“Талийгаачийн толгой бүхэлдээ цус болсон байсан” | News.MN

“Талийгаачийн толгой бүхэлдээ цус болсон байсан”

“Талийгаачийн толгой бүхэлдээ цус болсон байсан”

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү АН-ын дэд дарга Г.Батхүү агсны амь насаа алдсан асуудлаар мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр уг мэдээллийг ар гэрийнхнээс нь зөвшөөрөл авсны дагуу хийж байгаагаа тодотгосон юм.

О.Баасанхүү гишүүн “Төрийн ордны нэг давхарт АН-ын дэд дарга Г.Батхүү агсан амь насаа алдсанд гүнээ харамсаж байна. Өчигдөр би ар гэрийнхнээс нь зөвшөөрөл авснаас гадна Цагдаагийн байгууллагаас Шүүх шинжилгээний үндэсний төвөөс талийгаачийн дүгнэлт нь гарч байгаа гэсэн учраас мэдээлэл хийж байна. Мөн сэтгүүлчдийн зүгээс буруу зөрүү, мэдээллийг бусдад түгээж байна гэсэн мэдээлэл ирсэн учраас нөхцөл байдлын талаар зайлшгүй мэдээлэл өгөх нь зөв болов уу гэж үзлээ.

Миний өрөө тухайн хэрэг болсон газрын наад талын өрөө гэсэн үг. Тухайн өдөр чуулганы хуралдаан 18.00 цагт тараад, өрөөндөө хүмүүстэйгээ уулзчихаад гарах гэж байхдаа хүн газар унасан байхтай таарсан. Би хуульч хүн, ялангуяа 20 гаруй жил Эрүүгийн хэргийн хавтаст хэрэг, материалуудтай танилцаж байсан хүний хувьд авах ёстой арга хэмжээ нь юу вэ гэдэг утгаар зохих арга хэмжээг авсан.

Төрийн ордон бол хуультай, хуулиараа төрийн тусгай хамгаалалтын газар буюу ТЕГ-ын харьяанд байдаг учир тус байгууллагын зохих удирдлагуудад мэдэгдсэн. 103 ирээд, амь насаа алдсан байна гэдэг дүгнэлт гаргасан учраас нөхцөл байдлыг баримтжуулан, фото зургийг Цагдаагийн газарт хүлээлгэн өгсөн” гэлээ.

-Дуу чимээ гарахыг та сонссон уу?

-Манай өрөөнд дуу чимээ сонсогдох ямар ч боломжгүй.

-Хэдэн цагт та дуудлага өгсөн бэ?

-Мөрдөн шалгах ажиллагаанд саад учруулахгүйн тулд цаг, минутыг хэлэх боломжгүй.

-Та тухайн үед талийгаачийг хараад шууд таньсан уу?

-Тухайн үед Г.Батхүү агсны толгой орчим бүхэлдээ цус болж, хамар, амнаас нь цус гарсан байсан.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-05-23 202.131.233.251

savaagui nohoi sarand hutsnaa gej… ene odoo yuv dee

Avatar

Зочин 2019-05-23 103.26.193.79

УИХ тарвал АН энэ сиймхийгээр шургачих санаатай байгаа. Одоогоор итгэл даах гуравдагч хүчин алга байгаа учир ингэж тооцож байгаа биз.

Avatar

Zochin 2019-05-23 174.203.13.80

Unen medeellig and harsan hunii huvid uguh ni zuv.Harsanaa uneneer ni belsen bna.Hun alsan bh,noztoi gemt hereg ene ter gej hudal helsengui.Poporch surjin medegdel hiisengui gej orkuud uurlaad bh shig bna.Nyamdorjoos,Batzandan,Bold,Oyuerdenees asuuzgaa hundet medrel orkuudaa.

Avatar

Зочин 2019-05-23 58.140.202.122

ЭНЭ БОЛ САНУУЛГА БАЙХ МОНГОЛЫН ТӨРИЙН ТОМЧУУДАД ГАДНА ДОТНЫ МӨНГӨ ИХТЭЙ МАФИЙН САНУУЛГА
УЛМААР ЗАНАЛХИЙЛЭЛ БАСАМЖЛАЛ ДОРОМЖЛОЛ БАЙЖ МАГАДГҮЙ ГЭЖ БОДЛОО

Avatar

Huuhee 2019-05-23 66.181.161.78

Dut!

Avatar

Шоучин 2019-05-23 103.212.118.45

Энэ одоо шоу хийхээ болиосой доо

Avatar

Зочин 2019-05-23 43.242.243.100

Жинхэн нударсан хун чинь баасанхуу байсан юм байна шуу дээ.

Avatar

Зочин 2019-05-23 66.181.161.75

Чац, сачий хоёр нь дутна л даа!!

Avatar

Зочин 2019-05-23 66.181.168.199

үнэн попчин гар, шинэ, мэдээлэл болохоор зүйл нэг ч алга, өндрөөс унасан бол цус болохгүй өөр юу байх билээ,

Avatar

Зочин 2019-05-23 126.199.9.209

Өөртөө ном уншуулаарай

Avatar

Тийм л мундаг юм бол 2019-05-23 103.212.118.45

Тийм л мундагюм бол Махны үнэ хөндөж яриач..

Avatar

zochin 2019-05-23 202.179.25.246

Nymdorjiin daalgavaraar bas neg chun nas barlaa, daraagiinchan chen be ? Nymbaatar uu ???

Avatar

Энэнгүй юм гэж байна уу 2019-05-23 103.212.118.45

Энэ одоо бүх юманд л хутгалдах нөхөр юм аа

Avatar

Зочин 2019-05-23 103.57.95.45

Yu gedgiin yu gedgiin mongoloor yarij chadahaa baichihsan humuus

Avatar

Зочин 2019-05-23 64.119.24.120

Энэ үнэхээр буруу зүгийн муу хүний бүх шинж бүрдсэн хог шүү. Хаа хамаагүй хүний үхлийг хүртэл шүүрч аваад сeнсаацлах

Avatar

Зочин 2019-05-23 223.62.219.245

чи бол харсан ч хараагүй юм шиг яваад өгөх арчаагүй өөдгүй хөгийн х***а санаатай хүн байна битгий энд тэнэг бодлоо бич

Avatar

хххх 2019-05-23 202.131.230.90

Харин тх….. Сенсааци п***а

Avatar

Иргэн 2019-05-23 139.5.216.211

Номтойбаяр, Баасанхүү нар гэрчлэх үүрэг хүлээжээ.

Avatar

zochin 2019-05-23 139.5.217.253

ene mun ch ikh poprokh yumaa , yamar zorilgotoy ingej baygaa yum bol ? ene nukhriig khen ch gakhaychin geeguy biz dee , bi khuulich khun ch gekh shig

Avatar