Огцрох болзлоо хангасан сайдуудтай, итгэл хомсодсон эрх баригчидтай боллоо | News.MN

Огцрох болзлоо хангасан сайдуудтай, итгэл хомсодсон эрх баригчидтай боллоо

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Огцрох болзлоо хангасан сайдуудтай, итгэл хомсодсон эрх баригчидтай боллоо

Огцрох болзлоо хангасан сайдуудтай, итгэл хомсодсон эрх баригчидтай боллоо

Өнөөдрөөс яг долоо хоногийн өмнө тавдугаар сарын 13-нд Шинэ эдийн засгийн форум зохиогдож, хувь болоод хувьсгалын албыг төлөөлсөн олон эрдэмтэн мэргэд байр сууриа илэрхийллээ. Мэдээж хүн бүр өөр өөрийн өнцөг байр сууриас асуудлаа задлан дүгнэн ярьсан ч хэлэлцүүлгийн үеэр хамгийн олон давтагдсан байр суурь бол эдийн засаг, бизнест төр битгий хутгалдаач гэсэн санаа байлаа. Ганц нэгээрээ байр сууриа илэрхийлэх болохоор маш зөв шийдэл ярьчаад олуулаа цуглаад шийдвэр гаргах болохоороо эсрэг шийдвэр гаргадаг парадокс Монголын нийгэмд жирийн үзэгдэл болжээ.

Гуравхан сая илүүтэйхэн хүн амаа тэжээх чадвартай эдийн засгийг яаж бий болгох вэ гэж хэсэг нь бодол санаагаа уралдуулж байх яг тэр цаг мөчид парламентын олонхийн гишүүд нь Итгэлийн зээл гэгч сонгуулийн шоу яриад сууж байсан нь нөгөө л парадокс юм. Жилийн гурван хувийн хүүтэй 20 хүртэл сая төгрөгийн зээлийг барьцаагүйгээр өгнө гэсэн эрх баригч МАН-ыхны сонгууль угтсан шоу эдийн засгийг яаж самарч, элгээр нь мөлхүүлэхийг зээл өгнө гээд яриад сууж байгаа хүмүүс нь ч өөрсдөө мэдэж байгаа. Угаасаа сонгуулиас сонгуульд сонгогчдын саналыг худалдан авах мөнгөн дүн өссөөр, хэлбэр нь ч төгөлдөршсөөр байгаа.

3000 төгрөгийн Хүүхдийн мөнгөөр эхэлсэн сонгууль угтсан мөнгөн амлалт ийнхүү 20 сая төгрөг болтлоо ханш нь өсчээ.

Итгэлийн гэсэн гоё нэртэй энэ зээл нь МАН-ын мөрийн хөтөлбөрт туссан шиг эдийн засагт өрийн хэмжээг л нэмэгдүүлнэ. Монголбанкны мэдээгээр  2010-2012 оны үед иргэдийн хэрэглээний зээлийн хэмжээ ДНБ-ий 16-18 хувийг эзэлдэг байсан бол 2018 онд 35 хувьд хүрчээ. Энэ нь иргэд бодит орлогынхоо 80-90 хувийг зээлэнд төлж байгаа юм. Харин тэтгэврийнхэн 100 хувь гэсэн эмгэнэлтэй статистик байна.

Үнэхээр итгээд зээл өгөх байсан юм бол ЖДҮХС-гаас 10-20 сая төгрөгийн зээл хүссэн хэдэн зуун иргэнд яагаад өгөөгүй улстөрчид өөрсдөө авсан юм бэ? Итгээд өгөх зээлийн эх үүсвэр байгаа бол орон сууцны урьдчилгаагаа төлж чадахгүй байгаа мянга мянган өрхөд яагаад өгөөгүй вэ? Итгээд өгөх байсан юм бол яагаад ээлжит сонгууль болохоос нэг жилийн өмнө гэнэт хайр зарлав? Иргэдийг орон сууцанд оруулж яндангийн тоог бууруулж чадахгүй ч гэсэн гэр, байшингийн дулаалгад, тав арваараа ч юм уу, гудмаараа нийлээд нэгдсэн нэг халаалтын төхөөрөмж ажиллуулчих утааны эсрэг итгэлийн зээл өгч болох л байсан.

Иргэдэд итгээд, хайр зарлаад байгаа эрх баригч нам харин өөрсдөө тун итгэлийн хомсдолтой байгаагаа мэдэж байгаа болов уу.

Засгийн газрын бүрэлдэхүүнд байгаа хэд хэдэн сайд нь итгэлийн хомсдолд аль хэдийн орсон. У.Хүрэлсүхийн кабинетаас огцрох болзлоо хангасан сайдууд олон байна. Тухайлбал, Батлан хамгаалахын, Эрүүл мэндийн, Боловсролын, Хууль зүй, дотоод хэргийн гээд. Нэг сургуулиас 600 орчим хүүхэд сүрьеэгийн халдвартай байгаагийн төлөө, нэг ангид 60 хүүхэд хичээллүүлж байгаагийнхаа төлөө, цэргийн албанд татагдан очсон цэрэг сэжигтэй шалтгаанаар амь насаа алдсаны төлөө, Улаанбаатарын хамар доорх ангиас нь хэдэн мянган сум алдагдсаны төлөө, төрсөн хүүхдээ гадаад орны Элчин сайдад дэмжээд сууж байгаагийнхаа төлөө, тагнуулын албыг мах ихээр нөөцөлсөн хувийн компанийг илрүүлэхэд ашигласныхаа төлөө холбогдох сайдууд, холбогдох сайдуудынхаа төлөө Засгийн газар огцрох болзлоо хангасан.

Нийгмийн ядуурлын түвшинг илтгэдэг сүрьеэ өвчний тархалт ингэж хяналтаас гарсан нь нийгэмд цочроо үүсгэлээ. Өөр сонголт байхгүй учраас л эцэг эхчүүд хүүхдүүдээ нэг ангид 50-60-аар нь суулгаж байна. Ийм байдал олон жил үргэлжилж байх ёстой үзэгдэл мэт дасан зохицоод байсны гор одоо гарч байна. Ямар ч эцэг эх хүүхдээ сайн дураар халдварт өвчний голомт руу явуулахыг хүсэхгүй. Жирийн тандалт судалгаа хийгдэж, зохих арга хэмжээг аваад явж байсныг хэвлэлийнхэн дэвэргэлээ гэсэн байр суурийг хэвлэлээс төрсөн тэрбумтан Д.Сарангэрэл сайд нийгмийн сүлжээгээр дайсныг Ерөнхий сайд нь харсан л байлгүй.

Эрүүл саруул цэргийн албанд очоод тахир дутуу болсон, амь насаа алдсан хэрэг давтагдсаар атал сайд Н.Энхболд олны өмнө гарч ирж тайлбар өгсөнгүй. Төв аймгийн цэргийн ангиас хэдэн мянган байлдааны сум хулгайд алдагдаж хуулийнхан шалгаж байна. Сумны хайрцагт цемент хийж, хүндийн жингээр нь тоолуулдаг байсан нь цэргийн албаны хариуцлага алдагдсаны ноцтой жишээ.

60 сая толгой малтай хэрнээ нэг кг мах 15-16 мянган төгрөгт хүрч, хүнсний гол хэрэглээ болсон махаа худалдан авч идэж чадахаа болилоо. Монголчууд махаар бие организмынхаа хүч чадлыг нөхдөг онцлогтой. Махаа хүнсэндээ хангалттай хэрэглэж чадахгүй, энэ нь эргээд эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлөх хор уршигтай. Махны үнэ нэмэгдлээ хэмээн шүүмжилсний хариуд мах нөөцөлсөн компанийн агуулахад тагнуулын алба нь гүйцэтгэх ажиллагаа явуулж зууны онигоо боллоо.

Итгэл хомсодсон эрх баригчид Итгэлийн зээл өгнө гэдэг ч бас онигоо юм даа.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

56 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-05-20 202.9.42.164

ОДООНЫ НӨХӨД НАМД ОРСОНООР УЛС ОРОН ИРГЭДЭЭ ХҮНДЭТГЭЖ АМЬ БИЕ, ОЮУН УХААНАА ХАЙРЛАХГҮЙ ТЭДЭНДЭЭ ЗОРИУЛНА ГЭЖ СЭТГЭЛЭЭ ГАРГАХАА БОЛЬЖ ДЭЭ ,,,,,ХАРИН АЖ АХУЙН НЭГЖ,БАЙГУУЛЛАГЫН Д УДИРДЛАГЫН ХЭМЖЭЭНД СЭТГЭЖ АЖЛАА ХИЙДЭГ НӨХӨД ОЛШОРЧ ДЭЭ ,,,,,,,,

Avatar

Мөнххаан 2019-05-20 69.84.122.105

УЛС ОРОН МИНЬ ХЭЗЭЭ ХӨГЖИХ ВЭ ГЭВЭЛ. ЕРӨНХИЙ САЙД АНГЛИ, САНГИЙН САЙД ГЕРМАН, ҮЙЛДВЭР ХУДАЛДААНЫ САЙД ХЯТАД, АТГ ДАРГА ГЕРМАН ХҮН ХИЙЖ БАЙЖ ХӨГЖИНӨ

Avatar

Монголчууд 2019-05-20 69.84.122.105

Махны үнийг зохиомолоор барьж болохгүй. Чөлөөтэй тавь. Өндөр үнэтэй болсон нь дээр. Махыг дэндүү замбараагүй хэрэглэдэг.

Avatar

Иргэн 2019-05-20 178.195.226.24

Балай булай

Avatar

Иргэн 2019-05-20 178.195.226.24

Балай булхй

Avatar

Hurelsuh odoo zailaaa ogtsorch uz 2019-05-20 64.119.16.201

Ene l***r Hurelsuhiig odoo ogtsruul. Torson dvv Orgonbayar ni hulgaich, Davharbayar ni hulgaich, Hurelsuh JDV-chin. Iim l hulgaich ger bul Mongol orniig samarch bn

Avatar

Зочин 2019-05-20 95.211.104.179

10 sayiin Sumiyag shalgaachee

Avatar

Зочин 2019-05-20 182.160.1.81

rRADNAASED HUUN HELELTSEH HUGATSAAG BAGSGASAN GEED UCHNUUN AWILGAL HEEL HAHUULI AWSAN HERGUUD ZAMHARSAN ULSAD UCHNUUN HOHIROL UCHIRSAN BAIHAD TER HUNEER YAGAAD TULUULEHGUI UNGRUUJ BAIGAA YM BE BUGD NIILSEN ZAWAAN LUIWARCHIDAAR DUURSEN ERH BARIJ BAIGAA NAM . ZASGIIN GAZAR ULSIIN IH HURALIIN GISHUUD TANILTSAAGUI BAIHAD GADNII KOMPANID MATRIAL UGCH BAIGAA n**** MONGOL ULSAAS URWSANAAS YLGAAGUI UILDEL BAIHAD UUGCHUULJ BUI LUIWARCHIN HAM HEREGT MAN-GARUUD TAARSAN HUGIIN NOWSHNUUD

Avatar

Зочин 2019-05-20 64.119.21.160

ХОРСОЛТОЙ НЬ ХӨӨН ХЭЛЭЛЦЭХ ХУГАЦААНД ӨӨРЧЛӨЛТ ОРСНООР АТГ ОДООГ ХҮРТЭЛ ШИЙДЭЖ ЧАДАХГҮЙ ТОЙРООД БАЙГАА ЖИНХЭНЭ ТОМ ТОМ УЛСТӨРЖСӨН, САНХҮҮ ЭЗ-ИЙН ГЭМТ ХЭРГҮҮД ХЭРЭГСЭХГҮЙ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ. ЭНЭ ҮЙЛДЛИЙН АРД АСАР ТОМ ТОМ МӨНГӨ НУУЦААР ЭРГЭЛДЭЖ БАЙГАА ГЭДЭГТЭЙ МӨРИЙЦӨХӨД Ч БЭЛЭН БАЙНА. УЛСТӨРЧ НЭРТЭЙ ГЭМТ ХЭРГИЙН БОЛЗОЛ ХАНГАСАН ИЛ ДАЛД ОЛОН ЛУЙВАРЧИН ХАТГАХ НЬ ХАТГАЖ БАТЛАХ НЬ БАТАЛСАН ТҮҮХЭНД ХАРААР БИЧИГДЭХ ҮЙЛДЭЛ БОЛЛОО. ХАРИН ДАМБАОЧИР БОЛ УГААСАА МӨНГӨНИЙ ТӨЛӨӨ ЮУ Ч ХИЙЖ ЧАДАХ ТҮГЖИЛ

Avatar

Зочин 2019-05-20 103.57.93.72

МАН СТРАТЕГИЙН АЧ ХОЛБОГДОЛТОЙ 1-2 ТОМХОН АЖИЛ Л ЭХЛҮҮЛЧИХ. 30 ЖИЛ ЯРИАД АН СААД ХИЙСЭЭР ИРСЭН ТИЙМ АЖИЛ БОЛ ЗҮГЭЭР. ТЭР АН-ЫН СОНГУУЛИЙН ШОУ, ГҮТГЭЛЭГ ДАЙРАЛТ ХАМААГҮЙ.

Avatar

zochin 2019-05-20 150.129.142.44

7 turliin tatvar chamd bagdaad bgaam bn. tanai nam 2016 muriin hutulburtuu shineer tatvar nemehgui geed shaaaaaasan bhaa. haa bn ter amlalt chini? enuuuu? tanai nam yamarch tusul ehluulj chadahgui. yostoi hoshnogo uhriin baaas. Ipotekee hurtel yavuulj chadahgui baigaa nusnuud yu hiihiin yostoi harii.. haa bna ter ger horoolliin barilgajilt? uhsen baaaaas umhiii hoshnogo

Avatar

Зочин 2019-05-20 182.160.1.81

MONGOLOOSOO URWASAN URWAGCHTAI AWILGACHIDAD ZORIULJ HUULI GARAGDAG HUULICHTAI SALBART NI UCHNUUN UWCHIN GARCH HUN UHEJ IH HEMJEENII SUM ALDAGDAJ BAIHAD YUCH HIIDEGGUI ES SURTAHUUNAA ULANDAA GISHGECHIHSEN SAID NAR JIJEG DUND UILDWERLELEES MUNGU IDEGCHDEER BUGD TODORSON HOGIIN HUMUUSEER DUURSEN NAM BOLJDEE HUURHII YANDAA

Avatar

Зочин 2019-05-20 64.119.21.160

ҮНЭНДЭЭ МАН АН ГЭХ 2 НАМ ЭЭЛЖИЛЖ ТӨР БАРЬЖ БИДНИЙГЭЭ МЭХЭЛЖ МАШ ГОЁ ГОЁ ЮМ ЯРЬСААР БИД Ч ХУУРАГДАЖ, ХУЛГАЙЛУУЛЖ ХУДАЛДАГДАЖ ХАШРАХГҮЙ САНАЛАА ӨГСӨӨР 29 ЖИЛ БОЛЛОО. ОДОО ХАРАХАД БИД УЛАМ ДООШОО ОРСООР БҮР ИДЭХ МАХАА Ч АВЧ ДИЙЛЭХГҮЙ МОНГОЛ БОЛЖ ХУВИРАВ. НҮДЭН ДЭЭР ХАГА БАЯЖААД БАЙГАА ЭНЭ 2 НАМЫН ТӨР БАРИЛЦСАН ГЭХ ЭТГЭЭДҮҮД ДОТОР ҮНЭНДЭЭ ГЭМТ ХЭРГИЙН БОЛЗОЛ ХАНГААГҮЙ ГЭХ АМЬТАН БАРАГ БАЙХГҮЙ БОЛСОН ШИГ БАЙНА. ОЛИГТОЙ ГЭХ НӨХӨН ҮРЖИХҮЙН НАСНЫ ХАМАГ ЗАЛУУС МААНЬ ГАДАГШ БАРАГ ДҮРВЭЧИХЛЭЭ. ОДОО ТЭВЧЭЭР

Avatar

Зочин 2019-05-20 103.26.193.79

Энэ засаг тааруу байгаа нь үнэн. Харин эдний оронд долоон дор засаг тогтох нь бас үнэн. Тиймээс энэ тааруу засаг нь байж л байг.

Avatar

Иргэн 2019-05-20 103.57.93.234

Худал попорсон биш мэдлэгтэй хүмүүсээр удирдуулвал. Энэ хэд одоо чухам юу хийж байгаа юм бэ????? Өмнөх Эрдэнбатын ЗГ хавь илүү байжээ. Худлаа попчид ярихаас, дүр үзүүлж сүржигнэхээс өөр зүйлгүй.

Avatar

Bol uz 2019-05-20 182.160.37.170

Sarangerel bolio

Avatar

Хотын унаган бацаан 2019-05-20 76.86.9.107

Хүрэлсүх гэж хэнтийн орк өрөнхий сайд хийлээ юу Ийм хүнээр удирдуулсан ард түмэн хохь нь

Avatar

Зочин 2019-05-20 202.179.25.128

Худлаа Шударга ёс амалж Иргэд олон түмнээ Хуурч мэхлэн сууцгааж байгаа Ерөнхий сайд Хүрэлсүх УИХ-ын дарга Занданшатар нар Ёс зүйгүй Худалч Хулхи гэдгээ олон зүйл дээр харуулж эцэст нь Хүрэлсүх Хятадуудад Санаа тавьж тэднийг Махаараа хангахгүй бол болохгүй гээд Иргэд ээ Махаа бага идэхийг Шаардах боллоо

Avatar

Зочин 2019-05-20 43.242.243.55

ЭНЭ БҮХЭНД ЭЛБЭГ МЭЕЭ МЭТЭС НЬ АЛСУУРАА ИХ ОРОЛЦООТОЙ ДОО .

Avatar

Sonin 2019-05-20 45.33.34.81

Ene l. Chinat gej luiwarchintai tur hurdan hariutslag tootsoochee. Buteesen negnee b** shumjil geh um! Hulgai hiiheed teruugeeree joohon um buteesniig buteel gedeg um uu? Eswel shudrag hudulmuruur joohon ch gesen um buteej yawaa humuusiig heldeg um uu? Ern muugaa sain yarij bain mun ter asuudluuddaa hariutslag tootsoj bain bid hugjin shuu dee!!! Hudlaa sain um yariad haa ch holdohgui!

Avatar

Sonin 2019-05-20 45.33.34.81

Huun heleltseh hugatsaa nereer chinbat metiin umnuud multraad baihad, shudrag hudulmur hiideg humuus hyamar ch baina shuu dee! Dur esgelt hiisen hun baina lee. Olon hunii business, huvi tavilangaar togolson hun.

Avatar

Зочин 2019-05-20 202.126.88.52

Itgelee zeelee avay.

Avatar

Зочин 2019-05-20 202.9.43.66

guanzand oroltgvi bljee

Avatar

э 2019-05-20 202.179.31.101

Итгэлийн зээлээ аваад гадаадад гарч амьдарна.Монголд эрүүл улс төрч бдаг гэдэгт итгэх итгэл тасарлаа.Эх орон минь лахиад л өрийн шалбаагт улам шигдэх нь

Avatar

Зочин 2019-05-20 202.179.25.25

Яг нэг эгнээнд хамгийн балиар мудакууд нь сууцан пялдайсан царайг нь ээ нулимчмаар юм ард тумэн минь овлийн хуйтэнд эд нарын толоо жасаад байсан одоо ур хуухдийнхээ толоо оорсдийнхоо толоо жагья аа тэхгуй бол энэ мулгуу хурэлсух сонгууль лувардаад гараад ирвэл яанаа

Avatar

Зочин 2019-05-20 178.196.87.18

UHEL HURELSUH! bolgoomjtoi bai mongolchuud mine ene hunees

Avatar

Зочин 2019-05-20 178.196.87.18

Uhel daguulsan, har mortei Hurelsuh !

Avatar

Зочин 2019-05-20 178.196.87.18

Uhel daguulsan, har mortei hun gej Hurelsuhiig heldeg unen bna. Eronhii said bolson udur ni 17n uulchin amia aldsan tuunees hoish yamar ih olon hun uhvee!

Avatar

Yu ve 2019-05-20 59.153.112.131

Er khyn er khyndee khairtai gdg shig Manai kharankhui mass oorteigee adilkhan bolovsrolgyi garuuddaa khair zarlasan! Odoo yay gekhev!!!! Odoo Shinjlekh ukhaan ii erin ye shyy dee! Modon selem ergyylsen ergyy atsnuud uls udirdana gej baikh uu? Benzin 2000, mskh 20 000 !!! Gert nyyrs bkhgyi kholdloo! Odo tegeed yakh uu? Baij l baikh uu?

Avatar

Зочин 2019-05-20 122.201.21.64

ЖДҮ-ийн луйварчин сайд, УИХ гишүүдээр дүүрсэн энэ засаг төрд итгэх аргагүй болсон доо. Ирэх жилийн сонгуулиар олигтой шударга хүчин гаргавал Монгол жаахан гайгүй болох байх

Avatar

Zochin 2019-05-20 202.21.117.178

Er n hariutslaga tootsood ogtsruulaa! Erunhii said !

Avatar

Зочин 2019-05-20 66.181.185.121

Огцорох сайдуудыг их дутуу бичсэн байна. Шадар сайд шар Ө.Энхтүвшин огцорох сайдуудын эхний 3-т багтах ёстой. 10%-ийн Даваасүрэн, Ч.Хүрэлбаатар, ЗГХЭГ-ын тэнэг дарга Оюун-Эрдэнэ гээд ганц ч олигтой сайд байхгүй

Avatar

Зочин 2019-05-20 182.160.38.15

шуналтай тарган гахай царайлсан ардчилсан намынхан та нарт хэлэх үг байна. алтан гутлаа тослоод алмазан зангиагаа зүүгээд эрлэгийн өмнө очиход бэлдэцгээ.

Avatar

Зочин 2019-05-20 178.196.87.18

a*******n MAN, Hulgaich MAN, Orkuudiin MAN

Avatar

Зочин 2019-05-20 178.196.87.18

Bolj debile Mongolchuud ingeed Hoshnogo Hurelsuh terguutei pipchidoo magtan duulaad enhiin tsagt ui olnooroo uheed bj bai. Pizdanii archaagui ard tumen odoo yay gehev uil, laigaa edeltsgee

Avatar

Амар 2019-05-20 202.179.24.81

За.Цахиагийн Элбэгновшийн жонго долоогчид сонсож бай.Огцрох сайдууд байгаа нь үнэн. Дандаа Миеэгийн хамсаатан буюу танай Элбэгновшийн МАНАН мафийн талынхан байгаа.Харин Итгэл хомсодсон эрх баригчид гэдэг шиг худлаа юм байхгүй.Гараад иргэдээс асуу.Та муусайнууд.

Avatar

Зочин 2019-05-20 178.196.87.18

Bitgii s*** Uhna g****, Yanhanii zulbadas

Avatar

Одоо болсон Хүрэлсүхийг огцруулъя !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-20 192.160.102.164

Одоо цаг нь болсон. Хангалттай харлаа. Энэ хэдэн малыг за яршиг ганц жил үлдсэн юм гээд ингээд л байлгаад байх уу ? Юм хийе гэсэн хүнд 1 жил их хугацаа шүү. Хүрэлсүхийг дуракыг ард түмэн хангалттай харлаа, хангалттай итгэл үзүүлсэн. Үнэхээр ямар ч чадвар, чадамж алга. Бид үнэхээр хошгорчээ. Одоо болсон. Бушуухан огцруулъя ард түмэн минь. Бидний амьдралыг хар. Эд нар энд тэнд худлаа попроод л ЖДҮ-чиддээ хүртэл ямар ч арга хэмжээ авсангүй өнөөдрийг хүртэл. Бид доромжлуулсаар байх уу!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-05-20 202.131.245.243

Ч.Сайханбилэгийн үед чи их ээ сайхан амьдарч байсан уу? Ч.Сайханбилэгтэйгээ сайхан хариуцлага тооцсон юм уу?

Avatar

Зочин 2019-05-20 202.9.43.66

ard tvmen bosox tsag irsen bvxniig xar oilgomjtoi dendvv gexed arai dendvv max kartand orloo

Avatar

Зочин 2019-05-20 202.9.43.66

ard tvmen bosox tsag irsen bvxniig xar oilgomjtoi dendvv gexed arai dendvv max kartand orloo

Avatar

нус.mn бол МАНАНгийн алуурчдын сайт 2019-05-20 202.131.245.243

гудас Д. Нарантуяагаараа дамжуулан цулам овогт элбэгшуналт яргачин тарвага үгээ хэлж байгаа юм байна гэж ойлголоо.

Avatar

Зочин 2019-05-20 178.196.87.18

Hoshnogo Hurelsuhiin tembuutei tochigo

Avatar

РАДНААСЭД 2019-05-20 174.50.62.78

Уучлаарай тархины тураалт оркуудаа. Би нэг тэрбумын авилга авсан нэг ангид хамт сурж байсан мэргэжлийн хяналтын байцаагчийг ялаас мултлах гээд эрүүгийн хуулийг 1-р хэлэлцүүлэгт орсон хувилбараас нь өөрчлөөд 2-рр хэлэлцүүлэгээр батлуулчихсан юмаа. Яг нарийндаа гэвэл ХҮРЭЛСҮХ өөрөө энэ захиалгыг надаа өгсөн юм. Ингэснээр Хүрэлсүх МАН болон АН-ы олон авилгачийг ялаас чөлөөлж байгаа юм. Манай хүн жүжиг дэглээд намайг гол дүрд тоглуулаад байгаа юм..

Avatar

Зочин 2019-05-20 202.126.89.97

Үнэхээр муу дүн тавьж байна.Попрохоос өөр юу ч хмйсэнгүй.Энхтүвшин маш сул бөйгааОдоо бүрэн бүрэлдэхүзнээр огцруулах хэрэгтэй Өөр гарц алга

Avatar

Одоо болсон хангалттай харлаа. Хүрэлсүхийг огцруулъя !!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-05-20 192.160.102.164

Одоо нээрээ огцруулаяаа энэ хөлдүү Хүрэлсүхийг үнэндээ л хангалттай. Үнэхээр худлаа попорч, шоу хийхээс өөр юм юу ч алга. Яалт ч байхгүй боловсрол, мэдлэг чухал байдаг юм байна гэдгийг ойлголоо, ухаарлаа. Зүгээр сэтгэлийн хөөрлөөр улс орныг удирдана гэж байхгүй юм байна. Ямар их итгэж байлаа одоо урам хугарлаа. Бушуухан огцруулаад ганц жил ч гэсэн гайгүй хүнээр Ерөнхий сайд хийлгэе. Энэ нөхөр одоо болсон. Анхнаасаа л Ерөнхий сайд хийж үзэх гэж л баахан хор найруулсан нөхөр. Одоо зайлж үз !!!!!!!

Avatar

Хүрэлсүх огцор 2019-05-20 192.160.102.164

Одоо нээрээ огцруулаяаа энэ хөлдүү Хүрэлсүхийг үнэндээ л хангалттай. Үнэхээр худлаа попорч, шоу хийхээс өөр юм юу ч алга. Яалт ч байхгүй боловсрол, мэдлэг чухал байдаг юм байна гэдгийг ойлголоо, ухаарлаа. Зүгээр сэтгэлийн хөөрлөөр улс орныг удирдана гэж байхгүй юм байна. Ямар их итгэж байлаа одоо урам хугарлаа. Бушуухан огцруулаад ганц жил ч гэсэн гайгүй хүнээр Ерөнхий сайд хийлгэе. Энэ нөхөр одоо болсон. Анхнаасаа л Ерөнхий сайд хийж үзэх гэж л баахан хор найруулсан нөхөр. Одоо зайлж үз !!!!!!!

Avatar

Хүрэлсүхээ одоо огцор !!!!!!!!!!!! Бидний амьдрал туйлдаа хүрлээ үнэхээр хэцүү байна чи бол чадахгүй юм байна. 2019-05-20 192.160.102.164

Одоо нээрээ огцруулаяаа энэ хөлдүү Хүрэлсүхийг үнэндээ л хангалттай. Үнэхээр худлаа попорч, шоу хийхээс өөр юм юу ч алга. Яалт ч байхгүй боловсрол, мэдлэг чухал байдаг юм байна гэдгийг ойлголоо, ухаарлаа. Зүгээр сэтгэлийн хөөрлөөр улс орныг удирдана гэж байхгүй юм байна. Ямар их итгэж байлаа одоо урам хугарлаа. Бушуухан огцруулаад ганц жил ч гэсэн гайгүй хүнээр Ерөнхий сайд хийлгэе. Энэ нөхөр одоо болсон. Анхнаасаа л Ерөнхий сайд хийж үзэх гэж л баахан хор найруулсан нөхөр. Одоо зайлж үз !!!!!!!

Avatar

ХҮРЭЛСҮХ 2019-05-20 174.50.62.78

АВИЛГАЛ МАНДТУГАЙ. НАМАЙГ ЗАСАГ БАРЬЖ БАЙХАД ЯМАР Ч АВИЛГАЧ ШИЙТГЭГДЭХ ЁСГҮЙ. АВИЛГАЧ АВИЛГАЧИДАА ХАЙРТАЙ БАЙДАГ ЮМ. БИ МУЖИК ХҮН ШҮҮ.

Avatar

Тргэн 2019-05-20 122.201.31.224

Үхэрүүд ээ сэрээч Эсэргүүцээч МАН АН луйварчидаас салаач

Avatar

иргэн 2019-05-20 192.82.66.152

Ийм арчаагүй загийн өмөөрч хамгаалж өөгшүүлсэн нам эвсэл ирэгд ТББ-хан юу хийчихвээ гэж бодож байгаа боловуу.МАН-н хяналтын хороо жинхэн энэ төрийн ажлыг хийж чадахгүй байгаа сайд нартаа хариуцлага ярьж хариуцлага тооцвол төр түмэндээ шударга шийдвэр гаргаж байна гэж дэмжинэ.Гэтэл эзнээ олохгүй хариуцлага тооцоогоод байх юм даа.

Avatar

ТАТВАР ТӨЛӨГЧ 2019-05-20 202.126.89.192

ХЭРЭВ ИТГЭЛИЙН ЗЭЭЛ ГЭЭЧ ЗҮЙЛ ӨГЧ ЭХЭЛБЭЛ БИЗНЕСИЙНХЭН ТАТВАР ТӨЛӨХӨӨ БОЛЪЁ.

Avatar

sdf 2019-05-20 66.181.168.131

ajilchid bas tatvar tolohoo bolii

Avatar