Нэрээ цэвэрлэх үү, танхим аа цэвэрлэх үү! | News.MN

Нэрээ цэвэрлэх үү, танхим аа цэвэрлэх үү!

Нэрээ цэвэрлэх үү, танхим аа цэвэрлэх үү!

Нэрээ цэвэрлэх үү, танхим аа цэвэрлэх үү!

Шилээ дарсан авлигын дуулианаас болж, Засгийн газрын танхимд бүтэн нэртэй, бүлээн зүстэй сайд үлдэхгүй нь бололтой. Учир нь, арваад хоногийн өмнө хоёр сайд нь 10 сая ам.долларын авлига авсан дуулианд нэр холбогдсон бол дахин нэг хахуулийн хэрэгт Ардын засгийн албан тушаалтан холбогдсон мэдээлэл цацагдаж эхлэв.

Энэ тухай УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү “Монголын нэг сайдад 1.2 сая ам.долларын авлига өгсөн асуудлыг Франц улс шалгаж байна. Бид олон улсын өмнө шившиг болох ёсгүй, дотооддоо шалгах шаардлагатай. Энэ хэрэгт одоогийн Засгийн газрын сайд холбогдоно” гэж ярьжээ.

1.2 сая ам.долларыг төгрөгт шилжүүлбэл 3.2 тэрбум болно. 120 хүүхэд хүлээн авах хүчин чадалтай хоёр ч цэцэрлэг барих хэмжээний валютыг авлигаар авсан асуудал гадаадын хуулийн байгууллага шалгаж байгаа нь үнэн бол Монголын хуулийн байгууллага гомдол ирэхийг хүлээгээд сууж таарахгүй. Цаг алдах тусам хортой.

Хоёр жилийн өмнө Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх танхимаа байгуулахдаа авлига, хээл хахуулийн хэргийг цэгцлэх амлалт өгсөн. Хуулийн байгууллагын удирдлагуудаа ч өөрчилж, араа шүдээ ажиллуулах боломжтой болсон. Гэтэл танхимынх нь сайд нар авлигын хэрэгт шил дараалан нэр холбогдож, нийгэм донсолж байхад таг чимээгүй суух нь дүр эсгэсэн амлалт өгсөн болж хувираад байна.

Ямбыг нь ч эдэлж, ялыг нь ч үүрнэ гэж танхимыг толгойлсны хувьд сайд болсон хүмүүсээ одоо хуулийн байгууллагаар шалгуулж, үнэн худлаа тогтоолго гэдэг үүрэг өг.

Нэг дуулиан дэгддэг, сайд нар нь “Намайг гүтгэж байна. 10 сая ам.доллар байтугай 1000 ам.доллар ч авах зүрх зориг алга” гэж няцааснаар энэ асуудал эцэслэгдэхгүй. Хуулийн байгууллага шалгаж, авлига авсан эсэхийг тогтоож гэмээнэ цэг тавина.

Хэрвээ ам долларын дуулианд нэр холбогдсон сайд нартай холбоотой асуудал нь ташаа бол залруулж, сайд нарынхаа нэрийг ч цэвэрлэх ёстой. Харин авлига авсан нь батлагдвал танхимаа цэвэрлэх шаардлагатай. Угтаа сайд нь авлига авсан байсан ч гүйцэтгэх засаглал танхимаар ажилладаг зарчимтай тул Ерөнхий сайд хариуцлага хүлээх учиртай юм.

УИХ-ын гишүүн асан Х.Тэмүүжин мөн Засгийн газрын сайд нар авлигад нэр холбогдсон асуудлыг хуулийн байгууллага шалгах ёстой хэмээн байр сууриа илэрхийлжээ. Тэрбээр “Монгол Улсын сайд нар авлига авлаа гэдэг яриа нь гаднын хөрөнгө оруулагчдаас гараад байгаа.  Хэрвээ энэ үнэн бол Монгол Улсын Засгийн газар барьцаалагдана гэсэн үг” хэмээн ярьсан нь хамгийн ноцтой тайлбар юм.

Юун улсын нэр хүнд бусдын эрхшээлд орох аюул бодитоор нүүрлэчихээд байна гэж хардах үндэслэл гарч ирж буй юм. Ийм нөхцөлд орсон Засгийн газарт улсын эрх ашиг бодох боломж байдаггүй. Цаг алдалгүй огцруулах л ганц сонголт бий.

Иймээс Ерөнхий сайд аа, сайд нараа хуулийн байгууллагаар шалгуул. Засгийн газрын нэр хүнд авлигын асуудлаас болж, уначихаад байна.  Ийм Засгийн газарт иргэд итгэлгүй болж, гадаад улс орнууд ч итгэл үзүүлдэггүй. Дагаад хөрөнгө оруулагч нар ч үргэдэг.

Сэргээх эсэх нь зөвхөн Ерөнхий сайд таны болон танай сайд нарын зүрх зоригоос л хамаарах нь.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ХарамсалтайХарамсалтай
12
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Дамиран 2019-05-21 66.181.186.93

boovon chikhtei uul uurkhain said chin hujaa nartai sujreed baigaashdee….hujaagiin zasgiin hurngu suireed baigaa hed heden uurkhai biidee…boovon chikhtei said chin ajlaa hayaad zarim uurkhaid uuriin bieer baraalhaad bdag bolood nileed udaj baigaashdee

Avatar

Зочин 2019-05-21 182.160.2.46

suuliin neg jiliin dotor tatwar shimtgel ni usuud urgun heregleenii baraa ni ulam l usuud urd hormoigooroo hoid hormoigoo nuhuud ywna gedeg shigl ywj baindaa nowshiin ulsaa udirdaj chadahgui shaaruudaas bolj

Avatar

Зочин 2019-05-21 182.160.2.46

odoo bur baitlaa awilgachin saiduudtai bolchloo awilgaltai temtseh gazriin dargiig soliod baidag ni uursdiiguu hamgaalah heregsel ni baisan ym bainaldaa hurhiis arai arai gehed arail demnduu shunaltai humuus baih gej

Avatar

Zochin 2019-05-21 64.119.26.175

Xurelsux M.enxbolfoos doloon for ystoi archaagui n**** ym daa.xuuxduyd suriegeer uvduj uxej BNA.said n avilgalin tom xeregt oroorsoldoj BNA.Kirea,Japand saiduud n shuud oorsdoo igrsroid shorond yvj BNA.mongold xamgaalaad.2020ond MAH bugd shorond orj bid Az hargalrai bno.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.21.108.170

Авилгаараа нэлээн толгой цохисон ЗГ болж таарлаа даа. Миеэгээ зайлуулж байгаад идээж байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.126.89.163

миеэ энхболдоосоо 7 дор юм шив дээ

Avatar

df 2019-05-21 73.211.207.161

Selemt erguulegch nud chini sokor chik chini duliii amanda shudgui hugshin kutsaa chi odoo zugeer zailchkaach kelek muu ug duusa

Avatar

Зочин 2019-05-21 59.153.113.61

Жэнко, Топор 2 хоерхон жилийн дотор мах, бензин, $, бvx юмны vнэ нэмж, ажилгvйдлийг хаданд гаргаад, монголчуудыг шууд сехрvvлээд еерсдее улсын менге целмеед, ард иргэдийг ядуурлын дээд туйлд туйлдуулчихдаг юм байна! Гайтай хулгайчууд юмаа!!!

Avatar

Иргэн 2019-05-21 66.181.161.48

Энэ муу Хүрэлсүх чинь тэнэг сохор дүлий юм уу мах бензиний үнийг харахгүй сонсохгүй байгаа юм уу нөгөө сэлэмдэх шоронд явуулах нь яасан бэ харин ч шоронгоос суллаад байгаа юм биш үү хэлсэн ярьсандаа хүрч хэрзэгнээч дээ худлаа шоудаад л с**

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.70.44.116

Энэ бол нөгөө МАНАН бүлгийн хор шүү. Харин тэр Эрдэнэ.С гэдэг авилгачыг шалгах нь зөв шүү…

Avatar

Зочин 2019-05-21 59.153.113.61

МАНАН=Хvрэлсvх+Жэнко.

Avatar

Иргэн 2019-05-21 66.181.191.233

Засгийн газар ард түмний итгэлийг авах, алдахын зааг дээр байна. Итгэл олохын тулд: 1.ЖДҮчдэд хатуу хариуцлага хүлээлгэх. Учир нь энэ бол гэмт хэрэг. 2. Авилгатай хийх тэмцлийг амаар биш, амьд ажлаар харуулах. Эс тэгвээс дууслаа.

Avatar

Irgen 2019-05-21 49.0.212.145

Намаа цэвэрлэ

Avatar

Зочин 2019-05-21 49.0.135.60

МАН-д ч бас АН -д ч нэр цэвэр хүн гарч ирэхгүй бололтой. Иймд энэ 2 намыг татан буулгавал зохилтой.\nУгаасаа улстөрийн нам гэдэг бол Монгол улсад татвар төлөгчдийн мөнгө, ард түмний өмч болох газрын доорхи баялгийг хувааж идэх гэсэн, иргэдээ хуурч саналы нь худалдаж авдаг хуульчлагдсан хулгайч нарын бүлэглэл болой.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.21.113.238

У.Хүрэлсүх болон танхимын сайд нараас нь үнэхээрийн ганц ч олигтой сайд байхгүй. Бүгдээрээ хулгайч, авлигалчин, боловсролгүй, попчин, шуналын туламнууд, Ц.Даваасүрэн, Ч.Хүрэлбаатар нар бол баталгаатай 10%-ийг шантаачилж авдаг байсан. Одоо бүр 10 сая ам.доллар авдаг болсон байна. Ц.Нямдорж, Н.Энхболд, Ө.Энхтүвшин, Оюун-Эрдэнэ, Д.Сумъяабазар, Сарангэрэл, Б.Энх-Амгалан гээд … ёо ёо үнэхээрийн ганц ч гайгүй сайд байхгүй, бүгд хар энергитэй муухай хүмүүс, далд орцгоо, огцорцгоо.

Avatar

Иргэн 2019-05-21 202.126.88.53

Цэвэрлэгээгээ өөрөөсөө л эхэл?!…

Avatar

Molor 2019-05-21 37.130.224.202

Хүрэлсүхээс шахаад ч тос байтугай ус ч гарахгүй. Яаж ч бодсон та нар ийм харанхуй бүдүүлэг, боловсролгүй, нахал, өөрөө залуугаасаа нам дагаж дарга нарын б**с долоож явсан ийм л хүн шүү дээ. Дээр нь шударга ёс яриад байхын үнэхээр ичмээр. Хадгаламж банкны 14 тэрбум төгрөг, өчнөөн үнэтэй машин, хаус, эдлэн газартай. Ямар ч бизнесгүй хүн яаж ингэж баяжив!! Маш сонин. Ийм л бүтэхгүй мэргэжлийн хулгайч гэхээр хүн өнөөдөр Ерөнхий сайд хийж байна даа.

Avatar

Гггг 2019-05-21 202.9.42.138

Ждү гээ авч гарсан шигээ атамандаад л аваад гарна гөлөг

Avatar

Гггг 2019-05-21 202.9.42.138

Ждү гээ авч гарсан шигээ атамандаад л аваад гарна гөлөг

Avatar

Yaana daa ene uls hoorhii 2019-05-21 43.243.161.23

Yaana daa ene uls oron 🙁

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-21 202.180.216.19

Францууд оролцсон гэхээр "УБ хотын цэвэрлэх байгууламж " л байж таарах нь дээ. Сүүлийн үед францчууд өөр төсөлд оролцоогүй санагдана

Avatar

Зочин 2019-05-21 150.129.143.247

Анх зууны мэдээ хятадууд мэдээлсэн 10 сая долларын авилга гээд бичсэн Баасанхуу мушгин гуйвуулсан байна лээ Арева д зовлох уйлчилгээ узуулсэн олон улсын том кампани eurotradia г авилгын хэргээр шалгаж байна Арева Монатом Мицубиши кампани 2013 онд хамтран ажиллах болсон энэ том авилгын дуулианы цаана Монголын уул уурхайн ордууд том тослуудийн толоо оу ын том орсолдоон тэмцэл болж байна шуу Дотроо тэмцэлд\nЖ бие биенээ баалах жижиг асуудл болж байна Монголын ураны ихэнх ордыг хятадууд авсан Ареваг

Avatar

Зочин 2019-05-21 192.82.66.152

Энэ ЗГ авилагч луйварчдаа өөрсдөөсөө хайхгүй намынхаа л хэдэн гишүүд улстөрчдөөс хайгаад л анхан шатны байгууллагаа дарамтлаад шалгаад байгаа сурагтай.Төрийн ажил хамгийн цэвэр байх ёстой.Намаа цэвэрлэх тэдний л дотоод асуудал.Гэтэл нам төр дээр сандлайсан гэдгээ нотлоод Хяналтын хороо нь төрөөсөө илүү эрх мэдэлтэй хэдэн нөхдүүд шалгалт нэрийн дор намынхаа улстөрчдийг намнаад л өөрсдийн гар хөл бологсодоо дарга сайд хууль хяналтын хүмүүсээр дүүргээд юу шударга ёс тогтоох хонгил унагах.

Avatar

Зочин 2019-05-21 103.57.93.72

Сүүлийн үед Хүрэлсүх болон намыг нь элдэв золбин үгээр дайрах нь ихэслээ, сонгууль дөхсөн юм байхдаа. Энэ сэтгүүлч Г.Хорол тэргүүтэй цөөхөн сэтгүүлчид гол рольд тоглож байгаа. Тоймтой том бүтээн байгуулалт хийж байгаад нь баяр хүргэхийн оронд атаархаж, баталгаагүй хор цацаад юу хийнэв. Монголчууд гайгүй нэгнээ тал талаас нь мэрж унагаж аваад санаа нь амардаг зангаа орхих цаг болоогүй бололтой.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.44.130

haana yamar buteen bguulalt ve.

Avatar

Зочин 2019-05-21 64.119.22.158

Дорж 1 цагийн өмнө 139.5.217.94\n\nЭнхтүвшин Даваасүрэн Цэрэнбат Сарангэрэл Энхболд Баделхан гээд авлигачдаар дүүрчээ.Одоо хамгийн зөв гарц нь Хүрэлсүхийн Засгийн газрыг танхимаар нь огцруулах нь зүйтэй,

Avatar

J. Erka 2019-05-21 202.179.25.38

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү “Монголын нэг сайдад 1.2 сая ам.долларын авлига өгсөн асуудлыг Франц улс шалгаж байна. Бид олон улсын өмнө шившиг болох ёсгүй, дотооддоо шалгах шаардлагатай. Энэ хэрэгт одоогийн Засгийн газрын сайд холбогдоно” гэж ярьсан бол нотлоодохол доо.\n\nАвлигачидтай тэмцэх гэхээр нэр, албан тушаалыг хэлэхгүйгээр хатуу битүү үнэн худал нь мэдэгдэхгүй юм бичээд байх юм. Ил тод шударга байлдаа …

Avatar

888 2019-05-21 202.9.43.110

МАНАН ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗГ -Г УНАГАХ ОЛОН ОПЭРАЦИЙН НЭГ…ТЭД БААТАР ХҮН НЭГ СУМАНД ГЭСЭН ЗАРМААР .ТОПОРЫН ОГЦОМ ЗАН ДЭЭР АЖИЛЛАХААР ШИЙДСЭН БНА…ТЭД ЯМАР Ч БСАН НЭГ БДӨР САНСАНДАА ХҮРНЭ ГЭСЭН ИТГЭЛ НАЙДВАР ДҮҮРЭН БНА ГЭНЭ…АРГА НЬ УЛАМ НАРИЙСЧ ЗОЛГҮЙ ҮХЛИЙГ Ч АШИГ ЛАХААР ЗОРИГ ШУЛУУДСАН БНА…

Avatar

Зочин 2019-05-21 59.153.113.61

МАНАН=Жэнко+Топор.

Avatar

888 2019-05-21 202.9.43.110

МАНАН ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗГ -Г УНАГАХ ОЛОН ОПЭРАЦИЙН НЭГ…ТЭД БААТАР ХҮН НЭГ СУМАНД ГЭСЭН ЗАРМААР .ТОПОРЫН ОГЦОМ ЗАН ДЭЭР АЖИЛЛАХААР ШИЙДСЭН БНА…ТЭД ЯМАР Ч БСАН НЭГ БДӨР САНСАНДАА ХҮРНЭ ГЭСЭН ИТГЭЛ НАЙДВАР ДҮҮРЭН БНА ГЭНЭ…АРГА НЬ УЛАМ НАРИЙСЧ ЗОЛГҮЙ ҮХЛИЙГ Ч АШИГ ЛАХААР ЗОРИГ ШУЛУУДСАН БНА…

Avatar

Зочин 2019-05-21 59.153.113.61

МАНАН=Хvрэлсvx+Жэнко

Avatar

Зочин 2019-05-21 66.181.178.132

НЭРЭЭ ТАНХИМАА НАМАА АЛЬ АЛЬНЫГ НЬ ЦЭВЭРЛЭХГҮЙ БОЛ ХҮРЭЛСҮХ ОВОО ӨНДРӨӨС ГАЗАРДАХ БОЛОХ НЬ. ЦЭРГИЙН НЭГДСЭН ХОЛБООНД НАЙДАХ ХЭРЭГГҮЙ, ТЭР БОЛ АМБИЦ НЬ ХӨДӨЛСӨН ХЭДЭН БААГИЙГИЙН Л ДОЛЬ ЦОХИСОН ҮЙЛДЭЛ. ЕР НЬ У.ХҮРЭЛСҮХ ӨӨРТӨӨ ОВОО Ч ДАЙСАН БЭЛДСЭН, ЭНЭ УДАА ТЭД ЗЭГСЭН ХОЛООС ЧУЛУУ ИЛГЭЭЖ БАЙНА ДАА. ТЭГЭЭД Ч ҮГ ҮЙЛДЭЛ ХОЁРОО НЭГТГЭЖ НИЙЛҮҮЛЭХГҮЙ БОЛ АВИЛГАЧИН АРЧААГҮЙ САЙДУУД НЬ БҮР САМАРЧ ОРХИЛОО ШҮҮ ДЭЭ. ТУН МУУ ШИНЖГҮЙ ХҮМҮҮСЭЭР ӨӨРИЙГӨӨ ТОЙРУУЛЖ ШАДАРЛАХ ЮМ ДАА ЗАЙЛУУЛ

Avatar

Магнайсүрэн, Баярсайхан нартаа арга хэмжээ авч өгнө үү Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-21 185.193.125.42

Хүрэлсхээ !!!!! Барилга, хот байгуулалтын яамны авилгачин Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан хоёрыгоо зайлуулахгүй бол Барилгачин бидний нуруу тэнийхгүй нь дээ энэ авилгачдын чинь авилгалыг өгч дийлэхгүй байна. Тендерт орно энэ хоёр нөхөрт авилгал өгнө. Барилгын гүйцэтгэл дээрээ гарын үсэг зуруулна бас л энэ хоёр нөхөрт авилгал өгнө. Ямар ч ашиг гэдэг зүйл байхгүй болсон шүү барилгачид хэцүү байна. Чамаас өмнө бараг АТГ арга хэмжээгээ авах байхаа да

Avatar

Yag unen helsen bn 2019-05-21 103.229.122.181

Barilgiin yaamnii talaar bodit uneng bichij dee mash zov. Ene yaam bur ajil hiihee bsan avilgaliin uur uurhai bolson shuu

Avatar

Барилгачид хамаг мөнгөө яамны авилгачин дарга нарт өгөөд дуусаж байна Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!! 2019-05-21 185.193.125.42

Хүрэлсхээ !!!!! Барилга, хот байгуулалтын яамны авилгачин Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан хоёрыгоо зайлуулахгүй бол Барилгачин бидний нуруу тэнийхгүй нь дээ энэ авилгачдын чинь авилгалыг өгч дийлэхгүй байна. Тендерт орно энэ хоёр нөхөрт авилгал өгнө. Барилгын гүйцэтгэл дээрээ гарын үсэг зуруулна бас л энэ хоёр нөхөрт авилгал өгнө. Ямар ч ашиг гэдэг зүйл байхгүй болсон шүү барилгачид хэцүү байна. Чамаас өмнө бараг АТГ арга хэмжээгээ авах байхаа да

Avatar

Хүрэлсүхээ Барилгын салбарыг аварч хайрла !!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-21 185.193.125.42

Хүрэлсхээ !!!!! Барилга, хот байгуулалтын яамны авилгачин Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан хоёрыгоо зайлуулахгүй бол Барилгачин бидний нуруу тэнийхгүй нь дээ энэ авилгачдын чинь авилгалыг өгч дийлэхгүй байна. Тендерт орно энэ хоёр нөхөрт авилгал өгнө. Барилгын гүйцэтгэл дээрээ гарын үсэг зуруулна бас л энэ хоёр нөхөрт авилгал өгнө. Ямар ч ашиг гэдэг зүйл байхгүй болсон шүү барилгачид хэцүү байна. Чамаас өмнө бараг АТГ арга хэмжээгээ авах байхаа да

Avatar

Amar 2019-05-21 202.179.27.106

Засгийн газрын нэр хүнд авлигын асуудлаас болж, уначихаад байна. Сарангэрэл, Цэрэнбат нарын ажлаа хийж чадахгүй байгаа сайдууд аа хурдан зайлуулсан нь дээр дээ.

Avatar

Танхмаа цэвэрлэ 2019-05-21 139.5.216.134

Танхимаа цэвэрлэ

Avatar

бодлын хулгайч 2019-05-21 66.181.167.53

ОДОО Л ТӨРИЙН ТӨМӨР НУДАРГА ХЭРЭГТЭЙ. ХҮРЭЛСҮХ ЭЭ–МОНГОЛ УЛСЫН НЭР ХҮНДИЙГ ШАЛАН ДЭЭР УНАХААС НЬ ӨМНӨ АРГА ХЭМЖЭЭ АВ. ХЭН Ч БАЙСАН-НАЙЗ НӨХӨР ЧИНЬ БАЙСАН Ч ХАМААГҮЙ ХАРИУЦЛАГАА ТООЦ

Avatar

Иргэн 2019-05-21 202.126.88.53

Хийсэн бүтээсэн юмгүй нэг л их хахууль авсан хүмүүс байдаг болждээ?! Юун?! Ж.Эрдэнэбатын ЗГ?!, Вун концесс?!

Avatar

иргэн 2019-05-21 202.179.25.128

Хүрэлсүх Ерөнхий сайд Авилга Ашиг сонирхолоос өөр мэдэхгүй Сайдуудаасаа салахгүй юм бол энэ хэдэн Сайдууд Засгийн газраа муухайгаар харагдуулж Нэр хүндийн унагааж байна

Avatar

Зочин 2019-05-21 178.196.87.18

Har mortei uhel daguulsan UHEL Hurelsuh

Avatar

Зочин 2019-05-21 178.196.87.18

UHEL Hurelsuh gegch pizdag zailuulahgui bol Mongolchuud tsag busaar uhdj duuslaa

Avatar

Дорж 2019-05-21 139.5.217.94

Энхтүвшин Даваасүрэн Цэрэнбат Сарангэрэл Энхболд Баделхан гээд авлигачдаар дүүрчээ.Одоо хамгийн зөв гарц нь Хүрэлсүхийн Засгийн газрыг танхимаар нь огцруулах нь зүйтэй,

Avatar

Дорж 2019-05-21 139.5.217.94

Энхтүвшин гэж авигачин байна.Албан тушаал зардаг нөхөр Үнэхээр энэ Засгийн газар авлигач сайд нарын үүр болжээ.Шударга ёс гэж байгаа бол танхимаар нь огцруулах ёстой,Өөр гарц байхгүй болжээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж