ЭМЯ-ны сайдын туслах, авлига авсан гэх Б.Болорчимэг гэж хэн бэ | News.MN

ЭМЯ-ны сайдын туслах, авлига авсан гэх Б.Болорчимэг гэж хэн бэ

ЭМЯ-ны сайдын туслах, авлига авсан гэх Б.Болорчимэг гэж хэн бэ

ЭМЯ-ны сайдын туслах, авлига авсан гэх Б.Болорчимэг гэж хэн бэ

Авлигатай тэмцэх газраас өнгөрөгч долоо хоногт нэгэн баривчилгаа хийсэн. Тодруулбал, Эрүүл мэндийн яамны ахлах мэргэжилтэн Б.Болорчимэг, Н.Чимэдлхам нарыг хахууль авсан байж болзошгүй гэсэн үндэслэлээр тус газраас баривчилж, ШШГЕГ-ын харьяа цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулан шалгаж байна. Тэднийг эмийн сангийн тусгай зөвшөөрөл олгохдоо хахууль авсан байж болзошгүй гэсэн үндэслэлээр буруутгажээ.

Энэ талаар АТГ-аас тодруулахад хоёр мэргэжилтнийг хорьж байгаа нь үнэн. Одоогоор хэргийг шалгаж байгаа учраас мэдээлэл өгөх боломжгүй гэсэн тайлбарыг өгсөн. Албан бус эх сурвалжийн мэдээлснээр 19 аж ахуй нэгж, иргэнээс авлига авсан байх магадлалтай гэнэ.

Түүнчлэн саатуулагдсан Б.Болорчимэг нь Д.Сарангэрэл сайдын туслахаар ажиллаж байгаад Эрүүл мэндийн яамны эм хангамжийн байгууллагын тусгай зөвшөөрөл хариуцсан ахлах мэргэжилтэн болсон нэгэн аж. Түүнийг Д.Сарангэрэл сайдын  "хүн” гэдэг нь  үнэний ортой. Тэрбээр Хөдөлмөрийн дээд сургууль төгссөн бөгөөд Д.Сарангэрэл сайдын туслахаар дөрвөн жил ажилласан юм байна.

Тодруулбал, 2018 онд АТГ-аас иргэдийн гомдол мэдээллийн дагуу Бодлого төлөвлөлтийн газрын Хөрөнгө оруулалтын хэлтсийн даргын албан үүргийг түр орлон гүйцэтгэгч Д.Өнөболд, Эм хангамжийн байгууллагын тусгай зөвшөөрөл хариуцсан ахлах мэргэжилтэн Б.Болорчимэг нарыг тухайн албан тушаалд томилохдоо ашиг сонирхлын зөрчил гаргасан, хууль бусаар бусдад давуу байдал олгосон эсэхийг шалгажээ.

Шалгалтаар Эрүүл мэндийн яам нь төрийн жинхэнэ албан тушаалын сул орон тоог нөхөхдөө Төрийн албаны тухай хуулийг зөрчиж,  олон нийтийн зүгээс ашиг сонирхлын зөрчилтэй гэж ойлгогдохуйц нөхцөл байдлыг бий болгосон нь тогтоогдсон юм байна. Д.Сарангэрэлийн төрсөн хүү Х.Улам-Өрнөх нь Д.Өнөболдод Эрүүл мэндийн яамны Бодлого төлөвлөлтийн газрын Хөрөнгө оруулалтын хэлтсийн даргын албан тушаалд ажиллахыг санал болгосноор томилогдсон, Б.Болорчимэг нь Д.Сарангэрэл сайдыг УИХ-ын гишүүн байхад дөрвөн жил туслахаар нь ажиллаж байсан зэрэг нь холбогдох баримтуудаар тогтоогдсон юм байна.

Үүний дагуу АТГ-аас өнгөрөгч оны наймдугаар сард мэдээлэл хийх үеэр ЭМЯ-нд авлигын эрсдэлийн үнэлгээ өндөр байгааг анхааруулж зөрчлийг арилгах зөвлөмж хүргүүлж байжээ. Энэхүү мэдэгдлийн дараа Д.Сарангэрэл сайд хариу тайлбар хийж байжээ. Тэрбээр “Монгол хоёр залуу мэргэжилтэн, хэлтсийн дарга хийх нь Авлигатай тэмцэх газарт ингэтлээ таалагдахгүй гэж зүүдэлж ч явсангүй” хэмээн мэдээлж байсан билээ.

Одоогоор ахлах мэргэжилтэн Б.Болорчимэг, Н.Чимэдлхам нарыг хэчнээн төгрөг авч байгаад баригдсан талаар АТГ-аас тодруулсан боловч ямар нэгэн мэдээлэл өгөх боломжгүй гэдгээ дуулгасан юм. Ямартай ч тэднийг нэг сарын хугацаатай цагдан хорьж шалгах гэнэ.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
52
БурууБуруу
6
ЗөвЗөв
6
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

79 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-05-21 103.212.117.64

Baigali orchinii said Tserenbatiin tuslahiig shalgamaar uym aa

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.42.100

тз ын эркегуль ажилд авахдаа хпхууль авч байна хахуулииг цэцэглүүлж байна даа атг

Avatar

Z 2019-05-21 202.9.43.247

Hurelsuhiin zasgiin gazart neg gaigui said bna uu? Tuuhen deh hamgiin hudalch yuch hiideggui hamgiin muu zasgiin gazar. Zugeer l surjin medeelel gargaad suuj baidag. Ter ni bieldeggui

Avatar

ZOCHIN 2019-05-21 103.26.194.87

SAID ni bolor chimgeeree damjuulj avilgaa huvaaj avdag gesen.gaduur humuus inhi ni meddeg hoorondoo yaridag ym blaa.zuvshuurluul avch baival odoo yaya gehev gesen yariag sonsjil blaa.

Avatar

1 эмнэлэг 2019-05-21 69.84.122.105

ТЕНДЕРИЙН КОИССИЙН НАРИЙН БИЧИГ БАЯРМАА ГЭДЭГ ХҮҮХЭН БАЙГАА. БАРИАД АВААРАЙ.

Avatar

zocin 2019-05-21 139.5.219.90

Sarangerel geh sadar avgai uamiig avilgaliin yyr uurhai bolgoj,hyygiinhee biznesiin sav bolgoj samarc mongolcuudiig syrua,haldvart ovcnoor ovclyyj eryyl mendiin salbariig balallaa shyydee.Hyrelsyhee naadahaa zailuul.20 ond camaig ballana shyy.

Avatar

Зочин 2019-05-21 64.119.19.253

Хүн чанаргүй хоосон толгойтой нөхөд ичиж амьдар.

Avatar

иргэд 2019-05-21 59.153.115.171

Сард тганц удаа олгодог хямдралтай эмээ авах гэж хөгшчүүл үнэхээр ядарч,хэд хоногоор чирэгдэж байна,хэсгийн эмлэг дээр очоод эмээ бичүүлэх гэхээр код орохгүй байна маргааш ир гэдэг,хонон өнжин хүлээж эмээ бичүүлээд очихоор эмийн сан нь эм дууссан,ирэхлээр нь ав гэдэг,өвчин зовлонтой хөгшин хөвөө бидэнд өвчинөөс гадна ийм нэг бэрхшээл нэмэгдсэнийг эрхэм сайд мэддэг бол уу?

Avatar

Авилгалтай ААТ газар өөрсдөө шалгуул 2019-05-21 202.179.25.186

ЭМЯ д\nНэгд энд сэтгэгдэл бичсэн хүмүүс бүгд өөрсдөө ЭМЯ ажилтангууд байна \nХоёрт Сарангэрэл сайд харин ч ёстой түй ч авилга авдаггүй хүн Үе үеийн ЭМЯ ны томилгоонуудаас хамгийн сайн шудрага ажлаа хийж байгаа хүн шүү \nГуравт Шинэ залуухан мэргэжилтнүүд орж ирэхээр хуучин идээ бээрнүүд нь хэлс хэрэгт хийж байгаа гэж харагдаж байна \nАвилгатай тэмцэх газрыг өөрсдийг нь шүүхэд өгөх хэрэгтэй шдэ Нотлогдоогүй зүйл дээр хүний нэр усыг бичиж ирээд л нийтэлж байна Энэ бол өөрөө асар том гэмт хэрэг

Avatar

Huuchin ajiltan 2019-05-21 202.126.88.44

2uulaa RX450 Unasan huuhnuud baisan ingej neg uchir ni oldoh gj. Chimedlham ni yamnii Tsogtbaatariin nuuts amrag gdgiig bugd meddeg l dee.

Avatar

зочин 2019-05-21 59.153.114.27

мэргэжлийн бус сайд хахуулын төлөө л ажиллана шүүдээ. Одоо Билэгтийн хувийн эмнэлгийг улсад шахаж сонгуулийн мөнгөө босгох гээд Оюунхоролтой нийлж шахаа хийж байна.

Avatar

Зочин 2019-05-21 139.5.217.97

chimedlkham ingej neg barigddag bjee huurhii

Avatar

Ард түмэн 2019-05-21 80.83.235.77

Энд бичсэн сэтгэгдлүүдийг уншихад бүгд эдгээр авилгачдыг танидаг бололтой иймд яахдаа нэгнээ муулдагийг бид бүхэн мэднэ энэ бол атаархал мөн биз. Сарангэрэл сайд чинь өөрөө авилга тоохооргүй хөрөнгөтэйг ард түмэн мэднэ түүнд бүү атаарх бүү хорс үүнийг бичигч этгээдүүд мтнь!!

Avatar

Зочин 2019-05-21 103.26.194.87

CHI ene avgain b**s doloogchuu avilga avdag ni unen shuu dee.chi bas avilgaa saidtaigaa huvaagch bh l daa harvaas.

Avatar

ЗОЧИН 2019-05-21 66.181.185.92

САРАНГЭРЭЛИЙН АВИЛГЫГ ЗУУЧИЛЖ ӨГДӨГ БАЙСАН

Avatar

САРАНГЭРЭЛИЙГ ХОРИХ ГЭЖ БАЙГАА ГЭСЭН 2019-05-21 104.182.104.110

АШГУЙ ДЭЭЭ САРАНГЭРЭЛИЙГ ХОРИХ БЭЛТГЭЛЭЭЭ ХИЙЖ БАЙГАА ГЭСЭН НААД 2 ЗАРЦ ЦЭРГУУДИЙГ ЭХЛЭН ХОРЬЖ МЭДЭЭЛЭЛ ЦУГЛУУУЛЖ БАЙГААА ЮМ ГЭСЭН, АШГУЙ ЦАГ НЬ БОЛЖ ЭРУУЛ МЭНДИЙН САЙДААР МЭРГЭЖЛИЙН ХУН ТОМИЛООРОЙ Л ГЭЖ ХУСЭХ БАЙНА ДААА,

Avatar

ард түмэн 2019-05-21 103.57.95.112

нүүр амандаа филлер целикон чихсэн аальгүй чавганц Сарангэрэлийг зайлуулаач ээ ямар ч мэргэжлийн бус чавганц тэнд авилгыг л цэцэглүүлж бна өөр хийсэн юм алга энэ олон хүүхэд уушигны сүрьеэтэй ч өоллоо энэ чхвганц ажлаа мэлэхгүйгээс мэргэжлийн бодлго байхгүй урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ байхгүй үнэндээ улс орон эзэнгүйдэж бна

Avatar

зочин 2019-05-21 103.57.95.112

50 сая ыг авдаг гэсэн ш дээ Сарангэрэл авгай Бямбасүрэн авгай 2 гэмгүй баылаа юу наад 2 аьгайгаа сайн хорьж бгаад бүх үнэхийг нь хэлүүлэх хэрэгтэй

Avatar

gijig 2019-05-21 150.129.141.118

Zailah ch bhgui shuu ! henii hun be gedgiig bugd medseer bj yund ingej demiireed bdag yum be! yaj ch chadahguiee!

Avatar

D 2019-05-21 103.229.122.226

Sarangerel iin ajil shuu dee Ter avgai hori

Avatar

Зочин 2019-05-21 40.136.186.194

Ажлаа мэдэхгүй хийж ч чаддагүй авилгаар дүүргэсэн шоучин попор ёс суртхуунгүй сайд огцрох ёстой шүү ард түмнийг арай л басамжлаад л байх шиг ард түмний төлөө биш өөрийнхээ төлөө ажилладаг хувиа хичээсэн хувалзнууд огцрох ёстой шүү!!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-21 103.212.118.55

Naad eruul shud hotolbor chin ugaasaa hetsuu songuuliin show shdee ymarch bolomjgui zuiliig huviin hevshleer hiilgj bn

Avatar

a 2019-05-21 139.5.217.223

Hoyor mongol zaluu hun hund tuslaad heden tugrug avaal biz hun yosnii l asuudal shde !!

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.42.92

Ийм асуудалд холбогдсон л бол шууд халж байх хэрэгтэй.Эрүүл мэндийн сайд огцор

Avatar

Иргэн 2019-05-21 103.212.116.203

Огцруулаач Нөгөө шударга ёс ярьсан Хүрэлёүхээ Кноп хэрэгтэй гээд авилгэч ёс зүйгүй сэтгүүлч авгайг байлгаж өөрийн арьсаэ бодоод байна уу

Avatar

САРАНГЭРЭЛ ОГЦОР 2019-05-21 64.119.22.158

ОГЦОР

Avatar

Зочин 2019-05-21 66.181.178.132

ТӨР БУЗАРЛАСАН ЧАДВАРГҮЙ ШОУЧИН АВГАЙГ ЗАЙЛУУЛААЧ ЭЭ ХҮРЭЛСҮХ ЭЭ

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.42.2

Энэ авгайг зайлуулаачээ

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.42.2

Энэ авгайг зайлуулаачээ

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.42.2

bbdfbdf

Avatar

хэлэх ч үг алга 2019-05-21 182.160.34.248

яана даа энэ төр минь дээ

Avatar

зочин 2019-05-21 182.160.38.32

Зөвхөн яамны хоер мэргэжилтэн бишь энэ эмнэлэгүүдийн дарга нар ч гэсэн маш их хахууль авдаг гэсэн. Дарга боллоо амьдрал нь маш их сайжирна. Хамгийн тод жишээ ХСҮТ-н захирал Ж.Чинбүрэн. Ямар байлаа, одоо ямар болсон билээ, Маш их билэгжүү мөнгөлөг, сая л байр түрээсэлдэг байсан одоо River Garden-д байртай. Ямар их зантай, ямарч эмчийн ур чадвар байхгүй, худлаа ярисан, ажилаа хийдэггүй. Хүмүүс сайн эмч л гэсэд үнэн хэрэгтэй ямар ч чадваргүй эмч ш дээ. Өвчтөнгүүдээс дандаа мөнгө авна

Avatar

Эмч 2019-05-21 66.181.161.124

Эмя энэ асуудлаа шийлэж өгөх хэрэгтэй ш тэ.хэдэн жилийн өмнө бас ийм мөнгөний асуудал гаргаж баахан эмнэлэг хохироод үлдсэн.бид матёриал хөос хүч хөдалмөр гаргаж тэр нялх хүүхдийн бүх шүдийг эмчилж бна.яагаад ийм хүнд ажилыг хийлгүүлчээд дунд тушаалын юмнууд ажил хийлгэхгүй дарамт шахалт үзүүлж байх юм.байнга бичиг баримт ялихгүй вмыг хүртэл ямаан чинээ харж ажил хийлгэхгүй чөдөр тушаанаас хэзээ салж амьдрах вэ! Анхнаасаа сонгон яах гэж гэрээ хийдэг бнаа

Avatar

Эмч 2019-05-21 66.181.161.124

Эрүүл шүд эрүүл хүүхэд хөтөлбөр явагдаад 2сар болох гэж бна.4рсарын мөнгө ороогүй яах гээд байгаа нь өгөх вм уу үгүй 2нь мэдэгдэхгүй бна.бид өөрсдийн мөнгөөр авсан матёриал багаж тоног төхөөрөмж худалдан авч үзэж бна.эмч нар бусад хүмүүсээ цалинжуулж ажиллаж бна.гэтэл эрүүл мэндийн лаатгал ирж баахан бичиг баримт шаардаж үйл ажилагааг зогсорж 14 хонож бна.эргээд зөрчилөө арилгаад шалгуулаад эрхээ нээлгээд үзлэг хийх гэхээр ирэхгүй.одоо тэгээд баахан хөрөнгө зарж ажил эхлүүлээд үр дүн байхгүй бна

Avatar

Зочин 2019-05-21 124.158.109.62

test

Avatar

Зочин 2019-05-21 66.181.189.200

Бүгдийг нь зайлуулаач.Еранхий сайдаа . Авсан авилгаа хуваагаагүй л юм бол ? Мэргэжлийн бус авгай

Avatar

Зочин 2019-05-21 66.181.168.199

ard irged ni uged ni bugd yaduu bolohoor hiij bolih buh zuiliig hiigeed amidaldaa nemer boloh gej uzej tarj bna daa, ene bol amidral yaduugiin shaltgaan, ulssun huntei yos zui yarih ni her zuv asuudal yum bol doo

Avatar

иргэн 2019-05-21 66.181.189.215

сайдтай нь хамт явуулаа

Avatar

Эмч 2019-05-21 66.181.176.167

Улс ард түмнээс хулгайлч авилга авч татварын мөнгийг хулгайлч болно хохирч байхгүй хөөн хэлэлцэх хугацааг дуусгаж бодно гэсэн бодолтой мэрэгжилгүй мэрэгжилтэнгүүд байна арга үгүй биздээ сайд нь мэргэжилийн хүн биш хүүхэн юм чинь яаж сайд болсон тэр аргаараа нөхөн төлбөр хийж бхйгаа даа 60 тэр бумаа гэж

Avatar

Д.Нацагдорж 2019-05-21 202.179.27.107

эрүүл шүд – эрүүл хүүхэд гээд үнэгүй эмчилнэ 60000 төг гээд байсан одоо санхүүжилт нь орохгүй байгаа удахгүй дампуурч шившгээ тарих вии.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.21.100.210

МАН- засгийн газар улам л ард олныг дээрэлхэж байна даа .ТВ-5 телевизорын сэтгүүлч нар төрийн сайд дэд сайдууд ын албан тушаалд ичихгүй ажиллахаар юу хэлэх вэ дээ. Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга нь Бэрс кино урлагийн дээд сургууль төгссөн гэж бодохоор гутамшиг

Avatar

Зочин 2019-05-21 211.197.11.19

Өвдсөн, зовсон, ядарсан хүмүүсийн эмний мөнгөнөөс авлига авч байдаг энэ үнэхээр арилсан дотортой, хүн гэхэд хэцүү бузар шулам бна. Ямар олон хүн эмний мөнгөө дийлэхгүй өвчнөө хүндрүүлж, үхэж байгааг, эсвэл энэний авилга авч зөвшөөрсөн хуурамч эмийг ууж хохирч байгааг бодож үзсэн болов уу?! Ийм бузар амьтадтай нэг агаар хувааж амьсгалж байгаа гэхээс ой гутах юм.

Avatar

Ulzii 2019-05-21 202.179.24.118

Sarangerel ankhnaasaa l avligaar bayajikh sanaatai uuriin khmuusiig devshuuleed baisan KHumuus khel amm khiij l baisan Adilkhan ardiin khuukhdiig yagaad turiin alband tavij bolokhguim gej Sarangerel yarij l baisan daaZorilgo tod orkhoi baijee

Avatar

Зочин 2019-05-21 45.248.78.204

Та буруу ойлгосон байна. Сарангэрэл сайд "нэг ч гэсэн монгол хүн, эгэл ардын хүүхэд энэ авилга гэдгийг чинь авч болдоггүй юмуу?" гэж хэлсэн ш дээ. Ухаж ойлго.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.131.227.51

Хамт холбогдсон Чимэдлхам нь шүүгчийн охин гэсэн одоохон зүгээр гээд л сэтгүүлч сайд нь мэдээлнэ харж байгаарай.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.126.89.188

Авсан нь худлаа шүү. Үнэн ялна

Avatar

зочин 2019-05-21 64.119.24.149

Хөдөлмөрийн дээд сургууль төгссөн юм бол Үйлдвэрчний байгууллагаа л хариуцна биз дээ. Анхнаасаа энэ ажил ашиг сонирхлын үүднээс тавигдсан байна. Бүгд л үнэн худлаа нь мэдэгдэхгүй "хувийн эмнэлэг, эмийн сангийн зөвшөөрлөө" сунгуулахад их мөнгө төлдөг гээд ярьдаг. Үнэн худлыг одоо л нотлох байх даа.

Avatar

Barilgiin yaamiig hezee shalgah ve ATG !!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-21 199.249.230.83

Barilga, hot baiguulaltiin yaamiig ch ATG shalgah bolson doo. Avilgal gedeg yum jinhene utgaaraa tsetsgelsen yaam daa. Turiin nariin Magnaisuren ni 100k ch avdag ulun baagii.

Avatar

Yag uneng helsen bn 2019-05-21 103.229.122.181

Unen shuu barilgiin yaam mash muuhai avilgachidiin uur uurhai bolson.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.21.102.226

АВЛИГЫН ЭРСДЛИЙН ҮНЭЛГЭЭ МАШ ЧУХАЛ.

Avatar

зочин 2019-05-21 202.131.245.69

төрийн бүх шатны байгууллагад хийж байгаа намын буюу улс төрийн томилгоог шууд зогсоох хэрэгтэй. Төрийн албаны тухай хууль шинэчлэгдсэн. эхний ээлжинд энэ хуулийн дагуу одоо төрийн албанд ажиллаж буй дарга нарыг хуулинд заасан шалгуурыг хангаж буй эсэхийг тогтоож ажилласан жил, мэргэжлээрээ хангахгүй хүмүүсийг шууд чөлөөлж тухайн байгулулагад ажиллаж буй хүмүүсээс томилох. тэдний сул орон тоог зарлаж хуулийн дагуу хүн авч ажиллуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-05-21 64.119.18.75

БХЯ-ны ТНБДарга Миегомбын Энхбодын уел Батбилэгииг шалагдаггуи юм уу !!!! Туслахаараа авилага авахуулж баигаад уилдэл дээрээ баригдсан Эчнээн Хятад хунд нэг бурииг нь 5 саяаар Монгол паспорт гаргаж эгсэн Онцгоид баихдаа Нээциин мэнгэ идсэн гээд явж эгнэ ! Алив нэгээ удирдлага нь ээрчлэгдсэн АТГ шалгаачээ !!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-21 103.14.36.18

авлига аваад сайддаа өгдөг байхдаа.

Avatar

ХАТУУ ҮГ !!! 2019-05-21 202.126.89.233

ТӨРД ХУЛГАЙ ХИЙДЭГГҮЙ ХҮН БАЙНА УУ ??? АРАЙЧ ДЭНДЛЭЭ !!! ДЭЭР ДООРГҮЙ БҮГД ХУЛГАЙЧУУД !!! ИЙМ МОНГОЛ БАЙСНААС ХЯТАДАД ДАГААР ОРЖ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗЛУУЛСАН НЬ Ч ДЭЭР БАЙХ !!!

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа 2019-05-21 103.26.193.79

АТГ анхааруулга өгөөд байхад Сарангэрэл сайд нь үл тоож эдгээр хүмүүсийг төрийн жинхэнэ албанд томилуулсан нь буруу даа.Яамдын ТНБД дарга нар хуулиа сахиж, сайд нь хууль бус зүйл шаардвал хэрэгжүүлэх албагүй шүү дээ.Сайд, ТНБД хоёрын аль аль нь буруудаж байна гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.43.159

Зайлуулаач

Avatar

Тэгнээ 2019-05-21 59.153.112.50

Баригдсан нь наагур болохоос хамаг учир Сарангэрэлд л байгаа нь ойлгомжтой.Сарангэрэлийг М.Энхболдол тал засч гүйж байж хуучин нөхөр Хүрэлбаатараа Аудитын даргаар томилуулсан бөгөөд сүүлд Хүрэлсүхрүү урваж сайд болж дотны хүн нь болж амжсан талаар намын нөхөд нь ярьдаг

Avatar

kkk 2019-05-21 112.72.11.120

Hurelbaatar hurelsuh sarangerel 3 ch ui zaigui naizuud gej baigaa

Avatar

Araich dee 2019-05-21 103.57.94.91

Za bolildoo saidaa

Avatar

ХҮРЭЛСҮХ 2019-05-21 174.50.62.78

Намайг засаг барьж байх үед хэн ч авилгын хэргээр шийтгэгдэхгүй. Би мужик хүн шүү. Мужик хүн авилгалд дуртай байдаг юм.

Avatar

ЯАМДУУД АВИЛГАЧДААР ДҮҮРЭН 2019-05-21 64.119.22.12

Бүх яамны газрын дарга мэргэжилтнүүд авилгачид. Төрийн албыг бүрхэлд нь шинэчлэхгүй бол мэргэшсэн төрийн албан хаагчид чинь мэргэшсэн авилгачид болсон шүү. Сарангэрэл бол ичих ч багадана. Үхэх хэрэгтэй. Сэтгүүлчид нам нь итгэл хүлээлгэсэн ч шударга, авилгаас хол ажиллаж чадсангүй. Авилгын сүлжээг өөрийн хүмүүсээрээ зохион байгууллалттай бүрдүүлсэн нь ил тод харагдаж байна.ЗАЙЛ

Avatar

Зочин 2019-05-21 64.119.20.224

Хүрэлсүх гэдэг хүн хариуцлагаа тооц

Avatar

зочин 2019-05-21 43.228.130.188

Эрүүл мэндийн яам мөнгө ихтэй авилгал ихтэй газар юм шиг бгаа юм. Хэдэн жилийн өмнө төрийн нарийн гээд бүдүүн нөхөр баахан мөнгө идсэн , дараа нь сайд бсан нөхөр сейф дүүрэн мөнгөө хогийн цэг дээр хүртэл хаяж бсан, дараагийн сайд нь хахуулын хэргээр хэцүү нэртэд бгаа энэ сайдын харьяаны хүмүүс нь бас л авилгалд холбогдоод байдаг. Томхон цэвэрлэгээ хэрэгтэй болж б.а даа.

Avatar

САРАНГЭРЭЛ ИЧЭЭСЭЭ 2019-05-21 202.131.236.158

ЫБАЙЫБА

Avatar

САРАНГЭРЭЛ ИЧЭЭСЭЭ 2019-05-21 202.131.236.158

ИНГЭХЭЭР ЧИНЬ ЭНЭ УЛС ЭХ ОРОН ЯАЖ ХӨГЖИХ ЮМ БЭ? нААД БОЛОРООГ ЧИНЬ ТУСЛАХ НЬ ГЭДГИЙГ НЬ ТӨРИЙН ОРДНЫНХОН БҮГД ТАНИНА Ш ДЭЭ. АРАЙ ХУЛХИ ЭМ ТАРИА ОРУУЛЖ ИРЭХЭД АВИЛГА АВСАН ЮМ БИШ БИЗ ДЭЭ. НААНАА ЭМЭЭ ӨВӨӨ НАРТ САЙХАН ЮМ ЯРЬЧИХААД ЦААНАА ЭМЭЭ ОВОО НАРТ МИНЬ ХУЛЬХИ ЭМ ТАРИА ШАХАЖ БАЙСАН ЮМ БИЗ ДЭЭ. САЙН ШАЛГАХГҮЙ БОЛ

Avatar

Зочин 2019-05-21 66.181.164.222

ЭМЯ -Д БОДЛОГО ГЭЖ БАЙДГИЙМ УУ.

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.44.220

Энэ нэг авилгын гинжин хэлхээг тас цохихгүй бол энэ байдал үргэлжилсээр л байна ! ЭМЯ бол гол авилга авдаг топ 4 яамны нэг ! Сайд нь их мөнгөөр өөрөөр хэлбэл өнөөгийн тогтсон ханшаар тэрбум төгрөгөөр сайдын суудалд очдог тэгээд л зарлагдсан мөнгөө олж авах гэж өөрийн хүнээ гол гол орлого олдог сувгууд дээрээ тавьдаг,ингээд хуулийн байгууллагын хараанд орж баривчлагддаг ! Томчууд бол яадагчгүй хөөрхий гүйцэтгэгч нар л ял авдаг.Олон жишээ бн,Сая мэргэжлийн хяналтийнхан яав ! Оюунхорол сайдын самар

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.9.44.220

Энэ нэг авилгын гинжин хэлхээг тас цохихгүй бол энэ байдал үргэлжилсээр л байна ! ЭМЯ бол гол авилга авдаг топ 4 яамны нэг ! Сайд нь их мөнгөөр өөрөөр хэлбэл өнөөгийн тогтсон ханшаар тэрбум төгрөгөөр сайдын суудалд очдог тэгээд л зарлагдсан мөнгөө олж авах гэж өөрийн хүнээ гол гол орлого олдог сувгууд дээрээ тавьдаг,ингээд хуулийн байгууллагын хараанд орж баривчлагддаг ! Томчууд бол яадагчгүй хөөрхий гүйцэтгэгч нар л ял авдаг.Олон жишээ бн,Сая мэргэжлийн хяналтийнхан яав ! Оюунхорол сайдын самар

Avatar

zochin 2019-05-21 122.201.31.34

sanhuugiin erh chuluund hureh arga ni sarangereliin

Avatar

Рпо 2019-05-21 66.181.190.58

Украйн шиг торийг хуйгаар нь цэвэрлэж байж авилга донгож устаж эхэлнэ. 2020 онд хулгайчдыг хуйгаар нь солих аян орнуулье

Avatar

АТГ !!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-21 192.42.116.20

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан нар нь Барилгын яаманд зарлагдсан бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Энэ хоёр авилгачин нөхөрийг хэзээ шалгах вэ? Энэ хоёр шуналтай нөхөрт л авилгал өгөхгүй бол шударгаар тендерт ялна гэдэг мөрөөдөл болсон. Баримт нотолгоонуудыг гарган өгч АТГ-тэй хамтран ажиллахад бэлэн байна. Шударга барилгын компанийн захирлууд бидэнтэй АТГ хамтран ажиллана уу !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Барилгын яам бол авилгалд идэгдсэн байгууллага шүү. 2019-05-21 51.15.68.66

Наад Баярсайхан гэдэг залуу чинь мэргэжилтэн байхдаа л барилгын гүйцэтгэл болгон дээр авилгал авч байж гарын үсэг зурдаг бацаан байсан. Одоо бүр том гарын авилгачин болжээ. Барилгын хэдэн ядарсан компаниудыг л айхтар баян гэж боддог юм шиг байгаа юм. Баяндаа биш зуны 3 сардаа барилгаа дуусгачих гээд л энэ хэдэн авилгачдад мөнгөө хуу өгөөл бараг л ашиггүй ажилладаг даа. Хэдэн муусайн ажилчидаа ажилтай байлгах гэж, цалин мөнгөтэй байлгах гэж л ядарч явна даа бид чинь. Барилгын яам бол авилгал аймр

Avatar

Зочин 2019-05-21 202.21.102.226

1800-1969

Avatar

АТГ ажлаа хийнэ үү !!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-21 192.42.116.20

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан нар нь Барилгын яаманд зарлагдсан бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Энэ хоёр авилгачин нөхөрийг хэзээ шалгах вэ? Энэ хоёр шуналтай нөхөрт л авилгал өгөхгүй бол шударгаар тендерт ялна гэдэг мөрөөдөл болсон. Баримт нотолгоонуудыг гарган өгч АТГ-тэй хамтран ажиллахад бэлэн байна. Шударга барилгын компанийн захирлууд бидэнтэй АТГ хамтран ажиллана уу !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Барилгачид элгээрээ хэвтлээ энэ авилгачдаас чинь болж !!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-21 192.42.116.20

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан нар нь Барилгын яаманд зарлагдсан бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Энэ хоёр авилгачин нөхөрийг хэзээ шалгах вэ? Энэ хоёр шуналтай нөхөрт л авилгал өгөхгүй бол шударгаар тендерт ялна гэдэг мөрөөдөл болсон. Баримт нотолгоонуудыг гарган өгч АТГ-тэй хамтран ажиллахад бэлэн байна. Шударга барилгын компанийн захирлууд бидэнтэй АТГ хамтран ажиллана уу !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

АТГ Магнайсүрэн, Баярсайхан нарыг шалгаж өгнө үү !!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-21 192.42.116.20

Барилга, хот байгуулалтын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Магнайсүрэн, Санхүүгийн хэлтсийн дарга Д.Баярсайхан нар нь Барилгын яаманд зарлагдсан бүх тендерийг авилгал авч шалгаруулсан. Энэ хоёр авилгачин нөхөрийг хэзээ шалгах вэ? Энэ хоёр шуналтай нөхөрт л авилгал өгөхгүй бол шударгаар тендерт ялна гэдэг мөрөөдөл болсон. Баримт нотолгоонуудыг гарган өгч АТГ-тэй хамтран ажиллахад бэлэн байна. Шударга барилгын компанийн захирлууд бидэнтэй АТГ хамтран ажиллана уу !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

zochin 2019-05-21 119.40.98.162

Д.Сарангэрэлийн төрсөн хүү Х.Улам-Өрнөх нь Д.Өнөболдод Эрүүл мэндийн яамны Бодлого төлөвлөлтийн газрын Хөрөнгө оруулалтын хэлтсийн даргын албан тушаалд ажиллахыг санал болгосноор томилогдсон, Б.Болорчимэг нь Д.Сарангэрэл сайдыг УИХ-ын гишүүн байхад дөрвөн жил туслахаар нь ажиллаж байсан

Avatar

бодлын хулгайч 2019-05-21 66.181.167.53

ИХ ХУРАЛ ӨӨРӨӨ ТАРАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЦАГ НЬ БОЛЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-05-21 182.160.0.122

Авилга авах гээд байна гэж АТГ сануулаад бхад авч л байдаг тэнэг шуналтай ЖДҮ чин авгай юм. Энэ бол Сарангэрэл бусдаар авилга авахуулж өөрөө хүртдэг гэдгээ нотолсон хэрэг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж