Вьетнам засварын ажилчинд 14 жил ял оноожээ | News.MN

Вьетнам засварын ажилчинд 14 жил ял оноожээ

Вьетнам засварын ажилчинд 14 жил ял оноожээ

Вьетнам засварын ажилчинд 14 жил ял оноожээ

Бүгд Найрамдах Социалист Вьетнам улсын иргэн Н нь согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ Дархан-Уул аймгийн Дархан сумын наймдугаар багийн нутагт дэвсгэрт үйл ажиллагаа явуулдаг Вьетнам засварын газарт 2018 оны арванхоёрдугаар сарын 3-ны өдөр өөрийн улсын иргэн Х-тэй маргалдан цээжин тус газар нь хутгалж амь насыг нь хохироосон хэрэг гарчээ.

Харьяаллын дагуу тус хэрэгт Мөрдөн байцаах албаны Хүнд гэмт хэрэг мөрдөн шалгах хэлтсээс шалгаж, улмаар Нийслэлийн прокурорын газраас яллах дүгнэлт үйлдэн Дархан-Уул аймгийн сум дундын Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд шилжүүлжээ.

Үүний дагуу тус аймгийн шүүхээс 2019 оны тавдугаар сарын 22-ны өдөр хэргийг хянан хэлэлцээд Вьетнам улсын иргэнд 14 жилийн хорих ялыг оногдуулж тус ялыг хаалттай хорих ангид эдлүүлэхээр шийдвэрлэсэн байна.

Дашрамд, манай улс Вьетнам улстай ялтан шилжүүлэх чиглэлээр хэлэлцээр хийгээгүй учраас тус улсын иргэн Н нь Монгол Улсад ял эдлэх юм байна.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.131.227.178

вьетнам засварыг цөөлж хөөж гаргаа. үгсэн тохирч хуйвалддаг юм шиг байгаан даа.

Avatar

иргэн 2019-05-25 103.57.93.93

Вьетнам хүмүүсийг монголд олныг оруулвал хэцүүдэнэ дээ. Тэд бэрх хүмүүс .

Avatar

Zochin 2019-05-25 64.119.26.30

Aluulsan hun ni yamar hun baisan yum bol doo.

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.126.89.112

"Вьетнам засвар" гэнээ хахаха

Avatar

Зочин 2019-05-25 182.160.1.81

Вьетнам эрийг нутаг руу нь явуулчих хэрэгтэй. Энд хорих ямар ч утга учиргүй.

Avatar

zochin 2019-05-25 202.9.43.173

yaltangaa solikh heregtei sh de uursduu aimar changa uym chin tulug 14 jil manai hoolnoos horookh nee

Avatar

Ззз 2019-05-25 202.21.108.211

Одо өнгөрсөөн чангын Хулгаруудд дарамтлуулж бгаад л дуусах азгүй нөхөр бна да

Avatar

Амийг амиар 2019-05-25 54.37.234.66

Амийг амиар солих хэрэгтэй. Наад төлөгөө шоронд а**х хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.9.45.172

Энэ төлгүүд бас манайхан шиг маргаан зодоон болохоор хутга шөвгөндөө хурдэг малнууд бган ! 10 аад жилийн өмнө нэг төлөг согтуугаар манай нэг цагдааг бүр элчингийнхээ байранд хутгалж амь насыг нь бүрэлгэж байсан ! Ер нь вьетнам засварыг цэгцлэх болсон шүү !

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.126.89.129

Хөөрхий дөө, хүний нутагт ажил хийж яваад ууж идэх, авир аашаа тааруулж чадалгүй аль аль нь золгүй юм болж. Манайхан ч бас ухаан муутай, их зовно доо зайлуул.

Avatar

Зочин 2019-05-25 59.153.114.125

Хөөрхийг заавал чангын шоронд хийх шаардлага байсан юм уу. Хүний нутагт их зовно доо

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.9.42.63

дэндүү олон жилийн ял оноожээ нээрээ төсвийн дарамт гэж бас үнэншүү нэг солонгосыг зүгээр л хил давуулчиж байсан биздээ ХААНЫ ЗАМ Ч БИЛҮҮ КОМПАНЫ ЗАХИРАЛ МОНГОЛЧУУДЫГ ХУЛХИДААД ДАРАА НЬ ШШГА НЫ ХҮМҮҮСИЙГ ХАХУУЛДААД НИСЭЭД ЯВЧИХСАН ГЭЖ БАЙГАА ЭНЭ МУУ ВЬЕТНАМЫГ БУЦААЧИХ ХЭРЭГТЭЙШТЭЭ ХӨӨРХИЙГ ТЭНД УЛС НЬ АРАГ ХЭМЖЭЭ АВНА БИЗ

Avatar

Зочин 2019-05-25 202.126.88.145

odoo ungursuun orood yostoi aluulna daa haha azgvi viethnam

Avatar

fuck 2019-05-25 202.126.88.145

odoo ungursuun orood yostoi aluulna daa haha azgvi viethnam

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.183.177

зайлуул ингээд конец фильма болж дээ

Avatar

Зочин 2019-05-25 66.181.160.116

bas l ulsad hereggui amitnii umnuus daramt tusuviin daramt .shuud nutagluu n bucaaval taarna.

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-25 202.126.89.176

Хуульч гэж хууль юмаа! Хэрэв сайд ч юмуу их хурлын гишүүний хүүхэд байсан бол энэнээс ч олон жил өгөх байсан байх!!!! Уй гашуу зовлон үзээгүй л байна даа!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж