.28.216.165

Женко Батхүүгийн аллагын захиалагч тул очих нүүр байхгүй. Ордонд архи ихээр уусан гэдэг нь арга хэмжээнд оролцож явснаар худлаа болох нь батлагддаг. Тэндээс гараад дахиад өөр уулзалтанд очих байсан. Мэргэжлийнхэн оролцсон нь илт. Өндрөөс унасан харагдахаар зохион байгуулсан.

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Жэнкогийн тамгын дарга нь Терийн ордонд албан есоор уулзсан 2 хvний нэг гэхээр талийгаач амиа алдсантай Жэнко холбоотой юм бишvv!!! Vгvй бол яагаад заавал оршуулах едер нь л Дорноговь явдаг юм? Жэнко захиалагч нь уу авторалли булаацалдаад!

Avatar

Зочин 2019-05-25 103.229.122.70

News bur arai judaggui hunii uhliig hurtel ulstorjuuleh!!!

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Зев л сэдэв байна! Аллага шvv дээ! Алууурчинд нь л очих нvvр байхгvй!

Avatar

Зочин 2019-05-25 172.58.142.163

Albatai yu?

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Хvний ес мэддэггvй, хvнлэг биш, жудаггvй этгээд Жэнко болохыг харуулж байна л даа! Угаасаа мафийн толгойлогч Жэнко олон хvн алж сурсан, еерее захиалагч нь болохоор инээд алдаад Дорноговьд, талийгаачийг оршуулах едер зориуд нээлтийн едер хийгээрэй гээд тэндээ яваад байгаан!

Avatar

Зочин 2019-05-25 172.58.142.163

Albatai yu?

Avatar

Зочин 2019-05-25 172.58.142.163

Albatai yu?

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.131.249.142

АН-аас сонгогдлоо гээд АН-ын ажилтан шиг байх ёстой юу солиороод байгаарай.

Avatar

Зочин 2019-05-25 43.228.131.110

Solior malaa

Avatar

Новэй 2019-05-25 103.229.122.101

ЖЭНКО МОНГОЛЫН ӨНГӨТЭЙ ӨӨДТЭЙ БҮХНИЙГ ЭЗЭМШИХИЙГ ХҮСДЭГ. \nЧАДАХГҮЙ БОЛ БУСДАД ӨС САНАЖ, ХОНЗОГНОЖ ЯВДАГ. \nОЛОН ДУРЬДАТГАЛ ЮМНААС ХАРАГДАХ ЮМДАА.

Avatar

зочин 2019-05-25 59.153.114.186

Нөгөө Тэмүүжин энэ тэр хүмүүс МАН н хүнтэй уулзсан байна хэн нэгэн санаатай алчих вуу гээд л сүр болоод байсан энэ оршуулгын ажилд Эрдэнэ,Эрдэнэбат,Тэмүүжин гээд хэн ч оролцоогүй юм бишүү

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Бvгд байсан. Zaluu.com дээр зураг нь бвйна лээ!

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Бvгд байсан. Zaluu.com дээр зураг нь бвйна лээ!

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Бvгд байсан. Zaluu.com дээр зураг нь бвйна лээ!

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Бvгд байсан. Zaluu.com дээр зураг нь бвйна лээ!

Avatar

ZOCHIN 2019-05-25 103.57.94.85

ZUV ZUV AJILTAI BAISAN ULSIIN AJIL 1 NOMER

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Ямар ажил? Эрдэнэс Тавантолгойн 2018 оны орлогоос 280 сая $ темер замын шороогоо шахаж ард тvмнээс хулгайлаад, шал еер чиглэлд темер зам тавиулах дvр эсгэх ажлыг нь еер хvмvvc хийж байгаа. Тэрийг vзэж танин мэдэхvйгээ нэмэх vv? Тэр бол ажил биш!

Avatar

Энхжаргал 2019-05-25 202.179.26.15

За яахав дээ Яахав тэгээд болдог юм болоо л биз

Avatar

Зочин 2019-05-25 103.57.93.206

Еронхийлогчийн зев!! Баттулга маш ухаантай хvн болох нь ганц энэ vйлдлээс нь харагдаж бн!!Монгол терийн сvлд хийморийн билэгдэл нь болж явах естой хvн оршуулга мэтийн таагvй vйлд навсагнаж очоод явах хэрэггvй !! Элбэгдорж Монгол терийн хойморт евчин зовлонд шаналж байгаа ээжийгээ залаад л тавитаргvйтээд байсанаас хойш Монголч еедлесенгvй!!! еерее ч ийм тегсгелтэй боллоо!!! Хэн нэгэн Vхээл биз! Оршуулна л биз! Энэ Еронхийлогчийн ажил биш!!

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Аллагын захиалагч Жэнко юу гэж алуулсан хvнийхээ оршуулгад очих вэ дээ. Зориг агсаны оршуулгад аллагынх нь захиалагчНямка сайд бас очоогvй дээ!

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.182.38

Элбэгдорж Монголыг ендер хегжvvлж, ард тvмнийг эрх челеенд умбуулсан! Элбэгдорж иргэдээ ажилтай, байртай, машинтай, Тавантолгойн 1072 ш хувьцаатай, газартай, малтай, хашаа байшинтай болох эрх олгосон! Харин Жэнко тер барьсан 2 жилд мах, бензин, $, бvx юмны vнэ есч, ажлын байр 2 дахин багасч, Монгол хэрvvлд живж, Терийн ордонд улс терс бизнесмен алагдлаа! Жэнко огцроочээ!!!

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.21.108.163

АПУ-г анх хувьчлахад Батхүүгийн тал 90 хувийг нь шууд бэлэн төлөөд авсан байдаг. Уг нь мөнгө муутай Женкогийн санаагаар 500 саяар багцлаад 51 хувийг авчуул АПУ-д эзэн сууна гэ бодож байсан юм. Ингэхийн тулд Женко маань тэр үеийн ЕС Намбарваанд хахууль өгөх гэж ярьж ороод өрөөнөөс нт хөөгдсөн гээд Намбарваан өөрөө олны өмнө ярьж байсандаа. Үүнээс болж л Женко Батхүүд дургүй байдаг.

Avatar

Би 2019-05-25 202.126.89.131

Заавал очих албатай юу? Сүүлийн үед оршуулганд явах муу гээд жирийн иргэд ч хамаагүй оршуулганд явахаа больсон. Амьдад нь хайрлах л хамгийн чухал ш дээ. Амьдад нь зовоож зовоочоод оршуулган дээр нь сайн хүн байсын гээд нус нулимсандаа холилдоод байдаг жүжигчид их болсон санагддаг.

Avatar

Зочин 2019-05-25 103.212.119.56

Албатай албатай! Хvнлэг сэтгэлгvй, терийн менгений хулгайч Жэнко алсан болоод л очоогvй биз!

Avatar

МОНГОЛЧУУД 2019-05-25 202.179.31.90

ТАРВАГАДОРЖ Л ИХ НАЙЗ БАЙСАН ДАА

Avatar

АРД ТҮМЭН 2019-05-25 202.179.31.90

ТАРВАГАН ТАХАЛ Л ИХ НАЙЗ БАЙСАН ДАА.

Avatar

Зочин 2019-05-25 139.5.217.148

Жонхуу Зонхуу 2 нотой болоод ирээгүй биз

Avatar

би 2019-05-25 202.126.89.131

Эргүүтэх юмаа. Ийм хутган үймүүлэгчдээр улс орон маань дүүрчих ч гэждээ

Avatar

Зочин 2019-05-25 64.119.16.151

Yund oroltsoh ni erunhiilugchiin hereg bitgii ingej humuusiin hoorond yas hayachee muuhai shuu.

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.160.2

талийгч батхүү женkoд хурдан адуу бэлэглэж байсан.женko ни архи тамхи уул уурхайн үйлдвэрлэгчдийг их хуралд оруулахгүй байя гэж явсан хүн дээ.батхүү ч бай женko ч хүрэлсүх ч уул уурхай мэтийн нарийн мэдэхгүй салбарлуугаа орохгүй оролдохгүй.муулахгүй байхаас хэн байх ни харагдаж бн.

Avatar

Зочин 2019-05-25 203.91.115.41

Ерөнхийлөгч очлоо гээд босоод ирэх биш дээ тамгын газраас нь эмгэнэл илэрхийлэхэд л болно доо

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Илэрхийлээгvй! Тэгэхээр аллагын захиалагч нь уу?

Avatar

Ум мани бадмэ хум 2019-05-25 103.212.118.208

Амруу нь Батхүү аваачиж архи цутнаад байсан гэхнүү. х****а. х***а спирт найркаанд живсэн үхэрнүүдийг арай эрүүл цэвэр стандарттай идээний дээж үйлдвэрлэж байсан нь үнэн. Архинаас илүү сүү ааруул ундаа тараг одоо АПУгийн гол бүтээл болсон. Атаач юмнуудыг ийм болтол сайхан нэр хүндтэй амьдарчээ тэр хүн. \nУм сайн амгалан болтугай

Avatar

ум сайн амгалан болтугай 2019-05-25 202.9.43.169

тааруухан амьдраад тааруухан үхлээр явлаа даа хөөрхий зайлуул ум ма ни бад мэ хум

Avatar

zochin 2019-05-25 103.26.193.60

Иймрэхүү юм тавиад хэрэггүй дээ, вэб сайтууд маань

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.126.89.201

Юм болгоноор яс хийхээ боль.Үдэж бхйгаа нэгнээ хүртэл улстөрийн бохир шаар шавхруутайгаа холих юм.ЕР нь гэж ирээл авгайчуудын хэрүүл шиг бичихийн

Avatar

ЗАА БИТГИЙ х** ТЭМБҮҮН ТОЛГОЙЛСОН СЭТГҮҮЛЧЭЭ ТАРВГАДОРЖЫН б**с ДОЛООГЧООО 2019-05-25 202.55.188.34

АРХИНЫ ҮЙЛДВЭРИЙН ЭЗЭН МОНГОЛ УЛСЫН ХӨГЖИЛИЙГ ҮЕИЙН ҮЕД ГАЦААГЧ БСАН ГАХАЙ БАТХҮҮ УЛС ТӨРИЙН ЗҮТГЭЛТЭН ГЭНЭ ҮҮ ХОЛОО ОЧИЖ х** ЗААА

Avatar

Цэнгэл 2019-05-25 43.228.131.110

МАн ын өмхий ТРОЛ муу бөөс минь өөрөө х** за.

Avatar

Zochin 2019-05-25 45.56.153.249

Jenco maani A. Gansukhteigee niileed yaaj daraagiin tumur zamiin khulgaigaa hiihuu geed zavgui yavaa baihoo.

Avatar

эргүү 2019-05-25 202.126.89.131

ээ мал юмдаа чи

Avatar

Зочин 2019-05-25 182.160.35.122

АРХИНЫ ҮЙЛДВЭРИЙН ЭЗЭН ТӨРИЙН ЗҮТГЭЛТЭН БОЛЧИХДОГ ЦӨВҮҮН ЦАГ ШҮҮ. ТҮРИЙНИЙ БӨӨС БӨӨС ТОЛГОЙД ГАРСАН БАЙЖЭЭ ТАРВАГАДОРЖ НАРААС АВАХУУЛААД

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Терийн менгений хулгайч, одоо нэмээд а******н болсон Жэнко чамд хvн чанар байдаггvй, арчаагvй жудаггvй, шуналын тулам юм даа! Эрлэг Жэнког авах едер ирнээ!

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.9.43.138

Дараа нь жанхуугийн энлж ирнэ кк

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.178.107

ТАМГЫН ГАЗАРААС НЬ ЭМГЭНЭЛ ГАРГАХАД Л БОЛОО ШҮҮ ДЭЭ . ХОВДОГДОРЖЫН ТЭЖЭЭВЭРҮҮД БУСДЫН ӨМНӨӨС БУСАДУУ БОРГООД МУУЛАХ ГЭЭД ЯДЧИХ ЮМ АА .

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

а******н нь Жэнко учраас уу?

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.9.45.247

Хараа ерөөнд олон зуун хүн амьдралаа үрсэн дээ үхсэн баасных нь төр нийгмийн зүтгэлтэн

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Тэр vxсэн хvмvvcийн еерсдийнх нь сонголт! Дэлхийгээр дvvрэн архи, архичид байна! Хувь хvний ухамсар тэнэгээ! Монголын архичид\nХараа, Ерее биш хятадын найруулсан спирт ууж vxcэн!

Avatar

Зочин 2019-05-25 37.175.41.217

Italiin maf-iig shuten bushirdeg erunhiilugchtei Manai Mingol uls . Yag l parents kinond gardag shig huurhiig aluul dee

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.9.45.247

Хараа ерөөнд олон зуун хүн амьдралаа үрсэн дээ үхсэн баасных нь төр нийгмийн зүтгэлтэн

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.189.144

Тэр vxсэн хvмvvcийн еерсдийнх нь сонголт! Дэлхийгээр дvvрэн архи, архичид байна! Хувь хvний ухамсар тэнэгээ!

Avatar

Зочин 2019-05-25 103.57.93.74

Манай ерөнхийлөгч бол н..ш

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж