Нөөцийн маханд нийслэлчүүд дугаарлав | News.MN

Нөөцийн маханд нийслэлчүүд дугаарлав

Нөөцийн маханд нийслэлчүүд дугаарлав

Нөөцийн маханд нийслэлчүүд дугаарлав

Улаанбаатар хотын хэмжээнд махны үнэ өндөр, эрэлт их байгааг зохицуулах зорилгоор Хүнс хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн яам өчигдрөөс нэмж арван байршилд нөөцийн махны өргөтгөсөн худалдааг зохион байгуулж эхэлсэн.

Нөөцийн махны үнэ зах зээлд борлуулагдаж байгаа махны үнээс арай хямд тул эрэлт ихтэй байна. Дөрөв орчим цагаар дугаарлаж байж, мах худалдан авч буй тухай иргэд хэллээ. Нэг хүнд хоёр уут буюу 5-6 кг -аас дээш мах худалдахгүй байгаа аж. Хямд үнэтэй мах ахиу авъя гэвэл дахин урт дараалалд зогсох шаардлагатай.

Өргөтгөсөн худалдааны үеэр үхрийн мах нэг кг-ыг нь 7200, хонины мах нэг кг нь 6000, ямааны мах нэг кг нь 5500 төгрөгөөр худалдаж байгаа юм. Бэлтгэсэн махыг 2-3 кг-аар жижиглэн савлаж худалдаж байна. Өнөө жил махны үнэ өндөр байгааг нөөцийн мах хангалтгүй бэлтгэсэнтэй холбон тайлбарлаж буй. Өнгөрсөн жилүүдэд нийслэлчүүдийн хэрэгцээнд зориулж 12000-17000 тонн нөөцийн мах бэлтгэдэг байсан бол энэ жил 4000  тонныг бэлтгэсэн. Энэ нь өмнөх жилүүдийнхээс дөрвөөс гурав дахин бага бэлтгэсэн гэсэн үг юм.

ӨРГӨТГӨСӨН ХУДАЛДААНЫ БАЙРШИЛ:

Сонгинохайрхан дүүрэг

1.Баянхошууны эцэс

2.Толгойтын эцэс

3.Содон хороолол

Хан –Уул дүүрэг

1.Нисэх Буянт ухаа 1 хорооллын баруун талд

2 .Яармагийн хуучин эцэст

Сүхбаатар дүүрэг

1.Хангай хороолол

Баянгол дүүрэг

1.25-дугаар эмийн сангийн зүүн талд KFC сүлжээ хоолны газрын зүүн талын байрны урд талбай.

Баянзүрх дүүрэг

1.Жуковын талбай

Чингэлтэй дүүрэг

1.Бөмбөгөр худалдааны төв

2.Хайлаастын эцэс

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

55 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bold o 2019-05-19 223.38.30.164

Sotsializmiin ued yamaanii guravt oocherlodog bsan uedee ergeed orj bn daa ene holduu tsergiin baga darga Hurelsuhiin ued neeree hetsuudlee shuu

Avatar

Hohi ni ee 2019-05-19 108.218.234.108

Hohi ni, urgelj zalhahgui MANAN-gaa songodog mongolchuud, MANAN-daa hairtai mongolchuud, ingeed manantaad amidarch bai daa

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.175.209.128

Эвий чааваас монголчууд нээрээ нөөцийн мах авахын тулд гадаа оочерлохдоо тулчих гэж. 2016 оны сонгуульд ардын намдаа саналаа өгсөн болохоор мэдээж шүү дээ. Сонгогч та сонголтоо аль хэдийн хийсэн. Бандан тас. Ам алдвал барьж болдоггүй. Сонгосон бол буцаж болохгүй ээ гэж. Гэхдээ зүгээрээ дараа жилийн сонгууль болоход ингэж оочерлосноо сонгогч та аль хэдийн мартчихсан байх болно. Маханд оочерлохоосоо өмнө хийморийн сан тавиулчихаад, чонын шагай энэ тэрээ зүүгээд очоорой. Тэгвэл яс багатай мах таарн

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.175.209.128

Мах идэе.

Avatar

Хүүхэд насанд хүргэж өгдөг галт тэрэг 2019-05-19 24.114.63.166

Байдаг л юм байна. Бага нас санагдчихлаа. Дараалалд мах талханд алалцдаг байж билээ.

Avatar

Зочин 2019-05-19 150.129.140.219

Хүнд өвчин тусч хэцүүддэг болж, малаа барчихвал яана аааааааааааааааа???????????? Монгол хүн нэг цэг зорилго хүрнэ гэдгээ их умартсан хэрэг, одоо яая гэхэв. Хэдхэн хүн өөр хоорондоо бие биенээ бариад идчихгүй л байвал зүгээр дээ, Тусгаар тогтнол гэдгээ мэддэггүй улс яая гэхэв, Социолизм, комнизм бол муу үзэл биш дэг журамтай л байлгадаг, бүгдийг үнэн ч ажил хийлгэдэг хуучин систем дээ?

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.175.209.128

Мах өг.

Avatar

зочин 2019-05-19 103.212.118.103

хүрэлсүх ийм арчаагүй юмуу доод албан тушаалтнууд нь ийм арчаагүй юм уу ганц махны үнээ тогтвортой барьж чаддаггүй хэлэх үг алга

Avatar

Зочин 2019-05-19 103.229.123.175

МАН ыг харааж зүхэж байна ,ойрын 27 жил ийм зүйл хараагүй .Ард түмний амьдрал хүнд байна гээд ,ард түмэн байнга сануулж байсан ,өр ширэндээ баригдаад өвчний үүр болж байна ,Банкны хүү , татвар ,үний хөөрөгдөл ,хээл хахуул гээд ард түмэн маш их хэлж ярьж байгаа ,түүнийг нэгч хүлээж аваагүй , гэтэл саяын 2 өдөрийн махны очёрыг хараад ,зүрх шимширлээ .Ард түмэн мөлхөж байна .МАН УИХ, ЗГ Монгол банкуудтай ,хариуцлага тооцох хэрэгтэй .Ард түмэн одоо босох хэрэгтэй .Сайхан сайхан улс төрчид зуурьдаар өөд болж байна түүний төлөө нэг ч ам ангайхгүй ,эмгэнэл илэрхийлэхгүй байна ,МАН ыг оршуулах хэрэгтэй .

Avatar

сэдгэгдэл энэ? 2019-05-19 103.57.95.158

малтай нь үнэ хүргэх гээд зарахгүй байхад яах вэ? улсаас татаас өгөх эсвэл махны үнийн зөрүүгээр цалин,тэтгэвэр нэмэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-05-19 103.229.123.175

МАН монголыг минь доройтуулж ,ард түмнээ доромжилж ,ядуугийн түвшинг 70 хувиар нмэгдүүлэж ,үндэсний аюулгүйн байдал зарлах хүртэл ,ард иргэдийг цөхрүүлж байна .Ард түмний төлөө юуч хийсэнгүй ,тэдэнд сэтгэл алга ,тэгээд юм хийж байсан ,нам хувь хүмүүсийг ,газар доогуур ортол нь муулж байна .МАН ыг бүр мөсөн ,улс төрөөс зайлуулах хэрэгтэй .Ард түмэн дэмжиж байна .

Avatar

Зочин 2019-05-19 64.119.21.160

ХХААхуйн НЭГ ИХ ТОМ ЯАМ, ӨЧНӨӨН САЛБАР СУРГУУЛЬТАЙ ХААИС, ЭНД ТЭНДГҮЙ САЛБАРЛАСАН АЙМААР ТОМ ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХҮРЭЭЛЭНГҮҮДТЭЙ, НЭГ ИХ ОЛОН ЮМ ЯРЬСАН ЭРДЭМТЭН ДОКТОР НЭРТЭЙ ХООСОН АМАЛСАН МЭДЭМХИЙРЭГЧИДТЭЙ, УЛСЫН ТӨСӨВ ГАДААДЫН ТУСЛАМЖИЙГ ХУУ ЗАЛГИСАН ИЙМ НҮСЭР ДАНХАР АППАРАТ БАЙГААД ҮР ДҮНД НЬ МИКРОН НЬ БҮДҮҮРСЭН НООС НООЛУУРТАЙ ДАВЖААРЧ ҮҮЛДЭР НЬ БҮРХЭГ БОЛСОН МАЛ, ҮРИЙН БОДЛОГО НЬ АЛДАГДАЖ ТЭНГЭРИЙН АРАНШИНД ЦАРАЙЧИЛСАН ҮРЭЛГЭН ГАЗАР ТАРИАЛАНТАЙ, ДЭЛХИЙД ДЭЭГҮҮР ҮНЭТЭЙ МАХ ИДДЭГ УЛС БИД НАР

Avatar

zochin 2019-05-19 62.47.240.34

Ene Hurelsukh ichih bulchirhaagui amitan yumaa. Ogtsor, uuriign bitgii mah iduuleerei

Avatar

Зочин 2019-05-19 64.119.21.160

ЗА ШААГААРАЙ МУУ ПАЦААН ЧИ ҮНЭНДЭЭ СОЦ ҮЕИЙГ МЭДЭХГҮЙГЭЭ ХАРУУЛЖ ХУДЛАА ШААЖ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

1 2019-05-19 202.179.24.44

би соц үед амьдарч байсан хүний хувьд мах олж идэх их хэцүү байсныг гэрчилнэ шүү. дарга нарын дэлгүүрт ордог хүмүүст л сайхан байсан бх

Avatar

Зочин 2019-05-19 94.214.181.162

KOMMUNIZMD TAVTAI MORIL.HUUCHIN TSAGT HUVTSASAA URAN ALALTSTAJ HOOSON HOTSROH BOL ENUUHEND BAILAA.MAH GEJ ULAAN ZOVLOGO DEEREES NI SHOROOTOI BENZINTEI .18 AIMGAAS MAH BELTGEJ ULAANBAATART TATDAG TER NI HURELTSDEGGUI TER IH ZARDAL CHIREGDEL NI OROSOOS ZEEL AVCH NOHDOG TIIM NEG SISTEM BAIV.14 TERBUM SHILJIH RUBELIIN ORTEI HOTSORSON ULS DAA BID. HAMAG BAYLAGIINHAA DEEJIIG UNEGUI OGOOD SHUU DEE.TER BAIDAL ODOO BOLTOL URGELJILSEER .ZOVHON PARTNERAA L SOLISON.ODOOGIIN ENE BOLOHGUI BUTEHGUI BUHEN HUULU

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.181.161.118

Batzorig ulaan geed baahan said solison huduu aj ahuin salbar ni dampuurchee.iim asuudlaa shiidej cjadahgui malnuud.Asuudlaa ug undseer ni shiidehgui bol ireh jil songuuliin jil yu ch hiihgui.zugataagaad alga bolno.

Avatar

иргэн о 2019-05-19 202.179.25.128

МАН Иргэд ээ улам Ядуурал руу орууллаа

Avatar

Зочин 2019-05-19 182.160.3.244

Мах сүүний анхдугаар аян гэнээ. Дээрээс нь даапалж байгаа юм байна л даа бас.

Avatar

Зочин 2019-05-19 178.196.87.18

Xa xa pizdanii mongolchuudiig harhaar ineed hureed baih yum. Hohi ee ingej amidrahdaa taarsan debiluud

Avatar

Зочин 2019-05-19 203.217.139.225

MAN+Battulga=kommumizm!!!

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.175.209.128

Мах.

Avatar

Зочин 2019-05-19 202.126.88.57

1

Avatar

Зочин 2019-05-19 202.126.88.57

1

Avatar

Зочин 2019-05-19 202.126.88.57

1

Avatar

Эр 2019-05-19 103.229.122.228

Намар картаа бариад нүүрсэндээ дугаарлана яана даа, социализм байгуулаад эхэллээ. МАН, монгол ялна мандтугай!!

Avatar

Мах 2019-05-19 202.9.43.53

Сонгуульд Хулгайчуудыг сонгосон Хариу нь

Avatar

,knclnk 2019-05-19 202.9.43.124

MAXiin ued MAXand dugaarlav

Avatar

Zochin 2019-05-19 202.126.89.177

Ха ха Ми г унагаахад хэдэн мянгаараа жагссан биздээ. Тэгээд сайжирсан уу улам дордлоо. Одоо тэгээд үнэгүй махны төлөө жагсах уу

Avatar

зочин 2019-05-19 66.181.161.121

яг 4 цаг гучин таван минут оочерлож нэг үдээр авлаа ман ынхан жаргаана гэсэн яасан бэ лалруудаа

Avatar

Zochin 2019-05-19 202.126.89.177

Та нар энийг саналгалзаад байсан биздээ.

Avatar

Ах 2019-05-19 202.21.107.121

Яасан ч хэцүү юм бэ дээ эвийг эвий

Avatar

Zochin 2019-05-19 64.119.20.197

Komunistuud tur barij bga yum chin butsaad sots niigemrugee orj bga n ene yumda. Komunistuud iimerhuu l mayagaar uls orniig avch yavdag. Hotsrogdson…

Avatar

Зочин 2019-05-19 202.21.99.94

Хүссэн юм хүзүүгээр гэж энэ.Социализмд сайхан байлаг гэж яридаг залуусаа сайн харж ав.Энэ бол социализмийн амт

Avatar

Зочин 2019-05-19 202.21.99.94

Социализм руугаа эргээд орж байна даа.Залуусаа сайн хар .Энэ зөвхөн мах.Яваандаа бүх юман дээр очерлоно.

Avatar

Зочин 2019-05-19 94.214.181.162

MUNDAG ZG

Avatar

Welcome 2019-05-19 211.36.149.167

Coциализмд тавтай морил хүсээд байцгаасан

Avatar

Зочин 2019-05-19 43.242.243.203

Аваад л ид чадахгүй бол битгий ид….Тэгээд л болоо шдээ.

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.181.161.24

Гадагшаа гарч байгаа махан дээр экспортын татвар, дотогшоо орж ирж байгаа төмсөн дээр импортын татвар тавь. Чөлөөт зах зээл гээд юу ч хамаагүй, хэмжээ хязгааргүй орж гарч байдаг энэ байдлаасаа салах цаг болжээ.

Avatar

Шүүх 2019-05-19 176.86.153.41

АФРИК ЯГ МАНАЙХ ШИГ ЮМ БИЛЭЭ.ЗАГАСАА ҮНИЙН НЬ БОДОЖ ЕВРОПЛУУ НИЙЛҮҮЛСНЭЭС БОЛЖ ЗАГАСАА Ч ЧӨЛӨӨТЭЙ АВЧ ХЭРЭГЛЭЖ ЧАДАХГҮЙ…ЯДУУ ДЭЭР НЬ ЗАГАС НЬ ҮНЭТЭЙ БОЛЧИХООР ЯАХУУ…ЯГ ИЖИЛ ПРОВЛЕМ.ОДООХОН ЗОХИХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХГҮЙ БОЛ ХЭЦҮҮДНЭ ШҮҮ

Avatar

Дэмжигч 2019-05-19 211.36.149.167

Эндээс харахад бодлогын чанартай олон асуудал байна үндсэн хуулийн цэц юу хийж байна бид чинь үндсэн хуулиндаа мал төрийн хамгаалалтанд байна гэж заасан улс гадныхан монгол малын махыг импортлох байтугай амсах ч эрхгүй яаралтай их хурал хууль батлах хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2019-05-19 103.26.193.196

Улаан огцрох ёстой. 1990 он эргэн ирэв

Avatar

Зочин 2019-05-19 202.131.225.197

ene bol emgenel

Avatar

Зочин 2019-05-19 62.47.240.34

Yanaa yamar aimar haragdaj bna aa. Uneheer uruvdultei bna. Mongol Venesueliin araas orj bna. Udahgui delguurn hoosrohn dee. Hurelsuh mahni unee barij chadagui tul shuud ogtsor

Avatar

Зочин 2019-05-19 103.26.194.146

Малтай монгол махгvй хонодог боллоо. Аргаа бараад х***а тахиа идэхээсдээ. Дээдэст ойр, тvмний херенгеес хулгайлж vзээгvй хvн амьд явах гэж тэмцэх л юм даа. Тэр шударга vнэний туйл болсон нехед ч Алтан авгайн харшид сайзан л залраад, vнэгvй шахуу оронсууц дvvдээ егеед л гое юмаа

Avatar

Зочин 2019-05-19 178.196.87.18

Hurelsuhiin duu ni Hyatad ruu gargadag. Odoo uuniig dalimduulj orsoldogch naraa tsagdaa, tagnuulaar darj avch bna sh dee. Mongoliin tusgaigiinhan zoorind hadgalsan mahand tusgai ajilalagaa yavuulaad onigoo bolj bna

Avatar

Зочин 2019-05-19 203.91.119.122

Zasgiin gar orolzohoo l bolichih yum yum orolzsoor baigaad bur saad boloh yum

Avatar

70 сая малтай ч 2019-05-19 64.119.22.37

3 сая Монголчуудын өрөвдөлтэй амьдрал. Засаг төр гэж энэ улсад байна уу ??????

Avatar

Зочин 2019-05-19 103.26.193.92

Хүүхэд насны социализм эргэж иржээ 15төгрөг 40 мөнгөний махны очерлодог байж билээ

Avatar

159 2019-05-19 49.0.212.145

Та нарын үхэн хатан өмөөрч сонгож гаргаж ирсэн нам засаг чинь шүү дээ, хохь чинь

Avatar

Зочин 2019-05-19 178.196.87.18

Bolj orkuudaar duursen debile Mongolchuud ongeed mahandaa ocherlood Hoshnogo Hurelsuh terguutei popchidoo magtan duulaad baij bai. Udahgui ustaj alga bolnoo debile ni hetersen pizdaanii ard tumen

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.181.161.90

Өнөө (2019.05.19) өглөө Дэнжийн 1000-ын зах гарч мах авах гэтэл үхрийн цул мах 13,000₮, ястай нь 11,500₮ болсон байна шдээ!!! Ядаад үхрийн цоройны мах (8000₮) авах гэсэн чинь хятадууд бөөнөөр нь авчихсан гээд алга!!! Одоо яах вэ, та минь ээ???

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.181.161.35

Яах юу байдгийн. Гадагшаа гарч байгаа махан дээр экспортын татвар, дотогшоо орж ирж байгаа төмсөн дээр импортын татвар тавь. Чөлөөт зах зээл гээд юу ч хамаагүй, хэмжээ хязгааргүй орж гарч байдаг энэ байдлаасаа салах цаг болжээ гэсэн үг.

Avatar

odoo yaya gehev 2019-05-19 64.119.19.156

zah zeeliin huuli shuu dee. hyataduud manai mahnii zah zeeliig atgasan, unee ted togtooj baina.

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.181.161.90

Өнөө (2019.05.19) өглөө Дэнжийн 1000-ын зах гарч мах авах гэтэл үхрийн цул мах 13,000₮, ястай нь 11,500₮ болосн байна шдээ!!! Ядаад үхрийн цоройны мах (8000₮) авах гэсэн чинь хятадууд бөөнөөр нь авчихсан гээд алга!!! Одоо яах вэ, та минь ээ???

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж