Өмнөговийн Засаг даргыг огцруулах уу? | News.MN

Өмнөговийн Засаг даргыг огцруулах уу?

Өмнөговийн Засаг даргыг огцруулах уу?

Өмнөговийн Засаг даргыг огцруулах уу?

Өмнөговь аймагт цаг агаарын гамшигт үзэгдэл болсны улмаас өнгөрсөн долоо хоногт дөрвөн хүн амиа алдсан харамсалтай хэрэг болсон. Иргэд нь цасан шуурганаар төөрч, малтайгаа уруудаж явахад аймгийн Засаг дарга Н.Наранбаатар, орлогч С.Мөнхбаяр, Өмнөговь аймгийн Онцгой байдлын газрын дарга Ц.Баярсайхан нар эзгүй, Улаанбаатар хотод байжээ. Үүнийг Өмнөговь аймгийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн хурал дахь Ардчилсан намын бүлэг хариуцлагагүй үйлдэл гэж үзэн, Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга Л.Оюун-Эрдэнэд хандахаар болсон аж.

Цаг агаарын аюултай үзэгдэл болох тухай сэрэмжлүүлгийг Цаг уур, орчны шинжилгээний газраас урьдчилан анхааруулсаар байтал Улаанбаатар хот руу явсан. Иргэддээ цаг агаарын сэрэмжлүүлэг мэдээг цаг алдалгүй аймгаас хүргээгүй, хариуцсан ажилдаа хайнга хандсан энэ байдалд нь хариуцлага тооцох ёстой гэж тэд үзжээ.

Мөн амиа алдсан хохирогчийн гэр бүлийн зүгээс “Байгалийн гамшигт үзэгдэл болсон даруйд машин техникийг яаралтай гаргаж, цаг алдалгүй арга хэмжээ авсан бол амь нас эрсдэхгүй байсан” гэж мэдэгдэж байгаа бөгөөд иргэд ч удирдлагууддаа хариуцлага тооцож, албан тушаалаасаа огцорхыг шаардаж эхэлсэн байна.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mgl 2019-05-19 122.201.24.173

тэнгэр муудахад засаг дарга буруутай юу,\nолон хоног улс даяар зарлсан, худлаа улс төржихөө боль

Avatar

Авлигал авдаг дарга 2019-05-19 66.181.185.121

Засаг дарга Наранбаатар байнга гадаад явдаг, үндсэн ажлаа хийдэггүй. Нүүрсчдийг байнга дарамталж авлига нэхэж тонн тутмаас 2-3 ам.долоар авдгийг олон компанийн захирал нар хэлнэ дээ. Мөн үе үе авлигаа авахаар хятад руу явдаг гэж тамгийн газрын ажиллагсад нь хүртэл мэддэг. Авлигалаа Л.Энхболд гишүүнтэй хуваалцдаг байх өндөр магадлалтайг АТГ анхааралдаа аваарай.

Avatar

ард түмэн 2019-05-19 103.212.116.227

наад муу авилгаар гулгисан новшийг зайлуулаач

Avatar

Amar 2019-05-19 202.179.25.56

АНусууд Хүний үхлээр улс төр хийхээ болимоор юмдаа.

Avatar

зочин 2019-05-19 202.131.225.197

АН-н үед бараг Вант улс болчихсон, засаг дарга нь хэмжээлшгүй эрх Ноён дүрдээ итгэчихсэн тийм л аймаг байсан. Хүний үхлээр улс төр хийдэгээ болимоор юмдаа

Avatar

иргэн 2019-05-19 103.9.89.103

огцорох нь зөв. цаг агаар муудана, сэрэмжтэй бай гээд зарлаад байхад үл тоож хотод шоудаж явсан дарга нартайгаа хариуцлага тооцооч

Avatar

Umnugovi 2019-05-19 150.129.140.22

Aimgiin ontsgoi baidaliin darga ni yagaad hotod bdag bnaa ene chini nuguu ajilchidaa daramtlaj avilga nehdeg mungunuus uur ym boddoggui darga nariin b**s dolooj avilga avch amidardag n**** gesen biz dee..Ene novshid hariutslaga tootsoj ajilaas ni halj shalgahgui yu hiigeed bnaa erhem ATG iin hen.Ene aimgiin ontsgoin darga geh Bayarsaihan gegch avilga nehdeg avdag hulgaich novshiig hurdan hariutslaga tootsoj zailuulaachee.ATGiinhaan.

Avatar

159 2019-05-19 49.0.212.145

Өмнөговь, Өвөрхангай хоёр чинь энэ МАН нам засгийн үед хамгийн сайхан хөгжиж байна, баярлалаа гээл шаацгаагаад байгаа пиздаанууд дээ

Avatar

Зочин 2019-05-19 202.126.88.46

ЁС ЗҮЙТЭЙ ГАЗАР БОЛ ЗҮГЭЭР Л АЖИЛАА ӨГДӨГ.

Avatar

Зочин 2019-05-19 66.181.161.90

Иймэрхүү насны (Завсрын үеийн) цөөврүүд төр засагт гараад мөн самарч байнаа?!!! Эд чинь улс эх орон, ард түмнээ гэсэн сэтгэл, хүмүүжил огт байхгүй, зөвхөн "мөнгө улаан" гэсэн ганцхан үнэт зүйлтэй хүн сүрэг шүү дээ!!!!!

Avatar

Цолмон 2019-05-19 202.9.42.243

Улаанбаатарт бсан бол шууд давхиад харина биз дээ.Монголд бгаагүй л бхоо

Avatar