ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржийг огцрохыг шаардлаа | News.MN

ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржийг огцрохыг шаардлаа

ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржийг огцрохыг шаардлаа

ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржийг огцрохыг шаардлаа

Ардчилсан намын дэргэдэх Ардчилсан эмэгтэйчүүдийн холбооноос өнөөдөр /2019.05.24/ Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржийг ард түмнээсээ уучлал гуйн огцрохыг шаардаж, тус яамны гадаа жагсаж, шаардлага тавилаа.

Жагсаал зохион байгуулагчдын төлөөлөл болох  Г.Оюунгэрэл “Өдөр алгасалгүй шахам хүчирхийлэл гарч, хүүхэд, охид бүсгүйчүүд хохирч байна. Иргэнээ хамгаалах ёстой төрийн цагдаа насанд хүрээгүй охиныг хүчирхийлсэн хэрэг ч гарлаа. Гэтэл УИХ-д 20 гаруй жил суусан, Хууль зүйн сайд Ц.Нямдорж чуулганы хуралдаан дээр шударга ёс ярих хэрнээ ямар ч арга хэмжээ авсангүй.  Энэ хүн ажлаа хийж чадахгүй байна. Тийм учраас огцрох ёстой. Чаддаг хүнээр сайдын ажлыг нь хийлгэх ёстой” гэсэн юм.

Мөн жагсаалд оролцогчид  төрийн тусгай хамгаалалттай обьектод, цэргийн байгууллагад онц ноцтой гэмт хэрэг гараад байгаа нь хуулийн байгууллагуудын тогтвортой ажиллагаа алдагдсаныг илэрхийлж байна гэж үзээд огцрох мэдэгдэл хүргүүлж байна.

Төрийн цагдаа хүүхэд хүчирхийлсэн, хэрэг гарсан ч Увс аймгийн цагдаагийн газар нь нуун дарагдуулсан. Энэ мэт асуудлын эсрэг Ардчилсан эмэгтэйчүүдийн холбоо тууштай тэмцэх болно” гэлээ.

Жагсагчдын шаардлагыг ХЗДХЯ-ны Төрийн захиргаа, удирдлагын газрын дарга Д.Жанчивдорж хүлээн авч, хариу өгөхөө мэдэгдсэн юм.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-24 202.70.34.38

ene hun odoo ajilaa ug

Avatar

Orgilmaa 2019-05-24 202.70.34.38

Ard tumnii aj amidaral udruus udurt doroitoj,gemt hereg huuhed huchirhiilel herees heterch baihad ene hun yagaad arga hemjee avdaggui yum be

Avatar

Зочин 2019-05-24 150.129.143.127

Тэр жагсаал гэдэг юм чинь болсон юмуу. Би Ордонд чинь байсан болохоор мэдэхгүй ш дээ л гэх байхдаа. Бүх юмыг " ЧИНЬ " гэж ярьдаг сонин хүн шүү.

Avatar

зочин 2019-05-24 202.9.43.131

Нямдоржийн бүх бузар булай нь илэрч ерөнхий прокрор болгосон Дорлигжав ньхүү Анхбаярууд нь, Алтан, Сономпил гээд хувь ашгаа хүртэлцдэг улсууд нь бүгд шоронд орох болоод тэднийгээ аврах гэж хөөн хэлцэх хугацааг зориуд бага болгож бүгдийг нь шоронгооос салгах зорилгойтой хүн. Энэ нь бүтэхгүй болж илрэх гээд бөөн уур түүнд монгол улс огт чухал биш Увс хүн л чухал

Avatar

зочин 2019-05-24 66.181.180.41

Нямдорж одоо болно гайгүй хүнээ болиод их гайтай болсон

Avatar

Зочин 2019-05-24 64.119.27.116

Мафийн захиалгат жагсаал. Эзнээ баригдах болохоор сандарч жагсаал хийгээд эхлэв үү.

Avatar

Зочин 2019-05-24 64.119.27.116

Нямдорж Монголын сүүлийн гол тулгуур. Оронд нь Мафи тавих гэсэн оролдлого биш үү.

Avatar

Зочин 2019-05-24 182.160.33.90

Энэ өвгөнийг одоо зайлуулах цаг нь болсон

Avatar

Зочин 2019-05-24 202.21.99.42

Хятадын тагнуулч гэж хэдэнтээ нэр зүүсэн хүндээ. Яагаад гэдгийг мөхөс би одоо л ойлгож байна. Төр засаг буруу залагдаж ард иргэд явуудуурч улс уруудаж байна. Хэний заасан зам хэний энэ бүх хугацаанд хэлсэн ярьсан үгээр явсан билээ. Би та нарт нэг юм хэлье энэ нэг юм дуулгана шүү гэж дандаа хэлдэг байсан яалт ч үгүй юм дуулгаж л байна. Монголчууд хоорондоо хэмхэлдэж байна. энэ хооронд Монгол улсад хятадууд хүчээ авч байна. Энэ тагнуулын үүрэг даалгавар биелэгдэж байгаа зүйл бус уу

Avatar

Ард 2019-05-24 59.153.114.54

ЭНЭ ХҮМҮҮСИЙН ҮГ ХЭЛЭХ, ҮЗЭЛ БОДЛОО ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХИЙГ ХҮНДЭТГЭХ ХЭДИЙ Ч МОНГОЛЫН ТӨРД ЭНЭ ЦАГ ҮЕД ШУДАРГА ЁСНЫ ГАНЦ ГЯЛТАЙХ НЬ БОЛЖ БУЙ НЯМДОРЖИЙГ ӨДӨЖ БАЙГААГ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨХ ИРГЭД ХЭД ЮМ БОЛДОО. ЭНЭ ХҮМҮҮС ЭЗДИЙНХЭЭ ТУРХИРАЛТААР Л ИНГЭЖ ЯВАА БИЗДЭЭ, ЯАХАВ ХООЛНЫ МӨНГӨӨ ОЛОХ ГЭЖ ЯВАА ХҮМҮҮСИЙГ БУРУУТГААД ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-05-24 59.153.113.249

Анархи нам /АН/-ын төр засгийг унагах төлөвлөгөөт ажил эхэллээ. Энэ авгай нөгөө Эрдэнийн доодох мөн үү. Сурамгай аргаараа хамгийн өшөөтэй хүнээсээ эхэллээ. Эдний хууль бус үй олон үйлдлийг шууд эсэргүүцэж булайг нь илчилдэг ганц хүн нь Ц.Нямдорж гэж болно. Ийм шалтаг заавал АНусын 2012-2016 оны завхрал хэдэн саяар ч тогтохгүй л дээ

Avatar

Zochin 2019-05-24 37.171.229.24

Ogtsor Nymdorj pyzdakaa hudlaa chaasan hogiin novch

Avatar

Зочин 2019-05-24 202.9.45.118

Ингэж орилсноор чинь ажил бүтдэггүй юм аа. Харин түүний оронд дэмжээд ,хамтраад ажиллах талаар бодоо ч. Нямдорж шиг Монгол төрийн ноён нуруу болох хүн хэд байна тоолоод гаргаад ир дээ !!!! Харин Монголыг цөлмөж байгаа бүлэг, мафиуд ,болон монголчууын эзэн болчихсон хүнийг чинь ил гаргаж бидэнд царай зүсийг нь таниуллаа. Энэ байдлыг төрд байгаа олон эрхэмүүд мэдэж байгаа ч таг дуугүй байгаа биз дээ!!!! Нямдоржийг би бардам өмөөрчихөе үнэний өөдөөс их л ганцаардаж зүтгэж байгаа нь үнэн. 👍

Avatar

Амар 2019-05-24 202.179.27.254

АНусуудын өөрсдийнх нь хийсэн ажлын үр дүн шүү дээ.Тэр Эрдэнээгийнхээ өмнө очиж огцрохыг шаардвал таарна.

Avatar

иргэн 2019-05-24 66.181.160.91

Нямдоржоос хэзээ сална тэр цагт төр нэг амьсгаа авах байхдаа.Хар масс үүнийг ойгохгүй ээ

Avatar

Зочин 2019-05-24 202.131.245.243

Нээмкаа сайдыг дэмжинэ ээ. Түүний ачаар л Монголын ард түмэн эзнийхээ царайг арай гэж нэг юм харсан шүү дээ.

Avatar

иргэн 2019-05-24 103.10.20.122

хэний захиалга байх нв огт хамаагүй. Нямдорж одоо болно огцрох хэрэгтэй. худлаа шудрага хүний дүртэй хувийн ашиг сонирхол ихтэй хүн.

Avatar

Зочин 2019-05-24 202.131.245.243

Чиний мэдэж, шийддэг асуудал биш л дээ, МАНАНгийн AHyc бөөс өө.

Avatar

Зочин 2019-05-24 66.181.177.53

С.Эрдэний захилагаар мөнгө авсан Авгай нар .Боль доо .Энэ хүчирхийллийг С.Эрдэнэ гардан хийдэг хүн шүү дээ ?

Avatar

Зочин 2019-05-24 202.131.245.243

Харгис феодал "гахай" Эрдэнэ вангийн хошууны дууч эмс сахалт эзнийхээ зарлигаар энд цуглажээ дээ?

Avatar

Хамт ажиллаж бсн хүн 2019-05-24 66.181.160.23

Өнгөрсөн 30жилийн сайн муу энэ хүнтэй холбоотой энэ их хуулийн завхрал цагдаа хүчний увайгүй ажил бүгд мэнгэттэй холбоотой одоо болно өвөөгөө хийгээд дурдатгалаа бичээд суувал яасийн ямар их албан тушаалын хэнээрхэлвэ Сайд нараас 1огцрох хүндээ залуусийг тэгтэрч новшийн хужль үйлдвэрлэж шуналаа гүйцээгээдл суудаг дүгнэвэл ер нь хүн муутаы хүншүү

Avatar

зочин 2019-05-24 202.9.43.116

Хуурамч шударга ёс яригч,. Ер нь ардчилал нэрээр дандаа луйварчид тэр үеийн / соц / дарга нарыг айлган сүрдүүлж байгаад гарч ирсэн луйварчид юм байна. Сайн нэртэй, үнэхээр эх ороноо бодсон ядаж ганц нэг байна уу?

Avatar

иргэн 2019-05-24 192.82.66.152

Тууштай яваачээ.Шаардлага өгөөд л таг болдогоо боль.Тэмцвэл тэмцсэн шиг тэмц.Чадахгүй бол боль доо.Хурдан Төрөөс Ерөнхийлөгч ЕСайд УИХ-н дарга нарыг зайлуулж жудагтай ухаантай төр түмнээ хүндлэдэг хүмүүсээр удирдуулая Монголчуудаа.Төр түмнээ дэвссэн хүмүүсээс үр дүн сайхан зүйл гарах уу,Бодож тунгаа Монголчуудаа.

Avatar

Чөлөөт сонгогч Ш.Раднаа 2019-05-24 103.26.193.79

АН МАН-ыг л эсэргүүцээд байвал ирэх сонгуульд АН ялна гэж ойлгосон хүмүүс л дээ. МАН, АН хоёр адилдаа адил, годилпоо годил болсон шүү дээ. Шинэ улс төрийн гурав дагч хүчнийг чөлөөт сонгогчид бид хүсч байна

Avatar

Санаа 2019-05-24 66.181.161.72

Одоо болноо. Байж байгаад л хаана явж б сан нь мэдэгдэхгүй нөхдүүд огцор халагд гээд л шантажладаг боллоо. Болно.

Avatar

За хөө 2019-05-24 182.160.38.247

Нямдорж огцорч 21 байраа хамгаал аа хөө Чамд хийх ажил их байна.

Avatar

Vb 2019-05-24 64.119.24.202

Neeree arai l denduu bn !! Huuhed alga bolood l haij bn gd 10 honog ! Haisan ch umu gui ch umu hudlaa haisan gj ulsiin mungu awch karmaalchaad l uhsen hoino n yasiig n l tsugluulah um !! Huuli zuin said setgel n ogt uvdsun shinjgui uls turiin heruulee hiigeed l suuj bhiin !!

Avatar

зочин 2019-05-24 202.9.42.144

ардчилсан гэж бичхээр гэмт хэрэгтнүүд гэж санадаад байдаг болчихжээ ёстой нэр хүнд нь унажээ хөөрхий хулгайч лударчид гэж ойлгогдоод байдаг болсон байна ёстой бүлэг хулгайч харагдаж байна

Avatar

Зочин 2019-05-24 64.119.20.54

ман гэж бичихээр зүгээр байхымуу? яс юман дээр хоёр адилхан хэрээний нэгийг сонго гэвэл ардчилсан намын үед байдал арай дээрддэг. харин тэр үед маны гишүүд боож үхэх гээд орилолдоод эхэлдэгийг мэдэх юм бна. бензин 100 төгрөгөөр нэмэгдлээ гээд бөөн эсэргүүцэл болж арга хэмжээ авхуулж болдог бол ман гарсан үед 100 төг өөр нэмэгдлээ гээд таг чиг. бүр хэд хэдэн удаа нэмэгдээд ч таг. хүмүүс дуугарч ч чадахгүй коммунист дарангуйлалд орцон юм шиг зурагт мэдээгээр нь улс орон сайжирч бга мэдээ гараад л

Avatar

ИРГЭН 2019-05-24 202.21.115.82

ЭЛБЭГЭЭ ЭРДЭНЭ НАРЫН б**с ДОЛООГЧИД

Avatar

Зочин 2019-05-24 194.230.158.40

Umhii durvudiin shees bitgii g***

Avatar

Зочин 2019-05-24 66.181.187.91

төрийн ордонд амь насанд чинь аюултай шүү гээд заналхийлээд суудаг сайд байж болох уу тэгээд бас тэнд нь учир битүүлгээр хүн үхээд зоригийн алуурчдыг захиалагч нь илрэхийн өмнө тавьж явуулая гээд

Avatar

Зочин 2019-05-24 139.5.217.237

Aлуурчин НЯМКА сайд огцор!!! Ажлаа хийж чадахгvй байна!

Avatar

Зочин 2019-05-24 66.181.168.199

Дараагийн сайд нь ажлаа хийж чадах юм байх даа.

Avatar

Зочин 2019-05-24 139.5.217.237

Нямдоржоос дээр хийнэ! Монголоор дvvрэн хуульчид байхад Нямдорж евее боль!

Avatar

АН(монголын биш) AHyc нам=Эрдэнэ ван ба 40 дээрэмчин, AH=AssHole 2019-05-24 202.131.245.243

Ардчилсан нам засгийн эрх барьж байхад ерөөсөө хүчирхийлэл гарч байгаагүй юу? Та нарын улс төржих сэдэв биш байна, Эрдэнэ вангийн бөгсний чилээг гаргадаг гулгаа гудас, аягачин, шивэгчин, дууч эмс ээ?

Avatar

Зочин 2019-05-24 59.153.112.50

Ямар ч байсан өнөөдөрийх шиг дампуурал, ялзралыг өмнө нь хэзээ ч үзсэнгүй.ХЗДХ сайд нь УИХ чуулганы танхимд хүний амь насанд үаналхийлж бн гэж ойлгож болох уу.олон хүн л тэгж ойлгоод бичээд бн.

Avatar

зочин 2019-05-24 202.126.89.18

АН нам гэж байхгүй болсон шүү дээ.гэмт хэрэгтнүүдийн бөөгнөрөл та нарын үед тэгээд сайхан байсан юмуу Оюунгэрэлээ.

Avatar

Зочин 2019-05-24 103.14.38.134

Хуцаа муу Нямдоржийн б**с долоогчоо, төрийн ордон дотор УИХ-ын танхимд хүний маь насанд ХЗЯ-ны сайд нь хүний амь насанд заналхийлж байна. Энэ эрүүл үзэгдэл юмуу новшоо

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж